Well crap.quote:
Must be the waterquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll klaagt dat het water tussen de tearoffs komt. Oeps
Ja en hier niet. Meer muren zoals ze zeggen bij VP. Water kan moeilijker weg.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Met Brazilië GP rijden ze gewoon met dit weer.
Luctor heeft dit besteldquote:
Die worden toch maar zelden gebruikt.quote:
Hallo @Nattekatquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maak dan een beetje een goed circuit gekke Amerikanen.
Ja, alleen niet hoe ik het voor ogen had.quote:
quote:
Ging even rechtdoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:08 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik val net in, wat deed Max?
Wa unne zooi
Even de uitlooproute testen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:08 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik val net in, wat deed Max?
Wa unne zooi
Nee in Miami.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat hij bij jou schijnt hebben ze in Miami niet veel aan
In de auto van Hamilton.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:09 schreef bedachtzaam het volgende:
Zou Charles straks alsnog kunnen mee doen?
quote:
Amateur.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik had gerekend op meer file onderweg, maar helaas.
quote:
Had je een Leclercje moeten doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik had gerekend op meer file onderweg, maar helaas.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat we de reden gevonden hebben waarom het regende
Ik denk eerder dat ze sprintrace schrappen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wordt de start van de kwalificatie nu ook uitgesteld?
Streeeepp erdoorquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze sprintrace schrappen.
Er zijn niet eens putjes.quote:
Er rijden geen andere raceklassen toch? Dan lijkt me niet dat die ook uitgesteld wordt, zit wel voldoende tijd tussenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wordt de start van de kwalificatie nu ook uitgesteld?
De marina is overstroomd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maak dan een beetje een goed circuit gekke Amerikanen.
Enige nog beschikbare babysitter was ene Benno L.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:14 schreef Szura het volgende:
Lekker je baby meenemen naar een lawaaibak, mongool ben je dan
Great crowd.quote:
Hé vrolijkerdquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik heb beelden. Waar is het noodweer? Die paar druppels zijn genoeg voor een rode vlag op deze parkeerplaats?
quote:
De bak loopt vol, geen zicht door spray.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik heb beelden. Waar is het noodweer? Die paar druppels zijn genoeg voor een rode vlag op deze parkeerplaats?
U riep?quote:
Wees blij dat het geen oval is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Worst spray ever zei Piastriquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Skattiequote:
Straks komen er wat slachtoffers van Dexter bovenquote:
Brazilië, België, Oostenrijk, Britse en Nederlandse GP lachen hierom.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Wie Ham of Lec ?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij toen vroeger zo lang contract heeft gekregen????
Nogal jaquote:
Spa 2021 vindt dit geen leuke opmerkingquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Brazilië, België, Oostenrijk, Britse en Nederlandse GP lachen hierom.
9 dus.quote:
Kutkotersquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:19 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn tegenwoordig drukker met giegelkindjes in beeld brengen dan rijders
Dat ook.quote:
Spa 2021 was gewoon alles wat de Ardennen te bieden hebben qua kutweer, zelfs Spa kan daar niet tegenop.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Spa 2021 vindt dit geen leuke opmerking
Pirelli moeten betere regenbanden makenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Spa 2021 vindt dit geen leuke opmerking
Ardennenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spa 2021 was gewoon alles wat de Ardennen te bieden hebben qua kutweer, zelfs Spa kan daar niet tegenop.
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pirelli moeten betere regenbanden maken
Ieuw bah.quote:
Spa kan niet tegen Spa op?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spa 2021 was gewoon alles wat de Ardennen te bieden hebben qua kutweer, zelfs Spa kan daar niet tegenop.
Nog meer waterafvoer. Nog meer spray. Nog minder zicht. Nog meer uitstelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pirelli moeten betere regenbanden maken
Somsquote:
Antonelli is een rijder.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:19 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn tegenwoordig drukker met giegelkindjes in beeld brengen dan rijders
Klinkt als vicieuze cirkelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nog meer waterafvoer. Nog meer spray. Nog minder zicht. Nog meer uitstel
De WEC-race van 2019 op Spa was ook wel bijzonderquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sttttquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:23 schreef raptorix het volgende:
Races stoppen vanwege regen![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is het volgende indoor races?
Ja die doet niet rustig aanquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
De medical car is de bandjes vast aan het opwarmen
Lec welquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:24 schreef Perox het volgende:
Oeps, veel te laat aangehaakt, maar ik heb niet veel gemist zie ik
De coureurs zelf waren aan het klagen als ik het goed begreep. #viaplayinformatie.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Brazilië, België, Oostenrijk, Britse en Nederlandse GP lachen hierom.
echt he, het lijkt ook gewoon op een Ford Focus ofzo, die te veel steroïden heeft genomenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:24 schreef butz0rs het volgende:
Wat een afschuwelijk lelijke Aston Martin SUV
Die heeft een decreet uitgegeven dat regen vanaf nu verboden isquote:
@Nattekat en ik vinden hier wat vanquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:25 schreef manny het volgende:
[..]
De coureurs zelf waren aan het klagen als ik het goed begreep. #viaplayinformatie.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die heeft een decreet uitgegeven dat regen vanaf nu verboden is
Precies, coureurs hebben het zelf in de hand hoeveel risico ze willen nemen mbt hun eigen kwaliteiten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:23 schreef raptorix het volgende:
Races stoppen vanwege regen![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is het volgende indoor races?
Niet gekliktquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)3Alabama_controversy
Checo zit in detentie in El Salvador.quote:
Juist. als je het eng vind... dan rij je maar wat langzamer.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:26 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Precies, coureurs hebben het zelf in de hand hoeveel risico ze willen nemen mbt hun eigen kwaliteiten.
Schrijf je de auto af, eigen schuld.
Snap dat veiligheid belangrijk is, maar de auto's zijn tegenwoordig echt veilig geworden. In de jaren 90 werd er gewoon altijd een race gereden bij mijn weten. En die auto's waren een stuk minder veilig.
Dat klinkt bizar maar zo ver ging deze vent dus op een officieel bericht van het officiële meteorologische bureau, zie mijn link hierboven.quote:
Geweldigquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat klinkt bizar maar zo ver ging deze vent dus op een officieel bericht van het officiële meteorologische bureau, zie mijn link hierboven.
USA-style schuift alles dan gewoon een dag op.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch mooi dat de F1 zoveel tijd niet heeft
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)3Alabama_controversy
Maar goed, dat de F1 eigen regels heeftquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
USA-style schuift alles dan gewoon een dag op.
Detentiecentrum El Salvador enters the roomquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar goed, dat de F1 eigen regels heeft
Norris.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:30 schreef 3rr0r het volgende:
Wie gaat als eerste z'n auto de vernieling in helpen tijdens de sprint?
Dan zit het goed.quote:
Yuki for sure.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:30 schreef 3rr0r het volgende:
Max gaat winnenquote:
Die is bang om zijn voorsprong te verliezen.quote:
Moet op raceles bij Maxquote:
Bortoletoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:30 schreef 3rr0r het volgende:
Misschien.quote:
Ik durf tenminstequote:
Wel genoeg ervaringquote:
En PIA ook niet.quote:
En dat mag sinds dit jaar kennelijkquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:37 schreef RAVW het volgende:
Weer die Piasti die hem van de baan duwt, twee keer echter elkaar bij de start.
Voorlopig vinden de stewards het primaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:37 schreef RAVW het volgende:
Weer die Piasti die hem van de baan duwt, twee keer echter elkaar bij de start.
Hamiltoch.quote:
Zijn signature move.quote:
Ben héél benieuwdquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
stewards gaan toch kijken naar de start
Normaal slaan ze die over?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
stewards gaan toch kijken naar de start
Bocht niet halen bij de start.quote:
Ok, iig zowaar consequentquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:40 schreef TweedeKlum het volgende:
⚠️FIA STEWARDS: LAP 1 TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 12 (ANT) AND 81 (PIA) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION
Dat is eigenlijk normale gang van zaken bocht 1, daarom was straf vorige week voor mijn gevoel apart. Maar goed, is gebeurd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:40 schreef TweedeKlum het volgende:
⚠️FIA STEWARDS: LAP 1 TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 12 (ANT) AND 81 (PIA) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION
Ik zag niks.quote:
no further actionquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:42 schreef Jane het volgende:
Ze hebben weer iets gevonden voor Verstappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |