abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217541299
Stefan denkt plek 2, 3
C’est Davie :o)
pi_217541309
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 22:45 schreef Dave het volgende:
Beste NL outfit: common linnets
Slechtste: Trijntje
En dan gaat Raatgever haar ook nog zitten verdedigen om die wissel van scheurjurk naar parachute: "Ja ze was zwanger en wilde het verbergen". Ja doei, dat wist ze ook al wel toen ze die scheurjurk aantrok, die heeft zich gewoon laten omlullen en dan gaat het fout, precies zoals Arno ook aangaf :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217541322
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 22:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]
En dan gaat Raatgever haar ook nog zitten verdedigen om die wissel van scheurjurk naar parachute: "Ja ze was zwanger en wilde het verbergen". Ja doei, dat wist ze ook al wel toen ze die scheurjurk aantrok, die heeft zich gewoon laten omlullen en dan gaat het fout, precies zoals Arno ook aangaf :D
Tóch kijken hè?
pi_217541371
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2025 22:48 schreef Dave het volgende:

[..]
Tóch kijken hè?
Yup :D
pi_217541734
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 22:47 schreef Dave het volgende:
Stefan denkt plek 2, 3
Nee, hij zei "2 derde plekken". Bij de jury's en de televote dus, volgens mij wilde hij gaan zeggen dat hij Claude wel zag winnen, door bij allebei 3e te worden... maar toen werd hij afgekapt.
pi_217541971
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 23:11 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Nee, hij zei "2 derde plekken". Bij de jury's en de televote dus, volgens mij wilde hij gaan zeggen dat hij Claude wel zag winnen, door bij allebei 3e te worden... maar toen werd hij afgekapt.
Ah, ik dacht “tweede, derde plek”.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 mei 2025 @ 23:54:08 #107
163650 Greys
pi_217542225
Net pas die lange video gekeken van Matt van ESC United die eerst naar de preview van alle inzendingen van de 1e semi kijkt en meteen roept bij NL bij het refrein OH DIE MELODIE WAT MOOI en dat het echt wat met hem doet. Uiteindelijk kijkt hij alle inzendingen van semi 1 in z'n geheel en vindt het heel moeilijk om te kiezen tussen NL en Zweden maar zet dan toch Zweden op 1 en NL op 2, maar wat fijn dat hij ook de Nederlandse inzending zo geweldig vindt. O+

(Hij zei ook nog eens dat hij Europapa helemaal niks vond en sorry daarvoor hahaha)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2025 @ 00:31:14 #108
163650 Greys
pi_217542531
Nog nooit zoiets stabiels gezien als Claude in dit rijtje elke keer. :D

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217543647
Foto's op Insta, Claude staat te zingen tussen de drie violisten die op stoelen in een driehoeksverhouding zitten
pi_217543683
twitter
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 5 mei 2025 @ 09:28:49 #111
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217543767
Ik hoop wel dat de violisten mee gaan bewegen.
pi_217543889
De kleur van het outfit is wel classy zo in het donker. Verder kun je er weinig van zeggen. Ik neem aan dat het shot met de drie violisten helemaal aan het eind is. Het valt wel op dat er microfoons op de violen zitten bevestigd, dat is wel een mooi detail want dan lijkt het wat minder nep. Of ze gaan echt live spelen, maar dan zou de EBU daar een uitzondering voor hebben gemaakt en dat lijkt me niet.
  maandag 5 mei 2025 @ 09:47:41 #113
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_217543986
Goeie zet hoor die violen, ook richting de jury. Komt allemaal heel professioneel en classy over. Kleding blend mooi. Trust the process!
Just do it »
pi_217543996
Mooie foto's zeg, prachtig! De belichting, zijn pak en de expressie, het totaalplaatje ziet er super uit en dan hebben we nog maar een klein deel gezien. Benieuwd naar de rest. Ik verwacht een heel dynamisch optreden met veel energie en dans in de refreinen en veel emotie in de rustige delen.
pi_217544033
Dat pak komt echt geweldig mooi uit. _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217544072
Denk dat hij alleen begint als je foto met microfoonstandaard ziet, dan refrein met dansers, kleurexplosie en dan eindigt bij violisten voor het rustige eind.
Denk ook niet dat nummer wordt 'opgerekt' naar 3 minuten.
  Moderator maandag 5 mei 2025 @ 09:59:39 #117
388664 crew  Dotteke
pi_217544182
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
Dat pak komt echt geweldig mooi uit. _O_
Vind het pak helemaal niets. Moet zeggen dat ik het liedje wel mooier begin te vinden hoe vaker ik het hoor.
Hij heeft ook zo vrolijke uitstraling.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_217544260
Wat een mooie foto's en dat pak met die achtergrond O+ O+ O+

Oh ik hoop zo dat de violisten echt mogen spelen. Misschien stemt de EBU dit als goedmakertje wel goed?
Want dit zijn professionele muzikanten dus die gaan toch niet als Jan met de korte achternaam op dat podium staan?
#durftedromen

[ Bericht 14% gewijzigd door summer52 op 05-05-2025 10:08:10 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2025 @ 10:05:15 #119
163650 Greys
pi_217544309
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 09:28 schreef Momo het volgende:
Ik hoop wel dat de violisten mee gaan bewegen.
Ik hoop juist van niet nu het drie echte violisten zijn.

Ik hoop dat de violisten 'de woonkamer van zijn moeder vroeger' symboliseren en dat Claude daar bv begint en weer eindigt, tussen hen in. En tussendoor elders op het podium is. Zoiets hoop ik op.

De violen zijn z'n 'vroeger'.
Donkere sfeer.
Wel een warme sfeer want mama.
De dansers en de bloemen worden z'n positieve dingen die er gebeurden en gebeuren.

Dat wordt denk ik de storytelling.
Eentje die je amper/niet hoeft uit te leggen aan het publiek want goed te zien en te voelen!

O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217544519
Het ziet er zo nogal saai en niet passend uit, maar ik ga ervan uit dat dat straks wel mee zal vallen. :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2025 @ 10:31:04 #121
163650 Greys
pi_217544687
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 09:40 schreef blackswangreen het volgende:
De kleur van het outfit is wel classy zo in het donker. Verder kun je er weinig van zeggen. Ik neem aan dat het shot met de drie violisten helemaal aan het eind is. Het valt wel op dat er microfoons op de violen zitten bevestigd, dat is wel een mooi detail want dan lijkt het wat minder nep. Of ze gaan echt live spelen, maar dan zou de EBU daar een uitzondering voor hebben gemaakt en dat lijkt me niet.
Ja de microfoontjes vallen meteen op! Ik ben zó blij dat men niet wat dansers een viool in de handen hebben geduwd met de opdracht 'haal die stok maar heen en weer op dat en dat moment en doe alsof je speelt'.

Ik denk wel dat ze live spelen straks, want dat kan je niet playbacken. Er komt gewoon geluid uit die viool als je de haren over de snaren trekt. Maar dat ze met/over de tape meespelen.

(Ik zie de EBU ze geen uitzondering hebben gegeven voor écht versterkt want EBU en regelboekje, maar wie weet als goedmaker. 😅)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217545152
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2025 10:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk wel dat ze live spelen straks, want dat kan je niet playbacken.
Andre Rieu in de Amsterdam Arena denkt daar anders over :P
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2025 @ 11:07:08 #123
163650 Greys
pi_217545254
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 10:58 schreef RipCity het volgende:

[..]
Andre Rieu in de Amsterdam Arena denkt daar anders over :P
Als je daar naast hem staat hoor je gewoon die viool. :P Zelfs als het niet versterkt is. Je kunt een viool niet dempen naar nul geluid als je de snaren raakt.

(Of heb ik een Rieu-ophefje gemist en wappert hij z'n strijkstok constant een centimeter boven de snaren? :@ Want dan kan het wel.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 5 mei 2025 @ 11:14:01 #124
87554 Cee
Welluk?
pi_217545325
Ik zie het zo voor me dat de camera statisch begint en bij ‘it goes round and around’ zo rondom de violisten zwiert. O+
  maandag 5 mei 2025 @ 12:22:45 #125
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_217546387
Bekijk deze YouTube-video
Heel tof: we mochten ruim een uur kletsen met Cornald. Over hoe hij zijn commentaar voorbereid, anekdotes uit zijn commentator jaren met Willem van Beusekom en Jan Smit, hoe hij zijn rol ziet, terugblikkend kort op Liverpool en Malmö. Oh ja, en bij welke Nederlandse inzending hij het meest op z'n tanden moest bijten...

Hoop dat jullie het interessant vinden!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_217546512
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 12:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heel tof: we mochten ruim een uur kletsen met Cornald. Over hoe hij zijn commentaar voorbereid, anekdotes uit zijn commentator jaren met Willem van Beusekom en Jan Smit, hoe hij zijn rol ziet, terugblikkend kort op Liverpool en Malmö. Oh ja, en bij welke Nederlandse inzending hij het meest op z'n tanden moest bijten...

Hoop dat jullie het interessant vinden!
Jullie hebben trouwens een luisteraar erbij. Ik heb mijn moeder overgehaald om naar jullie te luisteren. Zij is nu ook een vaste luisteraar :D
  maandag 5 mei 2025 @ 12:45:59 #127
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_217546625
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 12:33 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Jullie hebben trouwens een luisteraar erbij. Ik heb mijn moeder overgehaald om naar jullie te luisteren. Zij is nu ook een vaste luisteraar :D
Wat leuk en wat lief!!!!! We vinden het echt nog steeds een feestje om te maken en t Songfestival dichter bij te brengen voor iedereen....
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_217546873
Het pak komt in deze donkere setting wel beter tot zn recht. De foto waarop de violisten rondom hem zitten ziet er intiem uit. Het geheel doet warm aan.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_217547262
In de beschrijving van de eerste repetitie is er sprake van a handful of piano notes aan het begin. Het lijkt er dus niet op dat die violen dan al in het zicht komen. Voor wat het einde van het lied betreft wordt er gesproken over in the final chorus there’s an explosion of pink and blue flowers that take up every square inch of the wall, the floor and the frame en dat zie ik in die drie foto's ook weer niet. Dus het blijft de vraag waar die violisten dan wel te zien zijn. Het ziet er classy uit, dat strijkers-trio, maar ik kan het nog steeds niet goed matchen met de geluidsband. Tenzij er een speciale versie is gemaakt voor deze uitvoering in Basel. Wat ik aan de clip leuk vond, dat die dansers het heel erg 'van deze tijd' maakte, gaat hopelijk niet helemaal verloren met deze strijkers inbreng. En ik hoop zo erg dat het allemaal in beeld gevangen wordt met voornamelijk een enkele camera. Dat was ook de magie van CATS, heel dicht op de artiest blijven, via hen/hem het verhaal vertellen. En dan mag het van mij aan het einde wel openbreken in een majestueuze bloemenzee die door tientallen camera's de huiskamer in wordt geslingerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aadrianus op 05-05-2025 14:33:27 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2025 @ 14:25:39 #130
163650 Greys
pi_217547468
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 14:07 schreef Aadrianus het volgende:
In de beschrijving van de eerste repetitie is er sprake van a handful of piano notes aan het begin. Het lijkt er dus niet op dat die violen dan al in het zicht komen. Voor wat het einde van het lied betreft wordt er gesproken over in the final chorus there’s an explosion of pink and blue flowers that take up every square inch of the wall, the floor and the frame en dat zie ik in die drie foto's ook weer niet. Dus het blijft de vraag waar die violisten dan wel te zien zijn. Het ziet er classy out, dat strijkers-trio, maar ik kan het nog steeds niet goed matchen met de geluidsband. Tenzij er een speciale versie is gemaakt voor deze uitvoering in Basel. Wat ik aan de clip leuk vond, dat die dansers het heel erg 'van deze tijd' maakte, gaat hopelijk niet helemaal verloren met deze strijkers inbreng. En ik hoop zo erg dat het allemaal in beeld gevangen word met voornamelijk een enkele camera. Dat was ook de magie van CATS, heel dicht op de artiest blijven, via hen/hem het verhaal vertellen. En dan mag het van mij aan het einde wel openbreken in een majestueuze bloemenzee die door tientallen camera's de huiskamer in wordt geslingerd.
Dat met de camera en verhaal vertellen komt wel goed toch als ze dit al zeggen over de eerste repetitie:

quote:
Claude has a natural connection with the camera that makes this feel like a powerful bit of visual storytelling, and he infuses the whole performance with pure joy from start to finish, with two contemporary dancers who dance around him and in and out of shot like they’re just passing through his party.
En dat met de dansers 'van deze tijd' dus ook. :)

#TEAMKOMTGOED w/

(of eigenlijk #TEAMISALGOED)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217548588
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 10:20 schreef Em31 het volgende:
Het ziet er zo nogal saai en niet passend uit, maar ik ga ervan uit dat dat straks wel mee zal vallen. :P
Het zijn mooie shots, maar het is inderdaad wel betekenisvol Avrotros wat we tot nu toe zien en horen.

quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 14:07 schreef Aadrianus het volgende:
Het ziet er classy uit, dat strijkers-trio, maar ik kan het nog steeds niet goed matchen met de geluidsband.
Er staan heel duidelijk strijkers op de geluidsband, maar het probleem is dat die te horen zijn in het meest energieke deel van het nummer (tweede couplet, refrein en de bridge). Daar wil je juist dat Claude en de dansers helemaal los gaan... dat lijkt me tenminste toch de bedoeling. Terwijl het er op deze foto uitziet als een intiem, rustig gedeelte, oftewel het begin en het eind van het nummer... en daar zijn geen strijkers te horen.
pi_217549207
[..]
Er staan heel duidelijk strijkers op de geluidsband, maar het probleem is dat die te horen zijn in het meest energieke deel van het nummer (tweede couplet, refrein en de bridge). Daar wil je juist dat Claude en de dansers helemaal los gaan... dat lijkt me tenminste toch de bedoeling. Terwijl het er op deze foto uitziet als een intiem, rustig gedeelte, oftewel het begin en het eind van het nummer... en daar zijn geen strijkers te horen.
[/quote]

Dit bedoel ik ook. Ik kan me op dit moment niet voorstellen waar het intieme beeld van dat strijkers-trio te matchen valt met een moment in het lied. De piano klinkt heel herkenbaar en prominent in de soundtrack, terwijl de strijkers in de soundtrack veel algemener en opgaand in het hele muzikale geluid klinkt. Het klinkt voor mij niet als iets dat er ergens uit springt in het geheel. Maar.... (en misschien denk ik nu heel wild)... mogelijk is de intieme piano aan het einde in de geluidsband vervangen door een intiem strijkorkest. Dan zou ik het helemaal snappen. En dat ze dat als grote verrassing tot Basel geheim hebben gehouden snap ik ook. Maar misschien is dat allemaal wishful thinking mijnerzijds.... 😊 Voorlopig zit ik nog vol vraagtekens wat betreft die strijkers, ik kan het nog geen plek geven.
  maandag 5 mei 2025 @ 17:48:08 #133
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217549240
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2025 @ 17:49:46 #134
163650 Greys
pi_217549259
Ik denk echt dat er een aangepaste versie komt met meer strijkers. Ook aan het begin al.

Geloof nooit dat ze de huidige track vonden passen bij maar liefst DRIE meegenomen échte violisten.

En ik geloof ook niet dat de Eurovision blog 'per ongeluk' de violisten niet noemde. Want ze noemen zo ongeveer elk detail bij iedereen.

Ik vind het echt spannend en lekker mysterieus op deze manier. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2025 @ 17:51:41 #135
163650 Greys
pi_217549288
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 17:48 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Cornald! *O*
Maurice -O-

(Sorry. Ik vind hem vaak zó veel onzin praten qua Eurovisie. Hopelijk dit keer niet.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217549292
Ze hebben laatst toch video opgenomen buiten, met kerkklok enzo? Daar waren ook violisten bij. Die versie dan misschien?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2025 @ 17:53:36 #137
163650 Greys
pi_217549312
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 17:51 schreef drxanax het volgende:
Ze hebben laatst toch video opgenomen buiten, met kerkklok enzo? Daar waren ook violisten bij. Die versie dan misschien?
Ja we dachten dat dat voor A Little Bit More was, maar misschien wordt het wel de clip voor de Eurovisie Versie.

En misschien ook allemaal wel niet maar dan hebben we in elk geval lol gehad met speculeren omdat ze het allemaal lekker mysterieus houden. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217549331
Op zn insta storie een video net voor de rehearsal, dat de pianos spelen en claude zingt. Leuk dat claude actief leuke dingen deelt!
  maandag 5 mei 2025 @ 17:55:13 #139
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217549342
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2025 17:53 schreef Greys het volgende:

[..]
Ja we dachten dat dat voor A Little Bit More was, maar misschien wordt het wel de clip voor de Eurovisie Versie.

En misschien ook allemaal wel niet maar dan hebben we in elk geval lol gehad met speculeren omdat ze het allemaal lekker mysterieus houden. :D
Het is ondertussen wel aan de late kant voor A Little Bit More.
pi_217549368
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2025 17:49 schreef Greys het volgende:
Ik denk echt dat er een aangepaste versie komt met meer strijkers. Ook aan het begin al.

Geloof nooit dat ze de huidige track vonden passen bij maar liefst DRIE meegenomen échte violisten.

Ik vind het echt spannend en lekker mysterieus op deze manier. O+
Ben het met je eens, al betwijfel ik dat de strijkers al in het begin te horen of te zien zijn. Omdat er in dat verslag van de eerste repetitie expliciet over de piano wordt gesproken en er geen viool benoemd wordt. Dat kan ook opzet zijn, maar waarom laat Claude ze dan zo expliciet in dat filmpje zien.
Ik denk zelf dat Claude een soort wandelreis maakt op dat grote podium, waarbij die dansers af en toe zijn weg kruisen en om hem heen dwarrelen en hij een stukje meedanst en dat hij aan het einde bij dat strijktrio aankomt voor het mooie emotionele einde. En dan regent het bloemen in de LEDS.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2025 @ 17:58:18 #141
163650 Greys
pi_217549382
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 17:55 schreef Momo het volgende:

[..]
Het is ondertussen wel aan de late kant voor A Little Bit More.
Ik zocht net nog even en Streekomroep West Friesland schreef op 25 april (bewerkt op 28 april):

quote:
Een bijzonder moment voor de stadsbeiaardier van Enkhuizen vrijdagmiddag. Songfestivalinzending en mede-Enkhuizenaar Claude kwam langs om opnames te maken voor een videoclip. Het gaat om een akoestische versie van zijn nummer, die vanaf woensdag te zien is op het YouTube-kanaal van het Eurovisie Songfestival. In de video speelt de beiaardier een fragment van Claudes lied op het carillon.
Maar die woensdag na 28 april is al geweest. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217549405
Het maakt mij allemaal wel heel nieuwsgierig. Misschien dat we de 7e na de 2 rehearsal wat meer te weten komen.
Maar ik heb toch echt wel een goed gevoel over de act en dat het goed is. *O*
Maar het blijft wel spannend hoor!
  maandag 5 mei 2025 @ 18:00:09 #143
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217549427
Als je het er net over hebt haha

pi_217549475
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 18:00 schreef Momo het volgende:

Oei gelijk even kijken!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2025 @ 18:06:04 #145
163650 Greys
pi_217549553
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 17:57 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Ben het met je eens, al betwijfel ik dat de strijkers al in het begin te horen of te zien zijn. Omdat er in dat verslag van de eerste repetitie expliciet over de piano wordt gesproken en er geen viool benoemd wordt. Dat kan ook opzet zijn, maar waarom laat Claude ze dan zo expliciet in dat filmpje zien.
De violisten worden met geen woord genoemd in de blog. Ik denk dat dat expres is, op verzoek van de NLse delegatie. En ik denk dat dat om twee redenen is:

* zo kon Claude ze zelf voorstellen
* zo voorkom je dat de blog schrijft bv 'zes noten piano aan begin en dan de violen'

Want daarmee zou de blog best een groot 'geheim' al weggeven. Als het dus een aangepaste versie zou zijn. Want dat weet iedereen dan meteen.

Mijn gevoel zegt dat ze dat nog wat langer willen bewaren. Maar het kan ook enorme wishful thinking van me zijn en dat het nergens op slaat en dan mag iedereen me uitlachen als het allemaal niet zo is. :D

quote:
Ik denk zelf dat Claude een soort wandelreis maakt op dat grote podium, waarbij die dansers af en toe zijn weg kruisen en om hem heen dwarrelen en hij een stukje meedanst en dat hij aan het einde bij dat strijktrio aankomt voor het mooie emotionele einde. En dan regent het bloemen in de LEDS.
Ik denk dat helemaal ook, maar dan dus met al eerder ook de violisten. Het lijkt me dan zo'n klein aandeel viool om er drie mensen voor mee te nemen.

Lekker speculeren en gokken hoera. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2025 @ 18:07:02 #146
163650 Greys
pi_217549579
quote:

Oh! Nou ja!

Die stond dus niet als 'gepland' in de Eurovision account! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2025 @ 18:08:19 #147
163650 Greys
pi_217549621
Die is met NUL violisten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 5 mei 2025 @ 18:09:16 #148
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_217549642
quote:

Tof :D *G*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_217549654
Worden er na de tweede repetitie wel meer/andere beelden vrijgegeven? Ook bewegend beeld? He even niet meer helder wat nou het beleid daarin is dit jaar.
  Moderator maandag 5 mei 2025 @ 18:10:01 #150
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_217549667
quote:
10s.gif Op maandag 5 mei 2025 18:08 schreef Greys het volgende:
Die is met NUL violisten.
Haha ik wilde het net ook al posten _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')