Hey Childquote:
Heyhoi!quote:
Ja van therapieën kan je moe worden. Is best heftig soms.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heyhoi!
Geheel in leven
Beetje moe van therapie. En van mezelf moe. Alleen nu even niks. Morgen haakclubje en dan tot maandag
En jij dan?
Ja. Hele aardverschuiving in mijn breinquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van therapieën kan je moe worden. Is best heftig soms.
Hier hobbelt alles verder.
Ja de ene dag wel en de andere niet, maar niets ernstigs alleen lichamelijke klachten die de ene dag erger dan de andere zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja. Hele aardverschuiving in mijn brein
Hobbelen is oké toch?
Ja snap ikquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de ene dag wel en de andere niet, maar niets ernstigs alleen lichamelijke klachten die de ene dag erger dan de andere zijn
Ja ik lees je af en toe elders, niet makkelijk allemaal voor jou,
Ach wat is pech, vervelend noem ik het eerderquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja snap ik![]()
Met lichamelijke klachten heb je echt veel pech*knuffel*
Tja....ach ik hobbel ook rond
Ja snap ikquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach wat is pech, vervelend noem ik het eerder
Hoef je geen sorry voor te zeggen toch. Ik zag het niet als verkeerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja snap ik
Misschien het verkeerde woord. Sorry
Oekquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen toch. Ik zag het niet als verkeerd.
Anderen zeggen misschien ik heb pech en ik hoor het veel mensen tegen mij zeggen, je hebt wel pech. Dan zeg ik nee, geen pech, vervelend. Ik heb die rotziekte overleefd dus zeker geen pech.
Maar sorry zeggen is echt niet nodig lieverd
Ik denk ook dat het voor iedereen anders is Child, en iedereen gaat er anders mee om. Als jij vindt dat je pech hebt is dat ook oke toch.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oek
En je hebt gelijk. Je zegeningen tellen siert je![]()
Je bent er idd nog en dat is fantastisch
(Naja als mensen tegen mij pech zeggen denk ik altijd van het is war het is en ik heb heel veel geluk(jes) in het leven)
Hahaha je zit toch met een scootermobielquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het voor iedereen anders is Child, en iedereen gaat er anders mee om. Als jij vindt dat je pech hebt is dat ook oke toch.
Ik ga even de hond uitlaten, dochter zit in Egypte en ik pas op de hond. Eens kijken of die nu mee wil lopen. ZIt graag op de scoot. Hij zal wel denken, jij niet lopen dan ik ook niet![]()
Tot latersssFijne avond alvast
Dan ga je iets anders doen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft....normaal lees ik uren in de avond. Alleen kan me niet concentreren
Lekker langs de lijn bij hockeyquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ga je iets anders doen?
Morguh dames en Nixxx
O dan ben er er op tijd bij vandaag.quote:
Yup, de jongstequote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan ben er er op tijd bij vandaag.
Een van de kinderen aan het hockyen?
Leuk en je hebt er lekker weer bij, al zal het nog niet al te warm zijn nu,quote:
Prima uit te houden inderdaad in Bergen op Zoomquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk en je hebt er lekker weer bij, al zal het nog niet al te warm zijn nu,
Maar het is droog en de zon schijnt
Hey daar ben ik geboren in BoZquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Prima uit te houden inderdaad in Bergen op Zoomen 9-1 gewonnen!!!
Fijn dat je het zo leuk hebt gehadquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Onder de wol in Joure is leuk.
Ik ben thuis gekomen met wolwinder, steekmarkeerders, onderzetter gemaakt van wol ring om spanning draad te krijgen en schapen vacht.
Mijn bankrekening is nu wel
Hey geinig! Was bij Tempo, naast de oude kazerne.quote:
De Kort heilgerskazerne? aan de beukenlaanquote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hey geinig! Was bij Tempo, naast de oude kazerne.
Ja die, is nu appartementen of zorg ofzo?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Kort heilgerskazerne? aan de beukenlaan
Huisartsen post en zo zit er in dacht ik. Ben er een jaar of 2 geleden nog langs gereden moest in de Sarturnuslaan zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja die, is nu appartementen of zorg ofzo?
Dank je welquote:Op zondag 18 mei 2025 16:10 schreef Lovely het volgende:
Ziet er nu al mooi uit
Benieuwd naar het eind resultaat
Maakt niet uit toch.. Romen is ook niet in 1 dag gebouwdquote:Op zondag 18 mei 2025 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Over dat laatste ik ook. Alleen langer dan twee/drie uur kan ik me niet concentreren; dus er gaat nog heel veel tijd overheen
Kloptquote:Op zondag 18 mei 2025 16:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch.. Romen is ook niet in 1 dag gebouwd
Oh moet in een week lukken, als ik de discipline opbreng er elke dag even aan te werken. Dat heb ik niet, teveel andere leuke dingen ook! (andere tekenprojecten en haken en miniatuurbouw et cetera)quote:
Wat voor miniatuur bouw je ?quote:Op zondag 18 mei 2025 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh moet in een week lukken, als ik de discipline opbreng er elke dag even aan te werken. Dat heb ik niet, teveel andere leuke dingen ook! (andere tekenprojecten en haken en miniatuurbouw et cetera)
Dus ik kan geen voorspelling doen. Hoop morgen wel de lolly's te maken!
Denk dat het nog ongeveer acht tot tien uur tekenplezier in zit
Van die kleine kamertjesquote:
Dat is wel veel werk, maar een leuke bezigheidquote:Op zondag 18 mei 2025 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van die kleine kamertjes
Nu bezig met een magische boekwinkel. Dus heel veel boekjes vouwendie winkel heeft twee verdiepingen
(Heb ook al een zeepwinkel en bieb en kas en keuken en heksenwinkel gemaakt)
Ik doe af en toe wat kleuren verder niks eigenlijk.. Ik ben niet zo'n creabeaquote:Op zondag 18 mei 2025 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel slecht, maar ik ben vergeten wat jij aan crea doetis echt geen desinteresse... sorry
Dat moest ik weten. Sorry!quote:Op zondag 18 mei 2025 16:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik doe af en toe wat kleuren verder niks eigenlijk.. Ik ben niet zo'n creabea
Geeft niet..quote:Op zondag 18 mei 2025 16:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat moest ik weten. Sorry!
En kleuren is ook erg creatief! Je moet de kleuren uitzoeken en netjes werken. Ik heb er het geduld niet daarvoor
Het moet ook ontspannend zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 16:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geeft niet..![]()
Npu zoals sommigen kleuren, dat doe ik dan weer niet
In die coco wyo coloring
Prachtigquote:Op zondag 18 mei 2025 20:40 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil trouwens nog wel even delen op wat voor mooie plek we stonden. Ik heb niets met de kerk, maar het ziet er altijd wel mooit uit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |