Succesquote:Op dinsdag 20 mei 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
Morguh druk dagje hier van 13 uur tot 15 uur twee overleggen in Apeldoorn
Gezelligquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Dadelijk clubje en daarna boodschappen
Wat cool!!quote:Op zondag 18 mei 2025 20:40 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil trouwens nog wel even delen op wat voor mooie plek we stonden. Ik heb niets met de kerk, maar het ziet er altijd wel mooit uit
[ afbeelding ]
Hey Childquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Een vrije dag en ik hoop een creatieve dag
Ja heerlijkquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child
Lekker creabea zijn vandaag dus
Nee, ik niet echt. Gisteren even op kleindochter gepast en verder lekker rustig aan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen mensen
Hebben jullie weekendplannen?
Oh wel gezellig dat oppassen toch? Rust lekker uit met op deze druilerige dagquote:Op zondag 25 mei 2025 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik niet echt. Gisteren even op kleindochter gepast en verder lekker rustig aan.
Jij hebt volgens mij een eigen kapstok bij de Eftelingquote:Op zondag 25 mei 2025 09:45 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gisteren naar de Efeling geweest en vandaag lekker relaxen.
Ja het is een schatje, ik vermaak mij er wel meequote:Op zondag 25 mei 2025 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wel gezellig dat oppassen toch? Rust lekker uit met op deze druilerige dag
[..]
Jij hebt volgens mij een eigen kapstok bij de Efteling![]()
Fijn dat je weer bent geweest
Fijnquote:Op zondag 25 mei 2025 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is een schatje, ik vermaak mij er wel mee
Heel netjes.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even lekker hier ook posten:
bijna klaar, alleen de afronding nog (pot, schaduwen, highlights etc)
alleen nu vind ik hem al best mooi voor mijn doen
[ afbeelding ]
Cquote:Op woensdag 28 mei 2025 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even lekker hier ook posten:
bijna klaar, alleen de afronding nog (pot, schaduwen, highlights etc)
alleen nu vind ik hem al best mooi voor mijn doen
[ afbeelding ]
Dat is een hoge hoed geworden was dat ook de bedoeling?quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:47 schreef nixxx het volgende:
Nou, bijna klaar. Al het stik werk gedaan. Nu nog alleen vochtig maken en netjes vormen, dan houdt het die vorm vast.
[ link | afbeelding ]
Jaquote:
Was je naaar je moeder? Hoe is het nu met haar?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Wel lekker fietsweer.
Moest even de mantelzorger uithangen, dat is twee keer een half uur fietsen.
Prima weertje voor
Mogguh! Ja dat was de bedoelingquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een hoge hoed geworden was dat ook de bedoeling?
Hey Nixxx, Ja dat als ik, wel jammer.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh! Ja dat was de bedoelingHij is alleen ietsje strak.
Ja kloptquote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was je naaar je moeder? Hoe is het nu met haar?
O dat is minder. Trek jij dat mantelzorgen wel?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt
Um...niet zo goed eigenlijk...
moeizaam, maar ik red me welquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Trek jij dat mantelzorgen wel?
quote:
Soms heeft een mens simpelweg geen keusquote:
Soms inderdaad niet. Maar je moet ook aan jezelf denken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Soms heeft een mens simpelweg geen keus
Maar ik houd van haar, dat maakt het al een stuk dragelijker
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms inderdaad niet. Maar je moet ook aan jezelf denken.
Ja en genoeg creabea tijd, je maakt mooie dingenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Alleen een derde extra werk met mijn vrijwilligerswerk en mijn moeder en die zieke vriendin... het is allemaal even veel.
Alleen soms heeft het leven citroenen
Gelukkig ook genoeg leuke dingen hoor! Het is niet allemaal leed
Dank je welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en genoeg creabea tijd, je maakt mooie dingen
Ik las net een groot krengquote:Op maandag 2 juni 2025 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi lieve mensen
Hoe gaat het met iedereen?
Ik las je eldersquote:Op maandag 2 juni 2025 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik noem jullie lief en mezelf een kreng
Ik weet waar je bedoeltquote:Op maandag 2 juni 2025 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las je elders
Je bent helemaal geen kreng, zo ken ik ik je ook niet als kreng
ALs mensen er eens niet op inzouden gaan allemaal dan was het een stuk minder.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet waar je bedoelt
Laten we zeggen dat ik hard en duidelijk was dan
Je hebt 100% gelijkquote:Op maandag 2 juni 2025 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs mensen er eens niet op inzouden gaan allemaal dan was het een stuk minder.
Maar iedereen doet er zijn plasje over en iedereen weet het beter.
Ik hou daar zo niet van. Ben je het niet met iets eens of staat het niet aan wat er gepost werd gaan ze maar een deurtje verder denk ik altijd.
Het een lokt het ander weer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |