quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gewoonmezelf ik snap je zorgen heel goed. Sterkte ermee.Mijn vriend rookt al sinds zijn 14e. Had een tijd terug ook een vlek op zijn longen, uitgebreid getest en wat bleek, niks ernstigs. Antibioticakuur van 2 weken en toen was het op controle paar weken later weer weg. Hij is wel wat jonger, 56.
Mush, ik ben vanmorgen geweest. Mijn hersens zien er goed uit. Geen tumor oid. Alleen bewijs van migraine2 kleine vlekjes, maar dat is normaal zei de neuroloog.
De medicatie is nu aangepast. Betablokker gaat op proef eraf want je bloeddruk gaat ervan omlaag en bijwerking is duizeligheid. Mijn andere medicatie was al verhoogd nog niet zo lang geleden, die moet nog op niveau komen. En ik krijg een andere soort medicatie voor als ik een aanval heb.
Toen ik thuis was kreeg ik een telefoontje dat er een overleg kwam met de neuroloog over mijn vader. Dus s'middags weer terug naar het ziekenhuis.
Heel goed gesprek gehad en vragen kunnen stelen.
Blijkt dat hij (ws) zaterdag een hersenbloeding heeft gehad en hoogst waarschijnlijk daardoor de epileptische aanvallen heeft gehad. Hij is er nu vatbaarder door omdat hij ook nog eens caa heeft. (een aandoening waarbij de kleine en middelgrote bloedvaten in de hersenen beschadigd raken. Hierdoor worden de bloedvaten zwak en kunnen ze makkelijker breken of scheuren.)
Het is niet in het gebied van spraak, dus de hoop is dat dat nog wel goed gaat komen. Hij kan nog steeds niet slikken en heeft nu sondevoeding die hij er vanmorgen alweer uit had getrokken. Hij heeft nu een handschoen aan. Hij krijgt nu logopedie. De tong is ook nog wat dik dat helpt ook niet mee.
De linkerkant doet nog steeds niet veel en dat kan best wel zo blijven.![]()
Praten wil nog steeds amper, maar zijn oog gaat wel beter open.
Ze willen hem na het lange weekend met ontslag doen.
Als hij dan nog sondevoeding heeft kan dat lastig worden als ze dat niet aanbieden waar hij nu woont, maar dat is nog even afwachten.
De transferverpleegkundige gaat dat regelen.
Morgen op sbs9, wij gaan ook kijkenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:20 schreef oh-oh het volgende:
Die film komt elk jaar rond deze tijd wel op tv toch?
Ik ben bezig met de boekenkast, gelukkig melden zich via facebook nog wat liefhebbers.
Bedankt voor de tip, kijken of ik vrouwlief zo gek krijg (die heeft echt helemaal niks met oorlogsfilms, ik juist heel veel).quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:58 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Morgen op sbs9, wij gaan ook kijken
Ik denk niet dat hij het echt door heeft eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:34 schreef livelink het volgende:
Mijn vader heeft ook caa, Ingrid. Enge aandoening eigenlijk, want je zit bijna te wachten op een hersenbloeding. Hoe is je vader hieronder? Ziet hij het nog zitten eigenlijk?
Ik kijk elk jaar wel een stukje, morgen samen met mijn 12-jarige de hele film. Vorige week een aantal Liam Neeson films gezien, ziet hij hem eens van een andere kantquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:08 schreef Schanu het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, kijken of ik vrouwlief zo gek krijg (die heeft echt helemaal niks met oorlogsfilms, ik juist heel veel).
Ingrid, wat fijn dat je eigen scan goed was! Maar des te meer zorgen over je vader dus, heel veel sterkte
Klinkt als een fijne vakantie!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:10 schreef exode het volgende:
Heerlijke week vakantie gehad, echt even weg van alles. 5x Legoland, 1x Lego House, veel gezwommen en gewoonweg tijd tekort.
Terugweg ging top, 8 uurtjes over gedaan inclusief stops.
Thuis meteen balen want de vloerenman mag terugkomen en doet dat ook dinsdagochtend.
Het zijn plak pvc betonlook tegels, zo op afstand echt mooi, maar van dichterbij op meerdere plekken slordig. Scheef afgesneden (niet scheef op 1 lijn maar een soort golfbeweging), veel naden, op 3 plekken bobbels, op 1 plek een 'dip'. Dus ik baal nu extra dat het tijdens onze afwezigheid is gebeurd, ook omdat alle lichten aan waren en de wc niet doorgetrokken. Dinsdagochtend komt die eigenaar kijken en krijgt ie de wind van voren. Gelukkig alleen materiaal betaald dus ik heb een goed pushmiddels, eerst oplossen dan betaal ik.
Had overal zitten zoeken naar Schindlers list en net voordat ik um wilde huren, zag ik um staan bij sbs9. Scheelt me weer 3 euroquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:20 schreef oh-oh het volgende:
Die film komt elk jaar rond deze tijd wel op tv toch?
Ik ben bezig met de boekenkast, gelukkig melden zich via facebook nog wat liefhebbers.
De mijne was vorig jaar nog enorm over z'n toeren van the Boy in the Striped Pyjamas, maar die was ook wel erg zieligquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:17 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Had overal zitten zoeken naar Schindlers list en net voordat ik um wilde huren, zag ik um staan bij sbs9. Scheelt me weer 3 euro
Heks van Limbricht hou je toch wel he, is echt een goed boek![]()
Nou, daar dus @:PoesInDoosHeb um geprogrammeerd. Zoon ziet het niet echt zitten want oorlogsfilm en ook nog es in zwart/wit maar Liam Neeson
Paar maanden geleden alle Taken films nog samen gekeken.
Oooh, kak van je vloer exode! Lekkere thuiskomt ook![]()
Daar zou ik ook echt heel erg niet blij mee zijn. En eigenlijk denk ik dat als de baas komt kijken, de legger opnieuw mag gaan leggen.
Goed dat je nog niet alles betaald hebt.
Ik gooide de tv dus net even op sbs9 en toen was net Beverley Hills Cop begonnen. Die kijken we nu
Die hebben we nog niet gezien, staat wel op de kijklijstquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:21 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
De mijne was vorig jaar nog enorm over z'n toeren van the Boy in the Striped Pyjamas, maar die was ook wel erg zielig![]()
SL is gewoon een film die iedereen eens moet zien, hoort bij de opvoeding.
Edit; wij hebben ook de 3 Taken's gezien!
Mijn oudste heeft de Milky Way gemaakt. Die is echt heel gaaf.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:33 schreef exode het volgende:
En veel leuker: morgen staat op het programma om alle Lego van zolder weer naar beneden te halen
Eerst de nieuwe vloer schoonmaken en de keuken en daarna de nieuwe 'keuken'kasten inrichten met jaja Lego.
Nah, vind het echt zo kutquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Daar las ik eerst het boek van de film was minder heftig.
Heks van Limbricht is geleend die gaat ongelezen retour 🙈
Die bowser is supercool!! En wat zonder vh kasteel... James wil die al heel lang hebben, maar zo duurquote:Op zondag 4 mei 2025 00:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mijn oudste heeft de Milky Way gemaakt. Die is echt heel gaaf.
Mevrouw is verslaafd aan lego. Ze heeft bijna alle bloemen, een kat, de grote Simba, Bowser, IJsvogel, McLaren en Red Bull F1 auto en nog wat klein spul. ze wil nu ook alle andere auto's.
T heeft al een aantal jaar het Harry Potter kasteel onder haar bed liggen, maar daar gebeurd verder weinig mee.
SL heb ik in de 3e gezien. Was toen net in de bioscoop. We hadden op school het fascisme project.
Balen van je vloer @:exode
Ik vond de Heks van Limbricht een mooi boek.
Dat doe ik dus ookquote:Op zondag 4 mei 2025 11:29 schreef Tink89 het volgende:
Laat r dan maar even, toch exode? Soms is een beetje afstand en ieder z'n eigen ding ook wel eens even lekker.
Ik ben goed bezig, alleen niet met de meter onkruid in m'n voortuin (sorry buren!). Wel zijn alle stoffen gewassen en zit de laatste nu in de droger, is m'n jurk al volledig geknipt en weet ik dat ik nog veel meer stof ga kopen. Zo fijn dit!
Hey!quote:Op zondag 4 mei 2025 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Lekkere produkteve ochtend Tink!
Ik ben een beetje sad want Veno wil wel Becoming van Michelle Obama en niet de autobiografie van Barack dus nu moeten ze uit elkaar en ze zegt gewoon ijskoud dat boeken geen gevoel hebben![]()
![]()
Ik ga even snel mijn huis aan kant harken, er komt zo even een vriend wat aardbeienplantjes brengen
Zwager heeft ze binnen gelaten, de eigenaar zou een controlerondje lopen en de deur op slot doen. Hij is dus gewoon niet geweest. Ik vind dat echt kwalijk.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:12 schreef hilliebillie het volgende:
Hier ook een productieve ochtend. Niet zo zeer door mij want ik mocht met zoon en z’n team mee naar de tenniswedstrijd (ze hebben alle potten gewonnen dus dat is netjes!)
En man is met dochter in België anti-mieren spul gaan halen (ze zitten hier o-ver-al, en vinden steeds weer een nieuw plekje naar binnen).
En toen hebben ze meteen ook maar vanalles gehaald voor in de moestuin wat as we speak geplant wordt.
(Verder heb ik de afgelopen tijd veel in de tuin gedaan dus vind dat ik wel even mag zitten nu)
Over twee weken wordt er een nieuw bewateringssysteem aangelegd, dat scheelt weer sproeien en steeds de sproeier verplaatsen.
Het huidige systeem was kapot gegaan met het graafwerk voor de fundering en de druppelslang bleek ook lek.
@:exode wel ontzettend balen dat de vloer er niet goed in ligt. Zou je zwager er niet bij zijn als de vloerenman kwam?
Ik begreep niks van deze post en dacht dat Obama en z’n vrouw uit elkaar waren…quote:Op zondag 4 mei 2025 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Lekkere produkteve ochtend Tink!
Ik ben een beetje sad want Veno wil wel Becoming van Michelle Obama en niet de autobiografie van Barack dus nu moeten ze uit elkaar en ze zegt gewoon ijskoud dat boeken geen gevoel hebben![]()
![]()
Ik ga even snel mijn huis aan kant harken, er komt zo even een vriend wat aardbeienplantjes brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Ik ben 1x in een restaurant geweest tijdens dodenherdenking en daar kwam het personeel zo'n 5 minuten van tevoren iedere tafel waarschuwen dat men stil moest zijn om 20.00. Het was inderdaad muisstil. Ik denk dat een beroep doen op iedereen wel werkt.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:47 schreef amaranta het volgende:
Wij zaten in een restaurant met vrienden. We zijn met onze tafel stil geweest. Een enkele andere tafel ook maar de tafel naast ons bijvoorbeeld niet.
En Ralph Fiennes, aka Voldemort speelt Amon Goeth in Schindlers listquote:Op zondag 4 mei 2025 23:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie nu pas dat Asa Butterfield de lead is in boy in the striped pajamas 😱
Maar goed, toen ik die voor het eerst zag was hij natuurlijk nog niet bekend.
Nou die is natuurlijk al een heleboel geweest buiten Voldemortquote:Op maandag 5 mei 2025 16:23 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
En Ralph Fiennes, aka Voldemort speelt Amon Goeth in Schindlers list
Ik herkende hem niet, met neusquote:Op maandag 5 mei 2025 20:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou die is natuurlijk al een heleboel geweest buiten Voldemort
Behangen doet die andere vrouw hier in huisquote:Op dinsdag 6 mei 2025 06:59 schreef Bami het volgende:
@:exode Zit er bij al die wel fijne klussers van jou toevallig ook iemand die goed kan behangen en dat ook een stad of 2 verderop zou willen doen?![]()
Mega irritant trouwens dat de vloer niet netjes gedaan is, hopelijk wordt het snel en goed opgelost!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Mushanga71 op 09-05-2025 19:00:04 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Hoe dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik had net iemand aan de lijn met een gezellige papegaai, die ging zich helemaal met het gesprek bemoeien
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik had net iemand aan de lijn met een gezellige papegaai, die ging zich helemaal met het gesprek bemoeien
Was het niet zijn vrouw?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Hadden ze geen apart kamertje dan? Ik weet nog dat ik bij de BMR met mijn zoon onmiddellijk uit de rij werd geplukt (zonder dat ik zelf iets gevraagd had, ze zagen het meteen) en hij in een apart kamertje direct werd geprikt. Dat ging perfect, ondanks inderdaad ook houdgreep. Maar in ieder geval geen verdere opbouw van stress in de rij. De HPV hoefde hij toen nog niet als jongen, ik denk dat we dat inderdaad ook niet voor elkaar hadden gekregen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:41 schreef Schanu het volgende:
Nou hij zit erin, dat het onze oude buurvrouw was die de prik moest zetten hielp helaas niet. Dikke paniek en vol in de weerstand, tot 3 keer toe vroegen ze of we niet beter konden stoppen en een andere keer proberen. Maar dan zou een volgende keer nog meer paniek oproepen, dan zou ze vanaf nu immers al nachten lang wakker gaan liggen om te piekeren over de volgende afspraak in juni. Er is gewoonweg geen alternatief. Dus uiteindelijk dubbel in de houdgreep, ik met de voormalige buurvrouw, en een andere dame zette de prik. Het duurde een half uur tot ze weer enigszins bij zinnen was![]()
Ik heb ook enorm te doen met alle kinderen die nog moesten nadat ze mijn dochter bijna een kwartier in volle paniek hebben horen schreeuwen en huilen
Ach wat sneu zegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:51 schreef Kyara het volgende:
Mijn meiden zijn in de weigerstand gegaan na die BMR. Die zijn dus ook niet voor hpv gevaccineerd
Ik herken vaak veel van wat je schrijft over B in mijn eigen zoon (nog geen elf, maar de 1.70 voorbij, schoenmaat 44quote:Op woensdag 7 mei 2025 09:52 schreef exode het volgende:
Jeetje, Shanu wat een onderneming zo, maar gelukkig wel gelukt.
Ik moet 19 mei weer met B naar het ziekenhuis voor zijn jaarlijkse controles. Ik zeg bewust nog niets, want anders wordt ie nu al zenuwachtig. Vorig jaar zijn we in korte tijd best vaak geweest en dat waren voor hem geen leuke bezoekjes. Ze bekijken ook weer hoe ver hij in de puberteit zit en of zijn groei goed gaat.
Nou, ik kan je vertellen hij zit vol in de puberteitHij maakt heerlijk grapjes. Vooral over meisjes
B heeft een lange allergielijst en astma, dus wij gaan al heel wat jaartjes naar de kinderarts. Niet specifiek voor zijn vervroegde puberteit.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:11 schreef Jentin het volgende:
[..]
Ik herken vaak veel van wat je schrijft over B in mijn eigen zoon (nog geen elf, maar de 1.70 voorbij, schoenmaat 44, puberteitskenmerken check ) Vraag me bij jouw verhalen wel eens af of wij niet ook iets hadden gemoeten/moeten doen. Mag ik vragen wat maakt dat jullie bij het ziekenhuis lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij praat er ook over tijdens het bezoekje met een hormonendokter, specifiek over die vervroegde puberteit.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:21 schreef exode het volgende:
[..]
B heeft een lange allergielijst en astma, dus wij gaan al heel wat jaartjes naar de kinderarts. Niet specifiek voor zijn vervroegde puberteit.
Vanwege de medicatie wordt bij hem zijn groei etc extra in de gaten gehouden. Vorig jaar werd dus alarm geslagen vanwege de puberteit en heeft hij extra onderzoeken en gesprekken gehad. Oa om een hersentumor uit te sluiten.
Er is ook gesproken over hormonenremmers maar dat zagen wij niet zitten de arts eigenlijk ook niet. Dus hij pubert gewoon verder. Je merkt wel dat hij echt ouder is in gedrag dan zijn vriendjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij praat er ook over tijdens het bezoekje met een hormonendokter, specifiek over die vervroegde puberteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ochtenden zijn ook echt typisch; ik doe zijn deur open na een zachte klop en een jaaaaaa! zeg dat hij zijn bed uit moet. 'Oh mam ga weg!'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat een gedoe met die prikken. En met klussen die lang duren of verkeerd gaan..
Hier dachten we dat oudste vlotter zou zijn qua puberdingen dan jongste (13). Vooral omdat jongste qua karakter jonger is, maar fysiek is gaat hij wel snel. Maar weinig puber gedrag, beide niet, dus dan is het niet erg.
Iemand hier nog tips voor zonnebrand. Normaal heb ik huismerk Kruidvat factor 30 en dat werkt prima als ik ze hint om te smeren. Maar puber gaat over 3 weken op examenreis naar Griekenland en zoek eigenlijk eentje die je maar 1 keer per dag hoeft te smeren. Die huid ziet maar weinig zonlicht, en hij gaat er niet vaak zelf aan denken..Dikke knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat een gedoe met die prikken. En met klussen die lang duren of verkeerd gaan..
Hier dachten we dat oudste vlotter zou zijn qua puberdingen dan jongste (13). Vooral omdat jongste qua karakter jonger is, maar fysiek is gaat hij wel snel. Maar weinig puber gedrag, beide niet, dus dan is het niet erg.
Iemand hier nog tips voor zonnebrand. Normaal heb ik huismerk Kruidvat factor 30 en dat werkt prima als ik ze hint om te smeren. Maar puber gaat over 3 weken op examenreis naar Griekenland en zoek eigenlijk eentje die je maar 1 keer per dag hoeft te smeren. Die huid ziet maar weinig zonlicht, en hij gaat er niet vaak zelf aan denken..GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zonnebrandcreme van Vision had een paar jaar geleden nog de claim dat je maar 1x per dag hoefde te smeren. Dat zeggen ze nu niet meer, want er is geen garantie als je veel zweet of gaat zwemmen tussendoor. Maar ik vind de bescherming wel echt langdurig!Venus in pocketformaat
© loveli
En toch belt hij jou om samen 2 min stil te zijn op 4 meiquote:Op woensdag 7 mei 2025 14:26 schreef Mushanga71 het volgende:
Gecondoleerd @:Deepfreeze![]()
Hillie, is het nog gelukt met de ortho?
En pubers... Dochter heeft dat helemaal overgeslagen dus zoon dacht, laat ik dan puberen voor vier![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2025 14:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Ik ga een naar die Vision kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zonnebrandcreme van Vision had een paar jaar geleden nog de claim dat je maar 1x per dag hoefde te smeren. Dat zeggen ze nu niet meer, want er is geen garantie als je veel zweet of gaat zwemmen tussendoor. Maar ik vind de bescherming wel echt langdurig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das idd ook weer zoquote:Op woensdag 7 mei 2025 14:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En toch belt hij jou om samen 2 min stil te zijn op 4 mei. #komtwelgoed
Ik wil als deze allemaal zijn gaan hemelen helemaal niks meer. Maar als het dan toch moet wel een kat en geen hond.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:40 schreef exode het volgende:
Wat een schatje F_r, maar geen huisdier niet hoor, geen kat meer.
B zet nog steeds in op een slang, of anders een pupquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:41 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik wil als deze allemaal zijn gaan hemelen helemaal niks meer. Maar als het dan toch moet wel een kat en geen hond.
Vosjes zien er ook heel schattig uit. Met reptielen heb ik helemaal niksquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:46 schreef exode het volgende:
[..]
B zet nog steeds in op een slang, of anders een pupJuul wil een kat of een vos. Ja ik heb bijzondere kinderen.
Als er hier een konijn hemelt, gaat de andere naar de opvang en stoppen we ook met huisdieren. Of ja, misschien dat ik dan wel pleeggezin wil zijn voor de konijnenopvang, maar niet meer structureel. Ik vind diertjes heel leuk, maar de zorg toch ook wel pittig.quote:
Ik hoop dat je pa snel voldoende opknapt en beter gaat slikken.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Niks bijgelezen, maar moest dit ff kwijt.
Net terug van het ziekenhuis. Willen jullie duimen/bidden dat het slikken snel beter gaat met mijn vader? Het is nu 50/50 dat het goed komt. De sonde probeert hij er nog steeds uut te trekken .
Ze geven het nu handmatig.
Ws heeft hij ook nog longontsteking gehad . Daarvoor heeft hij ook ab gehad.
Ze willen hem vrijdag al wel met ontslag doen. En als ze bij de Wijde blik de juiste zorg kunnen geven kan hij gewoon terug naar huis.
Hij is wel erg zwak. Nog erg moe. Slechte conditie. De zorgen zijn er dat dat niet veel verbeterd.
Zo erg dat er gesproken is dat hij meer terug kan naar de ic mocht er wat gebeuren. Daar pest je hem alleen maar mee.😢
De linkerkant doet nog steeds niet veel.
Nu fikse migraine door de stress.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoop dat je pa snel voldoende opknapt en beter gaat slikken.
Onder de spoiler wat over mijn moeder en wel/geen IC. Ik laat het aan jou of je het wil lezen.Dat kwam zeker wel even binnen ja. Nu maar weer afwachten hoe het verder gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eergisteren superhelder en vandaag amper kunnen praten. Ook veel last van zijn keel. Logisch ook, want hij kan niet drinken. Grapjes maken doet hij nog wel gelukkig.
Kloptquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:32 schreef amaranta het volgende:
Gecondoleerd Deepfreeze.
@:Fr_ jij hebt toch pas net een hond?
Ik denk dat wij echt een van de liefste honden hebben. Ik ben alleen echt een kattenmens en mijn man meer een hondenmens. Ik vind een hond ook meer werk dan een kat. Dat is persoonlijk dat weet ik.quote:
Nou, hier in de wijk liep er dus wel een met een kat buiten. Was zoo gaafquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:52 schreef oh-oh het volgende:
Nee een hond is ook meer werk dan een kat, met een kat ga je niet op stap en zo, doorgaans.
Ik zei dan ook doorgaans he.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:58 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nou, hier in de wijk liep er dus wel een met een kat buiten. Was zoo gaaf
Dat zijn ze zeker en over het algemeen zijn maine coons goede klimmers wij hadden in ons vorige huis schrikdraad op de schutting. Een maine coon van ons heeft zijn gewicht niet mee dus die kan het niet meer en dan is hij zijn eten kwijt die denkt er niet eens aan. Maar de kitten mag dus niet naar buiten die is zo nieuwsgierig en kan goed springen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:25 schreef hilliebillie het volgende:
Gefeliciteerd f_r!
Hier willen we ook nog even kijken hoe we het met de katten gaan doen. Ze moeten sowieso de eerste drie maanden binnenblijven. We hebben op zich wel een grote tuin, maar geen (goed) afgezette tuin. Dus even kijken of we het kunnen aanpakken als ze buiten zijn met ons er bij. Of toch ook een tuigje. Al vind ik dat altijd ook wel een apart gezicht. Maar is blijkbaar niet het type kat om echt buiten op pad te laten gaan omdat ze te goeder trouw zijn en met iedereen meewandelen.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:41 schreef F_r het volgende:
Mijn oudste is vandaag jarig. 14 alweer wat is dat snel gegaan.
Oeh, succes 🍀quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:06 schreef amaranta het volgende:
Mijn baby gaat morgen starten met haar eindexamens. Time really flies!
2,5 die wordt in september 12 en start na de vakantie op de middelbarequote:Op donderdag 8 mei 2025 18:06 schreef amaranta het volgende:
Gefeliciteerd Fr_ 14 jaar is al echt een hele mijlpaal.
Hoeveel schelen jouw kinderen ook alweer? Gaat jouw jongste na de vakantie naar de middelbare school of zit ze d’r al op?
Succesquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:06 schreef amaranta het volgende:
Mijn ukkepuk begint ook morgen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:06 schreef amaranta het volgende:
Succes ookquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:04 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Mijn ukkepuk begint ook morgen.
Spannende 2 weken.
(Voor mij, hij maakt zich geen zorgen)
Mijn middelste nichtje ook, spannend !quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:06 schreef amaranta het volgende:
Veel succes!!quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:06 schreef amaranta het volgende:
Voor jouw nichtje ook!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn middelste nichtje ook, spannend !
Ze zou volgend jaar 2 bachelors gaan doen maar had zich een beetje verkeken op haar portfolio, nu gaat ze een jaar werken en daaraan werken.
Ik ben de 30 al voorbij.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:12 schreef vencodark het volgende:
Ik deed 23 jaar geleden examen.
Tijd vliegt.
Ik bekeek de antwoorden op teletekst. Nam de antwoorden over op een blad en dan kon ik thuis savonds kijken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben de 30 al voorbij.
Voelt verdomd lang geleden
Ik was iets eerder maar idd teletekst 😄quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik bekeek de antwoorden op teletekst. Nam de antwoorden over op een blad en dan kon ik thuis savonds kijken.
En er staat me ook nog iets bij van eindexamen journaal?
1996 iig 😇
Eindexamenjournaalquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik bekeek de antwoorden op teletekst. Nam de antwoorden over op een blad en dan kon ik thuis savonds kijken.
En er staat me ook nog iets bij van eindexamen journaal?
1996 iig 😇
Knuffelquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:27 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ben gestopt met tellen.
Er viel een grondboor op mn teen en nu istie blauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ik heb geen ervaring met een slowcooker, maar het schoonmaakgemak van een airfryer valt me eigenlijk best tegen. Dus dingen die gewoon in een pan kunnen, bak ik toch vaak gewoon in de pan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik kocht net een airfryer, gewoon, omdat het kan. Slowcooker bonjour ik de schuur in, hopelijk gebruik ik de airfryer vaker![]()
Mandje kan in de vaatwasser, wat moet er verder worden schoongemaakt? Zoon wilde er één, zn zus had laatst heel snel patat en kipdingen erin gemaakt en dat vond ie wel heel gaaf.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:40 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met een slowcooker, maar het schoonmaakgemak van een airfryer valt me eigenlijk best tegen. Dus dingen die gewoon in een pan kunnen, bak ik toch vaak gewoon in de pan.
Verder dan suddervlees en pastasaus kom ik niet. Ik heb een grote en dan moet ie ook meteen vol waardoor ik veel invries en ik dat ding dus maar 2x per jaar ofzo gebruikquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe echt 100 x meer met mijn slowcooker dan met mijn airfryer 😂.
Ik had vrienden uit België op bezoek en we gingen even drie uur lopen met 14 honden. Het veld was eigenlijk al net wat te warm voor de echte oudjes.
Ah, zo. Dat kan, ik gooi mijn pannen ook nooit in de vaatwasser. Maar de mandjes ga ik toch proberen, staat in de beschrijvingquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:42 schreef Hupje het volgende:
Ah ja, ik durf dat mandje niet in de vaatwasser te doen, dus daar zit het hem vast in.
Ik gooi ze altijd in de vaatwasser. Wij hebben tegenwoordig de Ninja duoquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:42 schreef Hupje het volgende:
Ah ja, ik durf dat mandje niet in de vaatwasser te doen, dus daar zit het hem vast in.
Ze worden ontzettend lekker en niet vettig. Ik zet de airfryer wel altijd buitenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:50 schreef Mushanga71 het volgende:
Worden die kippenvleugeltjes echt knapperig, exode?
Ik frituur ze altijd, met kipkruiden, maar dat geeft zulke vette troep en 3 dagen later ruikt het huis er nog naar. Dat maak ik dus bij hoge, zeer hoge, uitzondering.
Ik heb de Philips dual basket, 1 mandje die je in 2 kan splitten dus er kunnen veeel vleugeltjes inquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:09 schreef exode het volgende:
[..]
Ze worden ontzettend lekker en niet vettig. Ik zet de airfryer wel altijd buitenWij hebben er 1 met 2 bakken van Philips.
Daarom heb ik een dubbele bakquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:47 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb zelfs twee airfryers. Want dan zijn de friet en de snacks tegelijk klaar. Of de risotto en de groente erbij ofzo. Komt doordat onze grote niet in de caravan mee kon, dus wat kleinere erbij. Hij wordt hier bijna dagelijks gebruikt. Even een afbakbroodje bij de lunch, eitjes erin koken, complete maaltijd of juist alleen twee appelflappen... Ik gebruik m'n oven alleen nog voor taarten en lasagne en grote hoeveelheden.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Auw!! Sterkte mush
Mag ik even zeggen dat de hond in huis halen echt de beste keuze ooit was... de kids zijn zo gek op hem en hij op hun, en vooral op de jongste ( wat ik stiekem hoopte ivm de therapeutische werking)
We hebben deze week foto's laten maken.
😍💜SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Hoe werkt het met groente, droogt dat niet uit?quote:Op zondag 11 mei 2025 09:02 schreef Vanyel het volgende:
Ik doe kip, friet en snacks, alles afbak, groente in de airfryer. Tuna melts
Start best vaak aan hier.
Gister was ie nog vies van kip, moest ik op de oven wachten voor opfrissen van het stokbrood. Zó langzaamaan
Maar hij gaat inmiddels wel naar feestjes. Dat is wel een pluspunt toch?quote:Op zondag 11 mei 2025 09:52 schreef livelink het volgende:
Mijn moederdag begon bij het wakker worden van een kotsende zoon![]()
Feest gehad vannacht en de combinatie van te veel alcohol en oververmoeidheid (hij was na het feest nog 50 km. naar huis gefietst). Hij kwam pas om 05.45 thuis. Hij wilde om 13.00 vanmiddag nog naar een ander feest. Ik betwijfel ten zeerste of hij dat wel gaat redden
quote:Op zondag 11 mei 2025 12:00 schreef vencodark het volgende:
Loop ik naar mijn auto, zie ik een wesp naar binnen kruipen.
Heeft dat beest doodleuk een heus wespen nestje in mijn achterklep gebouwd.
Het is een heel kleintje met 1 wesp.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:05 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Gelukkig nu nog niet vol met wespen en daarom nog handmatig te verwijderen, denk ik?
Ja, die heb ik ook jaarlijks in mijn schuur. Alleen een beginnend nestje met de koningin. Die kun je nog vrij makkelijk verwijderen als de koningin van het nest weg is. Dan gaat ze daarna ergens anders een nest bouwen.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een heel kleintje met 1 wesp.
Ze is vast net van het weekend begonnen?
Even kijken of ik een foto kan uploaden.
Ja, zoiets las ik al. Dat mag mijn man straks gaan doen.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook jaarlijks in mijn schuur. Alleen een beginnend nestje met de koningin. Die kun je nog vrij makkelijk verwijderen als de koningin van het nest weg is. Dan gaat ze daarna ergens anders een nest bouwen.
Ik zag de wesp toevallig naar binnen kruipen toen ik naar mijn auto liep.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zoiets zou ik waarschijnlijk niet eens opmerken.
Ja, zeker!quote:Op zondag 11 mei 2025 12:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zag de wesp toevallig naar binnen kruipen toen ik naar mijn auto liep.![]()
Ben er wel blij om want voor je het weet rijd je met een hele kolonie weg.
Vast wel als je het helemaal kaal erin mikt, maar niet met wat olie oidquote:Op zondag 11 mei 2025 09:41 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Hoe werkt het met groente, droogt dat niet uit?
En tuna melt![]()
Geloof dat ik um er maar weer uitgooi, hallooo kilo's
Die hebben wij hier al liggen voor vaderdagquote:Op zondag 11 mei 2025 19:49 schreef taxibabe het volgende:
en een diy houten knikkerbaan
[ afbeelding ]
Wat toevallig! Ik ben al wel begonnen, maar nog niet ver, ik heb net de grote tandwielen in elkaar. Op de doos staat 8 uur werk, maar ik denk dat het wel meer is.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:54 schreef Hupje het volgende:
[..]
Die hebben wij hier al liggen voor vaderdagLaat je even weten of-ie te doen is?
Ik heb met kerst de kersthuisjes en muziekdoosjes gemaakt. Verder ook de wereldbol en de zeppelin. Owja en de motor en de trein, die waren wel lastig.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:37 schreef Hupje het volgende:
@:taxibabe en @:Nijna Vriend heeft de wereldbol van hetzelfde merk gemaakt en dat ging best oke. Vandaar dat J en ik deze knikkerbaan alvast gekocht hebben toen we hem tegenkwamen. Nog even bewarenIk ben zelf niet zo van dat soort friemel werkjes.
Hoe is het nu met je vader?quote:Op zondag 11 mei 2025 20:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb van Kim een mooi beeldje gekregen van een sneeuwuil en een halloween sleutelhanger, ze weet goed mijn smaak!En van Tyler een reep pure chocola en een bol.com bon
Voor mijn moeder hebben mijn zus en ik een aparte plant gekocht. Normaal doen we er niks aan, maar gezien de stress om mijn vader vonden we dat ze wel een opkikkertje kon gebruiken. Had ze dus ook nooit verwacht. Erg blij mee.
Ik heb de knikkerbaan van ROKR. Zo leuk om te maken.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:02 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Wat toevallig! Ik ben al wel begonnen, maar nog niet ver, ik heb net de grote tandwielen in elkaar. Op de doos staat 8 uur werk, maar ik denk dat het wel meer is.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben bij 16 minuten![]()
Zo eentje, van Ugears, heb ik vorig jaar op mijn verjaardag gehad. Het jaar ervoor een spin, met opwindmechanisme. Erg leuk spul!quote:Op zondag 11 mei 2025 19:49 schreef taxibabe het volgende:
Wij hebben niet veel gedaan, ik heb een knutselwerkje gekregen en een diy houten knikkerbaan
[ afbeelding ]
Kind heeft vooral weer veel buiten gespeeld met de buurtkinderen en wij genoten van het mooie weer.
Dan ben ik misschien gewoon niet zo handig dat kan ook nogquote:Op zondag 11 mei 2025 20:37 schreef Hupje het volgende:
@:taxibabe en @:Nijna Vriend heeft de wereldbol van hetzelfde merk gemaakt en dat ging best oke. Vandaar dat J en ik deze knikkerbaan alvast gekocht hebben toen we hem tegenkwamen. Nog even bewarenIk ben zelf niet zo van dat soort friemel werkjes.
[ Bericht 15% gewijzigd door hilliebillie op 12-05-2025 07:56:54 ]
Ik bedoelde helemaal niet dat je het niet goed zou doen!quote:Op maandag 12 mei 2025 07:36 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dan ben ik misschien gewoon niet zo handig dat kan ook nog, altijd makkelijker om het materiaal de schuld te geven he
Oh nee zo bedoelde ik het ook niet hoor (nadeel van geschreven woord), ik vond mn eigen reactie nogal negatief en blij om te lezen dat anderen een betere ervaring hebben met dat action pakketquote:Op maandag 12 mei 2025 08:48 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik bedoelde helemaal niet dat je het niet goed zou doen!Ik begin er niet eens aan omdat ik denk dat ik het niet kan
(qua geduld en motoriek)
Omdat het een goedkoop setje is van Action had ik eerst ook mijn twijfels, maar nu de wereldbol lukte, vond ik dat we deze knikkerbaan ook wel konden proberen.
Ik denk dat het dan eerder een mol zal zijn dan een rat.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:07 schreef hilliebillie het volgende:
Geïnspireerd door onder ander @:exode net via marktplaats een wildcamera opgehaald. Eens kijken wie de holletjes graaft of we dat vast kunnen leggen vannacht of ergens de komende nachten.
Ik ben bang dat het holletje formaat rat is![]()
Het is een flink gangenstelsel want op die plek zakt de grond best wat in als je er overheen loopt.
Nou gaat er komend weekend op die plek ook gegraven worden voor de een leiding voor ons bewateringssysteem dus de holletjes zullen verdwijnen, maar grote kans dat er gewoon wat nieuws gegraven gaat worden.
Ik hoop het, maar ik dacht dat mollen altijd molshopen maakten aan het eind van de gang.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan eerder een mol zal zijn dan een rat.
Pffff, fijn dat het nu wel goed zit.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:14 schreef exode het volgende:
Vanavond kwam de elektricien even langs om de perilex stekker aan de kookplaat te maken wat resulteerde in een volledig gerenoveerde groepenkast. Lang verhaal kort: de inductieplaat groep zat niet goed aangesloten. Hij schrok zich rot toen hij hem opentrok. Hij baalde dat ie dat niet eerder had gedaan, maar dit had hij nog nooit meegemaakt. In onze oude keuken werkte de kookplaat gewoon namelijk. Er zat een draad los en die hadden ze gewoon ergens tussen gepropt. Hij kwam er pas achter nadat hij draadje na draadje langsliep.
Dus hij heeft alle groepen nagelopen.
Echt wat een beunhaas is hier bezig geweest. Zo blij dat alles is nagekeken.
Morgen komen ze de vloer oplossen, ben erg benieuwd....
En het tegelen is ook ingepland2 juni al, heeft zwager even geregeld vandaag.
Hij is vandaag ontslagen uit het ziekenhuis. Hij is nu naar Anholt een verpleeghuis voor revalidatie. Waar hij een paar jaar geleden ook is geweest. Toen hij zijn rug had gebroken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn vader had vandaag de ct scan met vloeistofSterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wachten is killing.
Mijn vader had vandaag de ct scan met vloeistof
Update:quote:Op zondag 11 mei 2025 19:54 schreef Hupje het volgende:
[..]
Die hebben wij hier al liggen voor vaderdagLaat je even weten of-ie te doen is?
Mijn vader had vandaag de ct scan met vloeistofPoeh heftig, sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn vader had vandaag de ct scan met vloeistofDikke knuffel uit 🇧🇪SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Eens.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:46 schreef Mushanga71 het volgende:
Wat een baggerzooi die eerste halve finale van het esfEnige nummer wat te pruimen was, is dat van Claude.
Oh, en IJsland kan er ook nog mee door.
Jaa, dat is het he? Het ene nummer pakt meteen, het andere moet je vaker horen. Hoorde net Zweden weer en die kan ook nog wel door de beugel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens.
Voor mij sprong Claude er wel uit, maar misschien ben ik niet zo objectief als de gemiddelde buitenlandse kijker.
Wellicht dat Italië, die Espresso Guy (weet zo gauw niet welk land dat is) en Albanië nog liedjes zijn die ik later meer ga waarderen.
De rest was zooooooi.
Oh zeker 1 van de betere. Samen met The Common Linnets, Duncan en Jeangu met Grow in 2020 die niet doorging.quote:
Kan me die heel niet herinnerenquote:
Birdsquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:45 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Kan me die heel niet herinneren![]()
Ben het toen gaan boycotten na dat trio, geen idee meer hoe ze heettenMet die fladder jurken en dito liedje.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik pas een paar jaar weer kijk. Dochter ging kijken en toen ben ik dat ook maar gaan doen, alleen al om over en weer te kunnen appen wat we van wie vonden
Mijn vader had vandaag de ct scan met vloeistofWat ellendig, sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Nee, dat was het niet. Heb het opgezocht, Frizzle Sizzle, aka, Frutsel Prutsel. Toen was ik er klaar mee😖 Dat was in 1986. Vandaar ook dat ik Johnny Logan gemist had met het nummer Hold me now. Dat werd gelukkig een hitquote:
Jaa, dat was toch wel zoo irritant dat het commentaar voorliep! Hopelijk hebben ze dat gefixt voor zaterdag.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:05 schreef FlyingFish het volgende:
Sterkte gm87. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid en valt het mee qua vorm.
Ik vond de uitslag echt heel raar gedaan. Steeds 3 willekeurige landen waarvan er dan 1 won, en dat tig keer omdat er 10 van de 15 landen doorgingen. Maar landen die dus niet doorgingen verloren niet een keer, maar meerdere keren. Beetje stom gedaan. En het beeld van de commentator liep voor, die verklapte elke keer weer wie er won een paar tellen voor het op tv uitgezonden was.
Ik heb verder overigens niks er van gezien, ik vind vooral de uitslag kijken altijd leuk
Ik keek.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik keek vroeger altijd met vrienden via whats app online maar die duffen zaten gisteren in het theater, zat ik alleen naar die miserie te kijken, was toch niet hetzelfde
Het is niet hetzelfde als met hysterische homo'squote:
True. I couldn’t compete.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde als met hysterische homo's
Och wat een verschrikkelijk nieuws. En ook nog veel onzekerheid.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn vader had vandaag de ct scan met vloeistof
Snap ik, je wil nu duidelijkheid en actie. Er brandt een kaarsje voor je papa hier.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn vader krijgt vrijdag een petscan en de woensdag erna een afspraak bij de longarts, alsnog supersnel allemaal maar voor mij te traag..
Dat wachten is echt naar zeg. Er veranderd niet zoveel in die paar dagen, maar je wilt gewoon graag weten hoe&wat..quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn vader krijgt vrijdag een petscan en de woensdag erna een afspraak bij de longarts, alsnog supersnel allemaal maar voor mij te traag..
Bij ons werkt dat echt voor 99%, zeg maar! Ideaal!quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:09 schreef exode het volgende:
Wij hebben nu een no frost variant, ben benieuwd of dat in de praktijk klopt.
Onze vriezer met no frost staat nu denk ik 2-3 jaar in de bijkeuken, ik heb er nog nooit omkijken naar gehad. Ik wil nooit meer anders!quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:09 schreef exode het volgende:
Dat wordt een lange week...quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Nou @:vencodark dat klinkt als een goede investering!
Die van mij heeft dat ook en in de 25 jaar dat ik hem heb, nog nooit hoeven te ontdooien. Dus ja, het werkt échtquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:09 schreef exode het volgende:
Zo is dat. De bami's hebben het dan veel te warmquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:50 schreef vencodark het volgende:
Wij hebben dus een gewone vriezer. In 2013 tweedehands gekocht, 7 lades.
In 10 jaar nooit eens ontdooid totdat mijn zoon hm eens 1,5 dag open had gelaten.![]()
Heel de zooi schoongemaakt en ergs blij met het resultaat.![]()
Nog geen half jaar later flikt hij het weer.![]()
Ik had geen zijn weer alles schoon te maken dus nu zit er net zo veel ijs aan als voor die ultieme schoonmaak.
Onlangs liet A. de vriezer weer open staan maar gelukkig kwam ik daar na een half uur al achter.
Er hangt nu een groot A-4 aan de deur dat de vriezer GOED DICHT MOET.
Zo’n leven met suiker ruimt wel lekker op hè.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik had op Vinted wat kleren geshopt want de meeste leggings vielen van mijn kont. Maat 38 gekocht, wordt al ruim. Ik heb al mijn oude te grote leggings maar in een vuilniszak gepropt meteen. Van het weekend de rest van de kast maar leegruimen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |