SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja!quote:![]()
![]()
Allemaal een groot complot om Sjaarls niet mee te laten doen omdat de FIA bang was dat hij alles en iedereen op 10 rondjes achterstand zou rijden in die omstandigheden![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nu komt het allemaal wel heel dichtbij.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is eng
Ik heb een milkshake aardbei op
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik schakelde precies op het moment in dat charlzz in de muur stondquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja!![]()
![]()
Allemaal een groot complot om Sjaarls niet mee te laten doen omdat de FIA bang was dat hij alles en iedereen op 10 rondjes achterstand zou rijden in die omstandigheden![]()
![]()
DamnnnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, dat was allemaal de schuld van de Rabobankquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik schakelde precies op het moment in dat charlzz in de muur stond
![]()
Damnnn![]()
Stomme bankquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, dat was allemaal de schuld van de Rabobank![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Spoilersquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik schakelde precies op het moment in dat charlzz in de muur stond
![]()
Damnnn
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nu even kijken of Rinnusch er wel iets van kan bakken deze weekquote:
Wel goed om te horen tho.
Kut sjarrel
Vekay?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu even kijken of Rinnusch er wel iets van kan bakken deze weekThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vaderquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil je weten hoeveelste Max is geworden
En ik ben geen Max fan trouwens.
Weet je hoeveel groente daarvoor op gruwelijke manier voor worden afgeslacht?quote:![]()
Jaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je hoeveel groente daarvoor op gruwelijke manier voor worden afgeslacht?![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dus je bent zelluf apart?quote:
Lekker toch man, die kutplanten een beetje op hun plek zetten!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je hoeveel groente daarvoor op gruwelijke manier voor worden afgeslacht?![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker toch man, die kutplanten een beetje op hun plek zetten!![]()
![]()
Behalve mensen met een IQ in de enkele cijfers, maar die snappen de sport toch nietquote:
Ferrari mag hard aan het werkquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Behalve mensen met een IQ in de enkele cijfers, maar die snappen de sport toch niet
Om een beetje mee te komenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Stond kwartier in de rij vanmiddag voor een softijs en toen kon ik niet pinnen nondejuuquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, dat was allemaal de schuld van de Rabobank
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
DerRabbit mode aan: ik heb een IQ van een miljoen miljardquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Behalve mensen met een IQ in de enkele cijfers, maar die snappen de sport toch niet![]()
DerRabbit mode uit![]()
![]()
O en toen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Stond kwartier in de rij vanmiddag voor een softijs en toen kon ik niet pinnen nondejuuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Italianen zijn raarquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie dit toch niet gebeuren over 75 jaar voor Max Verstappen![]()
[ afbeelding ]
Klopt, want die kan dat ook echt niet boeien.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie dit toch niet gebeuren over 75 jaar voor Max Verstappen![]()
[ afbeelding ]
Beste vriend is Italiaansquote:
Italianen zijn raar
Rabbit in zijn (gehuurde) Ferrari
Doen ze bij merc ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:37 schreef JustinK het volgende:
In in in in in in in
stay out stay out stay out
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:37 schreef JustinK het volgende:
In in in in in in in
stay out stay out stay outOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Anders had je mooi gestaan zonder ijsjequote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geld geleend en discodip erbij besteldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opvreten die planten toch.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Rabobank?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Stond kwartier in de rij vanmiddag voor een softijs en toen kon ik niet pinnen nondejuu![]()
Ik ben net op en neer naar huis gefietst om cash te halenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geld geleend en discodip erbij besteld![]()
Ik heb echt altijd cash bij voor noodgevallen zoals dit soort storingen, behalve vandaag dus
Hier op het bolkon is het ook echt fris ineens, en binnen zit ik met een gloeiende kop.quote:
Nu heb ik zin in ijs maar heb niks in huis.
kwiwi to the rescuequote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog vanilleijs, wil je een bakje?![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog vanilleijs, wil je een bakje?
Heb al ijs op vandaag."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:42 schreef JustinK het volgende:
Ik heb geen zin in ijs en ik heb het ook niet in huisIJsjes voor iedereen!quote:![]()
![]()
![]()
Dat type ik net bij de burenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Stoor
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
IJsjes voor iedereen!![]()
[ afbeelding ]
Zo dat is een bestequote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
IJsjes voor iedereen!![]()
[ afbeelding ]
Sadquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Anders had je mooi gestaan zonder ijsjeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dus je gaat even bij de buren scoren?quote:
Aaarg wat kut zeg. Ik soms ook in mijn telefoonhoesje. Nu niet maar kon gelukkig lenen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben net op en neer naar huis gefietst om cash te halen![]()
Ik heb echt altijd cash bij voor noodgevallen zoals dit soort storingen, behalve vandaag dus
Had moelijk veel zin in softijs. Dat was mijn missieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niets gescoord. Maar daar hadden ze ijs in de OP staanquote:
Missie geslaagd iig!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Aaarg wat kut zeg. Ik soms ook in mijn telefoonhoesje. Nu niet maar kon gelukkig lenen.
Had moelijk veel zin in softijs. Dat was mijn missie
Ik dacht je appt naar je irl buren voor ijs.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets gescoord. Maar daar hadden ze ijs in de OP staan
Hopelijk krijg ik een softijsmachine voor vaderdag.
Maar een tekening is ook leuk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Beschilderde steenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:52 schreef StevenHyde het volgende:
Maar een tekening is ook leuk.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Niet in vergelijking met een softijsmachinequote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:52 schreef StevenHyde het volgende:
Maar een tekening is ook leuk.![]()
![]()
Beide heel leukquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:52 schreef StevenHyde het volgende:
Maar een tekening is ook leuk.![]()
![]()
Waar tussenuit?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:57 schreef Shii het volgende:
Was wel even lekker er een paar dagen tussenuitmaar nu even eten.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wie ben jij en wat heb je met hema gedaan?quote:![]()
mario takeoverquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met hema gedaan?![]()
![]()
Mario is een goede influencerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met hema gedaan?
Uw ADH vitamine Worst
Nee johquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht je appt naar je irl buren voor ijs.
Ik bedenk me nu wel dat ik nog witbier heb staan én limoncello! Dus er is wel een gerede kans dat ik zo dadelijk een "Radler voor volwassenen" ga maken weer.
Ja hoor. Met jullie ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Woohoooquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn eerste aardbei is rood aan het kleuren![]()
![]()
*houdt zich in om opmerking te maken over paars kleurende paddestoel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn eerste aardbei is rood aan het kleuren
Doe vandaag maar niet neequote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*houdt zich in om opmerking te maken over paars kleurende paddestoel.![]()
![]()
Verstandigquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*houdt zich in om opmerking te maken over paars kleurende paddestoel.![]()
![]()
Ik heb zo m'n momenten."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jij volgt toch ook de skincare routine van mario?quote:Uw ADH vitamine Worst
Heb je ze in de tuin staan?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn eerste aardbei is rood aan het kleuren![]()
![]()
Uiteraard, maar m'n huid moest alleen wel even wennen aan die Schlagsahnequote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij volgt toch ook de skincare routine van mario?![]()
Wat snel. Hier zijn het nog bloemenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn eerste aardbei is rood aan het kleurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb moestuinbakken achter het huis waar je ook van die kappen overheen kunt zetten als het te koud is. Heb meerdere speciale rassen aardbeien plantjes gekocht en een aantal aardbeienplantjes van mijn opa gekregen. Een van de speciale rassen heeft de eerste gekleurde aardbeiquote:![]()
Ik heb vanmiddag aarbeien bij de boer gehaaldquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn eerste aardbei is rood aan het kleuren
Staan ze al 4 grote potten volquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker flink de bloemetjes buiten zetten dsnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh wow, wat leukquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb moestuinbakken achter het huis waar je ook van die kappen overheen kunt zetten als het te koud is. Heb meerdere speciale rassen aardbeien plantjes gekocht en een aantal aardbeienplantjes van mijn opa gekregen. Een van de speciale rassen heeft de eerste gekleurde aardbei![]()
![]()
Schiet het op?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb kappen in de nacht er over denk dat dat het proces wel laat versnellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit nu ook te dubben of ik morgen nog een bakje ga kopenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag aarbeien bij de boer gehaaldmaar ik heb ook nog een en ander aan diepvriesfruit dat ik ook op wil maken. Maarja aardbeien zo snacken is wel top
![]()
Ik blijf de coronas het lekkerst vindenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb moestuinbakken achter het huis waar je ook van die kappen overheen kunt zetten als het te koud is. Heb meerdere speciale rassen aardbeien plantjes gekocht en een aantal aardbeienplantjes van mijn opa gekregen. Een van de speciale rassen heeft de eerste gekleurde aardbeiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb nu ook gele aardbeienquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf de coronas het lekkerst vindendie dus ook geel blijven
![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf de coronas het lekkerst vinden![]()
![]()
Ja denk ik ook. De groenten in m'n serre gaan ook veel harder dan die buiten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb kappen in de nacht er over denk dat dat het proces wel laat versnellen![]()
Oeh leuk wat heb je al gekweekt? Ik wacht op courgetteplantjes.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja denk ik ook. De groenten in m'n serre gaan ook veel harder dan die buiten.![]()
O nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb nu ook gele aardbeiendie dus ook geel blijven
31 mei gaan we ook kappen in de Nacht @Harrie @hemarookworstquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb kappen in de nacht er over denk dat dat het proces wel laat versnellen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het is nu vooral veel slopen. Volgende week ga ik aan de elektra beginnen (sleuven frezen, kabels trekken, etc.), daarna de huidige vloeren eruit, nieuwe erin, plafond eruit, nieuwe erin, etc.. Ow, en nog op een gasleiding gestuit gisteren. die moet ik ook nog uitkappen en ergens diep onder de vloer af zien de dichtenquote:![]()
Dit is zo'n beetje de huidige status(die muur gaat nog weg. Is niet zoveel werk verwacht ik.
Ik stond een half uur in de rij, dus ik heb maar 4 bakjes gekochtquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te dubben of ik morgen nog een bakje ga kopenmaar ik heb ook nog een en ander aan diepvriesfruit dat ik ook op wil maken. Maarja aardbeien zo snacken is wel top
En een potje aardbeienjam
Klusmasterquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is nu vooral veel slopen. Volgende week ga ik aan de elektra beginnen (sleuven frezen, kabels trekken, etc.), daarna de huidige vloeren eruit, nieuwe erin, plafond eruit, nieuwe erin, etc.. Ow, en nog op een gasleiding gestuit gisteren. die moet ik ook nog uitkappen en ergens diep onder de vloer af zien de dichten![]()
Dit is zo'n beetje de huidige status(die muur gaat nog weg. Is niet zoveel werk verwacht ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet of ik dat kan volhouden hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
31 mei gaan we ook kappen in de Nacht @:Harrie @:hemarookworst![]()
![]()
Er is ergens in nl een aardbeien drivein oid daar wil ik nog een keer heenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik stond een half uur in de rij, dus ik heb maar 4 bakjes gekochtEn een potje aardbeienjam
![]()
![]()
Al een keuze gemaakt welke vloer het wordt?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is nu vooral veel slopen. Volgende week ga ik aan de elektra beginnen (sleuven frezen, kabels trekken, etc.), daarna de huidige vloeren eruit, nieuwe erin, plafond eruit, nieuwe erin, etc.. Ow, en nog op een gasleiding gestuit gisteren. die moet ik ook nog uitkappen en ergens diep onder de vloer af zien de dichten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Chili's, 3 soorten tomaten, snack komkommers, verschillende soorten wortels, en ik probeer nu een pindaplant te kwekenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oeh leuk wat heb je al gekweekt? Ik wacht op courgetteplantjes.Wil ook nog radijsjes en pompoen kweken. Wat heb jij nog behalve de aardbeien? Of zijn alle bakken voor de aardbeien?
![]()
Heb maar even een globaal overzichtje gemaakt hoe het ongeveer moet wordenquote:De gele stippen zijn stopcontacten (wcd's voor de autisten onder ons). Moeten er 12 in verdeeld onder 3 groepen + een krachtstroomgroep voor de kookplaat (ligt er al in)
Ja, de rechtsequote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Al een keuze gemaakt welke vloer het wordt?
Wat een fruitigheid, nu snap ik jouw username welquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Chili's, 3 soorten tomaten, snack komkommers, verschillende soorten wortels, en ik probeer nu een pindaplant te kwekenWil ook nog radijsjes en pompoen kweken. Wat heb jij nog behalve de aardbeien? Of zijn alle bakken voor de aardbeien?
![]()
![]()
Deze dus. We vinden deze wat rustiger en strakker ogen. De linkse heeft teveel verschillende planken naar mijn mening. En ik wil graag veel licht in de woonkamer, dus dan lijkt met rechts de betere optiequote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Al een keuze gemaakt welke vloer het wordt?
Goede keuze welquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze dus. We vinden deze wat rustiger en strakker ogen. De linkse heeft teveel verschillende planken naar mijn mening. En ik wil graag veel licht in de woonkamer, dus dan lijkt met rechts de betere optie
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die gare schuifpui gaat er overigens ook uit. Komt een fatsoenlijke houten schuifpui in. Schrok wel een beetje van de prijsquote:Maarja, deze valt er bijna uit
Nee ik heb 3 bakken met aardbeien, ‘gewone’ gele en een andere speciale. En dan heb ik nog 3 bakken over waarvan in 1 courgette gaat. Dan nog 2 te vullen maar weet nog niet waarmeequote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Chili's, 3 soorten tomaten, snack komkommers, verschillende soorten wortels, en ik probeer nu een pindaplant te kwekenWil ook nog radijsjes en pompoen kweken. Wat heb jij nog behalve de aardbeien? Of zijn alle bakken voor de aardbeien?
![]()
Pompoen heb ik ook geprobeerd maar dat was hier helaas geen succes en vorig jaar zaten er allemaal wormen in mijn bloemkool en brocolli..
Heb trouwens ook nog 1 bak met kruiden![]()
Ja dan moet je idd wat. Maar zijn dure grapjes jaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die gare schuifpui gaat er overigens ook uit. Komt een fatsoenlijke houten schuifpui in. Schrok wel een beetje van de prijsMaarja, deze valt er bijna uit
![]()
![]()
Komkommerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik heb 3 bakken met aardbeien, ‘gewone’ gele en een andere speciale. En dan heb ik nog 3 bakken over waarvan in 1 courgette gaat. Dan nog 2 te vullen maar weet nog niet waarmee![]()
Pompoen heb ik ook geprobeerd maar dat was hier helaas geen succes en vorig jaar zaten er allemaal wormen in mijn bloemkool en brocolli..
Heb trouwens ook nog 1 bak met kruidenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-05-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 725 / +296 / +227 / 1656 / 1761
2. Homijn / 127 / +74 / +45 / 58 / 90
3. _UserName_ / 81 / +23 / +0 / 14 / 31
4. Harrie / 79 / +52 / +27 / 122 / 165
5. sp3c / 74 / +43 / +24 / 77 / 93
6. gebrokenglas / 72 / +9 / +38 / 245 / 320
7. Rob / 69 / +0 / +0 / 16 / 26
8. hemarookworst / 68 / +21 / +41 / 124 / 168
9. devzero / 63 / +46 / +3 / 53 / 65
10. Moeraskat / 63 / +0 / +0 / 507 / 553
11. KillemWieft / 54 / +8 / +21 / 37 / 77
12. KoningWouter / 47 / +1 / +4 / 107 / 144
13. HappyCharly / 42 / +9 / +33 / 102 / 124
14. Moonlight / 41 / +2 / +22 / 86 / 100
15. MizzezAmy / 41 / +28 / +5 / 334 / 387
16. Dr.Mikey / 30 / +4 / +19 / 65 / 80
17. Fogel / 29 / +29 / +0 / 19 / 28
18. aeque / 27 / +7 / +10 / 240 / 298
19. Stoorzendert / 23 / +0 / +23 / 20 / 29
20. DJMO / 23 / +2 / +21 / 22 / 30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-05-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 725 / +296 / +227 / 1656 / 1761
2. Homijn / 127 / +74 / +45 / 58 / 90
3. _UserName_ / 81 / +23 / +0 / 14 / 31
4. Harrie / 79 / +52 / +27 / 122 / 165
5. sp3c / 74 / +43 / +24 / 77 / 93
6. gebrokenglas / 72 / +9 / +38 / 245 / 320
7. Rob / 69 / +0 / +0 / 16 / 26
8. hemarookworst / 68 / +21 / +41 / 124 / 168
9. devzero / 63 / +46 / +3 / 53 / 65
10. Moeraskat / 63 / +0 / +0 / 507 / 553
11. KillemWieft / 54 / +8 / +21 / 37 / 77
12. KoningWouter / 47 / +1 / +4 / 107 / 144
13. HappyCharly / 42 / +9 / +33 / 102 / 124
14. Moonlight / 41 / +2 / +22 / 86 / 100
15. MizzezAmy / 41 / +28 / +5 / 334 / 387
16. Dr.Mikey / 30 / +4 / +19 / 65 / 80
17. Fogel / 29 / +29 / +0 / 19 / 28
18. aeque / 27 / +7 / +10 / 240 / 298
19. Stoorzendert / 23 / +0 / +23 / 20 / 29
20. DJMO / 23 / +2 / +21 / 22 / 30Huh, top20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was niet de bedoeling
Snel een Bolk!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Huh, top20Dat was niet de bedoeling
![]()
Alles mag, niets moet op de 31e!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kan volhouden hoor
Nou ja, dat geldt niet voor Harrie, hema en mij. Wij móéten naar de Nacht en daar kappen.![]()
Voor de rest is het vrijheid blijheid!
Kutmeet blijft een kutmeet.
Ik gooi nog ff wat op de bbq nu ie nog warm is
Oehquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:32 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik gooi nog ff wat op de bbq nu ie nog warm is![]()
![]()
Meer een tietmeet, de broekjes gaan in principe niet uit in de Nacht hoor.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kom eraan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:32 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik gooi nog ff wat op de bbq nu ie nog warm is"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Tettenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meer een tietmeet, de broekjes gaan in principe niet uit in de Nacht hoor.![]()
![]()
Of het moet het broekje van @KillemWieft zijn, die wilde iets gaan doen met een 'slagroompiemel' op het podium zei ie vorige week.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meer een tietmeet, de broekjes gaan in principe niet uit in de Nacht hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ohh jammer van de wormenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik heb 3 bakken met aardbeien, ‘gewone’ gele en een andere speciale. En dan heb ik nog 3 bakken over waarvan in 1 courgette gaat. Dan nog 2 te vullen maar weet nog niet waarmee![]()
Heb trouwens ook nog 1 bak met kruidenHet eerste jaar dat we hier woonden had ik al m'n groenten en kruiden direct in de tuin geplant en is alles opgegeten door slakken..
Nu staan ze of in zo'n hoge bak, of in de serre. En wat kruiden in de keuken.
![]()
Nu ga ik toch twijfelen over mijn afmelding...quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of het moet het broekje van @:Killemwieft zijn, die wilde iets gaan doen met een 'slagroompiemel' op het podium zei ie vorige week.![]()
Geen haast, tiet zatquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meer een tietmeet, de broekjes gaan in principe niet uit in de Nacht hoor.Uw ADH vitamine Worst
Het heeft wel de potentie om een publiekstrekker te zijn lijkt me ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nu ga ik toch twijfelen over mijn afmelding...
Hue hue, "potentie", hue hue, "publiekstrekker"."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En dat doe je allemaal zelf?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb maar even een globaal overzichtje gemaakt hoe het ongeveer moet wordenDe gele stippen zijn stopcontacten (wcd's voor de autisten onder ons). Moeten er 12 in verdeeld onder 3 groepen + een krachtstroomgroep voor de kookplaat (ligt er al in)
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik wil een leuk iets om aan mijn groene tas te hangenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hihahoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het heeft wel de potentie om een publiekstrekker te zijn lijkt me ja.
Hue hue, "potentie", hue hue, "publiekstrekker".![]()
Ik zou zeggen:"Vraag Doedels om een leuk 'aanhangsel'!" maar die is volgens mij best gehecht aan zijn pener.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil een leuk iets om aan mijn groene tas te hangen
Knappen is slapen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles mag, niets moet op de 31e!
Nou ja, dat geldt niet voor Harrie, hema en mij. Wij móéten naar de Nacht en daar kappen.![]()
Voor de rest is het vrijheid blijheid!![]()
![]()
Met 23 punten in de top 20. Dat gebeurd niet vaak hequote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Huh, top20Dat was niet de bedoeling
sharing is caring tochquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:"Vraag Doedels om een leuk 'aanhangsel'!" maar die is volgens mij best gehecht aan zijn pener.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn bh blijft ook aan hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meer een tietmeet, de broekjes gaan in principe niet uit in de Nacht hoor.![]()
![]()
Dat klopt, knappen doen we dan ook ná het kappen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
We zijn pas net onderwegquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met 23 punten in de top 20. Dat gebeurd niet vaak he![]()
![]()
Snap er geen kut meer vanquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat klopt, knappen doen we dan ook ná het kappen.![]()
![]()
Gewoon naar de nacht gaan en op een afstandje mee kijken 🤣quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nu ga ik toch twijfelen over mijn afmelding...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ok, kleine tegenvaller maar toch zie ik je graag verschijnen hoor.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat krijg je met een kut meet.quote:
Dat ging jij toch doenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon naar de nacht gaan en op een afstandje mee kijken 🤣![]()
![]()
Je kan het knappen en kappen niet meer snappen dus.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Juist dan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
PERISIC MAAKT ZIJN TWEEDE GOAL!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lol we gaan het mee maken tijgertjequote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ok, kleine tegenvaller maar toch zie ik je graag verschijnen hoor.![]()
Nee ga zo nachtclub niet in.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat het aan het einde van de maand veel lastiger is om met 23 punten in de top 20 te staanquote:![]()
![]()
17 dagen stroomstoringquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan het einde van de maand veel lastiger is om met 23 punten in de top 20 te staan
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo niet maar straks wel?quote:
Hahaatjes!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Of even paar duizend euro naar Danny over maken om na jouw laatste post de servers er voor de rest van de maand uit te trekkenquote:
nee zit nog rond te kijkenquote:
ze hebben ook een schattig roze vosjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee joh niets voor mij.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb besloten om mijn PC-behuizing na een jaar of 15/16 eens te gaan vervangen.
Ik ben er ook te oud voor eigenlijk hoor maar ga mee uit nostalgie en voor hema en Harrie natuurlijkquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben er ook te oud voor eigenlijk hoor maar ga mee uit nostalgie en voor hema en Harrie natuurlijk![]()
![]()
Wat een opoffering 😉quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben er ook te oud voor eigenlijk hoor maar ga mee uit nostalgie en voor hema en Harrie natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan heel de dag bier drinken hè! Dus dikke kater de volgende dag. Heb ik allemaal voor ze over!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
sleutelhangerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dit een ketting? Wel mooi gemaakt iig
ik heb een ding aan mijn tas waar je een bag charm aan kunt hangen
is hip enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik heb al genoeg gedronken voor de maandquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan heel de dag bier drinken hè! Dus dikke kater de volgende dag. Heb ik allemaal voor ze over!
*Lust geen koffie*![]()
Kopen die handelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
sleutelhanger
ik heb een ding aan mijn tas waar je een bag charm aan kunt hangen
is hip enzo
Heb zelf een turtles sleutelhanger vd xenosBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Watertjes mogen ook gewoon hoor! Zoals ik al zei: vrijheid blijheid!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb al genoeg gedronken voor de maand![]()
ik heb ook regenboog in de kastquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat ik deze ga kopen!
[ afbeelding ]
Of nou ja, hij staat voorlopig op pole position. Mezelf kennende kom ik er nog wel een paar keer op terug.
*Lust geen koffie*![]()
Ziet er vet uit. Ga je dan een hele nieuwe pc aanschaffen en bouwen ook of heb je die hardware al?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat ik deze ga kopen!
[ afbeelding ]
Of nou ja, hij staat voorlopig op pole position. Mezelf kennende kom ik er nog wel een paar keer op terug.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Man o man. Je bent veel te goed voor deze wereld.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan heel de dag bier drinken hè! Dus dikke kater de volgende dag. Heb ik allemaal voor ze over!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij mij zijn alleen m'n ramsticks ARGB momenteel. Tijd voor meer kleur, en een witte kast, ook nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb ook regenboog in de kastIk zet mijn huidige hardware er in over, en ik ga ergens in de komende 3 maanden een keer een nieuwe grafische kaart kopen waarschijnlijk. Dat is helaas wel echt een duur geintje tegenwoordig.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ziet er vet uit. Ga je dan een hele nieuwe pc aanschaffen en bouwen ook of heb je die hardware al?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mooi als je dat zelf kunt en leuk vindt. Waar moet ik aan denken qua bedrag voor de nieuwe kaart?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij mij zijn alleen m'n ramsticks ARGB momenteel. Tijd voor meer kleur, en een witte kast, ook nog nooit gehad.
[..]
Ik zet mijn huidige hardware er in over, en ik ga ergens in de komende 3 maanden een keer een nieuwe grafische kaart kopen waarschijnlijk. Dat is helaas wel echt een duur geintje tegenwoordig.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ha je bent weer aan het bouwen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die is ook grootquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yes, deze set moet even af. Nog 8 plaatjes.
Dan kan ik eindelijk aan Rivendell beginnen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja maar die heeft wat lichtere kleuren.quote:
Ik ben nu Orthanc aan het maken en die is helemaal zwart. Die hele grabbelton is gewoon een zwart gat. Je kunt niet goed contouren en zo zien.
Rivendell heeft lichte kleuren en weinig symmetrie.![]()
Ook krijsen en zeiken om helemaal niks zekerquote:
minder dan al die kinderen in de efteling na 3 uurHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook krijsen en zeiken om helemaal niks zeker![]()
![]()
vooral om eten en slaapquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook krijsen en zeiken om helemaal niks zekerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou, dan ben je duidelijk geen vrouwquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
minder dan al die kinderen in de efteling na 3 uur
Die krijsen 450x zo hard op laagste volume standje dan alle kinderen bij elkaar op de drukste dag ooit in de Efteling bij elkaar op hun allerhoogste volume doen
Vinnik héél leuk. Het uitzoeken en bouwen is meer dan de helft van de lol van PC-gaming voor mijquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooi als je dat zelf kunt en leuk vindt. Waar moet ik aan denken qua bedrag voor de nieuwe kaart?![]()
Bedragen waar je aan moet denken. De goedkoopste kaart die ik overweeg is richting de 500eu. Dat zou een aardige upgrade zijn maar geen spectaculaire. En daarna gaat het hard, dan moet je denken aan kaarten tegen de 700, 800 of zelfs richting de 900.
Maar tegen de 900 vind ik eigenlijk te gek. Ik ga de komende maanden eens opletten wat de prijzen doen. Die zouden, als Trump zijn gemak houdt, er niet nog meer oorlog uitbreekt en er geen nieuwe pandemie komt waarschijnlijk nog iets moeten dalen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Tot er weer een nieuwe kaart uitkomt van 2500,- euroquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vinnik héél leuk. Het uitzoeken en bouwen is meer dan de helft van de lol van PC-gaming voor mij![]()
Bedragen waar je aan moet denken. De goedkoopste kaart die ik overweeg is richting de 500eu. Dat zou een aardige upgrade zijn maar geen spectaculaire. En daarna gaat het hard, dan moet je denken aan kaarten tegen de 700, 800 of zelfs richting de 900.
Maar tegen de 900 vind ik eigenlijk te gek. Ik ga de komende maanden eens opletten wat de prijzen doen. Die zouden, als Trump zijn gemak houdt, er niet nog meer oorlog uitbreekt en er geen nieuwe pandemie komt waarschijnlijk nog iets moeten dalen.
Maar nog altijd velen malen goedkoper dan een vrouw in huis halenquote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar nog altijd velen malen goedkoper dan een vrouw in huis halen![]()
![]()
Daarom een tuinhuisjequote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar nog altijd velen malen goedkoper dan een vrouw in huis halen
Die kosten in een maand 450 keer zoveels als de duurste PC ooit gemaaktquote:
Incl. btwquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kosten in een maand 450 keer zoveels als de duurste PC ooit gemaakt![]()
![]()
Gewoon een vrouw zoeken die haar eigen broek kan ophouden, dan scheelt het je alleen maar geldquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar nog altijd velen malen goedkoper dan een vrouw in huis halen![]()
![]()
Dat is echt voor de hardcore enthousiastelingen die het geld kunnen missen. Die kaarten in de 650-900 range zijn een beetje de kaarten (van de modernste generaties van AMD en Nvidia) die veel bang for buck geven. Relatief dan, want het is voor véél bucks betalenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tot er weer een nieuwe kaart uitkomt van 2500,- euro
Ik ga toch geen belasting betalen voor een vrouwquote:![]()
De staat zou mij een toeslag moeten geven voor het in huis nemen van een vrouw
Eerst vroeg pieken tochquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
31 mei gaan we ook kappen in de Nacht @:Harrie @:hemarookworst![]()
![]()
Dit iddquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon een vrouw zoeken die haar eigen broek kan ophouden, dan scheelt het je alleen maar geld![]()
als je ermee fokt heb je wel kans op kindertoeslagquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga toch geen belasting betalen voor een vrouw![]()
De staat zou mij een toeslag moeten geven voor het in huis nemen van een vrouwHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wij mannen hebben liever dat de broek uit gaat.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon een vrouw zoeken die haar eigen broek kan ophouden, dan scheelt het je alleen maar geld
Maar goed, Ik ga even tokkies in ultra snelle auto's kijken
Gewoon een skere chick scoren en die dan bretels geven, kan ze ook haar eigen broek ophouden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon een vrouw zoeken die haar eigen broek kan ophouden, dan scheelt het je alleen maar geld![]()
Ik verbaas mezelf weer eens met mijn geniale ingevingen
Je krijgt geen subsidie voor muis?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga toch geen belasting betalen voor een vrouw![]()
De staat zou mij een toeslag moeten geven voor het in huis nemen van een vrouw![]()
![]()
* loveislikeakiss kijkt naar kleding
nope geen broek deze weekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, zonder broek heb je ook niks aan bretels.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
* loveislikeakiss kijkt naar kleding
nope geen broek deze week
Moet altijd wel grinniken om mannen op tinder die denken dat je op hun geld uit bent. Zeker wanneer ze er op een gegeven moment achterkomen dat hun inkomen lager is![]()
![]()
Hehequote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Moet altijd wel grinniken om mannen op tinder die denken dat je op hun geld uit bent. Zeker wanneer ze er op een gegeven moment achterkomen dat hun inkomen lager is![]()
![]()
zijn ook genoeg mannen die het niet kunnen hebben als de vrouw meer verdiendquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Moet altijd wel grinniken om mannen op tinder die denken dat je op hun geld uit bent. Zeker wanneer ze er op een gegeven moment achterkomen dat hun inkomen lager isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mannen denken inderdaad erg vaak dat het vrouwen om hun geld te doen isquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
![]()
Klopt dat is ook niksquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zijn ook genoeg mannen die het niet kunnen hebben als de vrouw meer verdiend![]()
Oei je dat is wel veel duurder dan ik in mijn hoofd had zitten iddquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vinnik héél leuk. Het uitzoeken en bouwen is meer dan de helft van de lol van PC-gaming voor mij![]()
Maar tegen de 900 vind ik eigenlijk te gek. Ik ga de komende maanden eens opletten wat de prijzen doen. Die zouden, als Trump zijn gemak houdt, er niet nog meer oorlog uitbreekt en er geen nieuwe pandemie komt waarschijnlijk nog iets moeten dalen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jij gooit gelijk je inkomen over tafel?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Moet altijd wel grinniken om mannen op tinder die denken dat je op hun geld uit bent. Zeker wanneer ze er op een gegeven moment achterkomen dat hun inkomen lager isOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
veel vrouwen verdienen het wel maar krijgen het nietquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zijn ook genoeg mannen die het niet kunnen hebben als de vrouw meer verdiendof was het andersom
![]()
![]()
En het nog minder kunnen hebben als ze het nog krijgen ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zijn ook genoeg mannen die het niet kunnen hebben als de vrouw meer verdiend![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: