SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dan kreeg ie gisteravond niet genoeg aandacht.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dudje is in slijmbal modus deze ochtendOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Neequote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal ik mij beroepen op mijn zwijgrecht?![]()
![]()
Waarschijnlijk, ik was pas na middernacht thuisquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan kreeg ie gisteravond niet genoeg aandacht.
Was nog best fris gewordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan doe ik een Dotje: gaat u vooral verder waar u mee bezig was en wacht niet op mijn antwoord.quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan doe ik een Dotje: gaat u vooral verder waar u mee bezig was en wacht niet op mijn antwoord.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan doe ik een Dotje: gaat u vooral verder waar u mee bezig was en wacht niet op mijn antwoord.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Een Dotje doenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan doe ik een Dotje: gaat u vooral verder waar u mee bezig was en wacht niet op mijn antwoord.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:
Is wel vaak dat mensen die iets daadwerkelijk hebben er juist niet over opscheppenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal ik mij beroepen op mijn zwijgrecht?
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ongezien he hij weet niet super uper vet ben. Kletsdijen en xbenen heb. En grote dikke haren op mijn kin en een wrat op mijn neusquote:
Tetten die bijna de vloer kunnen dweilen en een reet waar je op kan kamperen
Hij leest dit en denkt "tetten"quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ongezien he hij weet niet super uper vet ben. Kletsdijen en xbenen heb. En grote dikke haren op mijn kin en een wrat op mijn neus
Tetten die bijna de vloer kunnen dweilen en een reet waar je op kan kamperen
Ieder z'n fetishquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ongezien he hij weet niet super uper vet ben. Kletsdijen en xbenen heb. En grote dikke haren op mijn kin en een wrat op mijn neus
Tetten die bijna de vloer kunnen dweilen en een reet waar je op kan kamperen![]()
![]()
Denk jequote:![]()
Hij kan er wel kunstjes mee doen zoveel ruimte b ieden ze wel
Somsquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is wel vaak dat mensen die iets daadwerkelijk hebben er juist niet over opscheppen
Soms zeg ik ook gewoon complete onzinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat is waar.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is wel vaak dat mensen die iets daadwerkelijk hebben er juist niet over opscheppen
daarom zeg ik er ook niets over
How can I make this topic about me?![]()
Dus jij hebt eigenlijk nooit koffiequote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat is waar.
daarom zeg ik er ook niets over
De koffie is een leugen!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja je kan een heel verhaal schrijven, maar als het woord "tetten" er in staat, kun je net zo goed alleen dat woord schrijven, rest zien ze toch nietquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je![]()
Hij kan er wel kunstjes mee doen zoveel ruimte b ieden ze wel
Ben wel benieuwd naar de kunstjes
Mijne bieden niet zoveel ruimte voor kunstjes
"ze" ?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja je kan een heel verhaal schrijven, maar als het woord "tetten" er in staat, kun je net zo goed alleen dat woord schrijven, rest zien ze toch niet
Mijne bieden niet zoveel ruimte voor kunstjes![]()
![]()
Dat is waarquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja je kan een heel verhaal schrijven, maar als het woord "tetten" er in staat, kun je net zo goed alleen dat woord schrijven, rest zien ze toch niet
Mijne bieden niet zoveel ruimte voor kunstjes![]()
Je kan er mee touwtje springen en muggen op je rug doodslaan.
Je kan ook heel goed iets lekkers tussen leggen en dan ... ja weet je je kan er zoveel meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: