Maar als het dan andersom was, dan zat Piastri aan de buitenkant.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet per definitie. Antonelli was gewoon slecht weg en Piastri goed. Gelijk aan destijds Max en Piastri.
Dat klopt. Maar dat is niet het geval.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als het dan andersom was, dan zat Piastri aan de buitenkant.
En als Daruvala in een wagen had gezeten die 8 seconde sneller was dan de rest van het veld en Raikkonen nooit was gestopt dan was Schumacher gewoon 12 keer WK gewordenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als het dan andersom was, dan zat Piastri aan de buitenkant.
Misschien grid straf van een paar plekken voor de hoofdrace?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Benieuwd of Lawson nog een straf krijgt
Gridstraf lijkt mij niet, hij is gefinisht en ook nog in de punten. 10s zou kunnenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien grid straf van een paar plekken voor de hoofdrace?
Ow, hij zat nog binnen de punten. Dan is een tijdstraf naar buiten de punten logischer.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gridstraf lijkt mij niet, hij is gefinisht en ook nog in de punten. 10s zou kunnen
Ook buiten de punten zou het gewoon tijdstraf worden. Tijdstraf kijkt niet naar effectieve straf,quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, hij zat nog binnen de punten. Dan is een tijdstraf naar buiten de punten logischer.
Ik zat te denken dat hij buiten de punten was gefinisht en dan was bij een tijdstraf de 'effectieve' straf van '0 punten naar een plek die 0 punten geeft'
Als die McLarens de helft van het jaar met 2 man op het podium eindigen en Hamilton en Charles nog punten van Max blijven afsnoepen word Max dit jaar geen WK nee.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:40 schreef Newone82 het volgende:
Max is nu wel echt de aansluiting aan het verliezen voor het WK.
Jammer, dit jaar zie ik hem geen WK worden.
Sjezus zeg, we zijn nog lang niet klaarquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:40 schreef Newone82 het volgende:
Deze was ook nog wel wat erger dan vorige keer.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Antonelli vindt nog steeds dat hij buiten de baan werd geduwd, kudos voor het pitincident niet erger laten worden maar ik vind dat joch nu al irritant.
Puntenfinish maakt niet uit zoals verteld trouwens. Finish is finish.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, hij zat nog binnen de punten. Dan is een tijdstraf naar buiten de punten logischer.
Ik zat te denken dat hij buiten de punten was gefinisht en dan was bij een tijdstraf de 'effectieve' straf van '0 punten naar een plek die 0 punten geeft'
En als dat niet gebeurt is er van alles mogelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als die McLarens de helft van het jaar met 2 man op het podium eindigen en Hamilton en Charles nog punten van Max blijven afsnoepen word Max dit jaar geen WK nee.
Hij werd ook niet niet eens geduwd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Antonelli vindt nog steeds dat hij buiten de baan werd geduwd, kudos voor het pitincident niet erger laten worden maar ik vind dat joch nu al irritant.
De FIA vindt van niet.quote:
Vooral omdat hij duidelijk een mindere auto heeft. Niet zozeer vanwege die blunder van het team vandaag.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:40 schreef Newone82 het volgende:
maar de specifieke regel zegt dat wel.quote:
quote:iii) Without (deliberately) forcing the other car off the track at the exit. This includes leaving a fair and acceptable width for the car being overtaken from the apex to the exit of the corner.
Zijn toch weer 5 of 6 punten. Dat is flink.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral omdat hij duidelijk een mindere auto heeft. Niet zozeer vanwege die blunder van het team vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |