SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en pin kwam even langs met haar geblubquote:
en nu gauw slapen hupUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
MNO
Meneer dat doet U zo
En ik had me voorgenomen nergens aan te komen
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
PQR,quote:Op maandag 5 mei 2025 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:
MNO
Meneer dat doet U zo
En ik had me voorgenomen nergens aan te komen
Mevrouw U gaat te ver!
Want ik had me voorgenomen nergens aan te komen!![]()
![]()
Jaaah dat was de volgende!quote:Op maandag 5 mei 2025 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
PQR,
Mevrouw U gaat te ver!
Want ik had me voorgenomen nergens aan te komen!Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
STU
Meneer wat doet U nu
En ik had me voorgenomen
nergens aan te komen
VWX
Meneer dat kost een riks
En ik had me voorgenomen
nergens aan te komen
VWX,quote:Op maandag 5 mei 2025 22:04 schreef MizzezAmy het volgende:
STU
Meneer wat doet U nu
En ik had me voorgenomen
nergens aan te komen
Vooruit, hier heb je een riks
En ik heb me voorgenomen overal aan te komen![]()
![]()
Was ik weer net te laat met mijn versiequote:Op maandag 5 mei 2025 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
VWX
Meneer dat kost een riks
En ik had me voorgenomen
nergens aan te komen
![]()
![]()
XYZ
Toen gingen we naar bed!
En ik had me voorgenomen
nergens aan te komen
ZYX, er gebeurde lekker niks!quote:Op maandag 5 mei 2025 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
VWX
Meneer dat kost een riks
En ik had me voorgenomen
nergens aan te komen
Want ik had me voorgenomen nergens aan te komen!![]()
quote:Op maandag 5 mei 2025 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
XYZ
Toen gingen we naar bed!
En ik had me voorgenomen
nergens aan te komen
![]()
![]()
Spuit 11!quote:Op maandag 5 mei 2025 22:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Was ik weer net te laat met mijn versie
de beker is uitgereikt hoor nu, groot feestje
servisch publiek viert het gewoon mee, shit is prachtig mooi, volgend jaar divisie 1Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
BOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
we horen in divisie 1A
maar daar heb ik het nu niet overOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh mooi manquote:Op maandag 5 mei 2025 22:09 schreef sp3c het volgende:
de beker is uitgereikt hoor nu, groot feestje
servisch publiek viert het gewoon mee, shit is prachtig mooi, volgend jaar divisie 1![]()
![]()
marioquote:Op maandag 5 mei 2025 22:11 schreef mario390 het volgende:
en zeer unheimliche erste derrick episode von 1974![]()
![]()
Maar jullie weten het dus ook niet. Wat heb ik daar nou aanTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
HELEMAAL NIETS, HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 5 mei 2025 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar jullie weten het dus ook niet. Wat heb ik daar nou aan![]()
wat moeten we weten?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar jullie weten het dus ook niet. Wat heb ik daar nou aanUw ADH vitamine Worst
Alles kan een wc zijn als je alleen woontTrotste mama van Ambar
of heeft mario een dienst afgenomen dat je geen wc bezit maar alleen de service?Uw ADH vitamine Worst
Je kan toch maar 1 wc tegelijkertijd gebruikenTrotste mama van Ambar
Wat is dat?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
straks zeg je nog dat je wc eco bubble is
Mijn wc's zijn gehuurd
Ik heb 2 kattenbakkenquote:Op maandag 5 mei 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb geen kattenbak, anders had ik 3 wc's!![]()
![]()
juist welquote:Op maandag 5 mei 2025 22:26 schreef devzero het volgende:
Ik heb ook een balkon, maar die is boven mijn voordeur, dus niet geschikt om te poepen![]()
![]()
Geef ze eens ongelijk. De beste ideeën ontstaan op de wcquote:Op maandag 5 mei 2025 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon zoals de Romeinen het doen
[ afbeelding ]![]()
![]()
wanneer een bezorger komtquote:Op maandag 5 mei 2025 22:26 schreef devzero het volgende:
Ik heb ook een balkon, maar die is boven mijn voordeur, dus niet geschikt om te poepenUw ADH vitamine Worst
Oooh ja van de wasmachine ken ik wel, ik dacht een wc eco bubbmequote:Op maandag 5 mei 2025 22:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
ieniminimuis in ONZ / [ronde 81 Het Dodetopicspel #18463] Zondagavond bolkWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Hoef ik mijn verjaardag ook niet te vieren
Trotste mama van Ambar
heb mijn interdepartementaal overleg toch liever andersquote:Op maandag 5 mei 2025 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk. De beste ideeën ontstaan op de wcUw ADH vitamine Worst
Doen we hier welquote:Op maandag 5 mei 2025 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoef ik mijn verjaardag ook niet te vieren![]()
![]()
Hoe is de operatie van je hont verlopen? (serieuze vraag ik heb niet teruggelezen)quote:Op maandag 5 mei 2025 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoef ik mijn verjaardag ook niet te vieren![]()
Haha ja ik neem ook vaak vrij met mn verjaardagquote:Op maandag 5 mei 2025 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoef ik mijn verjaardag ook niet te vieren
En dan kom ik een week later, is mn kantoor alsnog versierd
Eerst second opinion en waarschijnlijk operatiequote:Op maandag 5 mei 2025 22:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoe is de operatie van je hont verlopen? (serieuze vraag ik heb niet teruggelezen)Trotste mama van Ambar
Dan had ik dat verkeerd begrepen (gewoon te snel gelezen)quote:Op maandag 5 mei 2025 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerst second opinion en waarschijnlijk operatie![]()
Als er geen 5 mei bevrijdingsdag was dan zou ik oprecht vergeten dat ik jarig benTrotste mama van Ambar
Ik ga iedereen de moeder TR'en die mij feliciteertTrotste mama van Ambar
Dat mag soberso niet, dat brengt ongelukquote:Trotste mama van Ambar
die worden vanaf een bepaalde leeftijd toch niet meer serieus genomenquote:Op maandag 5 mei 2025 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga iedereen de moeder TR'en die mij feliciteert![]()
![]()
Jezelf de hand geven als je jarig bent wordt als raar gezien, maar ik zie op social media mensen posts plaatsen met "Happy Birthday to me."Uw ADH vitamine Worst
Niet mijn probleemquote:Op maandag 5 mei 2025 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat mag soberso niet, dat brengt ongeluk![]()
Dat is dan ook erg raarquote:Op maandag 5 mei 2025 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Jezelf de hand geven als je jarig bent wordt als raar gezien, maar ik zie op social media mensen posts plaatsen met "Happy Birthday to me."![]()
Als ik niet online kom, valt er ook niets te feliciteren
Trotste mama van Ambar
Muis de kluisenaarquote:Op maandag 5 mei 2025 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik niet online kom, valt er ook niets te feliciterenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je dat niet wil had je het niet moeten zeggenquote:Op maandag 5 mei 2025 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik niet online kom, valt er ook niets te feliciteren
i
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik wilde gaan slapen maar mijn darmen hadden wildere plannenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Op de autoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De datum is allang bekend dus tjaquote:Op maandag 5 mei 2025 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je dat niet wil had je het niet moeten zeggen
i
Trotste mama van Ambar
stiekem wil ze dat maar toch weer niet en als ze dat komt verkondigen klinkt dat lekker tegenstrijdig met de geldende normen en waarden die gekke muis toch hihihihiquote:Op maandag 5 mei 2025 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je dat niet wil had je het niet moeten zeggen
i
Uw ADH vitamine Worst
Ja als je het niet wil zeg je ook niets natuurlijk.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
stiekem wil ze dat maar toch weer niet en als ze dat komt verkondigen klinkt dat lekker tegenstrijdig met de geldende normen en waarden die gekke muis toch hihihihiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hihihiquote:Op maandag 5 mei 2025 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
stiekem wil ze dat maar toch weer niet en als ze dat komt verkondigen klinkt dat lekker tegenstrijdig met de geldende normen en waarden die gekke muis toch hihihihi![]()
Oh dat zeg ik ook tegen mezelf, als ik vrij neem en een taartje koop.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Jezelf de hand geven als je jarig bent wordt als raar gezien, maar ik zie op social media mensen posts plaatsen met "Happy Birthday to me."Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Daarom schud ik ook alleen maar mijn voet als ik jarig ben.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Jezelf de hand geven als je jarig bent wordt als raar gezien, maar ik zie op social media mensen posts plaatsen met "Happy Birthday to me."![]()
Schudt ie zo uit z'n mouw hoorquote:Op maandag 5 mei 2025 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom schud ik ook alleen maar mijn voet als ik jarig ben.![]()
We worden allemaal ook een dagje ouderquote:Op maandag 5 mei 2025 22:43 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is er in godsnaam met DTS gebeurd? We zitten toch in prime time nu?Trotste mama van Ambar
ik schud al meermaals per dag mijn plassertje na het plassenquote:Op maandag 5 mei 2025 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom schud ik ook alleen maar mijn voet als ik jarig ben.Uw ADH vitamine Worst
Helaas, we zijn bijna allemaal allang over onze primequote:Op maandag 5 mei 2025 22:43 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is er in godsnaam met DTS gebeurd? We zitten toch in prime time nu?![]()
nee niet helderquote:Op maandag 5 mei 2025 22:44 schreef KoningWouter het volgende:
@:hemarookworst
Kun je nog even een updateje doen voor de meet?Uw ADH vitamine Worst
We zijn er tochquote:Op maandag 5 mei 2025 22:43 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is er in godsnaam met DTS gebeurd? We zitten toch in prime time nu?![]()
ik ben niet over mijn primeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Fijne verdagdag! En morgen. En overmorgen...quote:Op maandag 5 mei 2025 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We worden allemaal ook een dagje ouder![]()
ik -ben godOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2025 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik schud al meermaals per dag mijn plassertje na het plassen
Huh?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:43 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is er in godsnaam met DTS gebeurd? We zitten toch in prime time nu?Trust nobody![]()
Ahh oke beterschap, heeft ook geen haast met die update.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje en mijn hoofd was al wazig van het snot![]()
Ff pul water drinken en nu pitten. Ben je morgen weer fris.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
kijken of ik me morgen ziekmeld of de weekstart zo op teams verschijn
[ afbeelding ]![]()
Ja! Mooi groen petje. Maar waarom staat je leidinggevende met zijn armen te zwaaien?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
kijken of ik me morgen ziekmeld of de weekstart zo op teams verschijn
[ afbeelding ]![]()
Welke meet? Die ene die nu in September zal plaatsvinden?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:49 schreef KoningWouter het volgende:
@:Harrie of @:Grrrrrrrr
Kunnen jullie even een update sturen over de meet?![]()
Die ene van kreequote:Op maandag 5 mei 2025 22:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke meet? Die ene die nu in September zal plaatsvinden?![]()
31 mei meet.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke meet? Die ene die nu in September zal plaatsvinden?![]()
quote:Op maandag 5 mei 2025 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit over jou gaat
[ afbeelding ]
31 mei tussen 15.00 uur en 16.00 uur verzamelen bij de piano tegenover de vetluikjes op Tilburg Centraal en daarna de rest van het programmaquote:Op maandag 5 mei 2025 22:49 schreef KoningWouter het volgende:
@:Harrie of @:Grrrrrrrr
Kunnen jullie even een update sturen over de meet?![]()
Iedereen genieten van de vrijheidquote:Op maandag 5 mei 2025 22:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het was net mega rustig ineens terwijl je nu juist drukte zou verwachten gezien het tijdstip.Trust nobody![]()
Oke thanks. Dus dan gaan we dus een uur wachten bij die piano?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
31 mei tussen 15.00 uur en 16.00 uur verzamelen bij de piano tegenover de vetluikjes op Tilburg Centraal en daarna de rest van het programma
Dan kom ik om 16![]()
![]()
Deuntje spelenquote:Op maandag 5 mei 2025 22:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke thanks. Dus dan gaan we dus een uur wachten bij die piano?
Dan kom ik om 16![]()
![]()
dit is een bubbling remix van dj jeanquote:
alle ballen verzamelen!!Uw ADH vitamine Worst
iedereen de gelegenheid geven om de juiste trein/bus/taxi etc te vinden en daar alvast een koud patertje klappen en kennis maken dus misschien blijven we wel tot 17.00 uur daar weet ik veel, ik maak me niet zo drukquote:Op maandag 5 mei 2025 22:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke thanks. Dus dan gaan we dus een uur wachten bij die piano?
Dan kom ik om 16
Maar vanaf 15.00 uur dan verwachte we de eerste halve liters te gaan klappen daar bij de piano en hoe laat @kree komt spelen weet ik nog niet![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 5 mei 2025 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit is een bubbling remix van dj jean
alle ballen verzamelen!!![]()
Primaquote:Op maandag 5 mei 2025 22:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
iedereen de gelegenheid geven om de juiste trein/bus/taxi etc te vinden en daar alvast een koud patertje klappen en kennis maken dus misschien blijven we wel tot 17.00 uur daar weet ik veel, ik maak me niet zo druk
Maar vanaf 15.00 uur dan verwachte we de eerste halve liters te gaan klappen daar bij de piano en hoe laat @:kree komt spelen weet ik nog niet![]()
![]()
Ik zal de P2000 monitor voor Tilburg 31 mei in de gaten houdenTrotste mama van Ambar
lief dat je beetje op ons letquote:Op maandag 5 mei 2025 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal de P2000 monitor voor Tilburg 31 mei in de gaten houden
Uw ADH vitamine Worst
Tilburg is er helemaal klaar voor. Mobiele Mast en alles er op en er aanquote:Op maandag 5 mei 2025 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal de P2000 monitor voor Tilburg 31 mei in de gaten houden
Bekijk deze YouTube-video![]()
Gaat er iets gebeuren dan?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal de P2000 monitor voor Tilburg 31 mei in de gaten houdenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
BmpThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb mezenbollen besteld bij Bol hoop dat ze morgen komen want mijn kleine vrienden die raken langzaam in paniek want ik was te laat met bestellen![]()
Oh moet morgen pakketje ophale
hopelijk is het droogHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoi kree, ik heb voor je gereserveerd de 31ste om 15.15 uur is ie voor jou de piano (heb je een kwartier om moed in te drinken als je om 15.00 uur aanwezig bent)quote:![]()
![]()
was in de Ardennen met familie weekendje.
met mijn broertje nog een verlaten kasteel aangetroffen en wat locaties die erbij hoorde.
We waren ff met de metaal detector aan het zoeken in de omgeving.
LOL no shit. zocht de reviews ff via maps, dit stond er.
Kyle Kostner (BreakStill)
Review van Google
5/5
· een jaar geleden
Pretty spooky and worth the trip. Surprised I made it out alive without any spirits following me... Follow me on Instagram @breakstill
Dat moest even onderzocht worden natuurlijk dus overal in geweest
Ben net thuis btwDo what you love, love what you do!![]()
Moet je ook niet buiten laten staan dan.quote:Op maandag 5 mei 2025 23:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh moet morgen pakketje ophale
hopelijk is het droogOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
ik heb nog steeds niks beloofd he?quote:Op maandag 5 mei 2025 23:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoi kree, ik heb voor je gereserveerd de 31ste om 15.15 uur is ie voor jou de piano (heb je een kwartier om moed in te drinken als je om 15.00 uur aanwezig bent)
Do what you love, love what you do!![]()
weet ik veel via google kwam dat eruit. Moet zeggen het had wel wat historyquote:
Oja totdat de Belgische Polizei kwamDo what you love, love what you do!![]()
Awwquote:Op maandag 5 mei 2025 23:26 schreef Harrie het volgende:
Ik heb mezenbollen besteld bij Bol hoop dat ze morgen komen want mijn kleine vrienden die raken langzaam in paniek want ik was te laat met bestellen
Trust nobody![]()
die kwamen je van het terrein af trappenquote:Op maandag 5 mei 2025 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik veel via google kwam dat eruit. Moet zeggen het had wel wat history
Oja totdat de Belgische Polizei kwam![]()
![]()
en meelwormen en vogel pindakaas en een paar zakken voerquote:ik ben wel goed voor mijn kleine gevleugelde vrienden
![]()
![]()
![]()
Ik hou van vogeltjesquote:Op maandag 5 mei 2025 23:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
en meelwormen en vogel pindakaas en een paar zakken voerik ben wel goed voor mijn kleine gevleugelde vrienden
![]()
Trust nobody![]()
Nou we waren nog binnen in dat kasteel, (dat is niet wat op die foto staat trouwens) maar waren we later.quote:Op maandag 5 mei 2025 23:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
die kwamen je van het terrein af trappen
Politie sirene aan wij nog binnen. Oepppppsssssss
was helaas gestopt met filmen al. want accu bijna leeg.
Dus wij met hangende pootjes naar buiten gegaan al in de verwachting van gezeik.
Maar was een redelijk relaxte agent die geen engels kon en met een beetje humor was het redelijk oke en geen gezeik verder. Je mocht er blijkbaar niet met de auto komen die wij even voor het kasteel hadden geparkeerd (niks gezien ook aan borden)
Alleen waarschuwing want beetje gevaarlijk het was van binnen ook half afgefikt.
Maargoed we moesten ook weg met de rest van de familie dus maar erbij gelaten, heb wel een twintig minuten filmpje van hoe dat binnen was en het nabij gelegen (oud hospitaal voor ex soldaten enzo). was allemaal verlaten. Best geinig om eens te kijken.
15 jaar verlaten denk maar nog oude naamkaartjes op de deuren. zoiets zul je in NL nooit vinden denk.Do what you love, love what you do!![]()
zijn er welquote:Op maandag 5 mei 2025 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nou we waren nog binnen in dat kasteel, (dat is niet wat op die foto staat trouwens) maar waren we later.
Politie sirene aan wij nog binnen. Oepppppsssssss
was helaas gestopt met filmen al. want accu bijna leeg.
Dus wij met hangende pootjes naar buiten gegaan al in de verwachting van gezeik.
Maar was een redelijk relaxte agent die geen engels kon en met een beetje humor was het redelijk oke en geen gezeik verder. Je mocht er blijkbaar niet met de auto komen die wij even voor het kasteel hadden geparkeerd (niks gezien ook aan borden)
Alleen waarschuwing want beetje gevaarlijk het was van binnen ook half afgefikt.
Maargoed we moesten ook weg met de rest van de familie dus maar erbij gelaten, heb wel een twintig minuten filmpje van hoe dat binnen was en het nabij gelegen (oud hospitaal voor ex soldaten enzo). was allemaal verlaten. Best geinig om eens te kijken.
[ link | afbeelding ]
15 jaar verlaten denk maar nog oude naamkaartjes op de deuren. zoiets zul je in NL nooit vinden denk.
https://makkelijkurbex.nl/product-categorie/nederland/![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Meesjesquote:Op maandag 5 mei 2025 23:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen die houtduiven, kraaien en eksters daar heb ik het niet op
Trust nobody![]()
MoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
die maken een partij herrie als het te lang duurt voor die ouders terug komen hahahahahaha echt lachenquote:![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
waar ligt dat kasteeltjequote:Op maandag 5 mei 2025 23:48 schreef kree het volgende:
toch gaaf om even binnen te kijken, stapels oude papieren etc nog. echt uit 1967 enzo.
En het heeft blijkbaar wat geschiedenis.
Paar foto's van google
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
https://maps.app.goo.gl/TuSAwWErz2fPV31X7quote:
daar
zat ff de geschiedenis na te zoeken op de terugweg naar huis. maar het heeft een aardig verleden wel.
Echt jammer dat we niet meer tijd hadden, anders hadden we de achtertuin van het kasteel nog even nagezocht met de metaaldetector.Do what you love, love what you do!![]()
Cutequote:Op maandag 5 mei 2025 23:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
die maken een partij herrie als het te lang duurt voor die ouders terug komen hahahahahaha echt lachen
Trust nobody![]()
heb geen idee hoeveel er in dat nestkastje zitten want ik heb niet gekeken verder, ik laat ze mooi met rustquote:![]()
![]()
iets meer dan 200km dus die zet ik op de agenda om in te plannenquote:Op maandag 5 mei 2025 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/TuSAwWErz2fPV31X7
daar
zat ff de geschiedenis na te zoeken op de terugweg naar huis. maar het heeft een aardig verleden wel.
Echt jammer dat we niet meer tijd hadden, anders hadden we de achtertuin van het kasteel nog even nagezocht met de metaaldetector.![]()
![]()
Gelukkigquote:Op maandag 5 mei 2025 23:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb geen idee hoeveel er in dat nestkastje zitten want ik heb niet gekeken verder, ik laat ze mooi met rust
Mast waarschijnlijk wel veelTrust nobody![]()
ik ook, heb sate gemaakt en rijst zit in de rijstkokerquote:ff wat sate met rijst voor het slapen gaan
![]()
Oeh lekkerquote:Op maandag 5 mei 2025 23:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook, heb sate gemaakt en rijst zit in de rijstkokerff wat sate met rijst voor het slapen gaan
Ik heb brood gemaaktTrust nobody![]()
Het was toeval dat we er terecht kwamen, zochten meer naar een verlaten veldje om ff met die metaaldetector te zoeken. Dus willekeurig wat ingereden. Na een uur in een bos vlak daarnaast zagen we dat pas op Google Maps.quote:Op maandag 5 mei 2025 23:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
iets meer dan 200km dus die zet ik op de agenda om in te plannen
Dus toch even heengereden en konden we het niet laten om natuurlijk daar naar binnen te gaan
het is min of meer vervallen, maar nog hoop oude meubels papieren en troep daar binnen.
Ik heb het op film maarja om weer zo te delen, mijn broertje staat er ook op nl.
wel even in die toren geweest, het is wel ff opletten waar je stapt enzo trouwens.
Meer zijn hobby trouwens dat zoeken met metaaldetector, ging ff mee voor de gezelligheid.Do what you love, love what you do!![]()
Ja koolhydraatarmquote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:01 schreef Harrie het volgende:
zelf gemaakt of koolhydraatarm brood gekocht ?
Uit noodzaakTrust nobody![]()
vergeet niet het sanatorium wat ook verlaten is en vervallen, zit er vlak naastquote:Op maandag 5 mei 2025 23:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
iets meer dan 200km dus die zet ik op de agenda om in te plannen
De onderbreking van het songfestival?quote:Op maandag 5 mei 2025 23:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik weet nog precies waar ik was op het moment dat ik dit op tv hoordeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja Dit fragment wat jij net liet zienquote:
Wij zaten op het balkon half half het songfestival te kijken maar dat kwam allemaal maar half binnen tot dit moment.![]()
Had je voor de onderbreking nog niet gehoord dat er wat was gebeurd in Enschede?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja Dit fragment wat jij net liet zien
Wij zaten op het balkon half half het songfestival te kijken maar dat kwam allemaal maar half binnen tot dit moment.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
voor wie het wil. Doe wel ff het filmpje wat ik maakte via DM.
niet dat mij het zo onwijs boeit namelijk of dat openbaar staat of niet.
Maar omdat mijn broertje er ook op staat.
Vandaar dat ik het niet zo neer pleur, dus wie wil zien vraag maar. en doe ik wel ff via DM
respecteer dat wel aub
quote:De beelden van RTV Oost gaan de hele wereld over. De NOS krijgt ze ook, maar laat ze nog niet zien in het achtuurjournaal. De omroep zit helemaal klaar voor de uitzending van het Eurovisie Songfestival en ziet de ernst en urgentie van wat er gebeurt in Enschede nog niet, in tegenstelling tot RTL. ,,En we schakelen nu over naar Zweden…’’Mooi artikel wel https://www.ad.nl/binnenl(...)lbaar-hard~a3bb50b0/quote:In Stockholm maken de Denen deze keer een zegetocht. Maar dat zien we in Nederland toch niet meer. De NOS beseft tegen tienen dat ze dit niet langer kunnen maken. De uitzending wordt onderbroken. Dat is nog nooit gebeurdWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik welquote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Had je voor de onderbreking nog niet gehoord dat er wat was gebeurd in Enschede?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had ook die nieuwe beelden bekeken
https://www.ad.nl/binnenl(...)urwerkramp~abe8c10e/
Niet alles even goed gefilmd, maar toch ook wel indrukwekkend.
En leuk het accent waar de mensen mee spreken
Wist trouwens niet dat die ammoniaktanks bij Grolsch zo gevaarlijk warenquote:Als dat waar is, komt er een tweede nog veel grotere ramp: wie is er dan nog veilig? Wie ammoniak inademt, verbrandt z’n longen. Zo’n gifwolk zal een spoor van dood en verderf achterlaten van honderden, wie weet duizenden slachtoffers. Zelf tot ver buiten Enschede. Bij inademing is iemand binnen enkele seconden dood. In een straal tot 8 kilometer zouden mensen gewond raken: huidaandoeningen, beschadigde slijmvliezen van ogen, schade aan de luchtwegen. Dat zijn de feiten.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Deventer buur jongen kwam in paniek ons huis aangerend nu de televisie aan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kon je in Deventer ook die rookwolk zien?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deventer buur jongen kwam in paniek ons huis aangerend nu de televisie aan.
Mijn vader werkte toen in Coevorden en beweerde dat hij hem vanuit daar kon zien.
Mja eerst zei hij nog dat mn moeder zich niet zo aan moest stellen toen ze hem opbelde om hem te zeggen dat iedereen veilig was, maar later kwam hij toch op zn woorden terug en was hij blij dat ze gelijk had gebeld
13 mei 25 jaar geledenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:30 schreef Harrie het volgende:
waarom is die vuurwerkramp nu ineens weer zo "hot"Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Bijna 13 mei plus de npo serie.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:30 schreef Harrie het volgende:
waarom is die vuurwerkramp nu ineens weer zo "hot"
Grond eigenaar smallenbroek kreeg trouwens een dag voor de ramp een grote som geld aangeboden voor die grond waar s.e fireworks opstond maar kon niet verkopen omdat s.e fireworks dat pand huurde een dag of twee na de ramp ging hij alsnog op het bod in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Die combinatie is wel duidelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:32 schreef MizzezAmy het volgende:
En er is net een televisieserie over gestartDie speculatie ging 2 dagen later alquote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bijna 13 mei plus de npo serie.
Grond eigenaar smallenbroek kreeg trouwens een dag voor de ramp een grote som geld aangeboden voor die grond waar s.e fireworks opstond maar kon niet verkopen omdat s.e fireworks dat pand huurde een dag of twee na de ramp ging hij alsnog op het bod in.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ik heb echt geen ideemaar dat vroeg ik me gewoon af
Soms komt hij welquote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ik heb echt geen ideemaar dat vroeg ik me gewoon af
Trust nobody![]()
Eerst zaten ze vol op de laatste eigenaren en de vries die ten onrechte veroordeeld werd.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Die combinatie is wel duidelijk
[..]
Die speculatie ging 2 dagen later al
quote:Op 12 mei 2000, de dag voor de vuurwerkramp, doet Enschede een laatste bod voor aankoop van de grond onder het bedrijf. Een bod dat overeenkomt met wat Smallenbroek in de onderhandelingen steeds op tafel heeft gelegd: 1,5 miljoen. Ruim een half miljoen meer dan de gemeente eerder bood. Met één voorwaarde: de grond moet vrij van huurders worden opgeleverd. SE Fireworks huurt de opstallen van grondeigenaar Smallenbroek.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik denk niet dat de echte waarheid ooit boven tafel komtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst zaten ze vol op de laatste eigenaren en de vries die ten onrechte veroordeeld werd.
[..]![]()
Die Kloppenborg is ook vaag die was meerdere keren die zaterdag aanwezig meld nog dat hij een waterspuit had geleend bij de eigenaar voor de deur een uur voordat de ramp plaatsvindt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik denk niet dat de echte waarheid ooit boven tafel komtquote:HENK 70 EN 25 JAAR GETROUWD
De familie van Zegeren had op zaterdag 13 mei 2000 dubbel feest. Henk was 70 jaar geworden en in de week voorafgaand aan 13 mei 2000 was het echtpaar ook nog eens 25 jaar getrouwd. Een familielid bestelde voor het feest een vuurwerk-tekstbord.
Op het tekstbord dat besteld was stond de tekst "Henk 70". Maar dit was niet genoeg, blijkt uit nieuwe informatie. Er is een tweede tekstbord besteld door het familielid. Het tweede tekstbord moest de volgende tekst bevatten: "25 jaar getrouwd".
Hennie Kloppenborg, een medewerker van S.E. Fireworks, werd in een verhoor door de Politie Twente op zaterdag 28 april 2001 geconfronteerd met feit dat André de Jong die dag naar het terrein zou moeten om het tekstbord op te halen.
De afluisterapparatuur die Politie Twente in zijn huis plaatste, tijdens het verhoor, zouden van onschatbare waarde zijn. De bedoeling van de rechercheurs was om gesprekken die hij bij thuiskomst met zijn vrouw zou voeren af te luisteren en op te nemen.
Volgens de leider van het onderzoeksteam zou de opnameapparatuur echter niet gewerkt hebben. Ex-rechercheur Jan Paalman bestrijdt dit. Een kopie van de opgenomen gesprekken in zijn woning is verstuurd naar het onderzoeksteam, de originele CD-ROM ligt in de kluis van de KLPD in Driebergen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee bedoel hierquote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:49 schreef Harrie het volgende:
door die reclame heb ik zo'n hekel aan youtube man man wat een bagger
Op YouTube helpt n adblocket
Shovel.. tefrnwooedih ook niet neerTrust nobody![]()
daarom heb ik abo, maar alsnog kom je niet onder die irritante sponsor berichten uit dan (althans niet zonder andere app enzo). maarja die werkt weer niet op mijn TVquote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:49 schreef Harrie het volgende:
door die reclame heb ik zo'n hekel aan youtube man man wat een bagger
ow, hier heb ik geen reclamequote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee bedoel hier
Op YouTube helpt n adblocket
Shovel.. tefrnwooedih ook niet neer![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: