quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In Gaza is sprake van genocidaal geweld, zegt de directeur van het NIOD
"„Daarom gaan we ook niet over één nacht ijs. Dat gezegd hebbende: we hebben eerder vormen van massaal geweld geanalyseerd waarbij we elementen tegenkwamen uit de genocideconventie. Daarvan concludeerden we: dit vinden wij genocidaal geweld. Dat zou ik nu, in het geval van Gaza, ook zeggen. Daar is sprake van genocidaal geweld.
„Voor de duidelijkheid: daarmee ga ik niet op de stoel van de rechter zitten en wil ik me ook niet in het maatschappelijke en politieke debat mengen. Deze conclusie is louter gebaseerd op een wetenschappelijke inschatting van de situatie."
https://www.nrc.nl/nieuws(...)an-het-niod-a4892423
En Andries zou er prima bij kunnen zeggen: "Nee, het gaat niet om jou, extreemrechtse wappie."quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ x ]
Andries heeft het moeilijk met het steunen van genocidale maniakken als ze zich de hele tijd zo duidelijk uitspreken over het uitroeien van complete bevolkingsgroepen die ze du moment ook echt aan het uitroeien zijn. Maar geen nood, als goed christen slaat hij zich ook door deze beproeving van Satan en blijft achter zijn Israël staan.
Zum kotzen. Alsof het grote probleem je verminderde loyaliteit is en niet de uitspraken - of de daden - zelf. Schrijf gewoon op dat het psychopatische misdadigers zijn, slappe zak.
CocaineReligion is a hellheck of a drug.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ x ]
Andries heeft het moeilijk met het steunen van genocidale maniakken als ze zich de hele tijd zo duidelijk uitspreken over het uitroeien van complete bevolkingsgroepen die ze du moment ook echt aan het uitroeien zijn. Maar geen nood, als goed christen slaat hij zich ook door deze beproeving van Satan en blijft achter zijn Israël staan.
Zum kotzen. Alsof het grote probleem je verminderde loyaliteit is en niet de uitspraken - of de daden - zelf. Schrijf gewoon op dat het psychopatische misdadigers zijn, slappe zak.
Min of meer hetzelfde type toch? Het moeten hebben van opduiken in de 16 en doelpunten meepikken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:16 schreef Mani89 het volgende:
Tot mijn gróte verbazing is Dani de Wit, momenteel bankzittend voor de aller allerlaatst van de Bundesliga, uitgeroepen tot allergrootste miskoop van het millenium. Tot mijn nóg grotere verbazing wordt hij tegelijkertijd door bordopschootboerenkoolhoofdanalistjes in verschillende meningenprogramma’tjes uitgeroepen tot ultieme vervanger van Sem Steijn bij Twente.
Wat een fantastische rubrieken.
Paus Contadino natuurlijkquote:
Een van de minste van de populaire kandidaten, zover ik heb gelezenquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Die fucking Amerikaan, ga toch heen. Dat was echt nooit de beste kandidaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |