10-13-16quote:
Dan heb je leven genoeg in huis als ze er zijnquote:
Vooral de jongste twee samenquote:Op maandag 5 mei 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je leven genoeg in huis als ze er zijn
Maar wat een toeval dat ze tegelijk op vakantie waren op deze leeftijd>
Sterkte vandaagquote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Ziekenhuisdagje.
Vanochtend een onderezoek in het ene ziekenhuis. Vanmiddag naar een ander ziekenhuis voor controle.
Gisteren 2 mokken, gebakvorkjes en theelepels van Blond Amsterdam gehaald bij de AH.
Mogelijk dat ik deze week nog meer Blond Amsterdam spul haal bij de AH.
Succes in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Ziekenhuisdagje.
Vanochtend een onderezoek in het ene ziekenhuis. Vanmiddag naar een ander ziekenhuis voor controle.
Gisteren 2 mokken, gebakvorkjes en theelepels van Blond Amsterdam gehaald bij de AH.
Mogelijk dat ik deze week nog meer Blond Amsterdam spul haal bij de AH.
Lekket Nixxx thnx. Jij ook een hele goedemorgenquote:
Morguh Child, dat is minder. Beterschapquote:
Dank je wel... voel me echt beroerd...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Child, dat is minder. Beterschap
Het heerst lees het veel dat mensen de buikgriep hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel... voel me echt beroerd...
Oooh.. beterschap.. heb je Norit in huis? Dat helpt altijd wel wat..quote:
Nee, maar komt wel goedquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oooh.. beterschap.. heb je Norit in huis? Dat helpt altijd wel wat..
Stom is datquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heerst lees het veel dat mensen de buikgriep hebben
Waarom en voor wie moet jij je schuldig voelen. Je bent aan niemand verantwoordig toch? Je doet er ook niemand mee te kort, je woon alleen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, maar komt wel goed
Dank je wel
[..]
Stom is dat
Voel me schuldig ivm niks doen
Dit hoor!! Luister maar naar de oude wijze Dot en mij..quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom en voor wie moet jij je schuldig voelen. Je bent aan niemand verantwoordig toch? Je doet er ook niemand mee te kort, je woon alleen.
Gewoon uitzieken hobbyen komt wel weer als je beter bent
Gedeelde smart is een druk bezochte wcquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:44 schreef Donna het volgende:
Ik heb ook al niet zo fijn op de plee gezeten zostraks. Veel buikkramp. Beetje tmi, maar goed. Je bent niet alleen CotS. Gedeelde smart en zulks.
Oh dit klinkt complexquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:46 schreef Donna het volgende:
Verder komt me niet zoveel uit handen vandaag ook. Zelf een beetje minder nieuws gehad en mijn vriend ook binnen zijn eigen gezin. We hebben ook even niet zoveel aan elkaar nu, nu die dingen wat naast elkaar liggen. En ik zit op een gevoelig punt binnen m'n cyclus dat ik er 30x meer last van heb dan anders.
Joepie, vrouw zijn.
Gelukkig niet in 1 huis dan haha!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gedeelde smart is een druk bezochte wc
Het komt wel weer goed. Het is voornamelijk een gevoelskwestie. Niet over onze relatie, maar onze gevoelens wat betreft die nieuwe omstandigheden. Dat moet weer even op een rijtje komen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dit klinkt complex
Heel erg veel sterkte
Ja... vrouw zijn is soms knap stom
Zulke dingen, gevoelskwesties, zijn denk ik het lastigste. Het is niet rationeel en met argumenten te bespreken. Begrijp dat wel jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Het komt wel weer goed. Het is voornamelijk een gevoelskwestie. Niet over onze relatie, maar onze gevoelens wat betreft die nieuwe omstandigheden. Dat moet weer even op een rijtje komen.
We zijn beide misschien een beetje te gesloten daar in en als je dan tegelijk met iets zit, dan is dat soms een beetje lastig.
Ik zou raar staan kijken als je nu aanbelde voor mijn toiletquote:
Tja... wat zeggen ze dan; geluk is maakbaarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:57 schreef Donna het volgende:
Hahaha. Ja gelukkig ben ik op het werk. Nouja, gelukkig?
Oh je dacht het weekje rondom een bevallingquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:19 schreef nixxx het volgende:
Lijkt me best leuk om een weekje vrouw te zijnmaar dan niet een ongesteld weekje
![]()
Wat een creatieve gedachte
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh je dacht het weekje rondom een bevalling
Je wilt toch wel de hoogtijdagen meemakenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |