Klinkt leuk. Maar om de een of andere reden loop je dan zelf het risico om aan het kortste eind te trekken.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:21 schreef Jahr00n het volgende:
Deze man gewoon nog een lintje geven. Als de Nederlandse mannelijke bevolking half zo heldhaftig was als hij hadden we geen enkel probleem met dit soort wappies
Had hij eigenlijk al moeten krijgen na die kopstoot tegen die agent, maar beter laat dan nooit.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:21 schreef Jahr00n het volgende:
Deze man gewoon nog een lintje geven. Als de Nederlandse mannelijke bevolking half zo heldhaftig was als hij hadden we geen enkel probleem met dit soort wappies
Zal wel zijn om privacy redenen voor de man die het deed, die zit nu vast.quote:
Nicequote:Op maandag 5 mei 2025 15:23 schreef Twiitch het volgende:
Nice. Hopelijk heeft hij wildgeplast op de demonstrant.
Mooi dat er iemand in het publiek roept (@1.05) "Ga je schamen!"quote:Op maandag 5 mei 2025 16:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zal wel zijn om privacy redenen voor de man die het deed, die zit nu vast.
Hier zie je het deels, z'n gezicht zie je hier toch niet dus kan wel denk ik
https://www.dumpert.nl/item/100121872_18a53b0a
Zal wel komen omdat Kroon momenteel een BN'er is.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:41 schreef AchJa het volgende:
Jammer dat vice-admiraall Boots (onze IGK) helemaal niet genoemd wordt, hij greep samen met Kroon in.
Zelden iemand zo traag horen praten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 06:49 schreef niggeplease het volgende:
https://x.com/superjan/status/1919402884518535228
Sowieso vind ik dit soort 'talkingheads' niet boeiend. Babbelzieke narcistische types die zichzelf oeverloos babbelend lopen te filmen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zelden iemand zo traag horen praten.
Volgens mij had deze man vroeger een radioprogramma met Jan Roos. Je kan veel van Roos zeggen, maar die kan tenminste nog een beetje energie in zijn verhaal stoppen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dit soort 'talkingheads' niet boeiend. Babbelzieke narcistische types die zichzelf oeverloos babbelend lopen te filmen.
Als je met je demonstratie bezig bent om andermans vrijheid van meningsuiting af te pakken mag de politie daar best wat tegen doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:20 schreef ricky3 het volgende:
vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor mensen met de juiste mening.
Stel, jij trouwt. Vind jij het dan ook gepast als er op het belangrijkste moment lieden met vlaggen de boel komen verstoren? Kennelijk wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:20 schreef ricky3 het volgende:
vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor mensen met de juiste mening.
ik trouw niet op openbaar terrein.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Stel, jij trouwt. Vind jij het dan ook gepast als er op het belangrijkste moment lieden met vlaggen de boel komen verstoren? Kennelijk wel.
Typische D66 rechter.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:15 schreef Nober het volgende:
Duurde nog best lang:
[ afbeelding ]
Benieuwd naar de rechtszaak.
Het is toch niet te geloven…quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:15 schreef Nober het volgende:
Duurde nog best lang:
[ afbeelding ]
Benieuwd naar de rechtszaak.
De screenshots lijken van LinkedIn te zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:50 schreef Sodeknetters het volgende:
Kijk ik nou met mn neus, of zijn de X berichten van die rechter verdwenen?
In de rechtspraak zitten helaas nogal wat van zulke mensen. Het betreft helaas veel te veel van die D66 dan wel GroenLinks-PvdA achtige types en daar moet je dan een objectieve uitspraak van verwachten. Tja ..quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dit is Richard. Richard heeft het niet gezien, maar Richard vindt het niet oke als er opgetreden wordt tegen storende demonstranten. Richard is ook rechter. Als rechter vindt Richard het niet zo heel erg als je dieren mishandelt, want elders worden nog meer dieren mishandeld. Maar waarom redeneert Richard dan niet op dezelfde manier wanneer het om demonstranten gaat? Immers, in andere landen worden veel meer demonstranten nog veel harder aangepakt, dus dan is eventjes hardhandig overgdragen worden aan de politie relatief niet echt ernstig.. Malle Richard.
https://www.geenstijl.nl/(...)kkende-eigenrichting
[ afbeelding ]
Verdraaid! Nu zie ik het ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:22 schreef NedKelly het volgende:
[..]
De screenshots lijken van LinkedIn te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |