SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het beste is, vind ik zelf, ongeveer hetzelfde verdienen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:16 schreef loveislikeakiss het volgende: [..] zijn ook genoeg mannen die het niet kunnen hebben als de vrouw meer verdiend
![]()
schatje ben je tochquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
veel vrouwen verdienen het wel maar krijgen het nietof was het andersom
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Toch maar met collegas gaan daten danquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het beste is, vind ik zelf, ongeveer hetzelfde verdienen.![]()
![]()
fokkers en lezenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goede TT!
En aeque er staat op een gegeven moment. Lezen.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oke snoesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goede TT!
En aeque er staat op een gegeven moment. Lezen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
wie zet het euroteken NA het geld bedrag
wtf is dezeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is volgens mij zelden een goed ideequote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Toch maar met collegas gaan daten dan![]()
![]()
ik zit er aan te denken nog een paterke te pakkenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zit er aan te denken nog maar een kast op te gaan ruimen![]()
Dan kun je 's ochtends samen naar kantoor, en 's middags weer samen naar huis.
How can I make this topic about me?![]()
Doen! Omdat het 22:22 uur isquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik zit er aan te denken nog een paterke te pakkenHow can I make this topic about me?![]()
Je vergeet nog samen lunchenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan kun je 's ochtends samen naar kantoor, en 's middags weer samen naar huis.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga journalen en daarna naar bed mensenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Laat maar.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:23 schreef JustinK het volgende:
Ik zit eraan te denken om nog een bolk te plaatsen
Samen carpoolen enzo alles saamenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan kun je 's ochtends samen naar kantoor, en 's middags weer samen naar huis.![]()
Dan zit je echt de hele dag op elkaars lip...quote:
Het lijkt me niet goed.How can I make this topic about me?![]()
echt krijg het al benauwd van het idee, ik heb alleen tijd nodigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pfff.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Samen carpoolen enzo alles saamenHow can I make this topic about me?![]()
Groot huis kopenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
echt krijg het al benauwd van het idee, ik heb alleen tijd nodig![]()
![]()
dan moet hij wel meer verdienen dan ik verdienquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben zo blij dat ik gescheiden ben als ik dit soort dingen lees helemaalquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Samen carpoolen enzo alles saamen![]()
![]()
Maar de vrouwen verdienen meer...quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan moet hij wel meer verdienen dan ik verdien![]()
Tja, de tijd dat je voor 500 eu een high end kaart kocht ligt helaas definitief achter ons. Dat heeft verschillende redenen. In de laatste 5-10 jaar: crypto mining, covid, wat het begin was van supply chain issues die de prijzen extreem opdreven en waarvan de markt nooit helemaal hersteld is, het feit dat GPU's steeds geavanceerdere apparaten worden en je tegen technische grenzen aanloopt, recentelijk de AI-boom, het feit dat er maar 3 spelers op de GPU-markt zijn waarvan Nvidia veruit de koploper is, dus gebrek aan concurrentie en mede daardoor ook vooral Nvidia die kan vragen wat ze willen, de afgelopen jaren bewijzen dat er altijd wel genoeg gekken zijn die absurde prijzen willen betalen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oei je dat is wel veel duurder dan ik in mijn hoofd had zitten idd
Dus ja, een beetje een perfect storm."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je hoeft toch niet alles samen te doen als je getrouwd bentquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik gescheiden ben als ik dit soort dingen lees helemaal![]()
![]()
Samen verslapen en dan tegelijk te laat op kantoor komen, want samen carpoolen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik gescheiden ben als ik dit soort dingen lees helemaal
Nee zeker nietquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles samen te doen als je getrouwd bentWe doen zelfs meer samen nu we gescheiden zijn
![]()
![]()
Als je getrouwd bent en je werkt ook nog beide bij hetzelfde bedrijf (misschien zelfs op dezelfde afdeling) dan heb wel erg veel samen te doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles samen te doen als je getrouwd bentHow can I make this topic about me?![]()
denk dat je niet snel een baas vindt die er ook akkoord mee gaatquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je getrouwd bent en je werkt ook nog beide bij hetzelfde bedrijf (misschien zelfs op dezelfde afdeling) dan heb wel erg veel samen te doen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zelfde afdeling is niet echt gewenst hequote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je getrouwd bent en je werkt ook nog beide bij hetzelfde bedrijf (misschien zelfs op dezelfde afdeling) dan heb wel erg veel samen te doen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: