Oh is dat dan alweer. Ja daar kijk ik altijd wel even!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Donna
Ga je volgende week zaterdag naar Onder de wol?
Er zijn zoveel soorten werkquote:Op maandag 12 mei 2025 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik heb pas over anderhalf week weer vrijwilligerswerk
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Er zijn zoveel soorten werkaan jezelf werken of hobbyen is ook aan het werk
Beterschap voor de jongstequote:Op maandag 12 mei 2025 11:11 schreef Donna het volgende:
Ik ben thuis aan het werk. En er zijn bouwvakkers die mijn bovenverdieping op de kop hebben want ik krijg een vaste trap naar zolder. Jippie!
Mijn jongste heeft nog een beetje last van buikgriep dus die is thuis bij mij. Wilde haar niet op school hebben met nog wat buikpijn, zo zielig.
Wat fijn voor julliequote:Op maandag 12 mei 2025 17:20 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst in tijden een paar dagen op vakantie geweest, nog niet bijgelezen maar hopelijk gaat het goed met iedereen.
Jawel hoor dat gaat wel. Het viel me mee hoeveel herrie er was en de jongste was hartstikke lief aan het spelen en TV kijken.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beterschap voor de jongste
Arm kind
Kun je wel werken met al die prikkels om je heen? Respect voor je concentratie !
Lekker uitgerust terug gekomen.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:20 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst in tijden een paar dagen op vakantie geweest, nog niet bijgelezen maar hopelijk gaat het goed met iedereen.
Een specifieke behandeling of standaard controle?quote:
Controlequote:Op woensdag 14 mei 2025 09:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een specifieke behandeling of standaard controle?
Oh dat is wel jammer ja…quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Controle
Moet nu speciaal spul kopen voor mijn tanden kopen. Dat echt huur duur is. Dus dat is jammer
Ja enkel mondhygiënistquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer ja…
Hopelijk verder alles in orde
Voelt altijd zo anders na de mondhygiënistquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja enkel mondhygiënist
Dat overleef ik wel
Goedemiddag!!!quote:
Kan gebeuren, waarschijnlijk andere bezigheden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedemiddag!!!
Denk dat er dit weekend weinig creatiefs in zitgeen tijd denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |