SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En scootah blijft gewoon lekker in de OP staan zoals het heurt![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ga weer even verder met serie kijken. Wellicht tot later vannacht of tot morgen vroeg
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
verse kippensoep voor een zieke worstquote:Op zondag 4 mei 2025 01:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan blijft er maar één ding over….
[ afbeelding ]![]()
![]()
Frank evenblijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ook dacht dat je weg was.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In dit geval denk ik dat dat beter isquote:Op zondag 4 mei 2025 01:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat stel jij voor? Linzensoep met rookworst?
Linzen schijnen goed te zijn voor grote hopen![]()
![]()
Vervelend is dat sterktequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deed je toch welquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Mijn buurman heeft altijd tot laat feestjes met zichzelf en de PlayStation.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet hetquote:Op zondag 4 mei 2025 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft altijd tot laat feestjes met zichzelf en de PlayStation.
Erg rotTrust nobody![]()
Jij wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb ik ook wat kreeg je te zienThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 01:50 schreef mario390 het volgende:
du mensen lady gaga werd nu gratis in rio zingen![]()
Als je Fok! wil lezen kan je niet zonder, wmb de ondergang het kan ook anders.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Als je hier zonder AB voor het eerst komt schrik je je kapot.quote:Op zondag 4 mei 2025 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je Fok! wil lezen kan je niet zonder, wmb de ondergang het kan ook anders.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gaga ooh lalalaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De cartman versie is beterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja mijn broer wist niet dat ik een user was op fok, hij vertelde dat hij via googel (door verbouwing tips) vaak op terecht kwam. Nieuwe mensen klikken dit weg. Grappig ook het FB topic waar geklaagd word over de reclames er geen hond zich daar van aantrekt en compleet geneerd wordtquote:Op zondag 4 mei 2025 02:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je hier zonder AB voor het eerst komt schrik je je kapot.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: