Ik vind dit dus wel beter dan haar NF outfitje. Mooi dat blauwe op het podium.quote:
quote:Na deze repetitie volgt er op maandagmiddag een doorloop van de 1e halve finale waarbij de pers aanwezig mag zijn in de zaal. Op maandagavond zitten er ticketkopers in de zaal en op hetzelfde moment ziet de pers pas voor het eerst de opvoering zoals die op dinsdag op tv te zien moet zijn.
Ik moet het rode pakje van Princ eerst even in een bewegende versie zien denk ik. 😇quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:16 schreef grazz het volgende:
Dat witte pakje van ADONXS is het ook niet echt he? Doet hem geen goed vind ik persoonlijk.
Het rode pakje van Princ vind ik ook niks. NF outfit vond ik hem beter staan. Toch @:Greys ?![]()
Israel ziet er idd spectaculair uit. Ik geloof dat ik een beetje een crush begin te krijgen op de Georgische dame.
zo ken ik je weerquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet het rode pakje van Princ eerst even in een bewegende versie zien denk ik. 😇
Dit ziet er best prima uitquote:
De bookmakers lijken redelijk zeker over de 10 qualifiers maar ik denk dat België (helaas) en San Marino wel in de gevarenzone zitten. De andere 8 lijken mij wel redelijk zeker.quote:Op woensdag 7 mei 2025 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit ziet er best prima uit![]()
Ik heb nog steeds het idee dat dit gewoon kan kwalificeren als 9e of 10e
Ook wel lief dat zijn vrouw(die gelukkig weer kankervrij is) erbij is op het podium want het nummer gaat over haar.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:16 schreef Em31 het volgende:
Dat podium/de lampen bij het filmpje van Slovenië![]()
![]()
![]()
Zweden, Estland, Nederland, Oekraïne en Albanië zijn wel > 99% zeker. (1-5)quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:12 schreef Momo het volgende:
[..]
De bookmakers lijken redelijk zeker over de 10 qualifiers maar ik denk dat België (helaas) en San Marino wel in de gevarenzone zitten. De andere 8 lijken mij wel redelijk zeker.
Ik denk dat Noorwegen ook wel doorgaat, geen briljante zanger maar best steady, bookies geven hem 85%. Die K pop achtige sound doet het goed bij de jeugd. Of hij moet last hebben nog steeds van zijn tanden en daardoor vocaal falen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden, Estland, Nederland, Oekraïne en Albanië zijn wel > 99% zeker. (1-5)
Polen en Cyprus zijn ook zeer waarschijnlijk. (6-7)
Slovenië maakt grote kans. (8)
Noorwegen is een kanshebber, maar die zanger is live niet briljant en geen charisma-kanon. (9)
Daarna komt de groep voor de tiende plek (of 9e en 10e als Noorwegen faalt) met België, Azerbeidzjan, Portugal en IJsland.
Kroatië en San Marino lijken me wel klaar.
Sowieso dat overal en nergens wat neergezet wordt, geen idee waar te beginnen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:29 schreef Funhouse het volgende:
Wat irritant dat de widescreen/horizontale video's alleen op facebook gezet worden ipv youtube
Op Twitterquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:34 schreef Niels93 het volgende:
Zweden staat ook online: https://www.instagram.com/p/DJWqTL8pOMx/
Als je hier de vierder danser al mist, wordt dat nog wat bij Claude.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:46 schreef Meridiaan het volgende:
De achtergrond bij Zweden is wel erg mooi.
En ooh, wat mis ik die vierde danser
Daar heb ik nog geen bewegend beeld van gezien muv dat bij Eva.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Als je hier de vierder danser al mist, wordt dat nog wat bij Claude.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |