abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217561307
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:41 schreef Hexagon het volgende:
Niet heel best.

Doe dan wat onderzoek naar een restaurant dat dingen heeft dat je wel lekker vind.
Het kan natuurlijk ook gebeuren dat ze zo'n opmerking dat het je niet uitmaakt waar je gaat eten omdat je toch het kindermenu neemt, als een grap beschouwt en dat ze erom moet lachen.
  woensdag 7 mei 2025 @ 09:51:52 #52
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217564510
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 19:35 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Verdient je man meer of minder dan jij? Wat voor werk doet hij?
Mijn man en ik verdienen bijna evenveel, echter werk ik een dag minder dan hij.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  woensdag 7 mei 2025 @ 09:53:41 #53
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217564522
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 19:56 schreef Justinn het volgende:
Dit gaat alleen maar over hoe je overkomt bij vrouwen. :') Zonder basis hebben dating-stappenplannen geen waarde.

Naast dat dit soorten dingen succes op relatief korte termijn impliceren, missen ALTIJD stelselmatig zaken over persoonlijke groei, emotionele volwassenheid, ontwikkelpaden en hoe te leren van fouten. Iets dat hoort bij stap 1, maar die connectie wordt wederom niet gelegd. Het ontwikkelen van wie je bent is minstens zo belangrijk als wat je wilt zijn.
Voel je vrij op een constructieve manier advies of aanvullingen te geven. Waar mensen dus iets aan hebben. :)
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_217564664
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 19:56 schreef Justinn het volgende:
Dit gaat alleen maar over hoe je overkomt bij vrouwen. :') Zonder basis hebben dating-stappenplannen geen waarde.

Naast dat dit soorten dingen succes op relatief korte termijn impliceren, missen ALTIJD stelselmatig zaken over persoonlijke groei, emotionele volwassenheid, ontwikkelpaden en hoe te leren van fouten. Iets dat hoort bij stap 1, maar die connectie wordt wederom niet gelegd. Het ontwikkelen van wie je bent is minstens zo belangrijk als wat je wilt zijn.
Het is gewoon de tegenhanger van de toxische datingtips stappenlijstjes en niemand pretendeert dat het meer dan dat is. :') Maar jij maakt er een soort stropopredenering van door te doen alsof het pretendeert meer te zijn dan dat.

Schrijf lekker zelf een of ander zelfhulpboekuitreksel over daten als je daar behoefte aan hebt, maar nogal flauw om anderen erop af te rekenen als zij dat niet voor jou doen, omdat jij vindt dat datingstappenplannen alleen in die vorm mogen bestaan en anders nooit.
pi_217564688
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 19:58 schreef Joopklepzeiker het volgende:
De beste stappen wat vrouwen betreft is er tegenwoordig met een grote boog omheen te lopen.
Maar ja, die balzak hè....
pi_217568427
quote:
13s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:14 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Het is gewoon de tegenhanger van de toxische datingtips stappenlijstjes en niemand pretendeert dat het meer dan dat is. :') Maar jij maakt er een soort stropopredenering van door te doen alsof het pretendeert meer te zijn dan dat.

Schrijf lekker zelf een of ander zelfhulpboekuitreksel over daten als je daar behoefte aan hebt, maar nogal flauw om anderen erop af te rekenen als zij dat niet voor jou doen, omdat jij vindt dat datingstappenplannen alleen in die vorm mogen bestaan en anders nooit.
Je hoeft niet voor me in te vullen hoor. Ik pretendeer dan ook niet zoveel, maar plaats een kritische kanttekening.

De OP pretendeert dan weer wel heel duidelijk: "Volg deze tips en succes [...] is zo goed als gegarandeerd". Als je als +/- 25-plusser uit dit stappenplan vol met open deuren serieus denkt je inspiratie te moeten halen, is er m.i. mogelijk een dieper liggend probleem. En dat is juist hetgeen waar ik op doel, je persoonlijke groei, het kennen van je persoonlijke ontwikkelpunten en valkuilen, authenticiteit, etc. etc. Allemaal zaken die vermeden worden bij PUA, want: dat is nog veel moeilijker onder controle te krijgen en is iets wat je hele leven speelt. PUA is immers gericht op doelgroep die zoekt naar de 'quick wins'.

Dus dat los je niet op door tips te volgen over hoe je overkomt, want daar prikt een potentieel interessante partner met voelsprieten snel doorheen. En wordt dat (die voelsprieten) nou juist ook niet vaak over vrouwen gezegd? ;) Als je echt scherp meeleest, zie je dat de meeste issues bij Fok!ers die moeilijk aan een relatie komen mede bij hun persoonlijkheid c.q. karakter liggen, niet zozeer aan een behoefte aan stappenplannetjes met open deuren (persoonlijke verzorging, humor, aardig zijn: seriously?).

[ Bericht 2% gewijzigd door Justinn op 07-05-2025 18:33:43 ]
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:52:17 #57
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_217569891
DM me als je een wingman nodig hebt in Noord-Holland. 30-35 jaar.
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:53:31 #58
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217569910
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 18:28 schreef Justinn het volgende:

[..]
Je hoeft niet voor me in te vullen hoor. Ik pretendeer dan ook niet zoveel, maar plaats een kritische kanttekening.

De OP pretendeert dan weer wel heel duidelijk: "Volg deze tips en succes [...] is zo goed als gegarandeerd". Als je als +/- 25-plusser uit dit stappenplan vol met open deuren serieus denkt je inspiratie te moeten halen, is er m.i. mogelijk een dieper liggend probleem. En dat is juist hetgeen waar ik op doel, je persoonlijke groei, het kennen van je persoonlijke ontwikkelpunten en valkuilen, authenticiteit, etc. etc. Allemaal zaken die vermeden worden bij PUA, want: dat is nog veel moeilijker onder controle te krijgen en is iets wat je hele leven speelt. PUA is immers gericht op doelgroep die zoekt naar de 'quick wins'.

Dus dat los je niet op door tips te volgen over hoe je overkomt, want daar prikt een potentieel interessante partner met voelsprieten snel doorheen. En wordt dat (die voelsprieten) nou juist ook niet vaak over vrouwen gezegd? ;) Als je echt scherp meeleest, zie je dat de meeste issues bij Fok!ers die moeilijk aan een relatie komen mede bij hun persoonlijkheid c.q. karakter liggen, niet zozeer aan een behoefte aan stappenplannetjes met open deuren (persoonlijke verzorging, humor, aardig zijn: seriously?).
Niet alle mannen die moeite hebben met versieren, zijn kansloze types. Sommigen vinden het gewoon ouderwets lastig en zijn er onhandig in. Dan is een topic als deze heel nuttig.

Degenen die wel echte incels zijn, en vooral een leven hebben dat niet op orde is, die hebben hier voorlopig weinig aan inderdaad.
pi_217570690
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:19 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Want Andrew fucking Tate heeft nooit voor z'n plezier seks gehad met vrouwen :')
Hypocriete debiel. Gast is zelf een schuilnicht, met z'n gay obsessie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cockwhale op 08-05-2025 09:41:23 ]
pi_217577246
Ik werd laatst in de gym aangesproken, weet nog steeds niet of dat volgens deze methode was, maar hij kreeg mijn insta omdat ik flabbergasted was.
  donderdag 8 mei 2025 @ 17:35:33 #61
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217577282
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Wijze man
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 8 mei 2025 @ 18:26:08 #62
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217577885
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 17:32 schreef Servieskast het volgende:
Ik werd laatst in de gym aangesproken, weet nog steeds niet of dat volgens deze methode was, maar hij kreeg mijn insta omdat ik flabbergasted was.
kreeg mijn insta

Ik voel me echt een opa :')
Le Diable
pi_217578203
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 17:32 schreef Servieskast het volgende:
:')
pi_217578227
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 18:26 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
kreeg mijn insta

Ik voel me echt een opa :')
Ik schat serieus dat hij 17 jaar jonger was. En hij vroeg om mijn insta, he
pi_217579543
Gewoon in DM's sliden
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 8 mei 2025 @ 21:45:16 #66
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217580161
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 20:41 schreef Discombobulate het volgende:
Gewoon in DM's sliden
Deze man weet en is kenner
Le Diable
pi_217580535
PUA is toch maar zoveel mogelijk oefenen tot iemand bijt? En in het proces van oefenen krijg je wat meer zelfvertrouwen dus een wat grotere kans uiteindelijk dat het lukt? Van wat ik heb gelezen is het niet zozeer het ontwikkelen van kwaliteiten waarmee je een vrouw kan krijgen maar meer het leren beter te manipuleren om vrouwen te krijgen. Ook al kan je manipulatie wellicht ook als een kwaliteit zien.. ik weet niet of ik zover wil gaan..

Zelf vind ik het prima dat PUA bestaat, net als het Sonja Bakker dieet en alle andere diëten die er zijn terwijl het er vooral om gaat dat je gewoon minder eet.. maar voor mij lijkt het toch een beetje flauwekul.
  zaterdag 10 mei 2025 @ 07:57:59 #68
324553 Parafoonnotulist
Gegijzeld door notuleerdrang
pi_217591127
De 'nieuwe OP' beschrijft (gelukkig) geen technieken die neigen naar manipulatie. Er is namelijk ook, buiten dat je PUA kan presenteren als een vorm van zelfontwikkeling – ook veel terechte kritiek:

- Het is vaak seksistisch, reducerend en gebaseerd op macht i.p.v. wederzijds respect.
- Het verheerlijkt succes als scoren, niet als verbinding.

Ik heb een broertje dood aan trucs, manipulaties en scriptjes die mensen reduceren tot doelen in plaats van dialogen.

Als PUA zonder manipulatie zou zijn, kan je de A vervangen door Aandacht. Dan wordt het niet Pick-up Artistry maar Presence, Understanding & Attention.
“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”
  zaterdag 10 mei 2025 @ 10:49:32 #69
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_217592283
Ik snap dit topic niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217592358
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:45 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Deze man weet en is kenner
Als je het een beetje netjes doet kan het wel werken. Shoot your shot.
pi_217592386
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:22 schreef Masberum het volgende:
Van wat ik heb gelezen is het niet zozeer het ontwikkelen van kwaliteiten waarmee je een vrouw kan krijgen maar meer het leren beter te manipuleren om vrouwen te krijgen.
Ik heb soms de indruk dat manipulatie de enige manier is waarop je een vrouw kan krijgen, en dat vrouwen als het ware niet meer open staan voor normale manieren.
  zaterdag 10 mei 2025 @ 12:03:20 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217592742
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 11:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik heb soms de indruk dat manipulatie de enige manier is waarop je een vrouw kan krijgen, en dat vrouwen als het ware niet meer open staan voor normale manieren.
Welke manipulatie heb je het dan over?
  zaterdag 10 mei 2025 @ 12:08:11 #73
33189 RM-rf
1/998001
pi_217592784
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 11:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
dat manipulatie de enige manier is waarop je een vrouw kan krijgen
ligt er geheel aan wat je definitie van 'manipulatie' is en of je daar een negatieve klank aan wil hangen...

ik ben vorige week naar een hele leuke goochelshow geweest, maar je kunt best stellen dat goochelaars hun publiek 'manipuleren' omdat ze heel bewust hun aandacht leiden en de ''suggestie' wekken dat ze dingen doen die onmogelijk zouden zijn (maar wat niet waar is)...

ik zou daten en flirten vooral vergelijken met een beetje goochelen, dingen zo aan de ander te laten zien en de aandacht van degene tegenover je zo leiden op een manier dat ze dingen ziet zoals je wilt dat ze reageert...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 10 mei 2025 @ 12:21:36 #74
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_217592884
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Hij houd dus niet van seks met vrouwen, wie is hier nu gay?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_217593963
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 12:03 schreef Hexagon het volgende:
Welke manipulatie heb je het dan over?
Eigenlijk vat dit het wel een beetje samen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 12:08 schreef RM-rf het volgende:
ik zou daten en flirten vooral vergelijken met een beetje goochelen, dingen zo aan de ander te laten zien en de aandacht van degene tegenover je zo leiden op een manier dat ze dingen ziet zoals je wilt dat ze reageert...
Ik zou bij daten en flirten onder manipulatie verstaan dat je jezelf bewust anders aan de ander laat zien dan hoe je werkelijk bent.
  Moderator zaterdag 10 mei 2025 @ 15:41:47 #76
441859 crew  Lenny77
pi_217594000
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 15:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
[..]
Ik zou bij daten en flirten onder manipulatie verstaan dat je jezelf bewust anders aan de ander laat zien dan hoe je werkelijk bent.
Dat zal wss ook wel werken voor een ONS maar als je doel een relatie is dan vang je alleen jezelf ermee.
En als het toch alleen maar puur om een keertje seks gaat dan kom je eigenlijk op hetzelfde resultaat neer want de vrouwen hun vertrouwen in mannen verdwijnt.
Manipuleren en liegen om je zak eens te kunnen legen is sowieso maar triest.. wat zegt dat over jezelf ?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 10 mei 2025 @ 16:33:34 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217594308
Het gaat er uiteindelijk toch gewoon om dat je jezelf van je leukste kant laat zien. Dat je ook wel eens minder gezellig bent zal iedereen begrijpen. Maar al je dat al bij je eerste date zo laat zien maakt dat geen beste indruk.
  zaterdag 10 mei 2025 @ 22:15:35 #78
33189 RM-rf
1/998001
pi_217596625
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 15:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
[..]
Dat is verder dan je eigen keuze.
Als je denkt dat je zelf kennelijk jezelf niet aantrekkelijk kunt voorstellen aan iemand anders betekent vooral dat jouw probleem bij jezelf ligt.

Daaran heeft niemand anders een schuld.
Ikzelf zou me dan eerder afvragen waarom je iemand wilt zijn die als je jezelf bent mensen afstoot
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_217596723
Respect voor eenieder die iets wilt en het ondanks ongemak gaat proberen en uitvoeren.

Deze OP is 12 jaar oud ofzo? Pope of Dope is vast allang getrouwd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 11 mei 2025 @ 00:08:27 #80
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217597382
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 20:46 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
En dan slaag je erin haar te versieren en dan? Voor mij zijn is elk scenario (van ONS tot relatie) dat gezeik niet waard hoor.

Ik heb geen zin in dealen met vrouwen die afknappen op fatsoenlijke communicatie, want dat beheersen ze dan zelf 9/10 keer ook niet. Het gaat mij hier trouwens niet om een paar dagen niet reageren, maar het gebruik van geforceerde hard to get trucjes van beide kanten.
Dat is de keerzijde van de gefeminiseerde maatschappij waarin we leven. Die ultieme gelijkwaardigheid der seksen waardoor beide zijden met overmatige kritiek en het nodige wantrouwen de potentiële partner beschouwen. Want er is immer keuze genoeg en paradoxaal genoeg verzuipt iedereen in de keuzes.

Op dating apps zag ik ze met regelmaat voorbij komen: van die superlelijke wijven met een eisenlijst waar je een beroerte van kreeg. Cynisch tot op het bot en dan ook nog zo'n kop erbij en die wilden dan de George Clooney binnenhalen :')
Le Diable
  zondag 11 mei 2025 @ 00:10:56 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217597392
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 00:08 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dat is de keerzijde van de gefeminiseerde maatschappij waarin we leven. Die ultieme gelijkwaardigheid der seksen waardoor beide zijden met overmatige kritiek en het nodige wantrouwen de potentiële partner beschouwen. Want er is immer keuze genoeg en paradoxaal genoeg verzuipt iedereen in de keuzes.

Op dating apps zag ik ze met regelmaat voorbij komen: van die superlelijke wijven met een eisenlijst waar je een beroerte van kreeg. Cynisch tot op het bot en dan ook nog zo'n kop erbij en die wilden dan de George Clooney binnenhalen :')
Die 'wijven' toch he? :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_217597529
Met poolen de meid toch laten winnen terwijl je weet dat je zou hebben gewonnen als je je best deed. Niet te opzichtig verliezen.

Zij is blij. Jij bent blij omdat zij blij is. Liefde
pi_217598432
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 01:39 schreef Masberum het volgende:
Met poolen de meid toch laten winnen terwijl je weet dat je zou hebben gewonnen als je je best deed. Niet te opzichtig verliezen.

Zij is blij. Jij bent blij omdat zij blij is. Liefde
Manipulatie!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_217599635
quote:

[..]

Aldus de man die thuis zit zonder vrouw.
  Moderator zondag 11 mei 2025 @ 13:00:50 #85
5428 crew  miss_sly
pi_217599761
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 12:30 schreef Servieskast het volgende:

[..]
En steevast aan vrouwen refereert als wijven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 11 mei 2025 @ 14:00:34 #86
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217600082
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 12:30 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Dat zou je bijna denken ja
Le Diable
  zondag 11 mei 2025 @ 14:01:56 #87
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217600093
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2025 13:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En steevast aan vrouwen refereert als wijven.
Lekkere wijven vooral!
Le Diable
pi_217600134
quote:

[..]

Klinkt eerder alsof dat wat jij zoekt nogal out of your league is
  zondag 11 mei 2025 @ 17:52:23 #89
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217602926
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 14:07 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Klinkt eerder alsof dat wat jij zoekt nogal out of your league is
Nee, dat niet en ik ben prima voorzien. Als ik morgen dood neerval dan kan ik terugblikken op een rijk leven met de mooiste vrouwen.

Daarnaast denk ik dat we anders moeten kijken naar relaties tussen mannen en vrouwen. Die gelijkwaardigheid waaraan ik refereerde heeft een destructieve impact op liefdesrelaties tussen de seksen. Het oude rollenpatroon is enkele decennia geleden ingewisseld voor een verwachtingspatroon van beide kanten die bovendien zichzelf een enorme uniciteit toedichten en daarom te kritisch in het leven staan zonder zelf wisselgeld te hebben.

Inmiddels gaan we toe naar de norm van open relaties als antwoord op de keuzevrijheid die we inmiddels hebben op relatiegebied. Ik heb heb getrouwde/gebonden vrouwen in bed gehad waarvan je nooit zou verwachten dat ze vreemd zouden gaan: intelligent, mooi huis, twee auto's, soms kinderen in het spel en bovenal een levenspartner die onvoorwaardelijk (?) van haar houdt. En dan nog met mij liggen neuken. Waarom? Verveling, apathie en via het internet de snelle bereikbaarheid van genot. De kansen voor individueel plezier/genot/liefde is nog nooit zo groot geweest en steeds meer mensen geven hier aan toe.
Le Diable
pi_217602972
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 17:52 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Nee, dat niet en ik ben prima voorzien. Als ik morgen dood neerval dan kan ik terugblikken op een rijk leven met de mooiste vrouwen.

Daarnaast denk ik dat we anders moeten kijken naar relaties tussen mannen en vrouwen. Die gelijkwaardigheid waaraan ik refereerde heeft een destructieve impact op liefdesrelaties tussen de seksen. Het oude rollenpatroon is enkele decennia geleden ingewisseld voor een verwachtingspatroon van beide kanten die bovendien zichzelf een enorme uniciteit toedichten en daarom te kritisch in het leven staan zonder zelf wisselgeld te hebben.

Inmiddels gaan we toe naar de norm van open relaties als antwoord op de keuzevrijheid die we inmiddels hebben op relatiegebied. Ik heb heb getrouwde/gebonden vrouwen in bed gehad waarvan je nooit zou verwachten dat ze vreemd zouden gaan: intelligent, mooi huis, twee auto's, soms kinderen in het spel en bovenal een levenspartner die onvoorwaardelijk (?) van haar houdt. En dan nog met mij liggen neuken. Waarom? Verveling, apathie en via het internet de snelle bereikbaarheid van genot. De kansen voor individueel plezier/genot/liefde is nog nooit zo groot geweest en steeds meer mensen geven hier aan toe.
pi_217603050
quote:
Ik denk dat die vrouwen vooral spanning zoeken en daarom vreemd gaan. De sex met hun eigen man is natuurlijk al lang niet meer spannend, en daarom zoeken ze de spanning buiten de deur. Er is nu eenmaal een bepaald slag vrouwen die het aan lust ontbreekt en in plaats daarvan spanning nodig hebben om van sex te genieten.
  Moderator zondag 11 mei 2025 @ 18:37:02 #92
5428 crew  miss_sly
pi_217603379
quote:

[..]

We weten het nu wel. Het is echt niet nodig om telkens te vertellen hoe ontzettend gewild je bent bij vrouwen die een relatie hebben.

En nee, 'we' gaan helemaal niet naar de norm van een open relatie toe.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 11 mei 2025 @ 19:29:40 #93
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217603876
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2025 18:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
We weten het nu wel.
Ja ik dacht ik zeg het nog maar een keer
Le Diable
pi_217604062
quote:

[..]

Ik snap je denkwijze wel hoor, kan best een kern van waarheid in zitten.
  zondag 11 mei 2025 @ 20:01:14 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217604178
Ja, de vrouwen moeten weer terug in het oude patroon, terug in het gareel. Weg met de gelijkwaardigheid. De vrouwen moeten zich maar weer ouderwets gaan voegen naar de wil van de man.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217605441
quote:
81s.gif Op zondag 11 mei 2025 20:01 schreef Lienekien het volgende:
Ja, de vrouwen moeten weer terug in het oude patroon, terug in het gareel. Weg met de gelijkwaardigheid. De vrouwen moeten zich maar weer ouderwets gaan voegen naar de wil van de man.
Nou ik ben het oneens met je mening, jouw mening, het is je recht maar ik deel je mening helemaal niet!
  Moderator zondag 11 mei 2025 @ 22:17:32 #97
441859 crew  Lenny77
pi_217605467
quote:

Je bedoelt natuurlijk dat die gelijkwaardigheid een destructieve impact heeft op liefdesrelaties van mannen.
Dus als we gewoon terug gaan naar het oude en het volledig afhankelijk maken van de vrouw en haar gelijkwaardigheid afnemen dan is alles weer tip top in orde *O*

Voor de mannen :')
pi_217605747
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 22:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je bedoelt natuurlijk dat die gelijkwaardigheid een destructieve impact heeft op liefdesrelaties van mannen.
Dus als we gewoon terug gaan naar het oude en het volledig afhankelijk maken van de vrouw en haar gelijkwaardigheid afnemen dan is alles weer tip top in orde *O*

Voor de mannen :')
. Woah.

Als men traditioneel wilt doen is dat ook prima.

Fiscaal wel erg onaantrekkelijk.
  Moderator zondag 11 mei 2025 @ 22:49:31 #99
441859 crew  Lenny77
pi_217605786
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 22:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
. Woah.

Als men traditioneel wilt doen is dat ook prima.

Fiscaal wel erg onaantrekkelijk.
Als beiden dat willen is daar inderdaad niets mis mee.
  zondag 11 mei 2025 @ 22:53:35 #100
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217605821
quote:
81s.gif Op zondag 11 mei 2025 20:01 schreef Lienekien het volgende:
Dat zeg ik toch helemaal niet. Ik merk alleen op dat er een overgang is geweest van traditioneel rollenpatroon naar een relatievorm waarbij individuele behoeften (m/v) centraal staan en welk ontbindend effect dat heeft en in combinatie met een (extreme) keuzevrijheid op het gebied van liefde en/of seks, maakt dat een relatie waarbij men uitgaat van 'eeuwige trouw' nogal lastig kan zijn.
Le Diable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')