SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En scootah blijft gewoon lekker in de OP staan zoals het heurt![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ga weer even verder met serie kijken. Wellicht tot later vannacht of tot morgen vroeg
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
verse kippensoep voor een zieke worstquote:Op zondag 4 mei 2025 01:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan blijft er maar één ding over….
[ afbeelding ]![]()
![]()
Frank evenblijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ook dacht dat je weg was.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In dit geval denk ik dat dat beter isquote:Op zondag 4 mei 2025 01:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat stel jij voor? Linzensoep met rookworst?
Linzen schijnen goed te zijn voor grote hopen![]()
![]()
Vervelend is dat sterktequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deed je toch welquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Mijn buurman heeft altijd tot laat feestjes met zichzelf en de PlayStation.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet hetquote:Op zondag 4 mei 2025 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft altijd tot laat feestjes met zichzelf en de PlayStation.
Erg rotTrust nobody![]()
Jij wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb ik ook wat kreeg je te zienThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 01:50 schreef mario390 het volgende:
du mensen lady gaga werd nu gratis in rio zingen![]()
Als je Fok! wil lezen kan je niet zonder, wmb de ondergang het kan ook anders.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Als je hier zonder AB voor het eerst komt schrik je je kapot.quote:Op zondag 4 mei 2025 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je Fok! wil lezen kan je niet zonder, wmb de ondergang het kan ook anders.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gaga ooh lalalaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De cartman versie is beterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja mijn broer wist niet dat ik een user was op fok, hij vertelde dat hij via googel (door verbouwing tips) vaak op terecht kwam. Nieuwe mensen klikken dit weg. Grappig ook het FB topic waar geklaagd word over de reclames er geen hond zich daar van aantrekt en compleet geneerd wordtquote:Op zondag 4 mei 2025 02:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je hier zonder AB voor het eerst komt schrik je je kapot.Iedereen is een kutlultrut
I'm just being Brave.quote:Op zondag 4 mei 2025 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mijn broer wist niet dat ik een user was op fok, hij vertelde dat hij via googel (door verbouwing tips) vaak op terecht kwam. Nieuwe mensen klikken dit weg. Grappig ook het FB topic waar geklaagd word over de reclames er geen hond zich daar van aantrekt en compleet geneerd wordtIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Huldequote:Iedereen is een kutlultrut
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 792 / +256 / +38 / 1789 / 1901
2. Homijn / 127 / +45 / +0 / 58 / 90
3. Harrie / 83 / +28 / +3 / 161 / 212
4. _UserName_ / 81 / +0 / +0 / 14 / 31
5. gebrokenglas / 74 / +38 / +2 / 258 / 337
6. sp3c / 74 / +24 / +0 / 77 / 93
7. hemarookworst / 70 / +42 / +1 / 129 / 178
8. Rob / 69 / +0 / +0 / 16 / 26
9. devzero / 63 / +3 / +0 / 53 / 65
10. Moeraskat / 63 / +0 / +0 / 507 / 553
11. HappyCharly / 63 / +33 / +21 / 111 / 136
12. KillemWieft / 62 / +21 / +8 / 46 / 93
13. KoningWouter / 47 / +4 / +0 / 112 / 150
14. Moonlight / 41 / +22 / +0 / 86 / 100
15. MizzezAmy / 41 / +5 / +0 / 340 / 394
16. Dr.Mikey / 34 / +19 / +4 / 72 / 91
17. Fogel / 29 / +0 / +0 / 19 / 28
18. aeque / 27 / +10 / +0 / 258 / 317
19. Stoorzendert / 23 / +23 / +0 / 25 / 34
20. DJMO / 23 / +21 / +0 / 22 / 30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Soms valt het meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zier er uit als een dinsdagmorgen in de lokale sportschoolquote:Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Oef weinig punten zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Zo weer verder slapen, rare droom. Wilden mensen hun auto parkeren voor mn huis, maar andere mensen hadden hun bankstel er neer gezet. Kregen mensen in de auto ruzie met de mensen op de bank. Maar ze hadden pistolen, ik was bang dat ze bij mij naar binnen zouden willen, dus deed of ik niet thuis was. En toen kwam Niles de broer van Frasier uit de gelijknamige serie de trap af om naar buiten te gaan om te klagen over geluidsoverlast.
![]()
Jaren geleden dat ik die serie gezien heb
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Dromen kunnen soms heftig zijn of leuk, maar zit altijd wel iets onmogelijks aan. Ik vergeet ze meestal. Soms onthoud ik zequote:Op zondag 4 mei 2025 05:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo weer verder slapen, rare droom. Wilden mensen hun auto parkeren voor mn huis, maar andere mensen hadden hun bankstel er neer gezet. Kregen mensen in de auto ruzie met de mensen op de bank. Maar ze hadden pistolen, ik was bang dat ze bij mij naar binnen zouden willen, dus deed of ik niet thuis was. En toen kwam Niles de broer van Frasier uit de gelijknamige serie de trap af om naar buiten te gaan om te klagen over geluidsoverlast.
![]()
Jaren geleden dat ik die serie gezien heb![]()
Maar met angstige dromen ben je meestal wel blij dat je ff wakker wordquote:Op zondag 4 mei 2025 05:28 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Jaren geleden dat ik die serie gezien heb![]()
Ik onthoud ze ook niet altijd, maar wel vaak. En soms dat je ze kan sturen dat vind ik de leukste.quote:Op zondag 4 mei 2025 05:31 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Dromen kunnen soms heftig zijn of leuk, maar zit altijd wel iets onmogelijks aan. Ik vergeet ze meestal. Soms onthoud ik ze
Maar jij weer leuke avond gehad dus? Morgen nog een ontbijtje op bed regelen, of is ze alweer weg?Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik ga weer verder slapen, kun je nog wat punten scorenalsof je niet al genoeg gescoord hebt
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ligt nu lekker te slapen, uiteraard een ontbijtje op bed. Was wel gezellig ook. Had haar 2 maanden niet gezien.quote:Op zondag 4 mei 2025 05:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik onthoud ze ook niet altijd, maar wel vaak. En soms dat je ze kan sturen dat vind ik de leukste.
Maar jij weer leuke avond gehad dus? Morgen nog een ontbijtje op bed regelen, of is ze alweer weg?![]()
Ben hier gewoon omdat ik wakker benquote:Op zondag 4 mei 2025 05:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga weer verder slapen, kun je nog wat punten scorenalsof je niet al genoeg gescoord hebt
kijk vaak op k&w dan. En trusten mijn heldin, hoop dat je nu een leuke droom heb
![]()
![]()
![]()
Ook lekker vroeg vandaag?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nog even teruggaan dan? Het is toch zondag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Goed idee !quote:Op zondag 4 mei 2025 07:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog even teruggaan dan? Het is toch zondag.![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hee gg
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
ja wel lekker, de kleine is een stuk rustiger nu we haar meer geven, slaapt ook meer, dus das wel lekkerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ah, da's fijn nieuws.quote:Op zondag 4 mei 2025 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
ja wel lekker, de kleine is een stuk rustiger nu we haar meer geven, slaapt ook meer, dus das wel lekker![]()
Het gaat behoorlijk goed hè.
How can I make this topic about me?![]()
ja op zich, al zij er ook wel moeilijke momenten maar we kijken naar de goede dingenquote:Op zondag 4 mei 2025 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, da's fijn nieuws.![]()
Het gaat behoorlijk goed hè.Ze lacht en brabbelt veel, leuk om te zien
Ja, die zijn er altijd, de mindere momentjes. De goede dingen is inderdaad iets om vooral van te genieten.
En dat ze er is
Ja, dat sowieso
8 weken en 2 dagen idd, de dag na overmorgen 2 maandenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Voor je het weet kruipt ze al rond en kom je ogen en oren tekort....How can I make this topic about me?![]()
oh ja ongetwijfeld maar voorlopig genieten we van het moment, al die andere momenten komen nogquote:Op zondag 4 mei 2025 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor je het weet kruipt ze al rond en kom je ogen en oren tekort....Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Je loopt toch wel alles van gisteren ook na om te kijken of je wat gemist hebt?quote:Op zondag 4 mei 2025 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik noteer ze ook, die momenten...
[ afbeelding ]
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-05-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 792 / +256 / +38 / 1789 / 1901
2. Homijn / 127 / +45 / +0 / 58 / 90
3. KillemWieft / 105 / +21 / +51 / 49 / 101
4. Bally-b / 90 / +0 / +90 / 6 / 15
5. _UserName_ / 85 / +0 / +4 / 20 / 38
6. Harrie / 83 / +28 / +3 / 161 / 212
7. hemarookworst / 75 / +42 / +6 / 134 / 184
8. sp3c / 74 / +24 / +0 / 77 / 93
9. gebrokenglas / 74 / +38 / +2 / 262 / 344
10. Rob / 69 / +0 / +0 / 16 / 26
11. mario390 / 66 / +0 / +66 / 12 / 25
12. Moeraskat / 63 / +0 / +0 / 507 / 553
13. HappyCharly / 63 / +33 / +21 / 111 / 137
14. devzero / 63 / +3 / +0 / 53 / 65
15. Dr.Mikey / 56 / +19 / +26 / 73 / 95
16. Moonlight / 52 / +22 / +11 / 86 / 105
17. KoningWouter / 47 / +4 / +0 / 112 / 150
18. MizzezAmy / 45 / +5 / +4 / 341 / 399
19. aeque / 41 / +10 / +14 / 259 / 324
20. DJMO / 30 / +21 / +7 / 22 / 31SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Soms, zelden. Dat is niet te doen. Alleen als er later op de dag naar een post gerefereerd wordt kijk ik weleens terug.quote:Op zondag 4 mei 2025 07:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Je loopt toch wel alles van gisteren ook na om te kijken of je wat gemist hebt?
Dus ik documenteer alleen je goeie ideeën als ik ze zie
dan zal ik op "goed idee dinsdag" jou maar mentionenquote:Op zondag 4 mei 2025 07:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms, zelden. Dat is niet te doen. Alleen als er later op de dag naar een post gerefereerd wordt kijk ik weleens terug.
Dus ik documenteer alleen je goeie ideeën als ik ze zie
quote:Op zondag 4 mei 2025 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dan zal ik op "goed idee dinsdag" jou maar mentionen
Ik zal vragen of er naast de vote button ook een 'goed idee' button kan worden gemaakt, dan ga ik die implementeren in mijn puntenteller, een aparte kolom 'aantal goede ideeën deze maand'.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zal vragen of er naast de vote button ook een 'goed idee' button kan worden gemaakt, dan ga ik die implementeren in mijn puntenteller, een aparte kolom 'aantal goede ideeën deze maand'.
hmm, die hebben we eigenlijk al dus, een goed idee button.. Eigenlijk moet je gewon een script laten draaien dat jou een mention geeft zodra er eenwordt gezet
En hee JustinnerT!
Weer een uitstekende suggestiequote:Op zondag 4 mei 2025 07:45 schreef _UserName_ het volgende:
hmm, die hebben we eigenlijk al dus, een goed idee button.. Eigenlijk moet je gewon een script laten draaien dat jou een mention geeft zodra er eenwordt gezet
![]()
UN: 2 punktenHow can I make this topic about me?![]()
de goed-idee punten gaan harder dan de DTS punten
Justin
Koppie thee? 🫖
Oh, helemaal vergeten UN een kopje koffie aan te bieden. 🤦♂️
UN: een heerlijk kopje koffie? ☕️How can I make this topic about me?![]()
Ja lekkerquote:Op zondag 4 mei 2025 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Justin
Koppie thee? 🫖
UN: een heerlijk kopje koffie? ☕️![]()
![]()
Bij sommige users zal dat het geval zijn, bij andere users zal die op 0 blijven steken?quote:Op zondag 4 mei 2025 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
de goed-idee punten gaan harder dan de DTS punten
Duurde zo lang dat ik zelf al had gepakt maar het zal niet de laatste zijnquote:Op zondag 4 mei 2025 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Justin
Koppie thee? 🫖
UN: een heerlijk kopje koffie? ☕️
Excuses daarvoor.quote:Op zondag 4 mei 2025 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Duurde zo lang dat ik zelf al had gepakt maar het zal niet de laatste zijn
Dat denk ik ook wel, de slechte ideeën noemen we dan een ikreequote:Op zondag 4 mei 2025 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij sommige users zal dat het geval zijn, bij andere users zal die op 0 blijven steken?
quote:Op zondag 4 mei 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, de slechte ideeën noemen we dan een ikree![]()
![]()
dus als iets een slecht idee is, is dat een goed ikree
![]()
Ah het is weer gedaan met de rust.
Nou, succes! En de goed idee winnaar krijgt een lamp cadeau (bij mij in de kringloop 5 voor 1 euro)quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
zou het daar aan liggen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik heb geen ikreequote:
Neequote:
Maar wel mooi om te zien dat hij eigenhandig van dit topic een sc maakt.
ook dat is een talentquote:Op zondag 4 mei 2025 07:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee
quote:Op zondag 4 mei 2025 07:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee
Maar wel mooi om te zien dat hij eigenhandig van dit topic een sc maakt.![]()
![]()
Oei ja, het gaat om punten.quote:Op zondag 4 mei 2025 07:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee
Nou, ik weet het goed gemaakt. Effe niet posten, dan blijf ik ook even stil en pak ik mooi even weer veel punten.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei ja, het gaat om punten.
Nou, ik weet het goed gemaakt. Effe niet posten, dan blijf ik ook even stil en pak ik mooi even weer veel punten.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En gewoon je wens niet respecteren he. Wat een schoft.quote:
ik vind het niet kunnen
Kennen jullie trouwens die grap van de azc 'kinderen' die een uitje zouden hebben naar de Efteling wat niet door ging en er nu een inzamelingsactie is gehouden?
Die gaan alsnog niet.
148KTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
146KTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
144kTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
JustinK
Telspel
Is een eindje verder op 🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
tsja, als er minder mensen gaan wordt het bedrag ook kleinerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hee Dotquote:
Dit is een sc met een extraatje,nl je kan hier punten krijgenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is een spel waarin ook gesprekken worden gevoerdquote:Op zondag 4 mei 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is een sc met een extraatje,nl je kan hier punten krijgen![]()
![]()
Hey aequequote:![]()
Het begint gelijk alweer met een - puntje voor Jussie
Opstandig is hij de laatste tijd, weet niet wat er met die man is
Hey UNquote:
Zellufquote:Op zondag 4 mei 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey aeque![]()
Opstandig is hij de laatste tijd, weet niet wat er met die man is![]()
![]()
Morguh Jussiequote:
Morguh GG lekkker bakkkie thnxquote:Morguh mevr Blubquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kun je niet een maandje vakantie aanvragen voor hem?quote:Op zondag 4 mei 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey aeque![]()
Opstandig is hij de laatste tijd, weet niet wat er met die man is
Alles kanquote:Op zondag 4 mei 2025 08:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je niet een maandje vakantie aanvragen voor hem?![]()
![]()
Zou kunnen, zal er eens over nadenkenquote:Op zondag 4 mei 2025 08:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je niet een maandje vakantie aanvragen voor hem?
Maar eerst koffiequote:
Morguh Koekie, leuk dat je weer helemaal terug bent en niet voor de af en toequote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Koekie, leuk dat je weer helemaal terug bent en niet voor de af en toe![]()
![]()
Oh gelukkigquote:Op zondag 4 mei 2025 08:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik voel me weer wat beterder. Hopelijk blijft dat![]()
![]()
Ze miste mij natuurlijk. Ik snap dat wel.quote:Op zondag 4 mei 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Koekie, leuk dat je weer helemaal terug bent en niet voor de af en toeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Fijnquote:Op zondag 4 mei 2025 08:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik voel me weer wat beterder. Hopelijk blijft dat
Dat zou heel goed kunnenquote:![]()
Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb van de week bij AH aardbeien gekocht, zit geen smaak aan.quote:
Zo jammer de laatste jaren dat de smaak van aardbeien ver te zoeken isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 4 mei 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb van de week bij AH aardbeien gekocht, zit geen smaak aan.
Zo jammer de laatste jaren dat de smaak van aardbeien ver te zoeken is![]()
![]()
Die moet je er apart bijkopenquote:Op zondag 4 mei 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb van de week bij AH aardbeien gekocht, zit geen smaak aan.
Zo jammer de laatste jaren dat de smaak van aardbeien ver te zoeken is![]()
Plantjes?quote:Matig, jij?quote:Op zondag 4 mei 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen![]()
Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Echt jammer, komt door de snelle kweek in de kassen denk ik. De echter aardbeiensmaak is helemaal wegquote:
Vorige jaar een bakje gekocht in een boerenwinkel, duur en smaakloos.
Vind dat echt jammer, zo ook met diverse groenten die vrijwel smaakloos geworden zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waardeloos dus.quote:
Ik voor mijn doen redelijk tot goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh KWquote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 08:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
Douchen en dan schoon huispakkie aantrekken is wel echt heerliedepeerlie![]()
![]()
Lekker dagje helemaal niets doen dus?quote:Op zondag 4 mei 2025 08:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
Douchen en dan schoon huispakkie aantrekken is wel echt heerliedepeerlieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: