Een violin break in plaats van een dance breakquote:Op zondag 4 mei 2025 19:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Of zouden ze een kleine aanpassing hebben gedaan in nummer zelf?
Waar ze die verslaggever vandaan getoverd hebben ik weet het niet. Misschien was het een Belgische verslaggever.Ik heb hem nog niet eerder gezien. Ik heb dat gesprek met hem niet helemaal meegekregen omdat ik net de kat eten gaf. Maar dat van België vond ik zo bijzonder want niemand heeft ook maar iets gezien.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar die verslaggever heeft dus niks meer of minder gezien dan ons. Op papier vond ik dat verhaal juist tegenvallen. Polen, Cyprus en Azerbeidzjan klinken dan wel weer goed op papier.
Jawel, er zitten regelmatig strijkers in.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:32 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Maar nog steeds waarom violen? Er zit geen viool in het nummer toch?
Er kan door delegaties bewust dingen worden weggelaten. Dus als de NL delegatie gevraagd heeft dat nog niet te noemen.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:48 schreef Dave het volgende:
Groots einde wordt ook wel beschreven in de Reddit post, ook dat dan elke vierkante centimeter van zowel led wall, frame, als vloer wordt gebruikt.
Wat wel opvalt is dat de violisten in díe beschrijving missen.
Ja beter dat ze niet gewoon dansers een viool hebben gegeven. Was bij Waylon wel zo dat dat te zien was.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:50 schreef Greys het volgende:
Wat zalig ook dat het ECHTE violisten zijn! En geen neppers die doen alsof ze het kunnen.
Zo'n goed gevoel bij allemaal.
Ze Crumpen iig nog nietquote:Op zondag 4 mei 2025 19:41 schreef NailQueen het volgende:
Nouja goed. Wie weet hebben de dansers en violisten later andere kleren aan. Het was ook nog maar de 1e repetitie.
Betekenisvolquote:Op zondag 4 mei 2025 19:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Een violin break in plaats van een dance break
Ja. Maar dat kwam ook wel omdat de instrumenten van karton (toch, of zoiets?) waren dat dat opviel hahaha.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja beter dat ze niet gewoon dansers een viool hebben gegeven. Was bij Waylon wel zo dat dat te zien was.
En daarna op insta plaatsen? Lijkt me niet eigenlijk, of ze wilden het zelf in de hand houdenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Er kan door delegaties bewust dingen worden weggelaten. Dus als de NL delegatie gevraagd heeft dat nog niet te noemen.
Vonden ze misschien leuk om zélf die verrassing bekend te maken. Denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:14 schreef Dave het volgende:
[..]
En daarna op insta plaatsen? Lijkt me niet eigenlijk, of ze wilden het zelf in de hand houden
Viel wel meequote:Op zondag 4 mei 2025 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Maar dat kwam ook wel omdat de instrumenten van karton (toch, of zoiets?) waren dat dat opviel hahaha.
Oh, waarom heb ik in godsnaam in m'n geheugen zitten dat die instrumenten heel opvallend nep waren?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Viel wel mee
[ afbeelding ]
Misschien omdat Daniel Dekker 1 van die gitaren ving, of was dat dat jaar niet?
Volgens mij was dat bij de stand-in repetitie, want ik zie dat ook voor me ja.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, waarom heb ik in godsnaam in m'n geheugen zitten dat die instrumenten heel opvallend nep waren?
Was dat bij de eerste repetitie nog zo of heeft mijn brein dat gewoon compleet zelf bedacht?
Edit:
Bekijk deze YouTube-video
Door dit fragment toen van de eerste repetitie dacht ik dat die witte gitaar van karton was omdat ze er zo agressief mee omgingen enzo. En kennelijk is dat nooit meer uit m'n hoofd gegaan hahaha.
Dat vetgedrukte zékerquote:Op zondag 4 mei 2025 20:31 schreef Greys het volgende:
Qua meltdown valt het nogal mee dit jaar ja. Integendeel.
Ik denk echt dat het een classy uitziende act wordt. Geen goedkoop uitziend gerommel. Heerlijk.
Een classy act mét frisse jonge energie en een ontploffing van blij erin, want wat heeft die Claude een zálige energie. In al die filmpjes.
Met die violisten klinkt het wel heel goed hoor. En het komt ook goed over. En de kleur van zijn outfit is schitterend. Op de foto vond ik de kleur wat donker maar het lijkt in die video veel lichter. Past mooi bij zijn donkere huid.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Emma Evelein / Choreographer and dancer
Lungssu Yen / Dancer
Nadine Dekker / Violinist
Nigel Menting / Violinist
Patricia Kuijk / Violinist
https://www.instagram.com/p/DJPVIyBsJrt/
Oh godzijdank dat jij ook zoiets voor je ziet! Echt, dat stelt me gerust dat ik het niet totaal zelf bedacht heb.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat bij de stand-in repetitie, want ik zie dat ook voor me ja.
Het klinkt zeker goed met die violisten, maar op deze manier zal het niet te horen zijn. Live-instrumenten mogen immers niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:43 schreef summer52 het volgende:
[..]
Met die violisten klinkt het wel heel goed hoor. En het komt ook goed over. En de kleur van zijn outfit is schitterend. Op de foto vond ik de kleur wat donker maar het lijkt in die video veel lichter. Past mooi bij zijn donkere huid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |