SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dan kreeg ie gisteravond niet genoeg aandacht.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dudje is in slijmbal modus deze ochtendOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Neequote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal ik mij beroepen op mijn zwijgrecht?![]()
![]()
Waarschijnlijk, ik was pas na middernacht thuisquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan kreeg ie gisteravond niet genoeg aandacht.
Was nog best fris gewordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan doe ik een Dotje: gaat u vooral verder waar u mee bezig was en wacht niet op mijn antwoord.quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan doe ik een Dotje: gaat u vooral verder waar u mee bezig was en wacht niet op mijn antwoord.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan doe ik een Dotje: gaat u vooral verder waar u mee bezig was en wacht niet op mijn antwoord.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Een Dotje doenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan doe ik een Dotje: gaat u vooral verder waar u mee bezig was en wacht niet op mijn antwoord.
quote:
Is wel vaak dat mensen die iets daadwerkelijk hebben er juist niet over opscheppenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal ik mij beroepen op mijn zwijgrecht?
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ongezien he hij weet niet super uper vet ben. Kletsdijen en xbenen heb. En grote dikke haren op mijn kin en een wrat op mijn neusquote:
Tetten die bijna de vloer kunnen dweilen en een reet waar je op kan kamperen
Hij leest dit en denkt "tetten"quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ongezien he hij weet niet super uper vet ben. Kletsdijen en xbenen heb. En grote dikke haren op mijn kin en een wrat op mijn neus
Tetten die bijna de vloer kunnen dweilen en een reet waar je op kan kamperen
Ieder z'n fetishquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ongezien he hij weet niet super uper vet ben. Kletsdijen en xbenen heb. En grote dikke haren op mijn kin en een wrat op mijn neus
Tetten die bijna de vloer kunnen dweilen en een reet waar je op kan kamperen![]()
![]()
Denk jequote:![]()
Hij kan er wel kunstjes mee doen zoveel ruimte b ieden ze wel
Somsquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is wel vaak dat mensen die iets daadwerkelijk hebben er juist niet over opscheppen
Soms zeg ik ook gewoon complete onzinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat is waar.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is wel vaak dat mensen die iets daadwerkelijk hebben er juist niet over opscheppen
daarom zeg ik er ook niets over
How can I make this topic about me?![]()
Dus jij hebt eigenlijk nooit koffiequote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat is waar.
daarom zeg ik er ook niets over
De koffie is een leugen!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja je kan een heel verhaal schrijven, maar als het woord "tetten" er in staat, kun je net zo goed alleen dat woord schrijven, rest zien ze toch nietquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je![]()
Hij kan er wel kunstjes mee doen zoveel ruimte b ieden ze wel
Ben wel benieuwd naar de kunstjes
Mijne bieden niet zoveel ruimte voor kunstjes
"ze" ?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja je kan een heel verhaal schrijven, maar als het woord "tetten" er in staat, kun je net zo goed alleen dat woord schrijven, rest zien ze toch niet
Mijne bieden niet zoveel ruimte voor kunstjes![]()
![]()
Dat is waarquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja je kan een heel verhaal schrijven, maar als het woord "tetten" er in staat, kun je net zo goed alleen dat woord schrijven, rest zien ze toch niet
Mijne bieden niet zoveel ruimte voor kunstjes![]()
Je kan er mee touwtje springen en muggen op je rug doodslaan.
Je kan ook heel goed iets lekkers tussen leggen en dan ... ja weet je je kan er zoveel meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zag gisteren bij la trappe en groot silo waar Lindt op stondquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tetten?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Niks mis meequote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is wel een kleine vijver om uit te vissen![]()
![]()
Met pasen was het eieren zoeken bij jou ook groot feest?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Je kan er mee touwtje springen en muggen op je rug doodslaan.
Je kan ook heel goed iets lekkers tussen leggen en dan ... ja weet je je kan er zoveel mee
Zeker weten, er zitten er nog wat, niet gevondenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met pasen was het eieren zoeken bij jou ook groot feest?
Chocoladebier?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zag gisteren bij la trappe en groot silo waar Lindt op stond
Ooit getest, was geen succes
Maar was ook geen witbier
Witbierquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Chocoladebier?
Maar was ook geen witbier![]()
![]()
Misschien wil Jussie wel even helpen zoekenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker weten, er zitten er nog wat, niet gevonden
Ik wil helemaal niks!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien wil Jussie wel even helpen zoeken![]()
![]()
Die heeft altijd maar 2 minuten tijdquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien wil Jussie wel even helpen zoekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo dan das een klap in mijn muil, harder kon je niet zijnquote:![]()
@gebrokenglas Je bent niet meer de enige met - puntenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Monniken maken ook chocolade, brood, kaas, honing, mosterd, vast nog meerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Chocoladebier?
Maar was ook geen witbier
Ze zijn nu met 19 man dus ze hebben wat meer te doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ehm.. mag ik je eraan herinneren dat je zelf 3e Paasdag had afgezegd?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan das een klap in mijn muil, harder kon je niet zijn![]()
@:Gebrokenglas Je bent niet meer de enige met - punten![]()
![]()
Nou, dat is dan in elk geval gedeelde smart....quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan das een klap in mijn muil, harder kon je niet zijn![]()
@:Gebrokenglas Je bent niet meer de enige met - punten
Maarja, - punten zijn wel - punten.How can I make this topic about me?![]()
Ooh ja is ook zo. Hier in het klooster zit ook een kloosterwinkel,in de winter maken ze ook gluhweinquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Monniken maken ook chocolade, brood, kaas, honing, mosterd, vast nog meer
Ze zijn nu met 19 man dus ze hebben wat meer te doen
En heel veel andere dingen ja, worsten, zeep, zalfjes, jams,...
Pieterpad loopt er langs, dus misschien kom je er nog wel eensWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Misschien binnenkort weer met Pieterpaddenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh ja is ook zo. Hier in het klooster zit ook een kloosterwinkel,in de winter maken ze ook gluhwein
En heel veel andere dingen ja, worsten, zeep, zalfjes, jams,...
Pieterpad loopt er langs, dus misschien kom je er nog wel eens
Maar ben nu lang niet in LimburgHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Herinner je dan ook waarom ik dat heb gedaanquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ehm.. mag ik je eraan herinneren dat je zelf 3e Paasdag had afgezegd?
Daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat is dan in elk geval gedeelde smart....
Maarja, - punten zijn wel - punten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben slim
Ben nog even gaan plassen en doe DAARNA hiptrustsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ehm.. mag ik je eraan herinneren dat je zelf 3e Paasdag had afgezegd?wat gebeurt hier? Ik heb iets gemist denk ik
Geen vragen stellen, dan doen ze weer een dotjequote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat gebeurt hier? Ik heb iets gemist denk ik
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier zit een verhaal is jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je wilde geen afgelikte boterham hebbenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herinner je dan ook waarom ik dat heb gedaan
Maar de dag ervoor zei je nog dat ik juist naar de dames moest gaan om mijn beloftes waar te maken, dus ja... Wat wil je nou?![]()
![]()
Nee hoor je hebt niets gemist,quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat gebeurt hier? Ik heb iets gemist denk ik
Ja wat wil je nou eigenlijk helemaal?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee, ik wilde geen afgelikte boterham hebben. En in dit geval een mannelijk afgelikte b oterhamquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je wilde geen afgelikte boterham zijn
Maar de dag ervoor zei je nog dat ik juist naar de dames moest gaan om mijn beloftes waar te maken, dus ja... Wat wil je nou?
Mooi is dat, jij date met meerdere vrouwen en Dot is vervolgens de afgelikte boterham.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je wilde geen afgelikte boterham zijn
Maar de dag ervoor zei je nog dat ik juist naar de dames moest gaan om mijn beloftes waar te maken, dus ja... Wat wil je nou?
Typisch wel weer
Ah ja, dit klopt beterquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik wilde geen afgelikte boterham hebben. En in dit geval een mannelijk afgelikte b oterham
Hij wil alles, een is niet genoeg. ALles waar een gat in zit is niet veilig voor hemquote:
Ja waar ik zijn zei bedoelde ik hebben. Stop de tijd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik wilde geen afgelikte boterham hebben. En in dit geval een mannelijk afgelikte b oterham
Maar verhaal blijft staan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mooi is dat, jij date met meerdere vrouwen en Dot is vervolgens de afgelikte boterham.
Typisch wel weerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja waar ik zijn zei bedoelde ik hebben. Stop de tijd.
Maar verhaal blijft staan![]()
Maar het lijkt zo'n lieve jongenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zelfs de mannen niet!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil alles, een is niet genoeg. ALles waar een gat in zit is niet veilig voor hem
Ow shitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hij is echt een meester in het verdraaienquote:
Duidelijk, mijn verhaal ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja waar ik zijn zei bedoelde ik hebben. Stop de tijd.
Maar verhaal blijft staan
Ja de stille wateren he sp3cquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles met gat.
Ik verstop mn stofzuiger ook maar voor de zekerheid
Jaja een typevoudje... gelijk een reden om er niet op in te gaan Dotquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is echt een meester in het verdraaien![]()
![]()
Sleutel in de voordeurOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Alles met gat.
Ik verstop mn stofzuiger ook maar voor de zekerheid
Ok je wilde dus dat ik naar de dames toe ging om m'n beloftes waar te maken, maar zodra ik dat doe zeg je af omdat je geen afgelikte boterham wil? Is dit het verhaal?quote:![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:speklap3000 is niet voor niets in een keer weg![]()
Ik mis hem nog elke dag
Daar sliep ik naast ooit een weekend in Amsterdamquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het verhaal is kort en krachtigquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ok je wilde dus dat ik naar de dames toe ging om m'n beloftes waar te maken, maar zodra ik dat doe zeg je af omdat je geen afgelikte boterham wil? Is dit het verhaal?
Ja
Je had ook kunnen zeggen lieve Dot dat kan jij wel willen, maar ik wil alleen jou.
Maar nee hoor heel DTS moet je in.
En dan als laatste wordt er een derde paasdag verzonnen zodat het lijkt of ik er b ij hoor.
Dat had je verteld jaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daar sliep ik naast ooit een weekend in Amsterdam![]()
![]()
Ja was een leuke user.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien begon mijn zwarte kat leven toen alquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Had gekund jaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het verhaal is kort en krachtig
Ja
Je had ook kunnen zeggen lieve Dot dat kan jij wel willen, maar ik wil alleen jou.
Maar nee hoor heel DTS moet je in.
En dan als laatste wordt er een derde paasdag verzonnen zodat het lijkt of ik er b ij hoor.
![]()
![]()
Ik lik liever niet aan broodquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maakt het wel zoeterquote:
Denk dat ik vanmiddag aan churros ga likken
Zometeen even de natte doekjes inpakkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dus ik weet mijn plaats en dat je nu geen paaseieren bij mij wil zoeken bevestigd mijn gevoelquote:
Ik wil akwee niet in de weg zittenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus ik weet mijn plaats en dat je nu geen paaseieren bij mij wil zoeken bevestigd mijn gevoel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zoek geen paaseieren
Ik verstop ze alleen
Soms een beetje te goed
DIe heeft helemaal aflaten weten door derde paasdag is vergetenquote:![]()
Kortom de mannen hier kan je niet op bouwen
Beter ga je voor de vrouwenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heeft helemaal aflaten weten door derde paasdag is vergeten![]()
Kortom de mannen hier kan je niet op bouwen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer wat geleerd
Niet bouwen op mannen
Gewoon een kutsmoes is het johquote:
Nee niets voor mij, hou niet van natte slotenquote:
Zo leer je hier nog eens watquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weer wat geleerd
Niet bouwen op mannenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ga je voor een droge, die zitten hier ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niets voor mij, hou niet van natte sloten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan ga je voor een droge, die zitten hier ook![]()
hoe weet jij dat nu weer
Ik dacht, man in de fundering, beton storten, huisje bouwen.
Beter niet doen dusWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Het kan wel, moet je goed zoeken, maar denk niet dat je ze hier vindtquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Beter niet doen dus
Verkeerde account ieniquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Beter niet doen dus![]()
Veel ervaring mee?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan ga je voor een droge, die zitten hier ook
Wtf is derde paasdag?
Twee lijkt me wel voldoendeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee jij wilde niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@gebrokenglas ook niet?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan wel, moet je goed zoeken, maar denk niet dat je ze hier vindt
Oh nee die had al een lading minpunten verzameld natuurlijk
Mijn TikTok geeft me gooey brownies met marshmallows
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BMUP ?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu heb ik zin in blondie.
Misschien toch maar wat gaan eten![]()
![]()
Nee, heb alleen de lichtbruine uno penotti, ik ga voor een witte boterham met filet americain die morgen over datum gaat, dus nu snel opetenquote:
Owquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, heb alleen de lichtbruine uno penotti, ik ga voor een witte boterham met filet americain die morgen over datum gaat, dus nu snel opetenSmakelijk dan!
![]()
![]()
Over welke usernames hebben we het?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh ja dat is goede snack voor zoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, heb alleen de lichtbruine uno penotti, ik ga voor een witte boterham met filet americain die morgen over datum gaat, dus nu snel opeten
Heb nog filet ei en uiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oooh ik ben duidelijk niet scherp genoegquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen: ik zal eraan denken als ik m'n witte boterham eet
Gelukkig hou ik niet van pittig, kan ik iig nog van mezelf houden
Donkeykickquote:
Badbitch
Goodbitch
Ben je boos dat jij niet op het lijstje staat?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh ik ben duidelijk niet scherp genoeg
Gelukkig hou ik niet van pittig, kan ik iig nog van mezelf houden![]()
![]()
Ik zal overwegen mn username in Goodbitch te veranderenquote:
Maar toch niet, ik wil natuurlijk niet met sport geassocieerd worden
Verstandig welquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zal overwegen mn username in Goodbitch te veranderen
Maar toch niet, ik wil natuurlijk niet met sport geassocieerd worden![]()
![]()
Nee niet eens.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Donkeykick
Badbitch
Goodbitch
Ben je boos dat jij niet op het lijstje staat?
Zo, kilo of drie drop gekocht. Kan er weer even tegenaan.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik associeer de goodbitch met lekkere billenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zal overwegen mn username in Goodbitch te veranderen
Maar toch niet, ik wil natuurlijk niet met sport geassocieerd wordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Trek drop?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:23 schreef Fogel het volgende:
Zo, kilo of drie drop gekocht. Kan er weer even tegenaan.
HuehuehueHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ow ja, dan is het wel een geschikte usernaam voor mijquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik associeer de goodbitch met lekkere billen
Lekker groot zijn ze iig wel
Ik wil nog wel een kilo of drie (× 10) droppen, komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:23 schreef Fogel het volgende:
Zo, kilo of drie drop gekocht. Kan er weer even tegenaan.
Moet je ook drop kopenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een kilo of drie (× 10) droppen, komt wel dichtbij zo![]()
![]()
Gebruind inmiddels? Of nog wit.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow ja, dan is het wel een geschikte usernaam voor mij
Lekker groot zijn ze iig wel
Wit. Buren kwamen natuurlijk precies naar buiten toen ik in de zon wilde gaan liggenquote:
Verdullemequote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wit. Buren kwamen natuurlijk precies naar buiten toen ik in de zon wilde gaan liggen![]()
![]()
Ik overweeg een scherm te kopen om achter te liggen
Of een spraytanWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik zei nog zo dat ze zachtjes moesten doen voor de foto's.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wit. Buren kwamen natuurlijk precies naar buiten toen ik in de zon wilde gaan liggen
Cockindtjesquote:
En Harlekijn, en tikkels.Bekend problem, al is de helft ook op goed genoeg op zich.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een kilo of drie (× 10) droppen, komt wel dichtbij zoI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oeh ik wil ook tikkelsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
* Fogel geeft een zak tikkels aan spekkiequote:I'm surrounded by morons!
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup
Pasta koken
Saus maken
Kaas over saus
Pasta erbij
Roeren
3 dagen eten.![]()
Geen dropquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar beetje door de rabarbermoes is wel goed schijnt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sta je er niet op?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:39 schreef KoningWouter het volgende:
Ik wil lego doen maar kan 1 steentje niet vinden![]()
Jepquote:
Als je dan een foto maakt van je steentjes
Zoekt de app de juiste eruit
En highlight dezeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wow, enig idee hoe die heet?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Als je dan een foto maakt van je steentjes
Zoekt de app de juiste eruit
En highlight deze![]()
Het was zo verschrikkelijk achterlijk drukquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor.
Was je lekker naar Duitsland?
Het was echt niet leuk meerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Owquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was zo verschrikkelijk achterlijk druk
Het was echt niet leuk meer
Iedereen wilde mario cola halen uiteraard![]()
![]()
Ik denk hetquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow
Iedereen wilde mario cola halen uiteraard![]()
Wat zijn Nederlanders toch asociaal in het buitenland
Ja die brickit zat ik net even naar te kijken. De reviews zijn niet zo veelbelovend. Als je echt wat wilt bouwen moet je natuurlijk weer extra blokjes kopen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)rome-mobile&ie=UTF-8
Wel een heel gaaf idee.![]()
Niet alleen in het buitenlandquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Wat zijn Nederlanders toch asociaal in het buitenland![]()
Ik weet niet of je Duitsers onder normaal kunt scharenquote:
Die lopen hele dagen erbij of ze zo uit de 80er jaren zijn gestapt
Je kunt niet zeggen dat die man geen humor heeftquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft het echt zelf gepost
Bedoelde het gedragquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Duitsers onder normaal kunt scharen
Die lopen hele dagen erbij of ze zo uit de 80er jaren zijn gestapt![]()
![]()
Haha grappig is dat ja, op de een of andere manier kun je Duitsers vaak al herkennen aan de kledingquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Duitsers onder normaal kunt scharen
Die lopen hele dagen erbij of ze zo uit de 80er jaren zijn gestapt
Ftfyquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen dat die man niet de weg kwijt is![]()
Was het maar humorquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen dat die man geen humor heeft
Ze lopen altijd een paar mode trends achter.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha grappig is dat ja, op de een of andere manier kun je Duitsers vaak al herkennen aan de kleding
Of voorquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze lopen altijd een paar mode trends achter.![]()
![]()
Jepquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha grappig is dat ja, op de een of andere manier kun je Duitsers vaak al herkennen aan de kleding
ik zal jou eens fixenquote:
u bent Duits ?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Veel rustiger en meer beleefd over het algemeenIk hou ervanquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Er bestaat ook zoiets als dm.quote:
Owww vertelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat daarin gebeurt![]()
Niet letterlijkquote:
Maar je mag wel ongeveer zeggen wat erin staat
Hoe kom ik daarquote:
In dat dm
Ik mis wat denk ik
Lieve woordenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet letterlijk
Maar je mag wel ongeveer zeggen wat erin staat![]()
![]()
https://dm.fok.nl/quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar
In dat dm
Ik mis wat denk ik
En dan vul je bij 'Stuur naar' de naam aeque in.
✅quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:12 schreef aeque het volgende:
[..]
https://dm.fok.nl/
En dan vul je bij 'Stuur naar' de naam aeque in.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Greysie toch.quote:![]()
Zulke dingen kun je toch niet zeggen.
Mensen die me horen praten vragen dit ook wel vaak ja, misschien ben ik wel echt een beetje Duitsquote:
Dat verklaart wel een boelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mensen die me horen praten vragen dit ook wel vaak ja, misschien ben ik wel echt een beetje Duits![]()
![]()
Ik kan datquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Greysie toch.![]()
Zulke dingen kun je toch niet zeggen.
Aiquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mensen die me horen praten vragen dit ook wel vaak ja, misschien ben ik wel echt een beetje Duits
Dr voorliefde voor wit.quote:
Heb even momentje voor mezelf nodig nu.quote:
Het verklaart alles!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: