Het blijft nog even lekker speculeren hoe het nu zit met die violisten.quote:
Mooiquote:Op maandag 5 mei 2025 18:00 schreef Momo het volgende:
Als je het er net over hebt haha
Bekijk deze YouTube-video
Tof dat hij daar ook aan mee doetquote:Op maandag 5 mei 2025 18:00 schreef Momo het volgende:
Als je het er net over hebt haha
Kan nu m’n lach al niet meer inhouden bij het woord VIOOL.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het blijft nog even lekker speculeren hoe het nu zit met die violisten.
Het maakt de verrassing wel groter als ze er dan pas zijn. 😊 En dan is het kleine aandeel wel te rechtvaardigen, toch? 😊quote:Op maandag 5 mei 2025 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
De violisten worden met geen woord genoemd in de blog. Ik denk dat dat expres is, op verzoek van de NLse delegatie. En ik denk dat dat om twee redenen is:
* zo kon Claude ze zelf voorstellen
* zo voorkom je dat de blog schrijft bv 'zes noten piano aan begin en dan de violen'
Want daarmee zou de blog best een groot 'geheim' al weggeven. Als het dus een aangepaste versie zou zijn. Want dat weet iedereen dan meteen.
Mijn gevoel zegt dat ze dat nog wat langer willen bewaren. Maar het kan ook enorme wishful thinking van me zijn en dat het nergens op slaat en dan mag iedereen me uitlachen als het allemaal niet zo is.
[..]
Ik denk dat helemaal ook, maar dan dus met al eerder ook de violisten. Het lijkt me dan zo'n klein aandeel viool om er drie mensen voor mee te nemen.
Lekker speculeren en gokken hoera.
Ja, daar is hij opgegroeid.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:12 schreef d_elise het volgende:
[..]
MooiGoed gefilmd ook met zo'n typische Nederlandse achtergrond (Enkhuizen, toch?).
Ik vind dat de grap Claude-viool ook nog niet vaak genoeg gemaakt isquote:Op maandag 5 mei 2025 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan nu m’n lach al niet meer inhouden bij het woord VIOOL.
Samequote:Op maandag 5 mei 2025 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan nu m’n lach al niet meer inhouden bij het woord VIOOL.
Ik weet het niet meer. Iemand schreef dat hier net dus ik dacht 'dan zal het wel' haha maar ik weet dat net zo zeker als die kartonnen instrumenten van Waylon.quote:
Als het konijn uit de hoge hoed bij ons is "er zijn een paar violen toegevoegd aan het nummer" hoef je daar toch niet zo moeilijk over te doen, dat hoeft toch niet geheim te blijven. De reactie zal zijn: ok, leuk. Het is niet "wow! prachtig! violen!" of "nee! afgrijselijk! violen!".quote:Op maandag 5 mei 2025 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
De violisten worden met geen woord genoemd in de blog. Ik denk dat dat expres is, op verzoek van de NLse delegatie. En ik denk dat dat om twee redenen is:
* zo kon Claude ze zelf voorstellen
* zo voorkom je dat de blog schrijft bv 'zes noten piano aan begin en dan de violen'
Want daarmee zou de blog best een groot 'geheim' al weggeven. Als het dus een aangepaste versie zou zijn. Want dat weet iedereen dan meteen.
Mijn gevoel zegt dat ze dat nog wat langer willen bewaren. Maar het kan ook enorme wishful thinking van me zijn en dat het nergens op slaat en dan mag iedereen me uitlachen als het allemaal niet zo is.
[..]
Ik denk dat helemaal ook, maar dan dus met al eerder ook de violisten. Het lijkt me dan zo'n klein aandeel viool om er drie mensen voor mee te nemen.
Lekker speculeren en gokken hoera.
Jij bent daar heel nuchter in.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als het konijn uit de hoge hoed bij ons is "er zijn een paar violen toegevoegd aan het nummer" hoef je daar toch niet zo moeilijk over te doen, dat hoeft toch niet geheim te blijven. De reactie zal zijn: ok, leuk. Het is niet "wow! prachtig! violen!" of "nee! afgrijselijk! violen!".
Ik vind het vreemd dat er bij ons weer zo geheimzinnig moet worden gedaan over wat nou precies het idee achter de staging is... tenzij er gewoon geen idee achter zit, dat kan ook natuurlijk.
RTL Boulevard heeft ook gekeken. Een paar quotes over Jan Smit eruit gehaald en daar een conclusie aan verbonden.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heel tof: we mochten ruim een uur kletsen met Cornald. Over hoe hij zijn commentaar voorbereid, anekdotes uit zijn commentator jaren met Willem van Beusekom en Jan Smit, hoe hij zijn rol ziet, terugblikkend kort op Liverpool en Malmö. Oh ja, en bij welke Nederlandse inzending hij het meest op z'n tanden moest bijten...
Hoop dat jullie het interessant vinden!
De T. had het erover dat Jan Smit was opgestapt omdat hij Mia en Dion niets vond, en ook vond dat hij niet de ruimte kreeg die mening te uiten. Iets wat Cornald vervolgens op Twitter weer ontkende.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
RTL Boulevard heeft ook gekeken. Een paar quotes over Jan Smit eruit gehaald en daar een conclusie aan verbonden.
Of er is weer niets, zoals altijd.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als het konijn uit de hoge hoed bij ons is "er zijn een paar violen toegevoegd aan het nummer" hoef je daar toch niet zo moeilijk over te doen, dat hoeft toch niet geheim te blijven. De reactie zal zijn: ok, leuk. Het is niet "wow! prachtig! violen!" of "nee! afgrijselijk! violen!".
Ik vind het vreemd dat er bij ons weer zo geheimzinnig moet worden gedaan over wat nou precies het idee achter de staging is... tenzij er gewoon geen idee achter zit, dat kan ook natuurlijk.
Die had ik nog niet gehoord.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dat de grap Claude-viool ook nog niet vaak genoeg gemaakt is
Eens! Maar tis nou niet alsof andere landen allemaal alles prijsgeven en alleen NL zo nodig mysterieus moet doen haha. Klemens liet alleen drie close up foto's van z'n eigen hoofd zien bv. Dan zagen we bij Claude nog veel, vergeleken daarmee.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:07 schreef Em31 het volgende:
Maar hoop wel dat ze na de tweede repetitie wel gewoon goede beelden kiezen, beetje hype zou ook wel leuk zijn.
Nou ja, het is wat @Em31 zegt, een beetje hype zou ook wel leuk zijn. Ik gun die mensen allemaal het beste, en zeker Claude, daar gaat het niet om. Maar wat is er mis mee om als je iets tofs hebt gemaakt (zoals Oostenrijk lijkt te hebben gedaan) gewoon te vertellen wat het is? Dan krijg je misschien een beetje de hype die nu totaal ontbreekt. En dat maakt gewoon uit in dit spelletje dat Eurovisie heet, wat we daar verder ook van mogen vinden.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent daar heel nuchter in.
Prima.
Ik zou persoonlijk een andere (bv meer orkestrale) versie van het lied dat we nu al maanden horen zelf wél een grote verrassing/verandering vinden. Of een extra stuk aan het lied toegevoegd van 20 seconden.![]()
Jij kiest ervoor om het wat negatiever te benaderen, ik vind een beetje mysterie niet vreemd maar leuk. Dat is je goed recht om het te vinden uiteraard! Ik vind hyperen en hopen persoonlijk leuker voor mezelf. Dat is goed voor me, mentaal, aan leuke en positieve dingen denken. En miepen dat het tegenvalt kan dan altijd nog als ik het geheel zie.
Edit: ik gun het de NLse delegatie bovenal dit jaar - vooral na vorig jaar - om alles lekker te doen zoals zij en de artiest het willen en ik gun ze bergen positiviteit en liefs. Om de nare herinneringen een beetje weg te poetsen. Dus willen ze mysterieus zijn? Lekker doen. Claude is een en al charme tot nu toe en ik gun hem de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |