Het kan zo simpel zijn allemaalquote:
Hahah jaquote:Op maandag 2 juni 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan zo simpel zijn allemaal![]()
Maar hoe is het verder met jou?
O nee zeker niet, maar ze noemde zich zelf een krengquote:Op maandag 2 juni 2025 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Jij was niet diegene die een kreng was in die discussie hoor CotS.
Hier alles goed, beetje moe.
In de afgelopen 4 dagen zo'n 50 uur op een festival gestaan
Hopelijk duurt die offday niet te langquote:Op maandag 2 juni 2025 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah ja
Beetje een offday
Maar die horen erbij
Nu onderuit
En jij dan?
O nee zo bedoelde ik het ook niet!quote:Op maandag 2 juni 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee zeker niet, maar ze noemde zich zelf een krengDaarom dat ik dat zei
O. Oeps verkeerd begrepen. Dat moet ze zeker niet het is een lieve vrouw die altijd aan een ander denkt.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
O nee zo bedoelde ik het ook niet!
Bedoelde dat CotS zo niet over zichzelf moet praten
quote:Op maandag 2 juni 2025 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Jij was niet diegene die een kreng was in die discussie hoor CotS.
Hier alles goed, beetje moe.
In de afgelopen 4 dagen zo'n 50 uur op een festival gestaan
Offday is volgens mij wel over. Net ongesteld en teveel afspraken. Ben op de bank gaan liggen met een goed boekquote:Op maandag 2 juni 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk duurt die offday niet te lang
Hier hobbelt alles gewoon door, de ene dag wat beter dan de andere.
quote:Op maandag 2 juni 2025 17:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
O nee zo bedoelde ik het ook niet!
Bedoelde dat CotS zo niet over zichzelf moet praten
quote:Op maandag 2 juni 2025 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O. Oeps verkeerd begrepen. Dat moet ze zeker niet het is een lieve vrouw die altijd aan een ander denkt.
Lekker doen wat voor jou goed voelt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Offday is volgens mij wel over. Net ongesteld en teveel afspraken. Ben op de bank gaan liggen met een goed boek
En had even (sorry niet door jullie) even een avondje met amper/geen fok nodig. En geen geklets via WhatsApp en zo. Dat gaf zoveel rust.
Ga proberen elke avond telefoonloos door te brengen
Niet helemaal zonder, maar minder. De laatste tijd liep het een beetje de spuigaten uit. Zeker ook in de avond met Het Blok topic.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker doen wat voor jou goed voelt.
Volgens mij had je al eerder een periode zonder fok en wa en zo
De duivel schijt wel op de hoogste hopen zegquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:12 schreef Donna het volgende:
Bezuinigingen op m'n werk![]()
Nog meer gezeik en gedonder, kon er ook wel bij![]()
Baarmoederonsteking![]()
Oh the joy.
ALs je dat onrustig maakt moet je dat zeker doenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet helemaal zonder, maar minder. De laatste tijd liep het een beetje de spuigaten uit. Zeker ook in de avond met Het Blok topic.
Nu wil ik gewoon als ik even pauze heb online en verder lekker laten. Vind jullie lief hoor! Alleen ik leid mezelf zo af
Zelfde voor WhatsApp
Soms ben ik te verslaafd aan mijn mobieldus even mezelf streng aanpakken
Hoezo wordt je daar onzeker van?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van zoveel online zijn word ik ook onzeker trouwens
Dus straks clubje
Dan pauze en dan hobby
Klopt... rationeel mee eensquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je dat onrustig maakt moet je dat zeker doen
En je bent niemand, ook ons niet een verklaring verschuldigd waarom je niet hier bent hoor.
Geen flauw idee. Ik ben dan te afhankelijk denk ik?quote:
A zo. Nou Child lekker doen wat voor jou goed voelt, je bent alleen je zelf verantwoording schuldigquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt... rationeel mee eens
[..]
Geen flauw idee. Ik ben dan te afhankelijk denk ik?
Ja, maar, in overleg, met minder uren. Dus minder inkomsten. Dus moet ik mijn (in onderhoud) dure auto wegdoen, mijn droom. Ik kan het nog wel redden met minder uren, maar dan kan ik niet meer veel luxe veroorloven. Ik kan eventueel ook een bijbaantje nemen, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De duivel schijt wel op de hoogste hopen zeg
Behoud je je werk wel? Wat ongelooflijk stom zeg!
En van harte beterschap meid
Sterkte en een dikke knuffel
Gatverdamme wat naarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, maar, in overleg, met minder uren. Dus minder inkomsten. Dus moet ik mijn (in onderhoud) dure auto wegdoen, mijn droom. Ik kan het nog wel redden met minder uren, maar dan kan ik niet meer veel luxe veroorloven. Ik kan eventueel ook een bijbaantje nemen, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.
Er bestaat ook een mogelijkheid dat ik de uren weer terug krijg, als het bedrijf voortgezet kan worden.
Ooooh Beterschap!!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:12 schreef Donna het volgende:
Bezuinigingen op m'n werk![]()
Nog meer gezeik en gedonder, kon er ook wel bij![]()
Baarmoederonsteking![]()
Oh the joy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |