Man man man, wat een dieptepuntquote:Rookbom gaat af op podium Wageningen, Poolse premier Tusk weggevoerd
Op het hoofdpodium van het Bevrijdingsfestival in Wageningen is een rookbom afgegaan. Op dat moment stonden onder anderen de Poolse premier Tusk, premier Schoof en burgemeester Vermeulen van Wageningen op het podium. Schoof was net klaar met zijn toespraak.
Op beelden is te zien hoe Tusk snel door beveiligers wordt weggevoerd van het podium. De politie zegt dat niemand is aangehouden en dat ze onderzoek doen.
Hoog tijd dat er een paar helemaal kapot geknuppeld worden. Schijtziek word ik van dat tuig.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:17 schreef RotatoR het volgende:
Het Pallietuig begint steeds verder te radicaliseren dankzij het pappen en nathouden beleid.
En de duizenden en duizenden raketten die de laatste decennia op Israel zijn afgeschoten.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:20 schreef VoMy het volgende:
Als ie een rookbom al erg vindt, kan Schoof zich misschien eens voorstellen hoe de Israëlische bombardementen in Gaza zijn voor de Palestijnse slachtoffers. Met zijn echo's van het verleden.
Is Schoof daar dan verantwoordelijk voor?quote:Op maandag 5 mei 2025 14:20 schreef VoMy het volgende:
Als ie een rookbom al erg vindt, kan Schoof zich misschien eens voorstellen hoe de Israëlische bombardementen in Gaza zijn voor de Palestijnse slachtoffers. Met zijn echo's van het verleden.
Gelijk heb je.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:29 schreef Cupfighter het volgende:
Ik lees nergens dat er al bekend is wie de dader is
Hier wordt het zoals gebruikelijk weer ingevuld
Waarschijnlijk boze boeren.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:29 schreef Cupfighter het volgende:
Ik lees nergens dat er al bekend is wie de dader is
Hier wordt het zoals gebruikelijk weer ingevuld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |