abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217539220
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 20:34 schreef Em31 het volgende:

[..]
Volgens mij was dat bij de stand-in repetitie, want ik zie dat ook voor me ja.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:52 schreef lashatumbai het volgende:
Ik dacht, ik maak er even een nieuw topic van, want de stand in rehearsals van dit jaar stromen mondjesmaat binnen. Zojuist ook die van Waylon: *O* Echt super de kwaliteit en interpretatie van deze beginnende artiesten!

1. NEDERLAND (offline gehaald) |:(
Bekijk deze YouTube-video
C’est Davie :o)
pi_217539277
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 20:49 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het klinkt zeker goed met die violisten, maar op deze manier zal het niet te horen zijn. Live-instrumenten mogen immers niet.
Klopt, maar ik had eerst mijn twijfels bij de violisten. Want vaak komt het wat gemaakt over. Maar volgens mij komt het nu wel goed over. Maar ja het blijft een verrassing, en we weten het pas bij de eerste live beelden of het wel echt matcht.
pi_217539391
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 20:54 schreef summer52 het volgende:

[..]
Klopt, maar ik had eerst mijn twijfels bij de violisten. Want vaak komt het wat gemaakt over. Maar volgens mij komt het nu wel goed over. Maar ja het blijft een verrassing, en we weten het pas bij de eerste live beelden of het wel echt matcht.
Maar ik vraag me dus af wat ze dan gaan doen, want die violen zitten alleen in het up-tempo-gedeelte van het nummer, en niet onder het stuk wat hij nu zingt. Daar past het wel om met zo'n trio ernaast te staan, maar daar hoor je ze dus niet...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 mei 2025 @ 21:02:15 #54
163650 Greys
pi_217539398
Ben echt heel benieuwd naar wat er eventueel met de 20 seconden gebeurt die over zijn, want het voelt wel echt alsof daar iets mee gaat gebeuren. En kennelijk geen dansbreak, als Aran gelijk had dat Claude dat gezegd heeft.

Je merkte en hoorde aan Claude in dat laatste filmpje over z'n repetitie dat hij zó graag meer wil laten zien (zegt ie letterlijk) dus hij maakt me echt enorm benieuwd en enthousiast.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217539498
Violisten stralen automatisch een zekere klasse uit, dus dat kan best positief werken. Uiteraard moeten we het eindresultaat even afwachten, maar op basis van de informatie tot nu toe, heb ik in elk geval niet het idee dat de act punten gaat kosten, en dat is normaliter wel zo.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_217539568
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:08 schreef Fred_B het volgende:
Violisten stralen automatisch een zekere klasse uit, dus dat kan best positief werken. Uiteraard moeten we het eindresultaat even afwachten, maar op basis van de informatie tot nu toe, heb ik in elk geval niet het idee dat de act punten gaat kosten, en dat is normaliter wel zo.
Ik ben nu bang dat iedereen all out gaat met lampen en dansers. Gewoon een volle staging.
En dan hebben wij Claude met 2 dansers. En geen gebruik van LED. ;( Maar ja wel bloemen op het einde.
Voelt wel erg minimaal.

Was net zo blij met z’n mooie pak. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217539587
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:02 schreef Greys het volgende:
Ben echt heel benieuwd naar wat er eventueel met de 20 seconden gebeurt die over zijn, want het voelt wel echt alsof daar iets mee gaat gebeuren. En kennelijk geen dansbreak, als Aran gelijk had dat Claude dat gezegd heeft.

Je merkte en hoorde aan Claude in dat laatste filmpje over z'n repetitie dat hij zó graag meer wil laten zien (zegt ie letterlijk) dus hij maakt me echt enorm benieuwd en enthousiast.
Daar zitten die violen in denk ik. Op het eind in die 20 seconden. w/
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 mei 2025 @ 21:14:08 #58
163650 Greys
pi_217539599
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:01 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Maar ik vraag me dus af wat ze dan gaan doen, want die violen zitten alleen in het up-tempo-gedeelte van het nummer, en niet onder het stuk wat hij nu zingt. Daar past het wel om met zo'n trio ernaast te staan, maar daar hoor je ze dus niet...
Misschien zitten ze daar inmiddels wél in. Zou best heel gaaf zijn als er nu een aangepaste versie komt.

(Óók prima als het niet zo is. I don't get my hopes up. Maar er lijkt nog wel een en ander in de pijpleiding te zitten qua verrassend.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 mei 2025 @ 21:16:27 #59
163650 Greys
pi_217539639
Nu het waar blijkt te zijn was het dus wel echt ruk voor TeamNL dat die stand-in knuppel dit met de violen dus al deels verraden had met die selfie.

Lekker dichtgetimmerd weer allemaal..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217539732
Hebben wij ooit weleens goed gebruik gemaakt van de LED schermen? (#dtv)
pi_217539796
Dus toch.... en niet eens één, nee ze hebben meteen drie besteld. :D
Ik zie het ergens wel voor me, maar het voelt ook wel een beetje standaard ofzo? Ik vond zelf het moderne zoals in de clip en bij Eva echt fantastisch goed voor dit lied. Het kreeg hierdoor toch een bepaalde frisheid mee. Nu heb ik dat wat minder. Want eerlijk de combinatie van violisten en bloemetjes op de achtergrond klinkt nou niet meteen heel modern en verfrissend :D @Andre Rieu , MAAR.... ik kies er wel voor om er vertrouwen in te hebben. Het komt wel goed. Ik denk dat het gewoon heel mooi wordt. Wel oogt het allemaal vrij donker. Ik zelf was gegaan voor het oranje jasje met daaronder witte kleding zoals op de persfoto's.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  zondag 4 mei 2025 @ 21:26:17 #62
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_217539820
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:14 schreef Greys het volgende:

[..]
Misschien zitten ze daar inmiddels wél in. Zou best heel gaaf zijn als er nu een aangepaste versie komt.

(Óók prima als het niet zo is. I don't get my hopes up. Maar er lijkt nog wel een en ander in de pijpleiding te zitten qua verrassend.)
Vorig jaar met Joost dachten we ook dat er nog wel iets extra verrassends in zijn act zou zitten.
Maardawasnie ;(
(Vond het nog steeds een heel leuke, passende act voor Joost _O- maar er werd wéér geen konijn uit de hoge hoed getoverd. )
Het zou wel tof zijn als dat dit jaar eindelijk wel eens het geval zou zijn.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 4 mei 2025 @ 21:29:00 #63
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_217539868
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:20 schreef NailQueen het volgende:
Hebben wij op CATS na ooot überhaupt wel eens een ijzersterkte staging gehad? :@
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_217539882
Hoop vooral dat de camerastandpunten en bewegingen kloppen. Dat vond ik het jammere aan Joost z'n staging: hij bleef op één plek staan en de camerashots waren ook niet je van het naar mijn idee. Claude moet vooral lekker bewegen én veel contact met de camera hebben, want dan komt z'n leuke vrolijke hoofd alle huiskamers mooi binnen.
pi_217539885
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond goed: 2012, 2014, 2024

Het klinkt wel karig dit jaar, maar ik denk dat Claude zich gaat onderscheiden van de rest dmv bijzonder goed camerawerk, belichting, gevoel overbrengen. Je kunt dan nog zo'n mooie LED hebben, maar als je als artiest de mensen thuis niet weet te raken heb je daar niks aan. Loreen zong in 2012 ook vrijwel in het donker en zo zullen er nog wat voorbeelden zijn van inzendingen die zich wisten te onderscheiden door juist geen tot weinig LED te gebruiken.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 mei 2025 @ 21:45:20 #66
163650 Greys
pi_217540115
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:26 schreef Arizona het volgende:

[..]
Vorig jaar met Joost dachten we ook dat er nog wel iets extra verrassends in zijn act zou zitten.
Maardawasnie ;(
(Vond het nog steeds een heel leuke, passende act voor Joost _O- maar er werd wéér geen konijn uit de hoge hoed getoverd. )
Het zou wel tof zijn als dat dit jaar eindelijk wel eens het geval zou zijn.
Nou, drie violisten zijn al uit de hoed getoverd! :D Als die piemol van de stand-in niets had gepost was dat sowieso al een flinke surprise die we niet aan zagen komen.

En Claude klonk in die video echt alsof hij heeeeel graag meer wil laten zien en best geheimzinnig enzo. Misschien is het niks, maar ik verwacht toch nog wel een 'oh wauw' momentje bij ons allen later *gebaart weids*.

En ik denk idd dat hij héél goed met de camera gaat zijn. Hoop het echt. En het klonk in dat Parool interview met Pim ook wel alsof men daar erg hun best op ging doen.

En... de blog schrijft ook iets over 'connection with the camera that makes this feel like a powerful bit of visual storytelling'. Dat klinkt niet als een beetje lalala over het podium. Ik ben wel geïntrigeerd door dat zinnetje. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217540208
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:02 schreef Greys het volgende:

Met die dansbreak bedoelde hij dat dansje. Dat is speciaal gemaakt voor TikTok. Dus die doet hij niet in Bazel. Maar hij gaat wel dansen, tenminste dat heb ik uit dat interview op Schiphol begrepen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 mei 2025 @ 21:52:42 #68
163650 Greys
pi_217540255
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:50 schreef summer52 het volgende:

[..]
Met die dansbreak bedoelde hij dat dansje. Dat is speciaal gemaakt voor TikTok. Dus die doet hij niet in Bazel. Maar hij gaat wel dansen, tenminste dat heb ik uit dat interview op Schiphol begrepen.
Ah! Maar bij Koningsdag en bij z'n Farewell Concert zat er dus een extra dansbreak in het lied tijdens die optredens. Ik begreep uit deze tweet van Aran dat die er in Bazel niet in gaat zitten. Maar misschien klopt die tweet niet hoor!

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217540316
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:52 schreef Greys het volgende:

[..]
Ah! Maar bij Koningsdag en bij z'n Farewell Concert zat er dus een extra dansbreak in het lied tijdens die optredens. Ik begreep uit deze tweet van Aran dat die er in Bazel niet in gaat zitten. Maar misschien klopt die tweet niet hoor!

[ x ]
Klopt dat dansje wat je dus steeds hebt gezien, bij Koningsdag en op TikTok doet hij niet in Bazel. Maar hij gaat wel dansen maar dus niet dat huppeldansje :P
pi_217540323
Wanneer is het eigenlijk?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 mei 2025 @ 21:58:49 #71
163650 Greys
pi_217540369
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:56 schreef summer52 het volgende:

[..]
Klopt dat dansje wat je dus steeds hebt gezien, bij Koningsdag en op TikTok doet hij niet in Bazel. Maar hij gaat wel dansen maar dus niet dat huppeldansje :P
Dan is er dus weer ruimte voor die extra 20 seconden om die anders in te vullen. Ben benieuwd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 mei 2025 @ 21:59:27 #72
163650 Greys
pi_217540378
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:56 schreef HiZ het volgende:
Wanneer is het eigenlijk?
Wanneer is wat? Zijn halve finale bedoel je? Die is dinsdag 13 mei! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217540401
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:01 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ja ik weet het ook niet meer. Maar ik ben nu helemaal nieuwsgierig geworden naar de act. Want hij heeft nu wel een bommetje geworpen waar iedereen het over zal hebben. :)
pi_217540421
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:30 schreef grazz het volgende:

[..]
Ik vond goed: 2012, 2014, 2024

2012 was Joan, dus die zal je wel niet bedoelen :P

2010, Sieneke dus, had een prima act. Het liedje liet daar wel wat ruimte voor verbetering. Naast 2014 had ook Douwe Bob in 2016 een prima act.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_217540427
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2025 21:52 schreef Greys het volgende:

[..]

[ x ]
Werd vandaag ook op Reddit gezegd dat er geen dansbreak was. Dat vroeg iemand in de reacties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')