abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2025 @ 12:50:11 #101
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217565875
quote:
Incredibly Barcelona has only been ahead in this fixture 6 minutes

Maar verder was het tactisch allemaal superieur dus? Of daar lag het toch tenminste niet aan...
pi_217565887
Elke kans voor de tegenstander vliegt erin vanwege de abominabele organisatie en verdediging, maar wat is het allemaal oneerlijk!

Pieter BLACKED god legt het wel weer even prima uit
Jack does it in real time...
  woensdag 7 mei 2025 @ 12:53:41 #103
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217565894
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:52 schreef DeeBee het volgende:
Elke kans voor de tegenstander vliegt erin vanwege de abominabele organisatie en verdediging, maar wat is het allemaal oneerlijk!

Pieter BLACKED god legt het wel weer even prima uit
Ik vind die buitenspelval van Barça wel echt nice.
pi_217565911
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:49 schreef Szura het volgende:

[..]
De verrotte corrupte jankclub Barcelona hadden ze allang bij de rechtbank moeten voordragen voor faillissement. Het Vitesse van Europa in de overtreffende trap, een stel laaielichters met een Calimero-industrie eromheen dat zo gauw mogelijk de prullenbak in moet.
Het is ongekend hoe die club talloze medewerkers zwart kan maken en bij het grofvuil kan zetten, zonder dat de juichfanfare ook maar dunner wordt. Maar het is ook gewoon de ziekte van deze tijd. We worden dommer, vergeetachtiger en mensen hebben bijna niet het vermogen om zaken in een kader en op een rijtje te zetten.
  woensdag 7 mei 2025 @ 13:06:34 #105
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217565965
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:53 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik vind die buitenspelval van Barça wel echt nice.
Dat deden WIJ in 1974 al natuurlijk.
pi_217566478
https://thesarkariform.co(...)is-in-ice-detention/

I never thought leopards would eat MY face deel #157 GENOT

Dit Yesilgoz-syndroom van immigranten is echt een bizar fenomeen, na mij de zondvloed
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 15:15:37 #107
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217566985
quote:
9s.gif Op woensdag 7 mei 2025 14:06 schreef DeeBee het volgende:
https://thesarkariform.co(...)is-in-ice-detention/

[ afbeelding ]

I never thought leopards would eat MY face deel #157 GENOT

Dit Yesilgoz-syndroom van immigranten is echt een bizar fenomeen, na mij de zondvloed
Ik vind dit echt schitterend. Je criminele zoon wordt opgepikt door het systeem, maar dat was niet de bedoeling, want het zou om ECHTE criminelen moeten gaan, niet om mensen die een keer een 'foutje' maken. Alsof ze zo over anderen zouden denken, haha.

quote:
“If this can happen to our son, it can happen to anyone,” Rey said. “We came to this country for opportunity, for safety. Now we’re considering moving back to Argentina.”
_O-
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 15:16:24 #108
pi_217566994
Ook erg genieten dat private companies dit soort detentiecentra runnen. Stukje verdienmodel.
pi_217567223
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ik vind dit echt schitterend. Je criminele zoon wordt opgepikt door het systeem, maar dat was niet de bedoeling, want het zou om ECHTE criminelen moeten gaan, niet om mensen die een keer een 'foutje' maken. Alsof ze zo over anderen zouden denken, haha.
[..]
_O-
Ja, prachtig. En ook altijd dat geheul met zo'n green card alsof dat iets zegt over je karakter of dat je wanneer je een paspoort hebt geen crimineel kan zijn...

Sowieso weer die law & order-aids die in Nederland ook nonstop wordt gebezigd, maar zodra het om eigen gedrag gaat weten ze niet hoe snel ze met excuses moeten komen dat zij wel gerust de wet mogen overtreden...
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook erg genieten dat private companies dit soort detentiecentra runnen. Stukje verdienmodel.
Ja en grotendeels betaald krijgen op basis van aantal aangehouden personen. _O- Stukje due diligence negeren, stukje wijd sleepnet, stukje razzia.
  woensdag 7 mei 2025 @ 21:01:05 #110
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217570014
Ach, Wout
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217573208
WE gaan het ESF toch niet winnen lees ik?
pi_217574171
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Het is ongekend hoe die club talloze medewerkers zwart kan maken en bij het grofvuil kan zetten, zonder dat de juichfanfare ook maar dunner wordt. Maar het is ook gewoon de ziekte van deze tijd. We worden dommer, vergeetachtiger en mensen hebben bijna niet het vermogen om zaken in een kader en op een rijtje te zetten.
Tsja noem me dom maar ik kijk voetbal voor de romantiek van de sport. De voetbalfilosofie die Barcelona geïnternaliseerd heeft sinds en dankzij overall voetbal-goat Cruijff is voor mij belangrijker dan of ze op dit moment nog wat onethischer beleid voeren dan een Inter (gevoelsmatig denk ik geen wereld van verschil maar heb niet de tijd me in al dat soort zaken te verdiepen voor een objectief beeld).

PSG - Inter als finale, ik gun het ze best (wmb sowieso positief dat er geen PL-club in de finale staat), maar ik ga Barcelona wel missen in die finale.
  donderdag 8 mei 2025 @ 12:11:20 #113
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217574344
Fascist Wierd vindt het ontzettend zwaar werk om dagelijks z’n onderbuik over Nederland uit te schijten in kranten, podcasts en talkshows

https://www.mediacourant.(...)-vi-ik-ben-gesloopt/
  donderdag 8 mei 2025 @ 12:14:44 #114
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217574377
Het zou toch mooi zijn als er weer eens een Italiaans team de CL wint.

Napoli, AS Roma, Lazio, Inter, Juventus, AC Milan en Atalanta, daarmee heb je gewoon al 7 ploegen die afwisselend strijden om de topplekken zonder megabedragen uit te geven, waarbij ze zelf het ook keurig de helft van de seizoenen het laten afweten zodat nog weer andere ploegen zoals Bologna zich er tussen kunnen gooien. Napoli domineert in 2023 en wordt het jaar erna doodleuk 10e, terwijl runner-up Lazio wegvalt van plek 2 naar plek 7.

Waar vind je dat nog? Nergens.

En Inters tweede vinale in 3 edities, toch ook een prima prestatie. Laat het beloond worden.
pi_217574506
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 11:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Tsja noem me dom maar ik kijk voetbal voor de romantiek van de sport. De voetbalfilosofie die Barcelona geïnternaliseerd heeft sinds en dankzij overall voetbal-goat Cruijff is voor mij belangrijker dan of ze op dit moment nog wat onethischer beleid voeren dan een Inter (gevoelsmatig denk ik geen wereld van verschil maar heb niet de tijd me in al dat soort zaken te verdiepen voor een objectief beeld).

PSG - Inter als finale, ik gun het ze best (wmb sowieso positief dat er geen PL-club in de finale staat), maar ik ga Barcelona wel missen in die finale.
Dan noem ik je dom, heb ik geen moeite mee. Ik besef dat dat generaliserend, dom en lui denken is. Maar ik kan persoonlijk ethiek en waardigheid niet scheiden bij voetbal. Ik wil niet dom in een luie stoel naar iets kijken, genieten en aan de kant schuiven dat mensen doodvermoeiend/vervelend/walgelijk zijn.

Mij lukt het helaas al jaren niet meer om normaal naar FC Barcelona te kijken. Die kracht heb ik gewoon niet.
  donderdag 8 mei 2025 @ 12:29:28 #116
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_217574510
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 12:14 schreef VoMy het volgende:

Napoli, AS Roma, Lazio, Inter, Juventus, AC Milan en Atalanta, daarmee heb je gewoon al 7 ploegen die afwisselend strijden om de topplekken zonder megabedragen uit te geven, waarbij ze zelf het ook keurig de helft van de seizoenen het laten afweten zodat nog weer andere ploegen zoals Bologna zich er tussen kunnen gooien. Napoli domineert in 2023 en wordt het jaar erna doodleuk 10e, terwijl runner-up Lazio wegvalt van plek 2 naar plek 7.

En Inters tweede vinale in 3 edities, toch ook een prima prestatie. Laat het beloond worden.
De Serie A is een mooie, onderschatte competitie inderdaad. Jammer dat de kijkbeleving zoveel slechter is dan in de PL met sintelbanen, overdreven veel reclame en groezelig beeld.

Eerste Frans-Italiaanse finale ook sinds 1993 (Marseille - Milan), toevallig ook in München.
  Moderator donderdag 8 mei 2025 @ 12:34:05 #117
pi_217574553
Romantiek en Bazzelona. :D

De enige mogelijke romantiek is een ongeziene remontada van Athletic zodat ze met alleen maar Basken in eigen huis de finale kunnen spelen.

Wij wensen de B-ploeg veel succes vanavond.
  donderdag 8 mei 2025 @ 12:36:33 #118
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_217574578
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 12:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]
De Serie A is een mooie, onderschatte competitie inderdaad. Jammer dat de kijkbeleving zoveel slechter is dan in de PL met sintelbanen, overdreven veel reclame en groezelig beeld.

Eerste Frans-Italiaanse finale ook sinds 1993 (Marseille - Milan), toevallig ook in München.
Eigenlijk heeft de Serie A verder een vrij genant jaar in de CL. Bologna in de league fase er kansloos uit, en Juventus, AC Milan en Atalanta eruit in de tussenronde tegen resp PSV, Feyenoord en Atalanta (lol) die allemaal geen indrukwekkend seizoen hebben.

Inter doet het wel mooi, alhoewel ik ze niet bijster sterk vond tegen Feyenoord. In de Kuip wel klinisch, en thuis, ja wat een kutscheids.
Met pijn en moeite derde
  donderdag 8 mei 2025 @ 12:36:44 #119
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217574580
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 12:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die sintelbanen ja. Treuriger krijg je het niet. Ik vraag me altijd af of die dingen doordeweeks nog gebruikt worden of liggen ze er echt alleen om alle sfeer op te zuigen?

Het aantal 0-1 en 1-0 wedstrijdjes is ook wel taai verder. Maar qua spanning en onvoorspelbaarheid is de Serie A helemaal top.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Eigenlijk heeft de Serie A verder een vrij genant jaar in de CL. Bologna in de league fase er kansloos uit, en Juventus, AC Milan en Atalanta eruit in de tussenronde tegen resp PSV, Feyenoord en Atalanta (lol) die allemaal geen indrukwekkend seizoen hebben.

Inter doet het wel mooi, alhoewel ik ze niet bijster sterk vond tegen Feyenoord. In de Kuip wel klinisch, en thuis, ja wat een kutscheids.
Ook wel net een beetje ongelukkig, volgens mij stonden al die Italiaanse ploegen (AC Milan + Atalanta) ongeveer op directe kwalificatie net voor de laatste speelronde.
pi_217574705
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Romantiek en Bazzelona. :D

De enige mogelijke romantiek is een ongeziene remontada van Athletic zodat ze met alleen maar Basken in eigen huis de finale kunnen spelen.

Wij wensen de B-ploeg veel succes vanavond.
De ironische romantiek van Barça moet zijn geweest dat Catalanen naar Camp Nou gingen, om enigszins te ontsnappen aan de Franco-dictatuur.
  donderdag 8 mei 2025 @ 14:50:11 #121
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217575578
Bekijk deze YouTube-video

Goed nieuws. De KRO heeft een livestream van de schoorsteen in Rome mét openstaande live-chat. Alsof iemand de mensen van de HLN-commentsectie in een Discord heeft verzameld.

Redactie Sport donderdag 8 mei 2025 @ 14:59:22 #122
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217575641
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 12:14 schreef VoMy het volgende:

Van de vijf topcompetities op dit moment verreweg de meest open competitie ja, er was een tijd dat Juve er echt bovenuit stak maar die hebben falend beleid echt tot de max weten uit te spelen en nu zijn het weer de 2 Romeinse clubs, de 2 Milanese clubs en Napoli die er moeiteloos bij zijn gekomen. En dan heb je Atalanta nog die inmiddels ook wel tot de Italiaanse top gerekend mogen worden.

Engeland was een tijdje ook wel zo open, maar daar is City al jaren dominant met alleen Liverpool en misschien Azzenal die er in de buurt kunnen komen, al zal het wel weer 100 jaar duren voordat Arsenal weer een prijs wint. Het Feyenoord van Engeland, maar dan zonder Europees succes. Spanje, Duitsland en Frankrijk spreken voor zich.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217575653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 14:50 schreef VoMy het volgende:

Goed nieuws. De KRO heeft een livestream van de schoorsteen in Rome mét openstaande live-chat. Alsof iemand de mensen van de HLN-commentsectie in een Discord heeft verzameld.

[ afbeelding ]
Mensen die naar een livestream van een schoorsteen gaan kijken om te weten te komen wie de leiding krijgt over de grootste groep pedofielen ter wereld.

Dat kan dus echt niet.
  donderdag 8 mei 2025 @ 16:16:44 #124
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_217576314
Tot mijn gróte verbazing is Dani de Wit, momenteel bankzittend voor de aller allerlaatst van de Bundesliga, uitgeroepen tot allergrootste miskoop van het millenium. Tot mijn nóg grotere verbazing wordt hij tegelijkertijd door bordopschootboerenkoolhoofdanalistjes in verschillende meningenprogramma’tjes uitgeroepen tot ultieme vervanger van Sem Steijn bij Twente.

Wat een fantastische rubrieken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_217576599
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 14:50 schreef VoMy het volgende:

[ afbeelding ]
Vreemd, bij de NOS las ik dit.

"Tagle staat bekend als de Aziatische Franciscus. Als een progressieve kandidaat voor paus. Maar als je je wat dieper in hem verdiept, merk je dat het label progressief niet helemaal klopt. Of op zijn minst relatief benaderd moet worden."
pi_217576626
In Gaza is sprake van genocidaal geweld, zegt de directeur van het NIOD
"„Daarom gaan we ook niet over één nacht ijs. Dat gezegd hebbende: we hebben eerder vormen van massaal geweld geanalyseerd waarbij we elementen tegenkwamen uit de genocideconventie. Daarvan concludeerden we: dit vinden wij genocidaal geweld. Dat zou ik nu, in het geval van Gaza, ook zeggen. Daar is sprake van genocidaal geweld.

„Voor de duidelijkheid: daarmee ga ik niet op de stoel van de rechter zitten en wil ik me ook niet in het maatschappelijke en politieke debat mengen. Deze conclusie is louter gebaseerd op een wetenschappelijke inschatting van de situatie."

https://www.nrc.nl/nieuws(...)an-het-niod-a4892423
  donderdag 8 mei 2025 @ 17:17:16 #127
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217577003
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 16:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In Gaza is sprake van genocidaal geweld, zegt de directeur van het NIOD
"„Daarom gaan we ook niet over één nacht ijs. Dat gezegd hebbende: we hebben eerder vormen van massaal geweld geanalyseerd waarbij we elementen tegenkwamen uit de genocideconventie. Daarvan concludeerden we: dit vinden wij genocidaal geweld. Dat zou ik nu, in het geval van Gaza, ook zeggen. Daar is sprake van genocidaal geweld.

„Voor de duidelijkheid: daarmee ga ik niet op de stoel van de rechter zitten en wil ik me ook niet in het maatschappelijke en politieke debat mengen. Deze conclusie is louter gebaseerd op een wetenschappelijke inschatting van de situatie."

https://www.nrc.nl/nieuws(...)an-het-niod-a4892423
twitter

Andries heeft het moeilijk met het steunen van genocidale maniakken als ze zich de hele tijd zo duidelijk uitspreken over het uitroeien van complete bevolkingsgroepen die ze du moment ook echt aan het uitroeien zijn. Maar geen nood, als goed christen slaat hij zich ook door deze beproeving van Satan en blijft achter zijn Israël staan.

Zum kotzen. Alsof het grote probleem je verminderde loyaliteit is en niet de uitspraken - of de daden - zelf. Schrijf gewoon op dat het psychopatische misdadigers zijn, slappe zak.
pi_217577072
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 17:17 schreef VoMy het volgende:

[..]
[ x ]

Andries heeft het moeilijk met het steunen van genocidale maniakken als ze zich de hele tijd zo duidelijk uitspreken over het uitroeien van complete bevolkingsgroepen die ze du moment ook echt aan het uitroeien zijn. Maar geen nood, als goed christen slaat hij zich ook door deze beproeving van Satan en blijft achter zijn Israël staan.

Zum kotzen. Alsof het grote probleem je verminderde loyaliteit is en niet de uitspraken - of de daden - zelf. Schrijf gewoon op dat het psychopatische misdadigers zijn, slappe zak.
En Andries zou er prima bij kunnen zeggen: "Nee, het gaat niet om jou, extreemrechtse wappie."
  donderdag 8 mei 2025 @ 17:27:46 #129
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_217577185
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 17:17 schreef VoMy het volgende:

[..]
[ x ]

CocaineReligion is a hellheck of a drug.
pi_217577577
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 16:16 schreef Mani89 het volgende:
Tot mijn gróte verbazing is Dani de Wit, momenteel bankzittend voor de aller allerlaatst van de Bundesliga, uitgeroepen tot allergrootste miskoop van het millenium. Tot mijn nóg grotere verbazing wordt hij tegelijkertijd door bordopschootboerenkoolhoofdanalistjes in verschillende meningenprogramma’tjes uitgeroepen tot ultieme vervanger van Sem Steijn bij Twente.

Wat een fantastische rubrieken.
Min of meer hetzelfde type toch? Het moeten hebben van opduiken in de 16 en doelpunten meepikken.

Heel raar dat je het dan niet redt bij een ploeg die degradatievoetbal speelt. Hetzelfde als Klaassen bij Everton.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 mei 2025 @ 18:16:11 #131
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_217577761
Hartelijk nieuwe paus.
pi_217577770
Nou, ze hebben niet hun best gedaan het spannend te maken
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_217577803
Die wilden ook graag morgen naar de Giro kijken natuurlijk
pi_217578023
Voor wie juicht WLR?
  donderdag 8 mei 2025 @ 18:39:34 #135
194695 franklop
Fran knock
pi_217578058
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2025 18:37 schreef Pistolero het volgende:
Voor wie juicht WLR?
Paus Contadino natuurlijk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 8 mei 2025 @ 18:40:17 #136
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217578069
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 18:39 schreef franklop het volgende:

[..]
Paus Contadino natuurlijk
Paus Quercus?
  donderdag 8 mei 2025 @ 18:53:26 #137
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_217578235
quote:
Voor wie juicht WLR?
Paus Spekenbrink
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 mei 2025 @ 19:12:10 #138
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_217578429
quote:
Voor wie juicht WLR?
Pizzaballa, leuke naam.
  donderdag 8 mei 2025 @ 19:13:28 #139
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_217578452
Doar kumpe an!
  donderdag 8 mei 2025 @ 19:15:09 #140
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_217578485
MAGA pope Leo!
pi_217578506
JD Vance zag dat het goed was
The owls are not what they seem
  donderdag 8 mei 2025 @ 19:16:09 #142
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_217578514
pi_217578518
YANKED
  Redactie Sport donderdag 8 mei 2025 @ 19:16:33 #144
pi_217578523
Ach, de Amerikaan.

Dit is niet leuk.
  donderdag 8 mei 2025 @ 19:16:48 #145
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217578530
Ach de katholieke kerk
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 mei 2025 @ 19:17:08 #146
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_217578533
Je verwacht het niet.
  donderdag 8 mei 2025 @ 19:17:35 #147
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_217578539
Die fucking Amerikaan, ga toch heen. Dat was echt nooit de beste kandidaat. :')
  Redactie Sport donderdag 8 mei 2025 @ 19:18:29 #148
pi_217578562
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 19:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Die fucking Amerikaan, ga toch heen. Dat was echt nooit de beste kandidaat. :')
Een van de minste van de populaire kandidaten, zover ik heb gelezen :{
  Moderator donderdag 8 mei 2025 @ 19:18:30 #149
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_217578582
Deze man is niet de ultraconservatieve Amerikaan heh jongens.
  donderdag 8 mei 2025 @ 19:20:06 #151
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_217578594
Ook nog maar 69 jaar, daar gaan we nog jaren plezier van hebben.
  donderdag 8 mei 2025 @ 19:20:08 #152
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_217578596
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Een van de minste van de populaire kandidaten, zover ik heb gelezen :{
Parolin leek me erger en die Hongaar was ik ook geen fan van, verder wel mee eens ja.

Pizzaballa was mijn favoriet, maar ja. ;(
  Redactie Sport donderdag 8 mei 2025 @ 19:21:12 #153
pi_217578613
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2025 19:19 schreef Pistolero het volgende:
Oh dat scheelt.
  Moderator donderdag 8 mei 2025 @ 19:21:14 #154
pi_217578614
Ik zie dat we in WLR nu ook al Pauskenners zijn.
  donderdag 8 mei 2025 @ 19:21:29 #155
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_217578619
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2025 19:19 schreef Pistolero het volgende:
Maakt me niet zoveel uit welke Amerikaan. Nu een Amerikaan kiezen is sowieso een totaal verkeerd signaal aan de wereld.

Bovendien, Franciscus was nog wel af en toe kritisch op Trump, dat gaat deze echt niet zijn.
pi_217578650
Een Paus die met een dik Amerikaans accent interviews gaat geven lijkt me wel geestig.
  donderdag 8 mei 2025 @ 19:24:50 #157
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_217578676
  Moderator donderdag 8 mei 2025 @ 19:25:07 #158
pi_217578681

Er is een Baskische band die Habemus Papam heet, dat is mijn enige bijdrage aan deze discussie.
pi_217578685
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eigenlijk zouden ze bij talkshows live dit topic moeten streamen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_217578690
Ik ga wel erg goed op de verslaggeving van Andrea Vreede.
The owls are not what they seem
  Redactie Sport donderdag 8 mei 2025 @ 19:26:27 #161
pi_217578702
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 19:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik ga wel erg goed op de verslaggeving van Andrea Vreede.
Is dat familie van Hannah?
  donderdag 8 mei 2025 @ 19:29:21 #162
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_217578740
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wielrennen is een katholieke sport, mijn zoon.
pi_217578750
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 19:21 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Maakt me niet zoveel uit welke Amerikaan. Nu een Amerikaan kiezen is sowieso een totaal verkeerd signaal aan de wereld.

Bovendien, Franciscus was nog wel af en toe kritisch op Trump, dat gaat deze echt niet zijn.
Het beste scenario zou zijn dat hij zich gaat uitspreken tegen Trump als die weer eens iets geks doet. Dan kunnen we lachen.
  Redactie Sport donderdag 8 mei 2025 @ 19:34:34 #164
pi_217578817
Zelfs Sjon triple D vindt Trump een idioot zie ik
  donderdag 8 mei 2025 @ 19:40:15 #165
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217578882
Deze man is omhooggepromoveerd door Paus Franciscus die toch alleszins behoorlijke politiek bedreef in zijn jaren. Ik heb er wel vertrouwen in.
  donderdag 8 mei 2025 @ 19:42:50 #166
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_217578914
Speech was in ieder geval wel dikke prima, stond mooi in de lijn van Franciscus :Y
pi_217578935
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 19:40 schreef VoMy het volgende:
Deze man is omhooggepromoveerd door Paus Franciscus die toch alleszins behoorlijke politiek bedreef in zijn jaren. Ik heb er wel vertrouwen in.
Ik lees dat de beste man in het verleden al kritiek heeft geleverd op Vance en ook niet zo positief was over Trump.
  Moderator donderdag 8 mei 2025 @ 19:47:53 #168
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_217578967
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2025 19:44 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik lees dat de beste man in het verleden al kritiek heeft geleverd op Vance en ook niet zo positief was over Trump.
Dan staan we volledig achter Leo.
  donderdag 8 mei 2025 @ 19:48:27 #169
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_217578974
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2025 19:44 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Bron? Ik zie mijn vooroordelen graag ontkracht.
  donderdag 8 mei 2025 @ 19:48:47 #170
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217578981
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2025 19:23 schreef Pistolero het volgende:
Een Paus die met een dik Amerikaans accent interviews gaat geven lijkt me wel geestig.
How is your Italian?

Arrivederci.
pi_217578992
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 19:48 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
https://x.com/drprevost
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3loogwezdmc2w

Een paus die blijkbaar actief is/was op de socials, ook wel een vreemde gewaarwording.
  Moderator donderdag 8 mei 2025 @ 19:50:03 #172
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_217578998
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 19:48 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Daar had @Momo wel wat tweets van in het conclaaf topic zag ik :s)
  donderdag 8 mei 2025 @ 19:50:55 #173
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217579018
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 19:50 schreef noodgang het volgende:

[..]
Daar had @:momo wel wat tweets van in het conclaaf topic zag ik :s)

Dit is zijn twitter account met kritische tweets over Vance en Trump
  donderdag 8 mei 2025 @ 20:09:53 #174
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_217579277
Op Twitter X zie ik dat de conservatieve katholieken allemaal VIESMAD zijn, erg mooi
  donderdag 8 mei 2025 @ 20:10:31 #175
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217579282
Nederlander Wim Eijk grijpt naast titel nieuwe paus.
pi_217579336
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 20:10 schreef VoMy het volgende:
Is dit echt?

Slecht nieuws voor diegenen die op hem gewed hebben:
https://www.ad.nl/utrecht(...)overhouden~a5e5253e/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 8 mei 2025 @ 20:19:43 #177
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217579371
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 20:15 schreef Felagund het volgende:

[..]
Is dit echt?

Nee nee, maar het leek me wel komisch.
  donderdag 8 mei 2025 @ 20:42:34 #178
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217579553
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 20:10 schreef VoMy het volgende:
Bron: VI.nl
pi_217579555
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2025 20:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Op Twitter X zie ik dat de conservatieve katholieken allemaal VIESMAD zijn, erg mooi
Dat godbetert (lol) de paus anno 2025 door een gigantische groep figuren woke wordt genoemd.

Het zijn bijzondere tijden.
  donderdag 8 mei 2025 @ 20:44:05 #180
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217579568
Gegroet allen

Precies 80 jaar nadat Nazi-Duitsland viel. Veel ironischer kan niet.
  donderdag 8 mei 2025 @ 20:44:16 #181
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217579572
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2025 20:42 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Dat godbetert (lol) de paus anno 2025 door een gigantische groep figuren woke wordt genoemd.

Aliboo is geen fan.
  Redactie Sport donderdag 8 mei 2025 @ 20:53:19 #182
pi_217579652
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Aliboo is geen fan.
Ik ook niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217579688
Technisch gezien is onze oranje vriend nu ook niet meer de machtigste Amerikaan op deze planeet.

Erg leuk.
  donderdag 8 mei 2025 @ 21:00:38 #184
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217579715
Leo is wel een beetje een boomer-naam :@
  donderdag 8 mei 2025 @ 21:14:46 #185
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217579830
quote:

[..]

Uit de hoek die ons eerst tien jaar lang bang wilde maken voor de conservatieve islam nog wel.
  donderdag 8 mei 2025 @ 21:20:38 #186
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_217579886
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Leo is wel een beetje een boomer-naam :@
Ben je teleurgesteld dat Wim niet is weggepromoveerd?
  donderdag 8 mei 2025 @ 21:23:12 #187
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217579922
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:20 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]
Ben je teleurgesteld dat Wim niet is weggepromoveerd?
Dat hadden we de kerk daar niet aan kunnen doen.
pi_217579948
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Dat hadden we de kerk daar niet aan kunnen doen.
Gaat hij trouwens net zo om met misbruik/schandalen als zijn voorganger Simonis?
Album top 100 2024
  donderdag 8 mei 2025 @ 21:30:02 #189
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_217579993
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:25 schreef Felagund het volgende:

[..]
Gaat hij trouwens net zo om met misbruik/schandalen als zijn voorganger Simonis?
Wel wat beter volgens mij, maar slechter dan Adrianus "Wir haben es nicht gewußt" Simonis kan dan ook niet.
  donderdag 8 mei 2025 @ 21:34:00 #190
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217580038
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:30 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]
Wel wat beter volgens mij, maar slechter dan Adrianus "Wir haben es nicht gewußt" Simonis kan dan ook niet.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Jan_Ni%C3%ABnhaus
Hier die misbruiker. Op die foto ergens in de 50. Waarom zagen al die mensen er vroeger zo oud uit.
  Moderator donderdag 8 mei 2025 @ 21:36:59 #191
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_217580069
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2025 19:49 schreef Pistolero het volgende:

[..]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3loogwezdmc2w

Een paus die blijkbaar actief is/was op de socials, ook wel een vreemde gewaarwording.
En bijna tien jaar jonger dan Trump, ook bijzonder.
  donderdag 8 mei 2025 @ 21:55:11 #192
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_217580293
quote:

[..]

Als je geen teringhekel hebt aan buut'nlanders en mensen die het slechter hebben dan jij niet veracht, ben je ook al woke bij die lui natuurlijk. En dan denken dat zij de ware gelovigen zijn. American exceptionalism XXL antigenot.
  donderdag 8 mei 2025 @ 21:57:13 #193
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217580318
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:55 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Als je geen teringhekel hebt aan buut'nlanders en mensen die het slechter hebben dan jij niet veracht, ben je ook al woke bij die lui natuurlijk. En dan denken dat zij de ware gelovigen zijn. American exceptionalism XXL antigenot.
Lijkt me ook geen feest om een Amerikaanse bisschop te zijn met zoveel idioten daar. Die kan je toch geen boodschap van barmhartigheid geven.
  donderdag 8 mei 2025 @ 22:01:12 #194
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_217580352
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Lijkt me ook geen feest om een Amerikaanse bisschop te zijn met zoveel idioten daar. Die kan je toch geen boodschap van barmhartigheid geven.
Flink deel van de Amerikaanse geestelijken zijn net zo debiel als de leken, dat scheelt dan wel weer!
  Moderator donderdag 8 mei 2025 @ 22:40:15 #195
pi_217580751
Nee, voetbalromantiek bestaat definitief niet.
  donderdag 8 mei 2025 @ 22:42:44 #196
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217580781
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Betis-Fiorentina is nog wel aardig.
pi_217580839
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Baskjes laten het smerig afweten :{
  Moderator donderdag 8 mei 2025 @ 22:47:30 #198
pi_217580843
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Betis-Fiorentina is nog wel aardig.
Laat me met rust.
pi_217580852
Lelijkste finale ooit.
  donderdag 8 mei 2025 @ 22:51:28 #200
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_217580888
Een Amerikaanse paus klopt niet in mijn hoofd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')