Is dit echt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:10 schreef VoMy het volgende:
Nederlander Wim Eijk grijpt naast titel nieuwe paus.
Bron: VI.nlquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:10 schreef VoMy het volgende:
Nederlander Wim Eijk grijpt naast titel nieuwe paus.
Dat godbetert (lol) de paus anno 2025 door een gigantische groep figuren woke wordt genoemd.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Op Twitter X zie ik dat de conservatieve katholieken allemaal VIESMAD zijn, erg mooi
Aliboo is geen fan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat godbetert (lol) de paus anno 2025 door een gigantische groep figuren woke wordt genoemd.
Het zijn bijzondere tijden.
Ik ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Uit de hoek die ons eerst tien jaar lang bang wilde maken voor de conservatieve islam nog wel.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat godbetert (lol) de paus anno 2025 door een gigantische groep figuren woke wordt genoemd.
Ben je teleurgesteld dat Wim niet is weggepromoveerd?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Leo is wel een beetje een boomer-naam
Dat hadden we de kerk daar niet aan kunnen doen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:20 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ben je teleurgesteld dat Wim niet is weggepromoveerd?
Gaat hij trouwens net zo om met misbruik/schandalen als zijn voorganger Simonis?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat hadden we de kerk daar niet aan kunnen doen.
Wel wat beter volgens mij, maar slechter dan Adrianus "Wir haben es nicht gewußt" Simonis kan dan ook niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat hij trouwens net zo om met misbruik/schandalen als zijn voorganger Simonis?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Jan_Ni%C3%ABnhausquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:30 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wel wat beter volgens mij, maar slechter dan Adrianus "Wir haben es nicht gewußt" Simonis kan dan ook niet.
En bijna tien jaar jonger dan Trump, ook bijzonder.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://x.com/drprevost
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3loogwezdmc2w
Een paus die blijkbaar actief is/was op de socials, ook wel een vreemde gewaarwording.
Als je geen teringhekel hebt aan buut'nlanders en mensen die het slechter hebben dan jij niet veracht, ben je ook al woke bij die lui natuurlijk. En dan denken dat zij de ware gelovigen zijn. American exceptionalism XXL antigenot.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen feest om een Amerikaanse bisschop te zijn met zoveel idioten daar. Die kan je toch geen boodschap van barmhartigheid geven.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als je geen teringhekel hebt aan buut'nlanders en mensen die het slechter hebben dan jij niet veracht, ben je ook al woke bij die lui natuurlijk. En dan denken dat zij de ware gelovigen zijn. American exceptionalism XXL antigenot.
Flink deel van de Amerikaanse geestelijken zijn net zo debiel als de leken, dat scheelt dan wel weer!quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen feest om een Amerikaanse bisschop te zijn met zoveel idioten daar. Die kan je toch geen boodschap van barmhartigheid geven.
Betis-Fiorentina is nog wel aardig.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, voetbalromantiek bestaat definitief niet.
Baskjes laten het smerig afwetenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, voetbalromantiek bestaat definitief niet.
Laat me met rust.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Betis-Fiorentina is nog wel aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |