Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Juf had vooraf wijzer moeten wezen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ruzie in paradijs
Roma voedt El Che op!
Juf in actie
Ze gaat altijd al om kinderen, El Che is gewoon een groot kindquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Juf had vooraf wijzer moeten wezen.
Je ziet toch snel genoeg dat het een flapdrol is.
@Dottekequote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
Dot???? please verbeter de TT in "een Mand...."
Nah, flapdrol. Autistisch denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Juf had vooraf wijzer moeten wezen.
Je ziet toch snel genoeg dat het een flapdrol is.
Met het verschil dat ze met hem in bed duikt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze gaat altijd al om kinderen, El Che is gewoon een groot kind
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met het verschil dat ze met hem in bed duikt.
Althans, dat is wel te hopen.
Oh ja... daar had ik even niet aan gedachtquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met het verschil dat ze met hem in bed duikt.
Althans, dat is wel te hopen.
Dotteke schreef dat ze achteraf kijkt om bepaalde personages daar aanwezig snel te kunnen doorspoelen.quote:
Kale plekjes...... die heeft nog 'n paar plukjes haarquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:07 schreef spapaars het volgende:
Nu nog een pruik voor Robert, die heeft ook wat kale plekjes.
Donequote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
Dot???? please verbeter de TT in "een Mand...."
Geduld? Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:13 schreef Dotteke het volgende:
Ik zit ook niet op de wacht. Kom af en toe ff langs kijken. Geduld is een schone zaak ☺️
quote:
Esther ging hoe dan ook na deze maand weg begreep ik laatst. Ze zei zoeits van ik ga toch weg toen ze haar finaleplek weggaf voor die puntenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:02 schreef freaky40 het volgende:
Zelfde muurtje als in EJVJL inderdaad waar ze overheen moesten klimmen. Die opdracht zal nog wel komen. Die Fleuris kon niet eens fatsoenlijk aangeven hoeveel meter die bal gegooid moest worden alleen 'hier' gooien 'daar' gooien later had hij door dat hij beter de afstand in meters kon aangeven. Maar gelukkig niet de volle pond gewonnen slechts 50 punten. Helaas nog wel op plek 1 en de Gieren naar de laatste plek. Als die laatste blijven zal Heksther vertrekken, zo niet sowieso.
In de bondgenoten zijn ze toch ook al over een muur moeten klimmen! Dacht eerste cyclus al.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:02 schreef freaky40 het volgende:
Zelfde muurtje als in EJVJL inderdaad waar ze overheen moesten klimmen. Die opdracht zal nog wel komen. Die Fleuris kon niet eens fatsoenlijk aangeven hoeveel meter die bal gegooid moest worden alleen 'hier' gooien 'daar' gooien later had hij door dat hij beter de afstand in meters kon aangeven. Maar gelukkig niet de volle pond gewonnen slechts 50 punten. Helaas nog wel op plek 1 en de Gieren naar de laatste plek. Als die laatste blijven zal Heksther vertrekken, zo niet sowieso.
Klopt, herinner me ineens dat Jasmijn, die maar klein is er nauwelijks overheen kwam. Zij vertrok na de eerste cyclus toen ze de finale tegen Jennemie verloor.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 02:14 schreef Gia het volgende:
[..]
In de bondgenoten zijn ze toch ook al over een muur moeten klimmen! Dacht eerste cyclus al.
Jammer dat ze zo snel vertrok. Een van de weinige normale deelnemers tot nu toe. De meesten hebben toch wel een steekje los.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, herinner me ineens dat Jasmijn, die maar klein is er nauwelijks overheen kwam. Zij vertrok na de eerste cyclus toen ze de finale tegen Jennemie verloor.
Misschien juist de reden dat ze vertrokquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo snel vertrok. Een van de weinige normale deelnemers tot nu toe. De meesten hebben toch wel een steekje los.
Zat net nog te denken aan die doktersknulquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:44 schreef spapaars het volgende:
Zie de gezichten van de allereerste bewoners.
Het lijkt wel een eeuwigheid geleden.
[ afbeelding ]
Die moest vertrekken omdat hij iets (naar de grond) gooide, wat eruit moest zien als een aanslag.quote:Op zondag 4 mei 2025 01:46 schreef freaky40 het volgende:
Dat was Jorrit uit de eerste cyclus van DB. Maakte wel TV.
Wat op camera was dat hij een flesje gooide, die kapot ging. (Wat wij gezien hebben). Ik denk dat die gozer wel meer issues hadquote:Op zondag 4 mei 2025 01:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die moest vertrekken omdat hij iets (naar de grond) gooide, wat eruit moest zien als een aanslag.
Een soort van (vrijwillig) vertrek met een mooi verhaallijntje voor de kijkers.
Ja, het was een vreemde vogel.quote:Op zondag 4 mei 2025 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat op camera was dat hij een flesje gooide, die kapot ging. (Wat wij gezien hebben). Ik denk dat die gozer wel meer issues had
Hij had hem toch bijna verzopen in de jacuzzi?quote:Op zondag 4 mei 2025 07:44 schreef Whatuptho het volgende:
Voor een flesje kreeg hij geel, later ging hij nadat hij gezopen had op de vuist met eduardo en toen kon hij meteen vertrekken
Beetje apart? Die was knetter gekquote:Op zondag 4 mei 2025 23:42 schreef Sjaak-V het volgende:
Haha die Jorrit komt niet meer terug denk vond herm wel een mooie gozer was een beetje apart, maar wel oprechte guy
dat heeft ze dan op velen voorquote:Op maandag 5 mei 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze heeft wel zelfkennis in ieder geval, onze Roma.
LLDL kijkcijfer nu slechts 119.000quote:Op maandag 5 mei 2025 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
Vond laatste stukje cringe TV van LLDL altijd wel beter dan nog even meekrijgen hoe iemand een boete krijgt omdat ie geen metrokaartje kan laten zien
Het is wel een goede afvalkliniek daar jaquote:Op maandag 5 mei 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
En Robert lijkt zijn kilo’s ook weer kwijt te zijn
verrek ja hè? kwam als een dikkertje binnen en moet je hem nu zienquote:Op maandag 5 mei 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
En Robert lijkt zijn kilo’s ook weer kwijt te zijn
Viel me plots opquote:Op maandag 5 mei 2025 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
verrek ja hè? kwam als een dikkertje binnen en moet je hem nu zien
Werkt nog beter dan Robinsonquote:Op maandag 5 mei 2025 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is wel een goede afvalkliniek daar ja
Hopen dat team Floris 2 plekken daaltquote:Op maandag 5 mei 2025 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Deze is al eerder geweest. Dat ze dat zelf niet konden bedenken uit de steekwoorden.
quote:Op maandag 5 mei 2025 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hopen dat team Floris 2 plekken daalt
Z'n aanstaande vrouw heeft al een ton, dus liever niet.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]ik ben team Floris. Laat 'm maar eens de ton pakken.
quote:Op maandag 5 mei 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]ik ben team Floris. Laat 'm maar eens de ton pakken.
Esther gaat toch, zal zich 'opofferen'quote:Op maandag 5 mei 2025 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Wordt straks nog vechten om wie er naar huis gestemd moet worden, Esther/Perla
Maar als die de handen ineenslaan.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ze kunnen ook gewoon Robert er uit gooienquote:Op maandag 5 mei 2025 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ja, dat bedoel ik, als Perla dan ook zelf weg wil hebben ze nog keuze ookquote:Op maandag 5 mei 2025 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Esther gaat toch, zal zich 'opofferen'
Ain't gonna happen. En terecht.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon Robert er uit gooien
Ik erger me ook vreselijk aan Floris. En dan na afloop net doen of hij Roma zo goed vond. Dat geslijm doet hij ook alleen maar als hij weer zelf gewonnen heeft. Hij staat altijd als een psychopaat trillend achter die drukknop. Echt niet normaal.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:40 schreef freaky40 het volgende:
Gelukkig is er wel goed overleg bij de Haaien wie de opdracht doet...sarcasme modus uit. Uiteindelijk speelt toch Fleuris weer. Echt dat subtiele egoïsme van die kleuter is zum kotzen. Waardeloze dat die gast altijd maar wint. Opjorissen aan het eind van de maand, en zonder ton! Heksther nog even TV maken over een lullig potje pindakaas, top script weer vandaag.
Dat. En dan een beetje tof gaan zitten doen tegen Roma. Ik weet zeker als hij keihard had gefaald hij dat echt niet gedaan zou hebben. Hij was alleen maar in de gloria omdat hij zelf weer gewonnen had, idiote narcist.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:26 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik erger me ook vreselijk aan Floris. En dan na afloop net doen of hij Roma zo goed vond. Dat geslijm doet hij ook alleen maar als hij weer zelf gewonnen heeft. Hij staat altijd als een psychopaat trillend achter die drukknop. Echt niet normaal.
Ja die opmerking vond ik niet zo gepast... Flo is inmiddels 3 x erger ..quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:34 schreef MacDeMarco het volgende:
Floris over Julia: ''niet mijn type mens. dominant, bazig, ,overal mee bemoeien en overal iets van vinden.''
hmm...
Ze mag wel eens langskomen hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:47 schreef freaky40 het volgende:
Ja, iets met Pot Verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Maar ik snap wel wat hij bedoeld (voor 1x dan). Ze is een beetje een pedant grietje. Jeff uit EJVJL zou zeggen: 'een geitenwollensokkenneukert'.
Ik zie dat niet, dat Floris zich de baas van de loods waant.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:54 schreef chufi het volgende:
Floris creeert zichzelf in een status als de baas van de loods omdat ie er het langste in zit (is dat echt zo) Anyways zijn gedrag is weinig gewijzigd de laatste maanden ...
IK verwacht geen overwinning meer voor hem ... hoe graag ie het ook wilt
Maar kijkcijfers LLDL ingestort.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:31 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:
Kijkdichtheid: 3,4 Marktaandeel: 14,3 Kijkcijfer: 558.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 18
Lineaire kijkcijfers gisterenavond 474.000 kijkers. Het trekt dus allemaal weer aan na de verhuizing van LLDL naar NET 5 en Overtreders voor DB elke avond. En vorige week dinsdag dus zelfs weer een record zelfs.Ik denk dus wel dat de instroom van kijkers van Overtreders te weinig is maar DB scoort genoeg op eigen kracht blijkbaar.
gewoon Flo met een ton naar huisquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
Vind de arrogantie waarmee zowel El Che als Floris zichzelf genaaid zouden voelen als Julia de finale zou mogen spelen eigenlijk vervelender dan de manier waarop Julia zich gedraagt. Ze laat zich gewoon niet makkelijk weg zetten en zegt waar het op staat, wat die twee broekies dan weer slecht kunnen hebben. Die willen gewoon ja-knikkers om zich heen, zoals Joey, die ze wel even naar die finale helpt.
En als dat niet gebeurt is het weer stampvoeten, dus Julia in de finale is een scenario waar ik naar uit kijk. Floris heeft al 2x pech gehad met die klotecodes*, dus als El Che diezelfde pech nu eens heeft en Julia dan met een ton vertrekt lach ik de ballen uit m'n broek.
*Het hele manko van die finales in dit programma, het slaat nergens op. Ja, beter spelen dan de ander vergroot de kans op de juiste code, maar het blijft een kans. Daar koop je niks voor als het geluk bij de mindere speler zit.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:16 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik zie dat niet, dat Floris zich de baas van de loods waant.
Ik hoop dat Floris eindelijk de ton wint waar hij altijd (soms te fanatiek) zo hard voor gewerkt heeft
Deze cyclus zie ik zoveel nare mensen en ik begrijp die constante haat tegen Floris niet.
Ik zie niet dat hij de baas wil spelen, en natuurlijk bevaart een goede zeeman ook de rode zee, maar ik snap dat Floris dat niet in ZIJN bed blieft.
Hij blijft trouw aan het meisje waar hij van houdt, ook als hij er straks achter komt dat zij al ZIJN verdiende geld al verbrast heeft.
Vertaling: Dat mens doet niet wat ik wil en heeft een eigen mening. En dat pik ik niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:34 schreef MacDeMarco het volgende:
Floris over Julia: ''niet mijn type mens. dominant, bazig, ,overal mee bemoeien en overal iets van vinden.''
hmm...
de helquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Meer Mark Schaaf en Tooske Ragas..![]()
https://www.tubantia.nl/s(...)-nederland~a9346973/
Hoezo niet? "Ja, allemaal bij elkaar komen!"quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:16 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik zie dat niet, dat Floris zich de baas van de loods waant.
Ik hoop dat Floris eindelijk de ton wint waar hij altijd (soms te fanatiek) zo hard voor gewerkt heeft
Deze cyclus zie ik zoveel nare mensen en ik begrijp die constante haat tegen Floris niet.
Ik zie niet dat hij de baas wil spelen, en natuurlijk bevaart een goede zeeman ook de rode zee, maar ik snap dat Floris dat niet in ZIJN bed blieft.
Hij blijft trouw aan het meisje waar hij van houdt, ook als hij er straks achter komt dat zij al ZIJN verdiende geld al verbrast heeft.
Dat is waar ik ook op hoop. Ik denk alleen niet dat El Che vanuit het bondje komt, omdat Floris dat voor zichzelf al bedacht heeft. Kan El Che alleen maar Floris naaien door hem geen punten te geven, maar 5 - 5 voor Julia en Joey. Als Floris dat doorheeft, doet hij hetzelfde, maar dan wint of Joey of Julia.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
Vind de arrogantie waarmee zowel El Che als Floris zichzelf genaaid zouden voelen als Julia de finale zou mogen spelen eigenlijk vervelender dan de manier waarop Julia zich gedraagt. Ze laat zich gewoon niet makkelijk weg zetten en zegt waar het op staat, wat die twee broekies dan weer slecht kunnen hebben. Die willen gewoon ja-knikkers om zich heen, zoals Joey, die ze wel even naar die finale helpt.
En als dat niet gebeurt is het weer stampvoeten, dus Julia in de finale is een scenario waar ik naar uit kijk. Floris heeft al 2x pech gehad met die klotecodes*, dus als El Che diezelfde pech nu eens heeft en Julia dan met een ton vertrekt lach ik de ballen uit m'n broek.
*Het hele manko van die finales in dit programma, het slaat nergens op. Ja, beter spelen dan de ander vergroot de kans op de juiste code, maar het blijft een kans. Daar koop je niks voor als het geluk bij de mindere speler zit.
Omdat resultaat uit het verleden geen garanties geven voor de toekomst? Als altijd dezelfde de proeven speelt, kan de rest zich niet bewijzen. Julia wilde gisteren die proef wel spelen, El Che was daar okay mee, maar Floris moest het weer naar zich toetrekken door te zeggen dat hij deze proef al eerder gewonnen heeft. Vind je het dan gek dat mensen gaan zitten hopen dat hij verliest?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap ook niet waarom je niet de beste speler uit je bondje opdrachten zou willen laten doen. Je zit daar om met je bondje de finale te halen. Het is geen sociale werkplaats. En als iemand steeds faalt (hoi Robert), dan zeg je, doe maar even niet. Maar als iemand al bewezen 3 keer een team naar plaats 1 of de finale heeft gebracht, dan wist ik het ook wel. Zonder finale kun je geen ton winnen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo niet? "Ja, allemaal bij elkaar komen!"
Als een nieuwe lichting binnen is, gaat hij even de regels uitleggen. (Mooi dat Robert dat overnam)
En dat zijn maar 2 voorbeeldjes, er zijn er veel meer.
[..]
Dat is waar ik ook op hoop. Ik denk alleen niet dat El Che vanuit het bondje komt, omdat Floris dat voor zichzelf al bedacht heeft. Kan El Che alleen maar Floris naaien door hem geen punten te geven, maar 5 - 5 voor Julia en Joey. Als Floris dat doorheeft, doet hij hetzelfde, maar dan wint of Joey of Julia.
[..]
Omdat resultaat uit het verleden geen garanties geven voor de toekomst? Als altijd dezelfde de proeven speelt, kan de rest zich niet bewijzen. Julia wilde gisteren die proef wel spelen, El Che was daar okay mee, maar Floris moest het weer naar zich toetrekken door te zeggen dat hij deze proef al eerder gewonnen heeft. Vind je het dan gek dat mensen gaan zitten hopen dat hij verliest?
Dat deden ze samen en leek ook zo afgesprokenquote:Hoezo niet? "Ja, allemaal bij elkaar komen!"
Als een nieuwe lichting binnen is, gaat hij even de regels uitleggen. (Mooi dat Robert dat overnam)
Joey kan niet de finale spelenquote:Als Floris dat doorheeft, doet hij hetzelfde, maar dan wint of Joey of Julia.
jaquote:Vind je het dan gek dat mensen gaan zitten hopen dat hij verliest?
Dat denk ik niet. Vond Floris ook wat verstoord kijken toen Robert de eerste keer inbrak.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Dat deden ze samen en leek ook zo afgesproken
[..]
Oh ja, maar dan kunnen ze dus ook niet op hem stemmen. Ze moeten 10 punten verdelen en mogen niet meer dan 5 punten aan één persoon geven, dus ze komen alledrie op 10 punten voordat Joey moet stemmen. Degene die van Joey 5 punten krijgt, gaat naar de finale. Het zou leuk zijn als hij ook 5 - 5 verdeelt en er overlegd moet worden en ze het beide niet willen afgeven en dat Julia dan voor Che kiest en Joey voor Floris.quote:Joey kan niet de finale spelen
[..]
Nog mooier zou zijn als ze de knockouts verliezen, terwijl ze er vooralsnog maar eentje moeten winnenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik neem 'smorgens mijn medicatie (12 pillen) in met 'n glas water, Esther moet niet zeiken
Dat Robert dat niet wist.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:50 schreef Cirilico het volgende:
Die laatste was heel makkelijk en de haaien hebben geluk gehad, want Julia wist het niet.
Het enige wat je hoeft te kennen is tellen tot twee.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat Robert dat niet wist.
Moord op Ferdinand veroorzaakte ww1, en Hitler was toen een soldaat.
Tja.. Snap sowieso niet dat je zoiets (in die loods) wil doenquote:
Brijan werkt de bondgenoten afquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:57 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wisten jullie dat Brijan en Rick smoorverliefd zijn, leuk he voor die 2😘
Ja geinig, beiden ook een ton gewonnen, bij elkaar opgeteld totaal minder in de loods geweest dan Floris alleenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:57 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wisten jullie dat Brijan en Rick smoorverliefd zijn, leuk he voor die 2😘
Nou dat zullen we nog wel eens zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
Ik zie ester nog vetrekken vandaag of morgen
O is dat het, vond dat ze er al zo raar uitzagquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oei die kop van Esther staat op ontploffen
Of JdeMquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maurice
Elche
En nu Rick
Who’s nest ?
Vincent ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |