Incredibly Barcelona has only been ahead in this fixture 6 minutesquote:Op woensdag 7 mei 2025 12:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/PieterZwartNL/status/1919984614958870875
@:szura
Ik vind die buitenspelval van Barça wel echt nice.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:52 schreef DeeBee het volgende:
Elke kans voor de tegenstander vliegt erin vanwege de abominabele organisatie en verdediging, maar wat is het allemaal oneerlijk!
Pieter BLACKED god legt het wel weer even prima uit
Het is ongekend hoe die club talloze medewerkers zwart kan maken en bij het grofvuil kan zetten, zonder dat de juichfanfare ook maar dunner wordt. Maar het is ook gewoon de ziekte van deze tijd. We worden dommer, vergeetachtiger en mensen hebben bijna niet het vermogen om zaken in een kader en op een rijtje te zetten.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:49 schreef Szura het volgende:
[..]
De verrotte corrupte jankclub Barcelona hadden ze allang bij de rechtbank moeten voordragen voor faillissement. Het Vitesse van Europa in de overtreffende trap, een stel laaielichters met een Calimero-industrie eromheen dat zo gauw mogelijk de prullenbak in moet.
Dat deden WIJ in 1974 al natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind die buitenspelval van Barça wel echt nice.
Ik vind dit echt schitterend. Je criminele zoon wordt opgepikt door het systeem, maar dat was niet de bedoeling, want het zou om ECHTE criminelen moeten gaan, niet om mensen die een keer een 'foutje' maken. Alsof ze zo over anderen zouden denken, haha.quote:Op woensdag 7 mei 2025 14:06 schreef DeeBee het volgende:
https://thesarkariform.co(...)is-in-ice-detention/
[ afbeelding ]
I never thought leopards would eat MY face deel #157 GENOT
Dit Yesilgoz-syndroom van immigranten is echt een bizar fenomeen, na mij de zondvloed
quote:“If this can happen to our son, it can happen to anyone,” Rey said. “We came to this country for opportunity, for safety. Now we’re considering moving back to Argentina.”
Ja, prachtig. En ook altijd dat geheul met zo'n green card alsof dat iets zegt over je karakter of dat je wanneer je een paspoort hebt geen crimineel kan zijn...quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dit echt schitterend. Je criminele zoon wordt opgepikt door het systeem, maar dat was niet de bedoeling, want het zou om ECHTE criminelen moeten gaan, niet om mensen die een keer een 'foutje' maken. Alsof ze zo over anderen zouden denken, haha.
[..]
Ja en grotendeels betaald krijgen op basis van aantal aangehouden personen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook erg genieten dat private companies dit soort detentiecentra runnen. Stukje verdienmodel.
Tsja noem me dom maar ik kijk voetbal voor de romantiek van de sport. De voetbalfilosofie die Barcelona geïnternaliseerd heeft sinds en dankzij overall voetbal-goat Cruijff is voor mij belangrijker dan of ze op dit moment nog wat onethischer beleid voeren dan een Inter (gevoelsmatig denk ik geen wereld van verschil maar heb niet de tijd me in al dat soort zaken te verdiepen voor een objectief beeld).quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is ongekend hoe die club talloze medewerkers zwart kan maken en bij het grofvuil kan zetten, zonder dat de juichfanfare ook maar dunner wordt. Maar het is ook gewoon de ziekte van deze tijd. We worden dommer, vergeetachtiger en mensen hebben bijna niet het vermogen om zaken in een kader en op een rijtje te zetten.
Dan noem ik je dom, heb ik geen moeite mee. Ik besef dat dat generaliserend, dom en lui denken is. Maar ik kan persoonlijk ethiek en waardigheid niet scheiden bij voetbal. Ik wil niet dom in een luie stoel naar iets kijken, genieten en aan de kant schuiven dat mensen doodvermoeiend/vervelend/walgelijk zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tsja noem me dom maar ik kijk voetbal voor de romantiek van de sport. De voetbalfilosofie die Barcelona geïnternaliseerd heeft sinds en dankzij overall voetbal-goat Cruijff is voor mij belangrijker dan of ze op dit moment nog wat onethischer beleid voeren dan een Inter (gevoelsmatig denk ik geen wereld van verschil maar heb niet de tijd me in al dat soort zaken te verdiepen voor een objectief beeld).
PSG - Inter als finale, ik gun het ze best (wmb sowieso positief dat er geen PL-club in de finale staat), maar ik ga Barcelona wel missen in die finale.
De Serie A is een mooie, onderschatte competitie inderdaad. Jammer dat de kijkbeleving zoveel slechter is dan in de PL met sintelbanen, overdreven veel reclame en groezelig beeld.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:14 schreef VoMy het volgende:
Het zou toch mooi zijn als er weer eens een Italiaans team de CL wint.
Napoli, AS Roma, Lazio, Inter, Juventus, AC Milan en Atalanta, daarmee heb je gewoon al 7 ploegen die afwisselend strijden om de topplekken zonder megabedragen uit te geven, waarbij ze zelf het ook keurig de helft van de seizoenen het laten afweten zodat nog weer andere ploegen zoals Bologna zich er tussen kunnen gooien. Napoli domineert in 2023 en wordt het jaar erna doodleuk 10e, terwijl runner-up Lazio wegvalt van plek 2 naar plek 7.
Waar vind je dat nog? Nergens.
En Inters tweede vinale in 3 edities, toch ook een prima prestatie. Laat het beloond worden.
Eigenlijk heeft de Serie A verder een vrij genant jaar in de CL. Bologna in de league fase er kansloos uit, en Juventus, AC Milan en Atalanta eruit in de tussenronde tegen resp PSV, Feyenoord en Atalanta (lol) die allemaal geen indrukwekkend seizoen hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Serie A is een mooie, onderschatte competitie inderdaad. Jammer dat de kijkbeleving zoveel slechter is dan in de PL met sintelbanen, overdreven veel reclame en groezelig beeld.
Eerste Frans-Italiaanse finale ook sinds 1993 (Marseille - Milan), toevallig ook in München.
Die sintelbanen ja. Treuriger krijg je het niet. Ik vraag me altijd af of die dingen doordeweeks nog gebruikt worden of liggen ze er echt alleen om alle sfeer op te zuigen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Serie A is een mooie, onderschatte competitie inderdaad. Jammer dat de kijkbeleving zoveel slechter is dan in de PL met sintelbanen, overdreven veel reclame en groezelig beeld.
Eerste Frans-Italiaanse finale ook sinds 1993 (Marseille - Milan), toevallig ook in München.
Ook wel net een beetje ongelukkig, volgens mij stonden al die Italiaanse ploegen (AC Milan + Atalanta) ongeveer op directe kwalificatie net voor de laatste speelronde.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft de Serie A verder een vrij genant jaar in de CL. Bologna in de league fase er kansloos uit, en Juventus, AC Milan en Atalanta eruit in de tussenronde tegen resp PSV, Feyenoord en Atalanta (lol) die allemaal geen indrukwekkend seizoen hebben.
Inter doet het wel mooi, alhoewel ik ze niet bijster sterk vond tegen Feyenoord. In de Kuip wel klinisch, en thuis, ja wat een kutscheids.
De ironische romantiek van Barça moet zijn geweest dat Catalanen naar Camp Nou gingen, om enigszins te ontsnappen aan de Franco-dictatuur.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Romantiek en Bazzelona.
De enige mogelijke romantiek is een ongeziene remontada van Athletic zodat ze met alleen maar Basken in eigen huis de finale kunnen spelen.
Wij wensen de B-ploeg veel succes vanavond.
Van de vijf topcompetities op dit moment verreweg de meest open competitie ja, er was een tijd dat Juve er echt bovenuit stak maar die hebben falend beleid echt tot de max weten uit te spelen en nu zijn het weer de 2 Romeinse clubs, de 2 Milanese clubs en Napoli die er moeiteloos bij zijn gekomen. En dan heb je Atalanta nog die inmiddels ook wel tot de Italiaanse top gerekend mogen worden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:14 schreef VoMy het volgende:
Het zou toch mooi zijn als er weer eens een Italiaans team de CL wint.
Napoli, AS Roma, Lazio, Inter, Juventus, AC Milan en Atalanta, daarmee heb je gewoon al 7 ploegen die afwisselend strijden om de topplekken zonder megabedragen uit te geven, waarbij ze zelf het ook keurig de helft van de seizoenen het laten afweten zodat nog weer andere ploegen zoals Bologna zich er tussen kunnen gooien. Napoli domineert in 2023 en wordt het jaar erna doodleuk 10e, terwijl runner-up Lazio wegvalt van plek 2 naar plek 7.
Waar vind je dat nog? Nergens.
En Inters tweede vinale in 3 edities, toch ook een prima prestatie. Laat het beloond worden.
Mensen die naar een livestream van een schoorsteen gaan kijken om te weten te komen wie de leiding krijgt over de grootste groep pedofielen ter wereld.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:50 schreef VoMy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Goed nieuws. De KRO heeft een livestream van de schoorsteen in Rome mét openstaande live-chat. Alsof iemand de mensen van de HLN-commentsectie in een Discord heeft verzameld.
[ afbeelding ]
Vreemd, bij de NOS las ik dit.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:50 schreef VoMy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Goed nieuws. De KRO heeft een livestream van de schoorsteen in Rome mét openstaande live-chat. Alsof iemand de mensen van de HLN-commentsectie in een Discord heeft verzameld.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In Gaza is sprake van genocidaal geweld, zegt de directeur van het NIOD
"„Daarom gaan we ook niet over één nacht ijs. Dat gezegd hebbende: we hebben eerder vormen van massaal geweld geanalyseerd waarbij we elementen tegenkwamen uit de genocideconventie. Daarvan concludeerden we: dit vinden wij genocidaal geweld. Dat zou ik nu, in het geval van Gaza, ook zeggen. Daar is sprake van genocidaal geweld.
„Voor de duidelijkheid: daarmee ga ik niet op de stoel van de rechter zitten en wil ik me ook niet in het maatschappelijke en politieke debat mengen. Deze conclusie is louter gebaseerd op een wetenschappelijke inschatting van de situatie."
https://www.nrc.nl/nieuws(...)an-het-niod-a4892423
En Andries zou er prima bij kunnen zeggen: "Nee, het gaat niet om jou, extreemrechtse wappie."quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ x ]
Andries heeft het moeilijk met het steunen van genocidale maniakken als ze zich de hele tijd zo duidelijk uitspreken over het uitroeien van complete bevolkingsgroepen die ze du moment ook echt aan het uitroeien zijn. Maar geen nood, als goed christen slaat hij zich ook door deze beproeving van Satan en blijft achter zijn Israël staan.
Zum kotzen. Alsof het grote probleem je verminderde loyaliteit is en niet de uitspraken - of de daden - zelf. Schrijf gewoon op dat het psychopatische misdadigers zijn, slappe zak.
CocaineReligion is a hellheck of a drug.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ x ]
Andries heeft het moeilijk met het steunen van genocidale maniakken als ze zich de hele tijd zo duidelijk uitspreken over het uitroeien van complete bevolkingsgroepen die ze du moment ook echt aan het uitroeien zijn. Maar geen nood, als goed christen slaat hij zich ook door deze beproeving van Satan en blijft achter zijn Israël staan.
Zum kotzen. Alsof het grote probleem je verminderde loyaliteit is en niet de uitspraken - of de daden - zelf. Schrijf gewoon op dat het psychopatische misdadigers zijn, slappe zak.
Min of meer hetzelfde type toch? Het moeten hebben van opduiken in de 16 en doelpunten meepikken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:16 schreef Mani89 het volgende:
Tot mijn gróte verbazing is Dani de Wit, momenteel bankzittend voor de aller allerlaatst van de Bundesliga, uitgeroepen tot allergrootste miskoop van het millenium. Tot mijn nóg grotere verbazing wordt hij tegelijkertijd door bordopschootboerenkoolhoofdanalistjes in verschillende meningenprogramma’tjes uitgeroepen tot ultieme vervanger van Sem Steijn bij Twente.
Wat een fantastische rubrieken.
Paus Contadino natuurlijkquote:
Een van de minste van de populaire kandidaten, zover ik heb gelezenquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Die fucking Amerikaan, ga toch heen. Dat was echt nooit de beste kandidaat.
Parolin leek me erger en die Hongaar was ik ook geen fan van, verder wel mee eens ja.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de minste van de populaire kandidaten, zover ik heb gelezen
Oh dat scheelt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:19 schreef Pistolero het volgende:
Deze man is niet de ultraconservatieve Amerikaan heh jongens.
Maakt me niet zoveel uit welke Amerikaan. Nu een Amerikaan kiezen is sowieso een totaal verkeerd signaal aan de wereld.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:19 schreef Pistolero het volgende:
Deze man is niet de ultraconservatieve Amerikaan heh jongens.
Eigenlijk zouden ze bij talkshows live dit topic moeten streamen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie dat we in WLR nu ook al Pauskenners zijn.
Is dat familie van Hannah?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik ga wel erg goed op de verslaggeving van Andrea Vreede.
Wielrennen is een katholieke sport, mijn zoon.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie dat we in WLR nu ook al Pauskenners zijn.
Het beste scenario zou zijn dat hij zich gaat uitspreken tegen Trump als die weer eens iets geks doet. Dan kunnen we lachen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit welke Amerikaan. Nu een Amerikaan kiezen is sowieso een totaal verkeerd signaal aan de wereld.
Bovendien, Franciscus was nog wel af en toe kritisch op Trump, dat gaat deze echt niet zijn.
Ik lees dat de beste man in het verleden al kritiek heeft geleverd op Vance en ook niet zo positief was over Trump.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:40 schreef VoMy het volgende:
Deze man is omhooggepromoveerd door Paus Franciscus die toch alleszins behoorlijke politiek bedreef in zijn jaren. Ik heb er wel vertrouwen in.
Dan staan we volledig achter Leo.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik lees dat de beste man in het verleden al kritiek heeft geleverd op Vance en ook niet zo positief was over Trump.
Bron? Ik zie mijn vooroordelen graag ontkracht.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik lees dat de beste man in het verleden al kritiek heeft geleverd op Vance en ook niet zo positief was over Trump.
How is your Italian?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:23 schreef Pistolero het volgende:
Een Paus die met een dik Amerikaans accent interviews gaat geven lijkt me wel geestig.
https://x.com/drprevostquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bron? Ik zie mijn vooroordelen graag ontkracht.
Daar had @Momo wel wat tweets van in het conclaaf topic zag ikquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bron? Ik zie mijn vooroordelen graag ontkracht.
https://x.com/drprevostquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar had @:momo wel wat tweets van in het conclaaf topic zag ik
Is dit echt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:10 schreef VoMy het volgende:
Nederlander Wim Eijk grijpt naast titel nieuwe paus.
Bron: VI.nlquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:10 schreef VoMy het volgende:
Nederlander Wim Eijk grijpt naast titel nieuwe paus.
Dat godbetert (lol) de paus anno 2025 door een gigantische groep figuren woke wordt genoemd.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Op Twitter X zie ik dat de conservatieve katholieken allemaal VIESMAD zijn, erg mooi
Aliboo is geen fan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat godbetert (lol) de paus anno 2025 door een gigantische groep figuren woke wordt genoemd.
Het zijn bijzondere tijden.
Ik ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Uit de hoek die ons eerst tien jaar lang bang wilde maken voor de conservatieve islam nog wel.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat godbetert (lol) de paus anno 2025 door een gigantische groep figuren woke wordt genoemd.
Ben je teleurgesteld dat Wim niet is weggepromoveerd?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Leo is wel een beetje een boomer-naam
Dat hadden we de kerk daar niet aan kunnen doen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:20 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ben je teleurgesteld dat Wim niet is weggepromoveerd?
Gaat hij trouwens net zo om met misbruik/schandalen als zijn voorganger Simonis?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat hadden we de kerk daar niet aan kunnen doen.
Wel wat beter volgens mij, maar slechter dan Adrianus "Wir haben es nicht gewußt" Simonis kan dan ook niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat hij trouwens net zo om met misbruik/schandalen als zijn voorganger Simonis?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Jan_Ni%C3%ABnhausquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:30 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wel wat beter volgens mij, maar slechter dan Adrianus "Wir haben es nicht gewußt" Simonis kan dan ook niet.
En bijna tien jaar jonger dan Trump, ook bijzonder.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://x.com/drprevost
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3loogwezdmc2w
Een paus die blijkbaar actief is/was op de socials, ook wel een vreemde gewaarwording.
Als je geen teringhekel hebt aan buut'nlanders en mensen die het slechter hebben dan jij niet veracht, ben je ook al woke bij die lui natuurlijk. En dan denken dat zij de ware gelovigen zijn. American exceptionalism XXL antigenot.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen feest om een Amerikaanse bisschop te zijn met zoveel idioten daar. Die kan je toch geen boodschap van barmhartigheid geven.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als je geen teringhekel hebt aan buut'nlanders en mensen die het slechter hebben dan jij niet veracht, ben je ook al woke bij die lui natuurlijk. En dan denken dat zij de ware gelovigen zijn. American exceptionalism XXL antigenot.
Flink deel van de Amerikaanse geestelijken zijn net zo debiel als de leken, dat scheelt dan wel weer!quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen feest om een Amerikaanse bisschop te zijn met zoveel idioten daar. Die kan je toch geen boodschap van barmhartigheid geven.
Betis-Fiorentina is nog wel aardig.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, voetbalromantiek bestaat definitief niet.
Baskjes laten het smerig afwetenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, voetbalromantiek bestaat definitief niet.
Laat me met rust.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Betis-Fiorentina is nog wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |