SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het beste is, vind ik zelf, ongeveer hetzelfde verdienen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:16 schreef loveislikeakiss het volgende: [..] zijn ook genoeg mannen die het niet kunnen hebben als de vrouw meer verdiend
![]()
schatje ben je tochquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
veel vrouwen verdienen het wel maar krijgen het nietof was het andersom
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Toch maar met collegas gaan daten danquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het beste is, vind ik zelf, ongeveer hetzelfde verdienen.![]()
![]()
fokkers en lezenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goede TT!
En aeque er staat op een gegeven moment. Lezen.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oke snoesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goede TT!
En aeque er staat op een gegeven moment. Lezen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
wie zet het euroteken NA het geld bedrag
wtf is dezeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is volgens mij zelden een goed ideequote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Toch maar met collegas gaan daten dan![]()
![]()
ik zit er aan te denken nog een paterke te pakkenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zit er aan te denken nog maar een kast op te gaan ruimen![]()
Dan kun je 's ochtends samen naar kantoor, en 's middags weer samen naar huis.
How can I make this topic about me?![]()
Doen! Omdat het 22:22 uur isquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik zit er aan te denken nog een paterke te pakkenHow can I make this topic about me?![]()
Je vergeet nog samen lunchenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan kun je 's ochtends samen naar kantoor, en 's middags weer samen naar huis.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga journalen en daarna naar bed mensenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Laat maar.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:23 schreef JustinK het volgende:
Ik zit eraan te denken om nog een bolk te plaatsen
Samen carpoolen enzo alles saamenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan kun je 's ochtends samen naar kantoor, en 's middags weer samen naar huis.![]()
Dan zit je echt de hele dag op elkaars lip...quote:
Het lijkt me niet goed.How can I make this topic about me?![]()
echt krijg het al benauwd van het idee, ik heb alleen tijd nodigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pfff.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Samen carpoolen enzo alles saamenHow can I make this topic about me?![]()
Groot huis kopenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
echt krijg het al benauwd van het idee, ik heb alleen tijd nodig![]()
![]()
dan moet hij wel meer verdienen dan ik verdienquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben zo blij dat ik gescheiden ben als ik dit soort dingen lees helemaalquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Samen carpoolen enzo alles saamen![]()
![]()
Maar de vrouwen verdienen meer...quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan moet hij wel meer verdienen dan ik verdien![]()
Tja, de tijd dat je voor 500 eu een high end kaart kocht ligt helaas definitief achter ons. Dat heeft verschillende redenen. In de laatste 5-10 jaar: crypto mining, covid, wat het begin was van supply chain issues die de prijzen extreem opdreven en waarvan de markt nooit helemaal hersteld is, het feit dat GPU's steeds geavanceerdere apparaten worden en je tegen technische grenzen aanloopt, recentelijk de AI-boom, het feit dat er maar 3 spelers op de GPU-markt zijn waarvan Nvidia veruit de koploper is, dus gebrek aan concurrentie en mede daardoor ook vooral Nvidia die kan vragen wat ze willen, de afgelopen jaren bewijzen dat er altijd wel genoeg gekken zijn die absurde prijzen willen betalen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oei je dat is wel veel duurder dan ik in mijn hoofd had zitten idd
Dus ja, een beetje een perfect storm."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je hoeft toch niet alles samen te doen als je getrouwd bentquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik gescheiden ben als ik dit soort dingen lees helemaal![]()
![]()
Samen verslapen en dan tegelijk te laat op kantoor komen, want samen carpoolen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik gescheiden ben als ik dit soort dingen lees helemaal
Nee zeker nietquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles samen te doen als je getrouwd bentWe doen zelfs meer samen nu we gescheiden zijn
![]()
![]()
Als je getrouwd bent en je werkt ook nog beide bij hetzelfde bedrijf (misschien zelfs op dezelfde afdeling) dan heb wel erg veel samen te doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles samen te doen als je getrouwd bentHow can I make this topic about me?![]()
denk dat je niet snel een baas vindt die er ook akkoord mee gaatquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je getrouwd bent en je werkt ook nog beide bij hetzelfde bedrijf (misschien zelfs op dezelfde afdeling) dan heb wel erg veel samen te doen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zelfde afdeling is niet echt gewenst hequote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je getrouwd bent en je werkt ook nog beide bij hetzelfde bedrijf (misschien zelfs op dezelfde afdeling) dan heb wel erg veel samen te doen.![]()
oke welke kleur voor mei
ik heb al roze, blauw, oranje en paars gebruiktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
elke maand een andere kleurquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke welke kleur voor mei
ik heb al roze, blauw, oranje en paars gebruiktvoor wat?
![]()
Geelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke welke kleur voor mei
ik heb al roze, blauw, oranje en paars gebruiktOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Groenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke welke kleur voor mei
ik heb al roze, blauw, oranje en paars gebruikt![]()
hmm heb al een boel groen
en geel is zo licht
denk dat ik maar voor poep kiesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@mario390quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
en geel is zo licht
denk dat ik maar voor poep kies![]()
Lekker sliepenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:36 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga de toren morgen afbouwen. Nu moe.![]()
juist, niet te hoog van de toren blazenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:36 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga de toren morgen afbouwen. Nu moe.![]()
Heb ik nog wel voor je. Ik loop even naar mijn troon.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
en geel is zo licht
denk dat ik maar voor poep kiesOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb ik nog wel voor je. Ik loop even naar mijn troon.![]()
![]()
Het was alleen maar lucht.quote:
Wel een goede scheet tho.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jonge vrouwen verdienen tegenwoordig meer dan hun mannelijke leeftijdsgenoten. Waar het 'mis' gaat is dat vrouwen vaak hun carrière onderbreken voor zwangerschappen en vooral daarna vaker part time gaan werken. En dat beperkt het niveau tot waar je door kan groeien.quote:
Maar wat dat betreft is het ook wel een elite-"probleem" hoor. Het gros van de Nederlanders, mannen en vrouwen, werkt nog steeds in een CAO-baan (of als het een bedrijf zonder CAO is een bedrijfsreglement) en daar verdien je als je onder aan de ladder begint allemaal even veel hoor.
Je krijgt als je je MBO/HBO in de zorg hebt bijvoorbeeld echt geen piemelbonus van 100 eu per maand als je start. Gewoon starten op trede 1 (of 0 zelfs) voor je schaal en dan elk jaar een een treetje omhoog, binnen je schaal. Dat is écht voor het overgrote deel van de Nederlanders gewoon de realiteit. Daar zit geen greintje onderscheid in geslacht in.
Pas als je buiten de CAO-schalen gaat vallen (en dan zit je dus al meteen in de hogere salarisranges) zie je dat vrouwen nog steeds op een vrij onverklaarbare achterstand staan op mannen, zelfs als je corrigeert voor part time- werken, zwangerschappen ed. Maar dan zit je nog steeds veel meer te verdienen dan de meeste Nederlanders.
Als je het echt over inkomensongelijkheid wil hebben vind ik de verschillen tussen Jan en Mies met de pet en Peter-Jan-Arend en Anne-fleur heel wat schrijnender, en die verschillen nemen relatief ook alleen maar toe, in tegenstelling tot de loonkloof tussen (dus al heel goed verdienende) mannen en vrouwen die kleiner wordt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Pff serie over de vuurwerkramp gekeken. Zelfs na 25 jaar hakt dat er nog wel even in![]()
Nu maar even slag om de schelde kijken als wat luchtiger vermaak
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Wijze woordenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jonge vrouwen verdienen tegenwoordig meer dan hun mannelijke leeftijdsgenoten. Waar het 'mis' gaat is dat vrouwen vaak hun carrière onderbreken voor zwangerschappen en vooral daarna vaker part time gaan werken. En dat beperkt het niveau tot waar je door kan groeien.
Maar wat dat betreft is het ook wel een elite-"probleem" hoor. Het gros van de Nederlanders, mannen en vrouwen, werkt nog steeds in een CAO-baan (of als het een bedrijf zonder CAO is een bedrijfsreglement) en daar verdien je als je onder aan de ladder begint allemaal even veel hoor.
Je krijgt als je je MBO/HBO in de zorg hebt bijvoorbeeld echt geen piemelbonus van 100 eu per maand als je start. Gewoon starten op trede 1 (of 0 zelfs) voor je schaal en dan elk jaar een een treetje omhoog, binnen je schaal. Dat is écht voor het overgrote deel van de Nederlanders gewoon de realiteit. Daar zit geen greintje onderscheid in geslacht in.
Pas als je buiten de CAO-schalen gaat vallen (en dan zit je dus al meteen in de hogere salarisranges) zie je dat vrouwen nog steeds op een vrij onverklaarbare achterstand staan op mannen, zelfs als je corrigeert voor part time- werken, zwangerschappen ed. Maar dan zit je nog steeds veel meer te verdienen dan de meeste Nederlanders.
Als je het echt over inkomensongelijkheid wil hebben vind ik de verschillen tussen Jan en Mies met de pet en Peter-Jan-Arend en Anne-fleur heel wat schrijnender, en die verschillen nemen relatief ook alleen maar toe, in tegenstelling tot de loonkloof tussen (dus al heel goed verdienende) mannen en vrouwen die kleiner wordt.![]()
Amenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jonge vrouwen verdienen tegenwoordig meer dan hun mannelijke leeftijdsgenoten. Waar het 'mis' gaat is dat vrouwen vaak hun carrière onderbreken voor zwangerschappen en vooral daarna vaker part time gaan werken. En dat beperkt het niveau tot waar je door kan groeien.
Als je het echt over inkomensongelijkheid wil hebben vind ik de verschillen tussen Jan en Mies met de pet en Peter-Jan-Arend en Anne-fleur heel wat schrijnender, en die verschillen nemen relatief ook alleen maar toe, in tegenstelling tot de loonkloof tussen (dus al heel goed verdienende) mannen en vrouwen die kleiner wordt.![]()
Die wil ik ook nog kijkenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Pff serie over de vuurwerkramp gekeken. Zelfs na 25 jaar hakt dat er nog wel even in![]()
Nu maar even slag om de schelde kijken als wat luchtiger vermaak![]()
Dadelijk ook maar ff Saving Private Ryan kijken om bij in slaap te vallen, worrik altijd zó zen van hè!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu maar even slag om de schelde kijken als wat luchtiger vermaak"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Goed verhaalquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
Je bedoeld Shaving Ryans Privates ouwe viespeukquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dadelijk ook maar ff Saving Private Ryan kijken om bij in slaap te vallen, worrik altijd zó zen van hè!![]()
![]()
Ben wel benieuwd naar het vervolg.
Kan me eigenlijk niet herinneren of er ook plunderingen waren, was wel dat ook in het centrum van heel veel winkels de ramen eruit lagen.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Zellufquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je bedoeld Shaving Ryans Privates ouwe viespeuk![]()
plunderen is meer een bepaalde doelgroep die daar goed in zijn en die waren in die tijd nog in de maakquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Kan me eigenlijk niet herinneren of er ook plunderingen waren, was wel dat ook in het centrum van heel veel winkels de ramen eruit lagen.![]()
Oh ja! My bad!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je bedoeld Shaving Ryans Privates ouwe viespeuk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Tldrquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je het echt over inkomensongelijkheid wil hebben vind ik de verschillen tussen Jan en Mies met de pet en Peter-Jan-Arend en Anne-fleur heel wat schrijnender, en die verschillen nemen relatief ook alleen maar toe, in tegenstelling tot de loonkloof tussen (dus al heel goed verdienende) mannen en vrouwen die kleiner wordt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Volgens mij geen of weinig plunderingen. Wel veel mensen die toch probeerden naar hun huis te gaan voor spullenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Kan me eigenlijk niet herinneren of er ook plunderingen waren, was wel dat ook in het centrum van heel veel winkels de ramen eruit lagen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
oke
wat vond ik van gisteren
misschien meot ik maar even de beroemde rutte quote plaatsenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
geen actieve herinneringquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke
wat vond ik van gisteren
misschien meot ik maar even de beroemde rutte quote plaatsen![]()
![]()
Fucking tiktokgeneratie met een attention span van 10 woorden.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
je kunt teksten laten voorlezen met van die minecraft filmpjes op de achtergrond net als de tiktok en dan is er wel wat focusquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fucking tiktokgeneratie met een attention span van 10 woorden.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij, ik en hema op zondag 1 juni. En wie weet wie nog meer.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja juist terug het rampgebied in.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij geen of weinig plunderingen. Wel veel mensen die toch probeerden naar hun huis te gaan voor spullen
Dat begrijp ik wel, dat je wilnweten of je huis er nog staat en misschien wat kleding en kostbaarheden ophalenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
We hadden beter kunnen investeren in het onderwijsquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je kunt teksten laten voorlezen met van die minecraft filmpjes op de achtergrond net als de tiktok en dan is er wel wat focus![]()
En dat zonder ooit maar 1 TikTok filmpje te hebben gezien. Knap he.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fucking tiktokgeneratie met een attention span van 10 woorden.
100%quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij, ik en hema op zondag 1 juni. En wie weet wie nog meer.![]()
![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
En dat zonder ooit maar 1 TikTok filmpje te hebben gezien. Knap he.![]()
![]()
Welke heer?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
zondag mag je toch niet werken van de heer![]()
En er nog trots op zijn ook.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
En dat zonder ooit maar 1 TikTok filmpje te hebben gezien. Knap he.
Jawel maar het was gevaarlijk en ook ivm sporen niet handig. Is alweer eventjes geleden dat ik er aan andere docu over zag, maar volgens heeft het nog lang geduurd voordat mensen mondjesmaat en onder begeleiding mochten gaan kijken.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja juist terug het rampgebied in.
Dat begrijp ik wel, dat je wilnweten of je huis er nog staat en misschien wat kleding en kostbaarheden ophalenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
weer die ongelijkheidquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
zondag mag je toch niet werken van de heer![]()
Dat dit waar is is nog het ergste.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je kunt teksten laten voorlezen met van die minecraft filmpjes op de achtergrond net als de tiktok en dan is er wel wat focus"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Oh nee wacht, 1 filmpje.quote:
Zag wel een stukje over een vrouwelijk SGP lid dat wil dat de partij vrouwen in de kamer zou toestaanquote:
je zit bij de verkeerde partij meidHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat ook.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zag wel een stukje over een vrouwelijk SGP lid dat wil dat de partij vrouwen in de kamer zou toestaan
je zit bij de verkeerde partij meid
En zodra ze de Heer gaan vergelijken met Maria begint het gezeik![]()
Wij posten hier ook tegen beter weten in dus we mogen eigenlijk niks zeggen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zag wel een stukje over een vrouwelijk SGP lid dat wil dat de partij vrouwen in de kamer zou toestaan
je zit bij de verkeerde partij meid
Is wel zoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Wij posten hier ook tegen beter weten in dus we mogen eigenlijk niks zeggen.![]()
![]()
Wijquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Wij posten hier ook tegen beter weten in dus we mogen eigenlijk niks zeggen.doe normaal joh
![]()
Gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik associeer mezelf niet met jullie![]()
Dat vind ik ook zo'n onbegrijpelijk stukje schizofrenie (bij gebrek aan een beter woord) van die fanatieke bidlippen. Je vindt de bijbel de absolute waarheid en het onveranderlijke woord van de Heer, maar je wil wel steeds sleutelen aan de interpretatie ervan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je zit bij de verkeerde partij meid![]()
Maar goed, niemand heeft fanatieke gelovigen in wat dan ook ooit beschuldigd van consequent rationeel gedrag."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Way ahead of you.quote:
Nog ff mijn "radler" wat sterker maken.
quote:
Die poepbruine?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja dat moet je niet vergeten in je journal te vermelden denk ik![]()
is al vol, helaas, morgen ochtend nieuwe pogingquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja dat moet je niet vergeten in je journal te vermelden denk ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Avondhoop?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker man! Hopen is belangrijk!quote:
Die maakt er wel iets teveelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Norris maakte ook een foutje natuurlijk (Die kan niet zo goed tegen de druk heb ik het idee)![]()
Maar Pia lijkt wat meer steady.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
en toch kan die gast ook best aardig sturen![]()
Geen poespas ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik altijd al een geweldig ventje![]()
Ja dat is ook een soort Max want die heeft ook een betonnen rechtervoet en remmen is voor mietjes mentaliteit![]()
Als snelste volledig legale wagenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Maar als Italië liefhebberquote:
Moet je toch genieten van KimiThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Pfffff, iedere Italiaan in een niet Ferrari wagen is maar een 2e rangs Italiaanquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar als Italië liefhebber
Moet je toch genieten van Kimi![]()
Heerlijk als zo’n rookie de 1ste rijder aan gort rijdtquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pfffff, iedere Italiaan in een niet Ferrari wagen is maar een 2e rangs Italiaan![]()
Net als bij Ferrari
Ow nee
Ham haalde Q3 niet
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hamilton is echt Übermegaultrasuper blessedquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heerlijk als zo’n rookie de 1ste rijder aan gort rijdt
Net als bij Ferrari
Ow nee
Ham haalde Q3 niet
Sommigen noemen hem de GOATquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heerlijk als zo’n rookie de 1ste rijder aan gort rijdt
Net als bij Ferrari
Ow nee
Ham haalde Q3 niet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hamilton is echt Übermegaultrasuper blessed![]()
Grootste Overrated Achterlijk Tomaatquote:
Dat is van Sjarrel mag leren hoe je echt snel behoort te gaan in een fatsoenlijke wagenquote:
Dat komt meer in de buurtquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grootste Overrated Achterlijk Tomaat![]()
![]()
"Geezer Old As Time"quote:
Daar is het beste echt vanaf hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vraag me echt af hoe leerbaar die man nog isquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is van Sjarrel mag leren hoe je echt snel behoort te gaan in een fatsoenlijke wagenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Afgelopen jaren ook al niet van Russel kunnen winnenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Geezer Old As Time"
Daar is het beste echt vanaf hoor.![]()
Na al die jaren in een mercedes heeft ie nog een hele hoop te leren hoe je echt fatsoenlijk rijd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe leerbaar die man nog is
Of hij genoeg mentale capaciteit heeft om half zo snel als sjarrel te worden, ik denk het niet
Het gaat een beetje aanvoelen als een flopquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na al die jaren in een mercedes heeft ie nog een hele hoop te leren hoe je echt fatsoenlijk rijd.
Of hij genoeg mentale capaciteit heeft om half zo snel als sjarrel te worden, ik denk het niet
De overstapThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij flopte ook al bij Mercquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gaat een beetje aanvoelen als een flop
De overstap![]()
Ah, dus jij bent de andere helft van de 2 personen die dat niet zag aankomenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gaat een beetje aanvoelen als een flop
De overstap
En toch is hij 7 x wkquote:
Tis niet dat hij de kampioenschappen cadeau heeft gekregen allemaalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hammie is gewoon is slaap gesukkelt tijdens de Bottas periode.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat dus, in een team dat helemaal rond hem gebouwd was. Z'n erelijst is ongeëvenaard natuurlijk maar ik heb bij hem echt nooit het gevoel van Grote Kampioen gehad.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Afgelopen jaren ook al niet van Russel kunnen winnen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
4 heeft hij er toch zeker wel gewonnen zonder al te grote tegenstand.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch is hij 7 x wk
Tis niet dat hij de kampioenschappen cadeau heeft gekregen allemaal
Net als Schumi er zeker 3 heeft gepakt door sneller te zijn dan iemand die hem bij het woordje 'boe' al voorbij liet.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik vind het een overstap die ik snapquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent de andere helft van de 2 personen die dat niet zag aankomen
Maar Lewis staat zo ver weg van waar Ferrari voor staat
Dat ik het van dag 1 een flop heb gevondenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bottas was geen echte tegenstand.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch is hij 7 x wk
Tis niet dat hij de kampioenschappen cadeau heeft gekregen allemaal
Rosberg was wel iets beter, maar ook geen uitzonderlijk talent.
Had 'm graag tegen een echt goede teammaat zien racen.![]()
Nou vinnik Schumi toch wel echt van een andere categorie dan Hamilton, als in een categorie beter.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
4 heeft hij er toch zeker wel gewonnen zonder al te grote tegenstand.
Net als Schumi er zeker 3 heeft gepakt door sneller te zijn dan iemand die hem bij het woordje 'boe' al voorbij liet."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hij wil nog in de boeken staan als Ferrari coureur.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het een overstap die ik snap
Maar Lewis staat zo ver weg van waar Ferrari voor staat
Dat ik het van dag 1 een flop heb gevonden
Maar hij komt in de boeken als die Ferrari coureur die rijles kreeg van zijn 15 jaar jongere teamgenoot.
Schumiquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou vinnik Schumi toch wel echt van een andere categorie dan Hamilton, als in een categorie beter.![]()
![]()
Bottas was goed afgerichtquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bottas was geen echte tegenstand.
Rosberg was wel iets beter, maar ook geen uitzonderlijk talent.
Had 'm graag tegen een echt goede teammaat zien racen.
Ja dat sowieso wel. Heeft tegen veel betere coureurs gewonnen dan Hamilton en jarenlang moeten zwoegen om die Ferrari WK waardig te krijgen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou vinnik Schumi toch wel echt van een andere categorie dan Hamilton, als in een categorie beter.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Deze mag op een tegeltjequote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hij kan alleen iets in een dominante auto want het is gewoon een aandachtshoer![]()
Ik ga nog even bank hangen en House MD voor de 4 miljardse keer kijken![]()
Have funquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
Het begint wel heel erg afbreuk te doen aan zijn legacy iig. Goeie genade.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij wil nog in de boeken staan als Ferrari coureur.
Maar hij komt in de boeken als die Ferrari coureur die rijles kreeg van zijn 15 jaar jongere teamgenoot."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Have funquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
Nu snap ik je humeur
Sommige FOK!ers moeten huilen van deze tegelquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mimimiquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommige FOK!ers moeten huilen van deze tegel![]()
Alsof ik daar lang wakker van zal liggenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommige FOK!ers moeten huilen van deze tegel![]()
![]()
Hij kon, verleden tijd, heel hard schone rondes rijden in een dominante auto idd. Maar een spannende coureur is het nooit geweest.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hij kan alleen iets in een dominante auto want het is gewoon een aandachtshoer"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
Hij had gewoon geluk dat hij op het juiste moment wat rondjes goed deed. Het is gewoon eigenlijk geen winnaar maar een zeurende klaagzang zonder enige zelfreflexiequote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij kon, verleden tijd, heel hard schone rondes rijden in een dominante auto idd. Maar een spannende coureur is het nooit geweest.![]()
Nou ja, zeiken kunnen ze allemaal wel op de grid hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hij had gewoon geluk dat hij op het juiste moment wat rondjes goed deed. Het is gewoon eigenlijk geen winnaar maar een zeurende klaagzang zonder enige zelfreflexie
Dat is waarquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, zeiken kunnen ze allemaal wel op de grid hoorDe één wat beter dan de andere tho
![]()
![]()
die hoeft niet op een tegeltjequote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is waarDe één wat beter dan de andere tho
![]()
Ja, ik keek weer eens hier 1 minuut voor 12 uur, nou dat ene minuutje kan er dan wel bijquote:
![]()
![]()
Maar goed mijn aandachtsspanne is niet zo groot, ik zat alweer te YouTuben.How can I make this topic about me?![]()
Lekker halve kilo pep, 200 gram coke en paar sterke potten koffiequote:
Ja rustig aan beginnenquote:Op zondag 4 mei 2025 01:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker halve kilo pep, 200 gram coke en paar sterke potten koffie![]()
![]()
Je kunt altijd nog bij bestellenquote:
Kijk dit is meer mijn dingquote:Op zondag 4 mei 2025 01:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan blijft er maar één ding over….
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekkah Lekkah met velen Sambalquote:![]()
Bijna net zo heerlijk als jezelf bolken
Of gewoon hele kip opvreten als licht voorgerechtje
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: