Hmzzz, wit was niet perse wat ik in mijn hoofd had bij dit liedquote:
Eerlijk is eerlijk, het ziet er spectaculair uitquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:00 schreef Momo het volgende:
🇮🇱 Israel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit weer achter een desktop dus weer foto´s in plaats van de tweet. Eerste foto ziet er mooi uit.
Dit gaat waarschijnlijk een Loin D'Ici-achtig resultaat scorenquote:
Een Israël winst zou mij niet helemaal verbazen...quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het ziet er spectaculair uit
Het ziet er zeker goed uit. Al hoop ik dat de publieksscore dit jaar ook in een neerwaartse spiraal zit.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het ziet er spectaculair uit
Zo, die pakken wel even uit.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:00 schreef Momo het volgende:
🇮🇱 Israel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit weer achter een desktop dus weer foto´s in plaats van de tweet. Eerste foto ziet er mooi uit.
Mooi dat ze niets aan de outfit aanpast. Het is alleen maar mooier gewordenquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:25 schreef Momo het volgende:
🇫🇮 Finland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de EBU daar echt niet op zit te wachten, dat kan namelijk wel eens het einde van het ESF betekenen in deze situatiequote:Op woensdag 7 mei 2025 11:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Een Israël winst zou mij niet helemaal verbazen...
Ik vind dit dus wel beter dan haar NF outfitje. Mooi dat blauwe op het podium.quote:
quote:Na deze repetitie volgt er op maandagmiddag een doorloop van de 1e halve finale waarbij de pers aanwezig mag zijn in de zaal. Op maandagavond zitten er ticketkopers in de zaal en op hetzelfde moment ziet de pers pas voor het eerst de opvoering zoals die op dinsdag op tv te zien moet zijn.
Ik moet het rode pakje van Princ eerst even in een bewegende versie zien denk ik. 😇quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:16 schreef grazz het volgende:
Dat witte pakje van ADONXS is het ook niet echt he? Doet hem geen goed vind ik persoonlijk.
Het rode pakje van Princ vind ik ook niks. NF outfit vond ik hem beter staan. Toch @:Greys ?![]()
Israel ziet er idd spectaculair uit. Ik geloof dat ik een beetje een crush begin te krijgen op de Georgische dame.
zo ken ik je weerquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet het rode pakje van Princ eerst even in een bewegende versie zien denk ik. 😇
Dit ziet er best prima uitquote:
De bookmakers lijken redelijk zeker over de 10 qualifiers maar ik denk dat België (helaas) en San Marino wel in de gevarenzone zitten. De andere 8 lijken mij wel redelijk zeker.quote:Op woensdag 7 mei 2025 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit ziet er best prima uit![]()
Ik heb nog steeds het idee dat dit gewoon kan kwalificeren als 9e of 10e
Ook wel lief dat zijn vrouw(die gelukkig weer kankervrij is) erbij is op het podium want het nummer gaat over haar.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:16 schreef Em31 het volgende:
Dat podium/de lampen bij het filmpje van Slovenië![]()
![]()
![]()
Zweden, Estland, Nederland, Oekraïne en Albanië zijn wel > 99% zeker. (1-5)quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:12 schreef Momo het volgende:
[..]
De bookmakers lijken redelijk zeker over de 10 qualifiers maar ik denk dat België (helaas) en San Marino wel in de gevarenzone zitten. De andere 8 lijken mij wel redelijk zeker.
Ik denk dat Noorwegen ook wel doorgaat, geen briljante zanger maar best steady, bookies geven hem 85%. Die K pop achtige sound doet het goed bij de jeugd. Of hij moet last hebben nog steeds van zijn tanden en daardoor vocaal falen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden, Estland, Nederland, Oekraïne en Albanië zijn wel > 99% zeker. (1-5)
Polen en Cyprus zijn ook zeer waarschijnlijk. (6-7)
Slovenië maakt grote kans. (8)
Noorwegen is een kanshebber, maar die zanger is live niet briljant en geen charisma-kanon. (9)
Daarna komt de groep voor de tiende plek (of 9e en 10e als Noorwegen faalt) met België, Azerbeidzjan, Portugal en IJsland.
Kroatië en San Marino lijken me wel klaar.
Sowieso dat overal en nergens wat neergezet wordt, geen idee waar te beginnen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:29 schreef Funhouse het volgende:
Wat irritant dat de widescreen/horizontale video's alleen op facebook gezet worden ipv youtube
Op Twitterquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:34 schreef Niels93 het volgende:
Zweden staat ook online: https://www.instagram.com/p/DJWqTL8pOMx/
Als je hier de vierder danser al mist, wordt dat nog wat bij Claude.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:46 schreef Meridiaan het volgende:
De achtergrond bij Zweden is wel erg mooi.
En ooh, wat mis ik die vierde danser
Daar heb ik nog geen bewegend beeld van gezien muv dat bij Eva.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Als je hier de vierder danser al mist, wordt dat nog wat bij Claude.
ik vind het jolig, maar meer dan dat ook niet. Als het Moldavië was geweest had er niemand van wakker gelegen. Echt zo zonde hoe Zweden altijd meteen zo op handen wordt gedragen.quote:
Dat spookte ook eerder door mijn hoofd.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:24 schreef Em31 het volgende:
Als ik dit zo zie hoop ik toch niet dat het bij ons echt het grootste deel alleen maar donker is.
Als ze voor een ander land hadden meegedaan had het denk ik net zo hoog gestaan. Want dat Zweden eventueel weer zou winnen zitten volgens mij (maar dat kan ik mis hebben) meer fans NIET dan wel op te wachten. Maar het lied is gewoon verdomd aanstekelijk en zit uitstekend in elkaar. Alles klopt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:59 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
ik vind het jolig, maar meer dan dat ook niet. Als het Moldavië was geweest had er niemand van wakker gelegen. Echt zo zonde hoe Zweden altijd meteen zo op handen wordt gedragen.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Dat spookte ook eerder door mijn hoofd.
Toch denk ik het wel hoor. Claude en dansers op een zwarte achtergrond. Die LEDS gaan pas heel laat gebruikt worden en ik denk niet dat we dat deel krijgen te zien. Ik denk stukje uit 2e couplet en begin 2e refrein.
Less is morequote:Op woensdag 7 mei 2025 15:24 schreef Em31 het volgende:
Als ik dit zo zie hoop ik toch niet dat het bij ons echt het grootste deel alleen maar donker is.
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Dat spookte ook eerder door mijn hoofd.
Toch denk ik het wel hoor. Claude en dansers op een zwarte achtergrond. Die LEDS gaan pas heel laat gebruikt worden en ik denk niet dat we dat deel krijgen te zien. Ik denk stukje uit 2e couplet en begin 2e refrein.
hadden ze maar voor Finland meegedaan dan was ik ookquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze voor een ander land hadden meegedaan had het denk ik net zo hoog gestaan. Want dat Zweden eventueel weer zou winnen zitten volgens mij (maar dat kan ik mis hebben) meer fans NIET dan wel op te wachten. Maar het lied is gewoon verdomd aanstekelijk en zit uitstekend in elkaar. Alles klopt.
Dat ben ik helemaal met je eens hoor!quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
hadden ze maar voor Finland meegedaan dan was ik ook![]()
![]()
het is niet het lied, maar weer die zweden... en die zweedse invloed in de EBU
het gedoe vorig jaar, please niet weer naar Zweden in 2026
doe maar Wenen of Parijs (of Schip Ahoy)![]()
Ligt het nou aan het geluid of is de rechtse niet goed bij stem? Die met de accordeon.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Op Twitter
[ x ]
In de reacties zijn mensen teleurgesteld dat we de grote worst niet te zien krijgen
Cyprus en België zitten erg in elkaars vaarwater. Het is een van de twee die doorgaan. Cyprus heeft geen vriendjes zoals Griekenland deze semi. Maar die heeft wel het voordeel van de laatste plek.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden, Estland, Nederland, Oekraïne en Albanië zijn wel > 99% zeker. (1-5)
Polen en Cyprus zijn ook zeer waarschijnlijk. (6-7)
Slovenië maakt grote kans. (8)
Noorwegen is een kanshebber, maar die zanger is live niet briljant en geen charisma-kanon. (9)
Daarna komt de groep voor de tiende plek (of 9e en 10e als Noorwegen faalt) met België, Azerbeidzjan, Portugal en IJsland.
Kroatië en San Marino lijken me wel klaar.
Dit is onzin. De Eurovisie-community wil juist liever niet dat Zweden weer wint, maar omdat dit zo'n verdomd goede inzending is wordt het tóch volop omarmd. Als het Moldavië was misschien nog wel meer. Het is gewoon het beste liedje dat ertussen zit. En het is ook volkomen authentiek, dat is iets wat we van Zweden niet gewend zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:59 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
ik vind het jolig, maar meer dan dat ook niet. Als het Moldavië was geweest had er niemand van wakker gelegen. Echt zo zonde hoe Zweden altijd meteen zo op handen wordt gedragen.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:46 schreef Niels93 het volgende:
Oekraine: https://www.facebook.com/watch/?v=1748419846027462
Er staat een schema in de OP.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:06 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer moet de Big 5? Ik ben erg benieuwd naar Italie en VK
Het is de Avrotros, meesters van de anti-hype, dus we krijgen ongetwijfeld het saaiste stukquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:26 schreef Arizona het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar onze eerste beelden, ik hoop er echt op om (al) wat spektakel te zien.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:01 schreef Niels93 het volgende:
Noorwegen: https://www.facebook.com/(...)os/1871968326956413/
Heb je in het schema in de OP gekeken wanneer ze moeten?quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:55 schreef Niels93 het volgende:
Polen: https://www.facebook.com/(...)os/1739708289918292/
Oke Justyna, wat wil je? Ronddraaien, dancebreak, viool spelen, in de lucht hangen of pyro's?quote:
Zouden ze wel licentiekosten hebben betaald voor het gebruik van game of thrones/house of the dragon beelden?quote:
Ja denk echt dat het toffe shows worden!quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:57 schreef Em31 het volgende:
Wil wel 100 keer zeggen hoe fantastisch dit podium is en de beelden tot nu toe zijn.
Eindelijk weer het niveau van Rotterdam
Dit komt denk ik juist uit The Witcher reeks, dat plaats vind in middeleeuws Polen. Ze had haar nummer vorig jaar Witcher Tarahoro genoemd, maar dat moest veranderd worden in Witch Tarahoro. In The Witcher zitten ook draken.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Zouden ze wel licentiekosten hebben betaald voor het gebruik van game of thrones/house of the dragon beelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |