SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het had wel een waarde: matig.quote:Op zondag 4 mei 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waardeloos dus.
Ik voor mijn doen redelijk tot goed
En gelukkig maar.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Denk dat ik straks even met de honden in het bos ga wandelen en wil de keuken even opnieuw indelen en paar boodschappen halen, een muur in de keuken nog schoonmaken en ik wil onkruid onder de schutting even weg maaien met de kantjesmaaier dan ziet het er weer wat netter uit![]()
![]()
Druk dagje!quote:Op zondag 4 mei 2025 08:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
Denk dat ik straks even met de honden in het bos ga wandelen en wil de keuken even opnieuw indelen en paar boodschappen halen, een muur in de keuken nog schoonmaken en ik wil onkruid onder de schutting even weg maaien met de kantjesmaaier dan ziet het er weer wat netter uit![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 4 mei 2025 08:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Het had wel een waarde: matig.
En gelukkig maar.
Ohja gekke Jussiequote:Op zondag 4 mei 2025 09:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Anders toch ook geen huispakkie gekkie![]()
![]()
Gewoon altijd huispakkie.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Edit redenBoeien ook
Ja iets onzinnigs, wat boeit het iemand wat ik aan heb bedacht ik mij in een keerquote:
Nou...quote:Op zondag 4 mei 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja iets onzinnigs, wat boeit het iemand wat ik aan heb bedacht ik mij in een keer![]()
![]()
Ja he? Beetje aanrommelen ❤️ wetende dat ik morgen nog een dag vrij ben en dan NOG meer kan doenquote:![]()
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 09:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ga ik doen
Heb alleen wel eerst een verjaardag dus komt eind van de dag denk ik.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja iets onzinnigs, wat boeit het iemand wat ik aan heb bedacht ik mij in een keer
Ik weet echt 3 jarige vandaag, gekkenhuisquote:Op zondag 4 mei 2025 09:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ga ik doen
Heb alleen wel eerst een verjaardag dus komt eind van de dag denk ik.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Al die moeders zijn vast niet stil geweest om 20:00Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu wil ik het wetenquote:Op zondag 4 mei 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja iets onzinnigs, wat boeit het iemand wat ik aan heb bedacht ik mij in een keer![]()
![]()
Moet welquote:Op zondag 4 mei 2025 09:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Denk dat Dot in een seksy lingeriesetje zit![]()
![]()
Zo straks weer naar de race van mijn minimax kijken, vind het eigenlijk best zware dagen zo weekend race
Hij is in Duitsland vandaag in KerpenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 4 mei 2025 09:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Denk dat Dot in een seksy lingeriesetje zit
We krijgen nooit de kans om Justin te missen, hij is er altijd.quote:
Zal ik dan ook maar gaan?quote:Op zondag 4 mei 2025 09:38 schreef aeque het volgende:
[..]
We krijgen nooit de kans om Justin te missen, hij is er altijd.![]()
![]()
Heerlijk, herkenbaar.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja he? Beetje aanrommelen ❤️ wetende dat ik morgen nog een dag vrij ben en dan NOG meer kan doen
Ik ben ook aan het aanrommelen. Wasje draaien, opruimen, ditje en datje.How can I make this topic about me?![]()
Robquote:Op zondag 4 mei 2025 09:39 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Nou ja ik heb voor de zondag altijd wel een luxe bungalowtentje aan natuurlijk.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Denk dat Dot in een seksy lingeriesetje zit
Met van die doorkijkluikjes
quote:Op zondag 4 mei 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja ik heb voor de zondag altijd wel een luxe bungalowtentje aan natuurlijk.
Met van die doorkijkluikjes![]()
![]()
Niet van die verleidelijke dingen zeggen.quote:
Picsquote:Op zondag 4 mei 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Rob, lekker bakkie, thnxquote:Op zondag 4 mei 2025 09:39 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou hij is ook wel een keer een dag afwezig geweest.. natuurlijk dikke paniekquote:Op zondag 4 mei 2025 09:38 schreef aeque het volgende:
[..]
We krijgen nooit de kans om Justin te missen, hij is er altijd.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
oehquote:Op zondag 4 mei 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
How can I make this topic about me?![]()
Ja dat viel ook niet goed, dus dan moet ik maar blijvenquote:Op zondag 4 mei 2025 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hij is ook wel een keer een dag afwezig geweest.. natuurlijk dikke paniek![]()
![]()
Het was bijzonder rustig die dag, dat wel.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hij is ook wel een keer een dag afwezig geweest.. natuurlijk dikke paniekHow can I make this topic about me?![]()
Saai hoorde ik zelfsquote:Op zondag 4 mei 2025 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was bijzonder rustig die dag, dat wel.![]()
Moah, dat hoeft niet hoor. We weten dat je wel weer terugkomt. Ook jij moet af en toe pauze nemen.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat viel ook niet goed, dus dan moet ik maar blijven
Ja minder gebolk en meer kan op puntenquote:Op zondag 4 mei 2025 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was bijzonder rustig die dag, dat wel.
Maar heb je mij niet gemist afgelopen dagen @gebrokenglas?
Hey Lovelyquote:![]()
Nou dat ook weer niet, dan wil iedereen zo graag punten dat iedereen als een gek gaat bolken waardoor er niemand punten krijgt
Hey Dottekequote:Op zondag 4 mei 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lovely![]()
Nou dat ook weer niet, dan wil iedereen zo graag punten dat iedereen als een gek gaat bolken waardoor er niemand punten krijgt
Oja dan krijg je helemaal een keiharde strijd enz..
Ja hier maak je van alles meequote:Op zondag 4 mei 2025 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig wat gewend inmiddels.![]()
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:44 schreef Lovely het volgende:
Maar heb je mij niet gemist afgelopen dagen @:gebrokenglas?
Ik moet daar altijd zo om lachen.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hey Dotteke
Oja dan krijg je helemaal een keiharde strijd enz..
Mensen Blij Jussie ff weg nu kan ik punten pakken en dan bolken ze elkaar ongans. Komt Jussie terug niemand een punt en een uur later Jussie weer 40 punten er bij
Ja hoe die het doet, is soms een raadsel..maar hij flikt het gewoon steeds maar weerquote:Op zondag 4 mei 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet daar altijd zo om lachen.
Mensen Blij Jussie ff weg nu kan ik punten pakken en dan bolken ze elkaar ongans. Komt Jussie terug niemand een punt en een uur later Jussie weer 40 punten er bij
Dat is niet zo heel raar - die man gaat maar door en heeft alweer een post geplaatst voor je het doorhebt. Zo sneaky, zeg maar.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen Blij Jussie ff weg nu kan ik punten pakken en dan bolken ze elkaar ongans. Komt Jussie terug niemand een punt en een uur later Jussie weer 40 punten er bijHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen Blij Jussie ff weg nu kan ik punten pakken en dan bolken ze elkaar ongans. Komt Jussie terug niemand een punt en een uur later Jussie weer 40 punten er bij![]()
![]()
![]()
Waar ben je geweest?quote:Op zondag 4 mei 2025 09:44 schreef Lovely het volgende:
Maar heb je mij niet gemist afgelopen dagen @:gebrokenglas?How can I make this topic about me?![]()
Justie post in het voren ( niet letterlijk natuurlijk )
Mijn botje helpt natuurlijk ookquote:Op zondag 4 mei 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
Justie post in het voren ( niet letterlijk natuurlijk ) +![]()
![]()
Hopelijk heeft het geholpen.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had drie dagen fok vakantie ( van mezelf )
quote:Op zondag 4 mei 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met van die doorkijkluikjes![]()
![]()
Ja, ik vind het ook knap, en vooral dat hij het zolang volhoudtquote:Op zondag 4 mei 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja hoe die het doet, is soms een raadsel..maar hij flikt het gewoon steeds maar weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja toch niet die 2 minuten hequote:Op zondag 4 mei 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook knap, en vooral dat hij het zolang volhoudt![]()
![]()
Nee, niet bij het bolken, dan hou je nog geen minuut voor voor een volgende bolkquote:
Maar wel veel bolken achter elkaarquote:Op zondag 4 mei 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet bij het bolken, dan hou je nog geen minuut voor voor een volgende bolk![]()
![]()
Nou idd..quote:Op zondag 4 mei 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook knap, en vooral dat hij het zolang volhoudt
Ik heb net mijn sopje voor de eerste klus gemaakt en mijn ontbijt gepakt en mijn avondeten uit de vriezer gehaald!![]()
Woeiiiiquote:Op zondag 4 mei 2025 09:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb net mijn sopje voor de eerste klus gemaakt en mijn ontbijt gepakt en mijn avondeten uit de vriezer gehaald!![]()
![]()
Lekker bezig hoorquote:Op zondag 4 mei 2025 09:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb net mijn sopje voor de eerste klus gemaakt en mijn ontbijt gepakt en mijn avondeten uit de vriezer gehaald!
Ook lekker, maak ik ook wel eens..quote:Op zondag 4 mei 2025 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, even koffie zetten. Dit keer een lekkere latte"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vanavond verder?quote:Op zondag 4 mei 2025 10:00 schreef KoningWouter het volgende:
Arghh laatste 4 plaatjes van de set. Maar ik moet nu douchen en dan verjaardag.![]()
Vanmiddag al. Ik ga niet lang blijven. Wordt vast een hele leuke verjaardag want de moeder van de jarige is eergisteren overleden.quote:![]()
Owzquote:Op zondag 4 mei 2025 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vanmiddag al. Ik ga niet lang blijven. Wordt vast een hele leuke verjaardag want de moeder van de jarige is eergisteren overleden.![]()
![]()
![]()
Nou ik vind 12 graden wel frisjes, zeker na een aantal dagen ver over de 20quote:Op zondag 4 mei 2025 10:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Hier alle ramen en deuren open gezet![]()
Dat is een respectabele leeftijd idd. Maar blijft toch altijd triest.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh die was 94 hoor, dus het kan meevallen qua impact.![]()
Ja, zo 10 graden maar vandaag. Wat een verschil met eerder deze week....How can I make this topic about me?![]()
Is ook zo.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is een respectabele leeftijd idd. Maar blijft toch altijd triest.![]()
![]()
Dat ze de verjaardag dan door laten gaan?quote:Op zondag 4 mei 2025 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vanmiddag al. Ik ga niet lang blijven. Wordt vast een hele leuke verjaardag want de moeder van de jarige is eergisteren overleden.How can I make this topic about me?![]()
Ja weet niet, zal het straks horen. Waarschijnlijk kan ik deze week naar de begrafenis ook nog.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ze de verjaardag dan door laten gaan?![]()
Nee niks voor mijquote:Op zondag 4 mei 2025 10:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n stairmeister niet? Er komt geen eind aan de trap.![]()
![]()
Dan ga je toch geen verjaardag vieren lijkt mijquote:Op zondag 4 mei 2025 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vanmiddag al. Ik ga niet lang blijven. Wordt vast een hele leuke verjaardag want de moeder van de jarige is eergisteren overleden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja weet ik niet, ik weet alleen dat ik er 11 uur moet zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ga je toch geen verjaardag vieren lijkt mij
Dus ik ga even douchen.![]()
![]()
O nou ben benieuwdquote:Op zondag 4 mei 2025 10:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, ik weet alleen dat ik er 11 uur moet zijn.
Dus ik ga even douchen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO jij zit er dicht boven op.10 sec er tussen
Heb het wel eens gezien en ziet er idd zwaar uitquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:quote:quote:Geen woorden maar dadenquote:
quote:quote:Dat dacht ik ookquote:
Ja hij miste je zo maar als nu er bent is die pleitequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dan ga ik ook maar weerquote:Op zondag 4 mei 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij miste je zo maar als nu er bent is die pleite"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bye byequote:tot over drie dagen
Ja langer red je het ook niet waarschijnlijk. De bolk is onder de huid gaan zittenquote:
quote:
Oh jawel hoorquote:Op zondag 4 mei 2025 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja langer red je het ook niet waarschijnlijk. De bolk is onder de huid gaan zittenMaar dan moeten ze mij nog meer/harder missen
Kan ik ze niet aan doen toch?
quote:Op zondag 4 mei 2025 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh jawel hoorMaar dan moeten ze mij nog meer/harder missen
Kan ik ze niet aan doen toch?zou wat zijn of niet dan.
Er gaan er velen en er komen velen.
Je wordt even gemist, of niet en dan is er weer een ander.
Jussie wordt gemist omdat hij bij de inboedel hoor een DTS zonder hem is niet meer voor te stellen.
Nou Justie wordt op den duur ook vergeten hoor..quote:Op zondag 4 mei 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]zou wat zijn of niet dan.
Jussie wordt gemist omdat hij bij de inboedel hoor een DTS zonder hem is niet meer voor te stellen.![]()
Ook de inboedel heeft bestaan zonder hem haha"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En dat is na één dag ook weer voorbijquote:Op zondag 4 mei 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]zou wat zijn of niet dan.
Jussie wordt gemist omdat hij bij de inboedel hoor een DTS zonder hem is niet meer voor te stellen.![]()
![]()
Uit het oog uit het hartquote:Op zondag 4 mei 2025 10:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou Justie wordt op den duur ook vergeten hoor..![]()
Ook de inboedel heeft bestaan zonder hem haha![]()
![]()
![]()
@Speklap3000 is ook nog niet vergetenquote:Op zondag 4 mei 2025 10:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou Justie wordt op den duur ook vergeten hoor..![]()
Ook de inboedel heeft bestaan zonder hem haha
En @Haags ook nog nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, zo zijn er wel meer users die er niet meer zijn ( omdat ze hier niet meer posten ) die we ook niet vergeten zijnn, ook al benoemen wij ze niet meerquote:Op zondag 4 mei 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Speklap3000 is ook nog niet vergeten
En @:Haags ook nog niet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 10:45 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vergeet nogal snel iemand hoor.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, zo zijn er wel meer users die er niet meer zijn ( omdat ze hier niet meer posten ) die we ook niet vergeten zijnn, ook al benoemen wij ze niet meer
De een gaat de ander komt denk ik altijd maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Pg_upquote:Op zondag 4 mei 2025 10:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, zo zijn er wel meer users die er niet meer zijn ( omdat ze hier niet meer posten ) die we ook niet vergeten zijnn, ook al benoemen wij ze niet meer![]()
Dat is ook zo..quote:Op zondag 4 mei 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vergeet nogal snel iemand hoor.
De een gaat de ander komt denk ik altijd maar
Maar sommige users brengen toch wel sfeer en gezelligheid met zich mee.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Groot gelijk, niet te lang bij stil blijven staanquote:Op zondag 4 mei 2025 10:49 schreef JustinK het volgende:
Ik ben Dot alweer vergeten en ze heeft net zelfs nog gepostWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vergeet nooit ietsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hoi, ik ben Jusquote:Op zondag 4 mei 2025 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, niet te lang bij stil blijven staanWie ben jij?
![]()
![]()
Die bijv de bedenker van dit spel.. Zou hij soms wel eens mee lezen en zien dat er nog steeds hier gepost wordt?quote:
En (hahah ben zijn naam vergeten, weet wel zijn echt naam maar niet meer van hier ) erg De man van Jippiequote:
Was ook een aardige vent.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallo Jus, ik ben Dotquote:Ken ik u ergens van?
Nee ik luister gewoon nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Altijd iets met Amerikaanse sleeënquote:Op zondag 4 mei 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En (hahah ben zijn naam vergeten, weet wel zijn echt naam maar niet meer van hier ) erg De man van Jippie
Was ook een aardige vent.![]()
quote:
Niet dat ik weet. Fijn om kennis te makenquote:Op zondag 4 mei 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hallo Jus, ik ben DotKen ik u ergens van?
![]()
![]()
Ja, erg he dat ik die naam niet meer weet. Weet jij hem nog wel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja aangenaam. Bent u al lang hier?quote:Op zondag 4 mei 2025 10:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Fijn om kennis te makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Plyquote:Op zondag 4 mei 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, erg he dat ik die naam niet meer weet. Weet jij hem nog wel?![]()
Nee dat is een mod van Fokquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yeah diequote:![]()
![]()
In die tijd waren de ochtende echt gezellig.
Jij was er ook altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O leuk, hoop u nog vaak tegen te komen. Al ben ik morgen waarschijnlijjk alweer vergeten dat ik vandaag met u gesproken heb.quote:
Ja dat is hemquote:
Dat maakt niet uit, dan doen we weer een voorstelrondequote:Op zondag 4 mei 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, hoop u nog vaak tegen te komen. Al ben ik morgen waarschijnlijjk alweer vergeten dat ik vandaag met u gesproken heb.![]()
![]()
Dank je wel @DJMOquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was dat wat ik al de hele ochtend rook.quote:
Jou schijnbaar.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee wat voor iets jij rook vanmorgen
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: