die drop toffees worden volgens mij niet eens meer in de reguliere winkel verkocht, maar toch weten ze eraan te komenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:56 schreef Harvest89 het volgende:
Dat zijn oma's en opa's.
Die kopen ook nog die ranzige drop toffees.
Advocaat van de duivelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:58 schreef Evangelion het volgende:
Die met advocaat zijn wel lekker omnomnom
Die salmiak snoepjes van Van Nelle?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:56 schreef Harvest89 het volgende:
Dat zijn oma's en opa's.
Die kopen ook nog die ranzige drop toffees.
Ik ken alleen Van Nelle zware Shag.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:09 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Die salmiak snoepjes van Van Nelle?
[ afbeelding ]
FTFYquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:09 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Die salmiak snoepjes van Van NMelle?
[ afbeelding ]
Zijn ze dan lekkerder?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
net gekocht
ik leg ze in de diepvries
Je moeder vond me ook walgelijkquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:59 schreef Doug-Heffernan het volgende:
walgelijk ventje ben jij trouwens denk ik
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:07 schreef Hyaenidae het volgende:
Zeer terechte klacht, zum kotsen![]()
![]()
Bokkenpoten daarentegen![]()
![]()
@:mikeytt is een koekconnaisseur die zijn vak verstaat.
Drop toffee met zware shag smaakquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:09 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee die ken ik niet. Ik vind de 'matige' al dikke prima.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wel van de bakker. Heb die van de AH weleens gekocht, matig!
Ja, en dan heb je ook nog die harde. Haagse Hopjes? Ranzig hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:09 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Melle. Ook wel bekend van de Mentos en Fruitellaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:09 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen de choco caramel Mentos is lekker. Maar eigenlijk moet dat gewoon weer Miller hetenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Van Melle. Ook wel bekend van de Mentos en Fruitella
Dat is wel erg lekker. Dus die misstap met dropjes toffee vergeef ik ze dan maar.quote:
Dat is Roloquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Alleen de choco caramel Mentos is lekker. Maar eigenlijk moet dat gewoon weer Miller heten
Dit heb ik echt nog nooit ergens zien liggen. Ziet er niet verkeerd uit hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Lul niet, het gaat om deze units:
[ afbeelding ]
En die werden eerst verkocht onder de naam Miller en niet als Mentos.
Kan Rolo niet tegenop. Rolo heeft een goedkope chocolasmaak. En Miller zit de choco aan binnenkant, net andersom.
Ga ze kopen, het is beter dan seks. Gewoon bij AH bij de Mentos.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nog nooit ergens zien liggen. Ziet er niet verkeerd uit hoor.
Slagroomsoezen van de bakkersdochter, niets mis mee. Nietsquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Mergpijpje van de bakker, niets mis mee. Niets.
die is minderjarig!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Slagroomsoezen van de bakkersdochter, niets mis mee. Niets
Dan had ik wel slagroomsoesjes getyptquote:
Mergpijpjes en bokkepootjes. 2 beste koekjes ooit.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
die drop toffees worden volgens mij niet eens meer in de reguliere winkel verkocht, maar toch weten ze eraan te komen
Ik koop trouwens ook wel een een opa/oma koekje, zoals de bokkenpoot
[ afbeelding ]
Die smaken ook lekkerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:37 schreef Filosoofert het volgende:
Ik moet altijd aan Lakenvelders denken
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |