SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja!quote:![]()
![]()
Allemaal een groot complot om Sjaarls niet mee te laten doen omdat de FIA bang was dat hij alles en iedereen op 10 rondjes achterstand zou rijden in die omstandigheden![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nu komt het allemaal wel heel dichtbij.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is eng
Ik heb een milkshake aardbei op
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik schakelde precies op het moment in dat charlzz in de muur stondquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja!![]()
![]()
Allemaal een groot complot om Sjaarls niet mee te laten doen omdat de FIA bang was dat hij alles en iedereen op 10 rondjes achterstand zou rijden in die omstandigheden![]()
![]()
DamnnnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, dat was allemaal de schuld van de Rabobankquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik schakelde precies op het moment in dat charlzz in de muur stond
![]()
Damnnn![]()
Stomme bankquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, dat was allemaal de schuld van de Rabobank![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Spoilersquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik schakelde precies op het moment in dat charlzz in de muur stond
![]()
Damnnn
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nu even kijken of Rinnusch er wel iets van kan bakken deze weekquote:
Wel goed om te horen tho.
Kut sjarrel
Vekay?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu even kijken of Rinnusch er wel iets van kan bakken deze weekThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vaderquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil je weten hoeveelste Max is geworden
En ik ben geen Max fan trouwens.
Weet je hoeveel groente daarvoor op gruwelijke manier voor worden afgeslacht?quote:![]()
Jaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je hoeveel groente daarvoor op gruwelijke manier voor worden afgeslacht?![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dus je bent zelluf apart?quote:
Lekker toch man, die kutplanten een beetje op hun plek zetten!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je hoeveel groente daarvoor op gruwelijke manier voor worden afgeslacht?![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker toch man, die kutplanten een beetje op hun plek zetten!![]()
![]()
Behalve mensen met een IQ in de enkele cijfers, maar die snappen de sport toch nietquote:
Ferrari mag hard aan het werkquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Behalve mensen met een IQ in de enkele cijfers, maar die snappen de sport toch niet
Om een beetje mee te komenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Stond kwartier in de rij vanmiddag voor een softijs en toen kon ik niet pinnen nondejuuquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, dat was allemaal de schuld van de Rabobank
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
DerRabbit mode aan: ik heb een IQ van een miljoen miljardquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Behalve mensen met een IQ in de enkele cijfers, maar die snappen de sport toch niet![]()
DerRabbit mode uit![]()
![]()
O en toen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Stond kwartier in de rij vanmiddag voor een softijs en toen kon ik niet pinnen nondejuuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Italianen zijn raarquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie dit toch niet gebeuren over 75 jaar voor Max Verstappen![]()
[ afbeelding ]
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: