Deed hij ook prima. Maar er zat niet meer in.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:47 schreef ZaZoe het volgende:
Max heeft alles op alles gezet om het beste uit die knakenbak te halen
Niet geworden. Dat was hij altijd al. Eerste races leek hij even de gedoodverfde WDC te worden en men dacht dat hij mentaal een flinke stap had gemaakt.quote:
Nee, die verdienen het te winnen, ze hebben het gewoon beter voor elkaar een met Lando en Oscar een sterk rijders duo.quote:
Ja waar je nergens kan inhalen. Toppertje.quote:
Kijken of Zak dan weer genoeg aan MBS betaaltquote:
Die stond net al achter de grote Zak om de cheque te innenquote:Op zondag 4 mei 2025 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken of Zak dan weer genoeg aan MBS betaalt
'Murica to the max!quote:Op zondag 4 mei 2025 23:51 schreef greysbones het volgende:
Die Amerikanen zijn ook echt debielen
Hard rennend op het podium af en dan jezelf filmen![]()
Dan zouden ze altijd 1-2 moeten worden. Met niet de snelste auto volgens Norris en Stella.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:49 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nee, die verdienen het te winnen, ze hebben het gewoon beter voor elkaar een met Lando en Oscar een sterk rijders duo.
Met die auto die een seconde sneller gaat idd.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan zouden ze altijd 1-2 moeten worden. Met niet de snelste auto volgens Norris en Stella.
Einde GOAT!quote:Op zondag 4 mei 2025 23:55 schreef SiGNe het volgende:
Max heeft gewoon niks meer gwonnen sinds hij vader is.. niet eens een podium behaald..
quote:Op zondag 4 mei 2025 23:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
In het interview ook zeiken over Verstappen
Heeft niks met die knakenbak te maken inderdaad.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:55 schreef SiGNe het volgende:
Max heeft gewoon niks meer gwonnen sinds hij vader is.. niet eens een podium behaald..
Daddy cursequote:Op zondag 4 mei 2025 23:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heeft niks met die knakenbak te maken inderdaad.
En toch blijf ik het apart vinden dat ze vorig seizoen binnen een paar races zo ongelooflijk veel snelheid hebben gewonnenquote:Op zondag 4 mei 2025 23:49 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nee, die verdienen het te winnen, ze hebben het gewoon beter voor elkaar een met Lando en Oscar een sterk rijders duo.
Onmogelijk in een Mercedes.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat heet kleurloos. Verstappen won tenminste nog.
Ja. Daar komt het doorquote:Op zondag 4 mei 2025 23:47 schreef SiGNe het volgende:
Norris had sowieso niet gewonnen, winnaar van de sprintrace wint de hoofdrace niet.
Met de vleugel zitten spelen, toch?quote:Op zondag 4 mei 2025 23:57 schreef GM78 het volgende:
[..]
En toch blijf ik het apart vinden dat ze vorig seizoen binnen een paar races zo ongelooflijk veel snelheid hebben gewonnen
Reken maar dat die nu genoeg punten krijgen van de FIA omdat ze nu zitten te kloten met de remmen qua koeling en die vleugel.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:57 schreef GM78 het volgende:
[..]
En toch blijf ik het apart vinden dat ze vorig seizoen binnen een paar races zo ongelooflijk veel snelheid hebben gewonnen
Mensen die echt geloven dat het vanaf Spanje anders gaat zijnquote:Op zondag 4 mei 2025 23:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Reken maar dat die nu genoeg punten krijgen van de FIA omdat ze nu zitten te kloten met de remmen qua koeling en die vleugel.
Straks zitten Max, Rusell en Kimi er ineens weer bij aan het einde van het seizoen.
Wat doet die Ben daar ineens steeds bij de weegschaal? Walgelijke man.
Zelfs ook al leveren ze wat in. Nu was het al meer dan 30 secondequote:Op maandag 5 mei 2025 00:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mensen die echt geloven dat het vanaf Spanje anders gaat zijn
Ff wachten op Lewis, ik denk dat Max al in de heli zit.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog ff de aftershow van F1 TV en dan kijken wat er langs komt. Wordt lachen.
En dat vind je zelf niet vreemd?quote:Op maandag 5 mei 2025 00:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zelfs ook al leveren ze wat in. Nu was het al meer dan 30 seconde
Dan kan je een mogelijk voordeel wel uitsluiten.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mensen die echt geloven dat het vanaf Spanje anders gaat zijn
Ja, straks is het nog 10 secvonden, maar Spanje gaat echt niet dusdanig veel veranderen. Iedereen die dat wel verwacht gaat teleurgesteld zijn.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zelfs ook al leveren ze wat in. Nu was het al meer dan 30 seconde
Dat mag van mij wel net zo bestrafd worden als schelden.quote:
Volgens bepaalde mensen mogen we dit niet vreemd vinden en omarmen, deze twee reden vaker buiten de top 5 dan niet. Ze zijn de beste coureurs opeens.quote:
Ook tijdens interview ... dat die iet zie van "je kan Max alleen inhalen als je je echt perfect positioneert"....quote:
Aan de kant gaan voor de prinses in de beste wagen.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ook tijdens interview ... dat die iet zie van "je kan Max alleen inhalen als je je echt perfect positioneert"....
....uh ja, dus? Dat is racen toch? Wat wil je dan?
Kan, maar verschil tussen Red Bull en McLaren zit echt niet alleen in de koeling. McLaren lijkt op rails te rijden terwijl Max met een kart rijdtquote:Op maandag 5 mei 2025 00:06 schreef bedachtzaam het volgende:
Mijn verwachting is dat het juist de koeling is waar ze het voordeel halen en daarom ook de McLaren zo goed op de banden is.
Andere teams zullen daar ook al wel mee bezig zijn nu.
Funfact.quote:
Dit verhaal ken ik nog niet….quote:Op maandag 5 mei 2025 00:07 schreef Frank1893 het volgende:
[..]
https://www.motorsport.co(...)rea-stella/10719607/
Iets klopt er niet.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:06 schreef bedachtzaam het volgende:
Mijn verwachting is dat het juist de koeling is waar ze het voordeel halen en daarom ook de McLaren zo goed op de banden is.
Andere teams zullen daar ook al wel mee bezig zijn nu.
Opzich had hij wel gelijk maar doordad Ferrari er te lang over deed om een besluit te nemen waren de banden van Hanilton al over het hoogtepunt heen.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:06 schreef MoreDakka het volgende:
Ferrari is echt dom bezig, waarom zou je Leclerc aan de kant zetten voor een slome Hamilton? Is Hamilton vergeten dat hij in China aan de kant moest omdat hij toch nooit het einde zou halen op die banden?
Zijn fans zullen nu natuurlijk de schuld bij Ferrari leggen maar Hamilton had gewoon z'n mond moeten houden en zich met DRS naar die Mercedes laten trekken. Totaal geen teamplayer.
Wanneer dan?quote:Op maandag 5 mei 2025 00:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Funfact.
Ook Verstappen stak zijn middelvinger eerder dit jaar eens op.
Wat vind je daar nu van dan? Of is Norris ineens niet meer zo'n misselijk ventje?
Mwah ze hebben het gewoon goed gedaan terwijl de rest lag te slapen. Hebben ook jaren achterin gereden en dus veel geld/tijd vrij weten te spelen met de nieuwe regels en dat uit zich nu. FIA moet er vooral bovenop zitten als ze iets verdenken en daar lijkt het vaak mis te gaan, maar misschien is er ook gewoon niks aan het handje.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Iets klopt er niet.
Was de bedoeling toch dat het veld wat meer samen zou komen?
Hamilton had nooit de snelheid gehad, die rookt z'n banden sowieso op. Ze hadden gewoon nee moeten zeggen.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich had hij wel gelijk maar doordad Ferrari er te lang over deed om een besluit te nemen waren de banden van Hanilton al over het hoogtepunt heen.
En later toen Leclerc weer voorbij Hamilton mocht waren ook de banden van Leclerc inmiddels op.
Als het team sneller beslist had dan had het er anders uitgezien
Mercedes heeft dit ook jaren gehad. Red Bull iets van anderhalf jaar.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Iets klopt er niet.
Niks aan het handje geloof ik niet. Net als Spa 2019 met Ferrariquote:Op maandag 5 mei 2025 00:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah ze hebben het gewoon goed gedaan terwijl de rest lag te slapen. Hebben ook jaren achterin gereden en dus veel geld/tijd vrij weten te spelen met de nieuwe regels en dat uit zich nu. FIA moet er vooral bovenop zitten als ze iets verdenken en daar lijkt het vaak mis te gaan, maar misschien is er ook gewoon niks aan het handje.
Achhh wat errug.quote:
Dat was een compliment aan Max.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ook tijdens interview ... dat die iet zie van "je kan Max alleen inhalen als je je echt perfect positioneert"....
....uh ja, dus? Dat is racen toch? Wat wil je dan?
Dat is ook zo, als ze voluit kunnen in de kwalificatie zit het heel dicht bij elkaar.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Iets klopt er niet.
Ja dat was een sneer. Maar het klopt ook.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daarvoor gaf ie nog een sneer "je blijft achter 'm of je crasht"
Hoe is dat een sneer?quote:Op maandag 5 mei 2025 00:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daarvoor gaf ie nog een sneer "je blijft achter 'm of je crasht"
"opkomende"quote:Op maandag 5 mei 2025 00:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind deze opkomende Lando-haat niet zo leuk.
Omdat het volgens Lando dus altijd crashen wordt als je m wil inhalen. Of je moet het niet proberenquote:
Ik ook niet, maar waar is zijn vechtlust?quote:Op maandag 5 mei 2025 00:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het gedrag van Lando niet zo leuk nu hij om de prijzen mee rijdt.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is al het volgende slachtoffer maar ja, dat is uiteindelijk elke concurrent van Maxquote:Op maandag 5 mei 2025 00:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ze maar van Oscar afblijven.
Dan moet Lando niet zo klagen en ook niet zo vaak een ander een straf aannaaien.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat doet elke coureur. Is deel van racing.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan moet Lando niet zo klagen en ook niet zo vaak een ander een straf aannaaien.
Hij positioneert zich op de baan op een plek waarvan je weet dat je er van bij Max niet voorbij komt en daarna is het "max dwong me van de baan, ik moet de plek terugkrijgen!"
Oscar is gewoon de volgende WK kampioen, en hij verdient het.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is al het volgende slachtoffer maar ja, dat is uiteindelijk elke concurrent van Max
Ik kan me geen boardradio van Oscar herinneren, ik zag prachtige gevechten tussen die twee.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat doet elke coureur. Is deel van racing.
Hij heeft goede kaarten om wk kampioen te worden dat zeker.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Oscar is gewoon de volgende WK kampioen, en hij verdient het.
Einde discussie, belachelijk goede rijder met compleet stalen zenuwen. Geweldig!
Toon gewoon eens wat ballen inderdaad. Vorig jaar 'verloren' van Max en nu aan het verliezen van Oscar.quote:
Moeten ze allemaal mee stoppen.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat doet elke coureur. Is deel van racing.
Gewoon hard tegen hard met respect en net genoeg ruimte.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik kan me geen boardradio van Oscar herinneren, ik zag prachtige gevechten tussen die twee.
Het klopt helemaal niet. Zie voor bewijs Piastriquote:Op maandag 5 mei 2025 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat was een sneer. Maar het klopt ook.
Ik had verwacht dat die hierom driver of the day zou worden.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moeten ze allemaal mee stoppen.
Laat de raceleiding lekker zelf hun werk doen.
Dan hoor ik liever een Hamilton:
Ferrari : "Sainz 1,4 seconden achter je"
Hamilton: " ja wat, moet ik die er ook nog voorbij laten ofzo?"
quote:Op maandag 5 mei 2025 00:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, straks is het nog 10 secvonden, maar Spanje gaat echt niet dusdanig veel veranderen. Iedereen die dat wel verwacht gaat teleurgesteld zijn.
Eigenlijk is het schande dat McLaren niet de pole pakt met een groot verschil. Laat toch zien dat de coureurs veel fouten maken.
Piastri moest ook de late remactie van Max ontwijkenquote:Op maandag 5 mei 2025 00:26 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het klopt helemaal niet. Zie voor bewijs Piastri
Nee erger nog: 'zal ik hem er ook maar voorbij laten?'quote:Op maandag 5 mei 2025 00:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moeten ze allemaal mee stoppen.
Laat de raceleiding lekker zelf hun werk doen.
Dan hoor ik liever een Hamilton:
Ferrari : "Sainz 1,4 seconden achter je"
Hamilton: " ja wat, moet ik die er ook nog voorbij laten ofzo?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |