Door jou ook begonnen aan dat boek van die moordclub op donderdag. Naja ik lees het niet... maar luister het tijdens het haken.quote:
Leuk om te horenquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Door jou ook begonnen aan dat boek van die moordclub op donderdag. Naja ik lees het niet... maar luister het tijdens het haken.
Leuk geschreven!
(Hopelijk morgen mee verder... nu nog niet echt lekker genoeg ervoor)
Ja! Goede tipquote:
Volgens mij zijn er nu 4 boeken van inderdaadquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Goede tip
Het is zo leuk geschreven
Ben nog niet ver hoor, en het zijn volgens mij ook meerdere boeken. Ik ben iig fan
Oooh dan heb ik nog wel wat knutsel-uren vermaakquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nu 4 boeken van inderdaad
Veel plezier ermee!
Het kwam toch niet goed. Ik heb de relatie verbroken. Verdrietig.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Het komt wel weer goed. Het is voornamelijk een gevoelskwestie. Niet over onze relatie, maar onze gevoelens wat betreft die nieuwe omstandigheden. Dat moet weer even op een rijtje komen.
We zijn beide misschien een beetje te gesloten daar in en als je dan tegelijk met iets zit, dan is dat soms een beetje lastig.
Ooooh Donna.. wat verdrietig voor je… ik leef met je meequote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Het kwam toch niet goed. Ik heb de relatie verbroken. Verdrietig.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:14 schreef Donna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:00 schreef Donna het volgende:
Mja. En mijn kinderen gaan met hun vader verhuizen (co-ouderschap). Stuk verder weg. En dat vind ik ook rot. We konden nu lopend er naar toe. Straks is het 20 minuten met de auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oef.. dat lijkt mij ook echt niet fijn..quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:00 schreef Donna het volgende:
Mja. En mijn kinderen gaan met hun vader verhuizen (co-ouderschap). Stuk verder weg. En dat vind ik ook rot. We konden nu lopend er naar toe. Straks is het 20 minuten met de auto.
Ach meis tochquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:14 schreef Donna het volgende:
[..]
De duivel schijt op de hoogste hopen... krijg je dit er ook nog bij... nog een dikke knuffelquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:00 schreef Donna het volgende:
Gelukkig even de deur uit en afleiding. Frisse lucht is altijd goed voor een mensquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:37 schreef Donna het volgende:
Gelukkig had ik al een uitgebreide kapper afspraak staan vanmiddag, dus nog een uurtje en dan wandel ik daarheen. Vanochtend ook de dag begonnen met een wandeling. Fijn.
Hoop dat je tevreden bent met wat de kapper gedaan heeft en dat je je er lekker door in je vel voelt. Beetje een lichtpuntje tussen alle moeilijkheden door.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:37 schreef Donna het volgende:
Gelukkig had ik al een uitgebreide kapper afspraak staan vanmiddag, dus nog een uurtje en dan wandel ik daarheen. Vanochtend ook de dag begonnen met een wandeling. Fijn.
Mogguh vroege vogelquote:
Oh is dat dan alweer. Ja daar kijk ik altijd wel even!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Donna
Ga je volgende week zaterdag naar Onder de wol?
Er zijn zoveel soorten werkquote:Op maandag 12 mei 2025 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik heb pas over anderhalf week weer vrijwilligerswerk
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Er zijn zoveel soorten werkaan jezelf werken of hobbyen is ook aan het werk
Beterschap voor de jongstequote:Op maandag 12 mei 2025 11:11 schreef Donna het volgende:
Ik ben thuis aan het werk. En er zijn bouwvakkers die mijn bovenverdieping op de kop hebben want ik krijg een vaste trap naar zolder. Jippie!
Mijn jongste heeft nog een beetje last van buikgriep dus die is thuis bij mij. Wilde haar niet op school hebben met nog wat buikpijn, zo zielig.
Wat fijn voor julliequote:Op maandag 12 mei 2025 17:20 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst in tijden een paar dagen op vakantie geweest, nog niet bijgelezen maar hopelijk gaat het goed met iedereen.
Jawel hoor dat gaat wel. Het viel me mee hoeveel herrie er was en de jongste was hartstikke lief aan het spelen en TV kijken.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beterschap voor de jongste
Arm kind
Kun je wel werken met al die prikkels om je heen? Respect voor je concentratie !
Lekker uitgerust terug gekomen.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:20 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst in tijden een paar dagen op vakantie geweest, nog niet bijgelezen maar hopelijk gaat het goed met iedereen.
Een specifieke behandeling of standaard controle?quote:
Controlequote:Op woensdag 14 mei 2025 09:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een specifieke behandeling of standaard controle?
Oh dat is wel jammer ja…quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Controle
Moet nu speciaal spul kopen voor mijn tanden kopen. Dat echt huur duur is. Dus dat is jammer
Ja enkel mondhygiënistquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer ja…
Hopelijk verder alles in orde
Voelt altijd zo anders na de mondhygiënistquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja enkel mondhygiënist
Dat overleef ik wel
Goedemiddag!!!quote:
Kan gebeuren, waarschijnlijk andere bezigheden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedemiddag!!!
Denk dat er dit weekend weinig creatiefs in zitgeen tijd denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |