Omdat het hartstikke leuk en vrolijk isquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Waarom is Zweden favoriet met dit hoempapa nummer?
Nederland verloor al 3 WK-finales.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:38 schreef heywoodu het volgende:
Even een quizvraagje: wat is het meest succesvolle land dat nog nooit won?
Malta?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:38 schreef heywoodu het volgende:
quote:Like Alert
13-05-2025 @ 20:38:39
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] [2025] Eerste halve finale songfestival 13 mei 21:00 #1"
Het zijn Zweedstalige finnen die voor Zweden uitkomen. Makkelijker kunnen we het niet maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
De sauna is toch iets Fins? Verkeerde land. En Estland gaat niet voor de televotingpunten uit Italië?
Het zijn Finnen uit het Zweedstalige deel van het land die zijn uitgenodigd door Zweden om mee te doenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
De sauna is toch iets Fins? Verkeerde land. En Estland gaat niet voor de televotingpunten uit Italië?
Bingo!quote:
Paar landen zijn een paar keer tweede geworden zonder ooit te winnen. Ik denk dat Malta of IJsland de meeste tweede plaatsen heeft zonder te winnenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:38 schreef heywoodu het volgende:
Laten we hopen dat hij de komende 3 uur geen stemrust heeft.quote:
Meeste tweede plaatsen is gedeeld met IJsland inderdaad, maar Malta heeft ook nog twee derde plaatsenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Paar landen zijn een paar keer tweede geworden zonder ooit te winnen. Ik denk dat Malta of IJsland de meeste tweede plaatsen heeft zonder te winnen
Omdat het refrein een van de meest catchy dingen is die ik ooit hoorde, omdat dit soort dingen meestal slecht gezongen wordt en dit bij hen niet het geval is, omdat de act heel tof is met een bos dat een sauna wordt. Goed totaalpakket.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Waarom is Zweden favoriet met dit hoempapa nummer?
Laffe lulquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:42 schreef H_T het volgende:
Lafbek Österdahl met zijn verkeerde keuze komt die niet aan het woord vanavond
Van jou als ESF queen neem ik het aan…quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het refrein een van de meest catchy dingen is die ik ooit hoorde, omdat dit soort dingen meestal slecht gezongen wordt en dit bij hen niet het geval is, omdat de act heel tof is met een bos dat een sauna wordt. Goed totaalpakket.
(En omdat ze in Zweden wonnen van Måns Zelmerlöw die dat niet trok.)
Nog een keer Mans Zelmerlow had ik echt niet getrokken, voornamelijk omdat Mans Zelmerlow Mans Zelmerlow erg leuk vindt.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het refrein een van de meest catchy dingen is die ik ooit hoorde, omdat dit soort dingen meestal slecht gezongen wordt en dit bij hen niet het geval is, omdat de act heel tof is met een bos dat een sauna wordt. Goed totaalpakket.
(En omdat ze in Zweden wonnen van Måns Zelmerlöw die dat niet trok.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |