SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ForeverYoungquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ook nog pad Thai in de koelkast maar die is van vrijdag dus weet niet of dat nog goed is...Trust nobody![]()
Misschien een beetje thaai gewordenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:42 schreef HappyCharly het volgende:
Heb ook nog pad Thai in de koelkast maar die is van vrijdag dus weet niet of dat nog goed is...![]()
Ik geloof niet dat ik ooit al pad thai heb gegeten
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nooit te oud om te proberenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit al pad thai heb gegeten![]()
![]()
volgens mij staat die bij ons op het menu komende weekquote:Op zondag 4 mei 2025 16:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit al pad thai heb gegetenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is er nog plek voor Amy?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgens mij staat die bij ons op het menu komende week![]()
Ja daarom. Gewoon opetenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet t niet zeker
Maar al dagen eten weggooien is ook zonde![]()
![]()
Kijk, ruik, proef.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet t niet zeker
Maar al dagen eten weggooien is ook zonde
En als je bang bent voor voedselvergiftiging zeker niet opeten.![]()
ma1lyquote:Op zondag 4 mei 2025 16:54 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk, ruik, proef.
En als je bang bent voor voedselvergiftiging zeker niet opeten.![]()
![]()
Wijze woordenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:54 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk, ruik, proef.
En als je bang bent voor voedselvergiftiging zeker niet opeten.
Meelie![]()
![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
T oogt en ruikt primaquote:Op zondag 4 mei 2025 16:54 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk, ruik, proef.
En als je bang bent voor voedselvergiftiging zeker niet opeten.
Maar ja..Trust nobody![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 17:03 schreef KoningWouter het volgende:
Maaaaar we hebben het weer overleefd. Nu een kopje koffie.![]()
![]()
Fijnquote:Op zondag 4 mei 2025 17:03 schreef KoningWouter het volgende:
Maaaaar we hebben het weer overleefd. Nu een kopje koffie.
Trust nobody![]()
Taart is opquote:Op zondag 4 mei 2025 17:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had mrs doubtfire beelden van de taart
[ afbeelding ]
Ik twijfel over de pad ThaiTrust nobody![]()
Die is gewoon goed hoor als het van vrijdag is.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Taart is op
Ik twijfel over de pad Thai
Eet regelmatig pasta die 3 dagen oud is.![]()
of je haalt meer taartquote:Op zondag 4 mei 2025 17:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Taart is op
Ik twijfel over de pad ThaiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah dat is goed om te horen, dankjequote:Op zondag 4 mei 2025 17:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die is gewoon goed hoor als het van vrijdag is.
Eet regelmatig pasta die 3 dagen oud is.Trust nobody![]()
Als t lukt dus t eten van vrijdagquote:Op zondag 4 mei 2025 17:09 schreef KoningWouter het volgende:
ETEN CHECK.
Wat gaan we eten straks mensen?
Ik begin:
Pasta van gisteren!Trust nobody![]()
Max rijd nu op plaats 3
chili con carne en daarbij nog nacho met kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasquote:Op zondag 4 mei 2025 17:09 schreef KoningWouter het volgende:
ETEN CHECK.
Wat gaan we eten straks mensen?
Ik begin:
Pasta van gisteren!
speciaal voor JustinK extra blok cheddar gehaaldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker!quote:Op zondag 4 mei 2025 17:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
chili con carne en daarbij nog nacho met kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
speciaal voor JustinK extra blok cheddar gehaald
Wat leuk dat Justin komt eten![]()
![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 17:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
chili con carne en daarbij nog nacho met kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
speciaal voor JustinK extra blok cheddar gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
Ja had ik ook gevonden. Maar *binnen een paar dagen* is te vaagquote:Op zondag 4 mei 2025 17:10 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)nt=mobile-gws-wiz-hpTrust nobody![]()
Nou weet je nog niks.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja had ik ook gevonden. Maar *binnen een paar dagen* is te vaag![]()
Dat zeggen ze omdat het echt niet boeit of je het binnen 1, 2 of 3 dagen op eet.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja had ik ook gevonden. Maar *binnen een paar dagen* is te vaag![]()
Stress van wrlquote:Op zondag 4 mei 2025 17:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat zeggen ze omdat het echt niet boeit of je het binnen 1, 2 of 3 dagen op eet.
Maar 2 dagen zal dan wel oké zijnTrust nobody![]()
jezellie mozarelliequote:Op zondag 4 mei 2025 17:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker!
Wat leuk dat Justin komt eten
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga t wel proberen te etenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:14 schreef JustinK het volgende:
Ik zou het gewoon wegflikkeren.
Kunnen we hier ook weer verder.
Zonde anders
En t gesprek gaat toch wel doorTrust nobody![]()
oke dudje weer thuis
kreeg meteen de opmerking 'jij bent niet van je computer af gekomen'
sorry hoor, moet toch rusten, ontspannen, jeeeeeezzzzzzzHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is geen ontspanningquote:Op zondag 4 mei 2025 17:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke dudje weer thuis
kreeg meteen de opmerking 'jij bent niet van je computer af gekomen'
sorry hoor, moet toch rusten, ontspannen, jeeeeeezzzzzzz![]()
Meer verslavingquote:
Over wijze woorden gesprokenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:14 schreef JustinK het volgende:
Ik zou het gewoon wegflikkeren.
Kunnen we hier ook weer verder.![]()
![]()
![]()
Hey Maily
zo vaak game ik nietquote:
het is zondag, druilerig weer, het magHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey KW, jij maakt het helemaal spannendquote:Op zondag 4 mei 2025 17:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dottie![]()
Ons baken van geestelijke stabiliteit in deze rumoerige DTS tijden!!!!
Van mij mag je alle dagen gamenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo vaak game ik niet
het is zondag, druilerig weer, het mag
wat si een dwangding?quote:Op zondag 4 mei 2025 17:25 schreef KoningWouter het volgende:
Oke, ik heb me voor genomen vandaag geen dwangdingen meer te doen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
OCD dingetje.quote:
Heb daar therapie voor maar moet weer aan de bak. Moet de onrust en angst uitzitten. Maar is super kut om te doen.![]()
heb het idee dat ik dat ook moet gaan lerenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
OCD dingetje.
Heb daar therapie voor maar moet weer aan de bak. Moet de onrust en angst uitzitten. Maar is super kut om te doen.
maar ik ga even gezellig doen met dudjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Leer het je wel een keertje.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb het idee dat ik dat ook moet gaan leren
maar ik ga even gezellig doen met dudje
Have fun!![]()
![]()
Deze manquote:![]()
Respect the Justin in de icecreamvan
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ken je klassiekersquote:Op zondag 4 mei 2025 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze man![]()
Respect the Justin in de icecreamvan![]()
![]()
net alles afgeslotenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]![]()
Potion Craft spelletje dan maar of ERP therapie?
beetje in limbo nuHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Limbo was ook een spelletje! Die was best tof.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
net alles afgesloten
beetje in limbo nu
Ben je een beetje een gamer of zijn het vooral van die simpele games?![]()
vooral rpg's enzo, maar ook veel simulatorsquote:Op zondag 4 mei 2025 17:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Limbo was ook een spelletje! Die was best tof.
Ben je een beetje een gamer of zijn het vooral van die simpele games?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Welke RPG's? Ook Diablo 4 toevallig?quote:Op zondag 4 mei 2025 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vooral rpg's enzo, maar ook veel simulators![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 17:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Welke RPG's? Ook Diablo 4 toevallig?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
witcher, last of us, bioshock, world of warcraft, final fantasy, dave the diver, portal, stardew valley, sea of starsquote:Op zondag 4 mei 2025 17:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Welke RPG's? Ook Diablo 4 toevallig?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
maar ik ben vreselijk in shooters
of van die je moet dit parkour afleggen in 2 minuten dingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
2 minutenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
of van die je moet dit parkour afleggen in 2 minuten dingen![]()
@maily![]()
WoW ookquote:Op zondag 4 mei 2025 17:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
witcher, last of us, bioshock, world of warcraft, final fantasy, dave the diver, portal, stardew valley, sea of stars
Heb ik ook nog een tijdje gespeeld. Alleen niet zo hardcore als sommige lui.
Tegenwoordig speel ik eigenlijk alleen nog Diablo 4. Is net een nieuw seizoen begonnen dus wel weer grappig.![]()
ik mag het niet meer spelen van dudjequote:Op zondag 4 mei 2025 17:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
WoW ook
Heb ik ook nog een tijdje gespeeld. Alleen niet zo hardcore als sommige lui.
Tegenwoordig speel ik eigenlijk alleen nog Diablo 4. Is net een nieuw seizoen begonnen dus wel weer grappig.
ze hadden op een gegeven moment achievements toegevoegd
ik wil iets te graag al de vinkjes zettenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik dus ook, mijn motoriek is daar niet fijn genoeg voor of zo.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
of van die je moet dit parkour afleggen in 2 minuten dingen
Vandaar dus RPG's en strategy games en turn based dingen. Oja en factorio die is ook gaaf.![]()
Hahahah ja dat is niet goed voor je inderdaad.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik mag het niet meer spelen van dudje
ze hadden op een gegeven moment achievements toegevoegd
ik wil iets te graag al de vinkjes zetten
Vond het vroeger toen het net begon wel echt super gaaf. Was een helemaal nieuw concept; ongekend.
Maar heb het al 5 jaar of zo niet meer aangeraakt.
Ik vond het grappig om die toy's te collecten. En handelen via de Auction House.![]()
Wilde eigenlijk mijn huis nog opruimen en poetsen vandaag.
Denk dat ik dat maar verschuif naar morgen.![]()
Ik heb mijn kledingkast opgeruimd, de ladenkast in de woonkamer.. en wat dingen schoongemaakt.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
De waterkoker ontkalkt?quote:Op zondag 4 mei 2025 17:51 schreef Lovely het volgende:
Ik heb mijn kledingkast opgeruimd, de ladenkast in de woonkamer.. en wat dingen schoongemaakt..![]()
Ik heb zojuist een paar zakken met statiegeld uit Duitsland naar de schuur gebracht.quote:
Nu heb ik weekend.![]()
Maar ik had niet genoeg ontkalker er voor dus heb niet elke stap gedaan wat moet.. maar hij is wel weer schoonquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wel?quote:Op zondag 4 mei 2025 17:53 schreef Lovely het volgende:
Soms ben je gewoon in zo'n opruim en schoonmaak bui![]()
Dat heb ik nooitquote:Op zondag 4 mei 2025 17:53 schreef Lovely het volgende:
Soms ben je gewoon in zo'n opruim en schoonmaak bui![]()
![]()
Lekkr bezig!quote:Op zondag 4 mei 2025 17:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een paar zakken met statiegeld uit Duitsland naar de schuur gebracht.
Nu heb ik weekend.![]()
En wanneer breng je die naar Duitsland dan?quote:Op zondag 4 mei 2025 17:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jawel net had ik dat even. Vandaar dat ik die statiegeld flessen naar de schuur heb gebracht."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Had ik maar een beetje wat jij hebtquote:Op zondag 4 mei 2025 17:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jawel net had ik dat even. Vandaar dat ik die statiegeld flessen naar de schuur heb gebracht.![]()
![]()
Wanneer ik naar Duitsland ga om boodschappen te doen.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wanneer breng je die naar Duitsland dan?
Maar ik vergeet dus telkens die dingen mee te nemen als ik er heen ga.![]()
Oehquote:Op zondag 4 mei 2025 17:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vanavond krijg jij een beetje wat ik heb![]()
![]()
Ik ook. En van de helft van de dingen (blikjes e.d.) vergeet ik dat er statiegeld op zit en die gooi ik per ongeluk wegquote:Op zondag 4 mei 2025 17:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wanneer ik naar Duitsland ga om boodschappen te doen.
Maar ik vergeet dus telkens die dingen mee te nemen als ik er heen ga.![]()
![]()
Misschien dan bij de voordeur neer zetten. even in je telefoon zetten in je agendaquote:Op zondag 4 mei 2025 17:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wanneer ik naar Duitsland ga om boodschappen te doen.
Maar ik vergeet dus telkens die dingen mee te nemen als ik er heen ga.
Ze stonden al praktisch bij de voordeurquote:Op zondag 4 mei 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dan bij de voordeur neer zetten. even in je telefoon zetten in je agenda![]()
![]()
Maar dat was niet zo praktisch?quote:Op zondag 4 mei 2025 17:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ze stonden al praktisch bij de voordeur![]()
![]()
Ja heel vervelend is dat. Zit tegenwoordig een compleet verdienmodel op voor zwervers. Die verzamelen die dingen overal en nergens.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. En van de helft van de dingen (blikjes e.d.) vergeet ik dat er statiegeld op zit en die gooi ik per ongeluk weg![]()
Ja maar nu dus in de schuurquote:Op zondag 4 mei 2025 17:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ze stonden al praktisch bij de voordeurEn dan dan vergeet je ze uit de schuur te halen wanneer je boodschappen gaat doen
Jij kent me te goed.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar nu dus in de schuurEn dan dan vergeet je ze uit de schuur te halen wanneer je boodschappen gaat doen
Maar ze zijn nu in ieder geval uit het zicht.![]()
Naast de klikoquote:Op zondag 4 mei 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dan bij de voordeur neer zetten. even in je telefoon zetten in je agenda@KoningWouter
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jij kent me te goed.
Maar ze zijn nu in ieder geval uit het zicht.
Was laatst in Duitsland en wilde een broodje kopen bij de bakker, maar ineens kwam er een zwerver voordringen die z'n blikjes wilde inleveren. Toen pakte de dame eerst de blikjes van de zwerver, en wilde toen zonder handen wassen o.i.d. mijn broodje pakkenquote:Op zondag 4 mei 2025 18:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heel vervelend is dat. Zit tegenwoordig een compleet verdienmodel op voor zwervers. Die verzamelen die dingen overal en nergens.Heb bedankt en ben weer weggegaan
![]()
![]()
Hahah ja ranzigquote:Op zondag 4 mei 2025 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was laatst in Duitsland en wilde een broodje kopen bij de bakker, maar ineens kwam er een zwerver voordringen die z'n blikjes wilde inleveren. Toen pakte de dame eerst de blikjes van de zwerver, en wilde toen zonder handen wassen o.i.d. mijn broodje pakkenHeb bedankt en ben weer weggegaan
![]()
![]()
Iewl, dat is wel heel goor.. ik was ook weg gegaan, Haal mijn broodje dan wel ergens andersquote:Op zondag 4 mei 2025 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was laatst in Duitsland en wilde een broodje kopen bij de bakker, maar ineens kwam er een zwerver voordringen die z'n blikjes wilde inleveren. Toen pakte de dame eerst de blikjes van de zwerver, en wilde toen zonder handen wassen o.i.d. mijn broodje pakkenHeb bedankt en ben weer weggegaan
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ieuwquote:Op zondag 4 mei 2025 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De NS treinen gaan steeds trager lijkt het. Denk dat ik sneller ben als ik nu uitstap en ga lopen
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
gewoon ff 30 minuten sporten, dan krijg je honger!quote:
Dat is wat ik doe iig
Revolutions are the locomotives of history.
vanille beste smaakRevolutions are the locomotives of history.
Het is voor mij etenstijd wanneer ik trek heb, ik kijk niet op de klokUw ADH vitamine Worst
Ik wacht wel op het seintje van mijn lichaam.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
gewoon ff 30 minuten sporten, dan krijg je honger!
Dat is wat ik doe iig![]()
Maar dan heb je toch helemaal geen structuur?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
Het is voor mij etenstijd wanneer ik trek heb, ik kijk niet op de klok
Eet jij ook wel eens om 22 uur of zo dan?![]()
eet je altijd alleen ofzoquote:Op zondag 4 mei 2025 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
Het is voor mij etenstijd wanneer ik trek heb, ik kijk niet op de klokRevolutions are the locomotives of history.
Ja en soms nog later, maar heb wel enigszins structuur hoorquote:Op zondag 4 mei 2025 18:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch helemaal geen structuur?
Eet jij ook wel eens om 22 uur of zo dan?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en soms nog later, maar heb wel enigszins structuur hoor![]()
![]()
bij goede restaurants moet je ook vooraf reserverenRevolutions are the locomotives of history.
Maar als ik zo laat eet heb ik wel rond deze tijd ook iets gegetenUw ADH vitamine Worst
Ik denk dat ik zo nog even aan een nieuwe set lego ga beginnen.
Ik heb nog:
- Hogwarts (Harry Potter)
- Rivendell (LotR)
- Back to the future auto (Back to the future)
![]()
BttFquote:Op zondag 4 mei 2025 18:18 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb nog:
- Rivendell (LotR)
![]()
![]()
ik heb die auto gekocht omdat ik de gratis booknook wildequote:Op zondag 4 mei 2025 18:18 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb nog:
- Rivendell (LotR)
![]()
staat mooi in de opslag niets te doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja zit ik ook aan te denken. Is ook de kleinste set van allemaal. Ben wel even toe aan wat eenvoudigs.quote:![]()
Lekker die pakken danquote:Op zondag 4 mei 2025 18:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zit ik ook aan te denken. Is ook de kleinste set van allemaal. Ben wel even toe aan wat eenvoudigs.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb die auto gekocht omdat ik de gratis booknook wilde![]()
staat mooi in de opslag niets te doen
Ik weet eigenlijk bij god niet waarom ik hem gekocht heb. Ik ben geen fan van Back to the Future of zo.
En zo mooi is de auto nou ook weer niet.
Maar goed![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: