ik vind het jolig, maar meer dan dat ook niet. Als het Moldavië was geweest had er niemand van wakker gelegen. Echt zo zonde hoe Zweden altijd meteen zo op handen wordt gedragen.quote:
Dat spookte ook eerder door mijn hoofd.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:24 schreef Em31 het volgende:
Als ik dit zo zie hoop ik toch niet dat het bij ons echt het grootste deel alleen maar donker is.
Als ze voor een ander land hadden meegedaan had het denk ik net zo hoog gestaan. Want dat Zweden eventueel weer zou winnen zitten volgens mij (maar dat kan ik mis hebben) meer fans NIET dan wel op te wachten. Maar het lied is gewoon verdomd aanstekelijk en zit uitstekend in elkaar. Alles klopt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:59 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
ik vind het jolig, maar meer dan dat ook niet. Als het Moldavië was geweest had er niemand van wakker gelegen. Echt zo zonde hoe Zweden altijd meteen zo op handen wordt gedragen.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Dat spookte ook eerder door mijn hoofd.
Toch denk ik het wel hoor. Claude en dansers op een zwarte achtergrond. Die LEDS gaan pas heel laat gebruikt worden en ik denk niet dat we dat deel krijgen te zien. Ik denk stukje uit 2e couplet en begin 2e refrein.
Less is morequote:Op woensdag 7 mei 2025 15:24 schreef Em31 het volgende:
Als ik dit zo zie hoop ik toch niet dat het bij ons echt het grootste deel alleen maar donker is.
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Dat spookte ook eerder door mijn hoofd.
Toch denk ik het wel hoor. Claude en dansers op een zwarte achtergrond. Die LEDS gaan pas heel laat gebruikt worden en ik denk niet dat we dat deel krijgen te zien. Ik denk stukje uit 2e couplet en begin 2e refrein.
hadden ze maar voor Finland meegedaan dan was ik ookquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze voor een ander land hadden meegedaan had het denk ik net zo hoog gestaan. Want dat Zweden eventueel weer zou winnen zitten volgens mij (maar dat kan ik mis hebben) meer fans NIET dan wel op te wachten. Maar het lied is gewoon verdomd aanstekelijk en zit uitstekend in elkaar. Alles klopt.
Dat ben ik helemaal met je eens hoor!quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
hadden ze maar voor Finland meegedaan dan was ik ook![]()
![]()
het is niet het lied, maar weer die zweden... en die zweedse invloed in de EBU
het gedoe vorig jaar, please niet weer naar Zweden in 2026
doe maar Wenen of Parijs (of Schip Ahoy)![]()
Ligt het nou aan het geluid of is de rechtse niet goed bij stem? Die met de accordeon.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Op Twitter
[ x ]
In de reacties zijn mensen teleurgesteld dat we de grote worst niet te zien krijgen
Cyprus en België zitten erg in elkaars vaarwater. Het is een van de twee die doorgaan. Cyprus heeft geen vriendjes zoals Griekenland deze semi. Maar die heeft wel het voordeel van de laatste plek.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden, Estland, Nederland, Oekraïne en Albanië zijn wel > 99% zeker. (1-5)
Polen en Cyprus zijn ook zeer waarschijnlijk. (6-7)
Slovenië maakt grote kans. (8)
Noorwegen is een kanshebber, maar die zanger is live niet briljant en geen charisma-kanon. (9)
Daarna komt de groep voor de tiende plek (of 9e en 10e als Noorwegen faalt) met België, Azerbeidzjan, Portugal en IJsland.
Kroatië en San Marino lijken me wel klaar.
Dit is onzin. De Eurovisie-community wil juist liever niet dat Zweden weer wint, maar omdat dit zo'n verdomd goede inzending is wordt het tóch volop omarmd. Als het Moldavië was misschien nog wel meer. Het is gewoon het beste liedje dat ertussen zit. En het is ook volkomen authentiek, dat is iets wat we van Zweden niet gewend zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:59 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
ik vind het jolig, maar meer dan dat ook niet. Als het Moldavië was geweest had er niemand van wakker gelegen. Echt zo zonde hoe Zweden altijd meteen zo op handen wordt gedragen.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:46 schreef Niels93 het volgende:
Oekraine: https://www.facebook.com/watch/?v=1748419846027462
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |