Well crap.quote:
Must be the waterquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll klaagt dat het water tussen de tearoffs komt. Oeps
Ja en hier niet. Meer muren zoals ze zeggen bij VP. Water kan moeilijker weg.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Met Brazilië GP rijden ze gewoon met dit weer.
Luctor heeft dit besteldquote:
Die worden toch maar zelden gebruikt.quote:
Hallo @Nattekatquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maak dan een beetje een goed circuit gekke Amerikanen.
Ja, alleen niet hoe ik het voor ogen had.quote:
quote:
Ging even rechtdoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:08 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik val net in, wat deed Max?
Wa unne zooi
Even de uitlooproute testen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:08 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik val net in, wat deed Max?
Wa unne zooi
Nee in Miami.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat hij bij jou schijnt hebben ze in Miami niet veel aan
In de auto van Hamilton.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:09 schreef bedachtzaam het volgende:
Zou Charles straks alsnog kunnen mee doen?
quote:
Amateur.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik had gerekend op meer file onderweg, maar helaas.
quote:
Had je een Leclercje moeten doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik had gerekend op meer file onderweg, maar helaas.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat we de reden gevonden hebben waarom het regende
Ik denk eerder dat ze sprintrace schrappen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wordt de start van de kwalificatie nu ook uitgesteld?
Streeeepp erdoorquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze sprintrace schrappen.
Er zijn niet eens putjes.quote:
Er rijden geen andere raceklassen toch? Dan lijkt me niet dat die ook uitgesteld wordt, zit wel voldoende tijd tussenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wordt de start van de kwalificatie nu ook uitgesteld?
De marina is overstroomd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maak dan een beetje een goed circuit gekke Amerikanen.
Enige nog beschikbare babysitter was ene Benno L.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:14 schreef Szura het volgende:
Lekker je baby meenemen naar een lawaaibak, mongool ben je dan
Great crowd.quote:
Hé vrolijkerdquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik heb beelden. Waar is het noodweer? Die paar druppels zijn genoeg voor een rode vlag op deze parkeerplaats?
quote:
De bak loopt vol, geen zicht door spray.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik heb beelden. Waar is het noodweer? Die paar druppels zijn genoeg voor een rode vlag op deze parkeerplaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |