Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Juf had vooraf wijzer moeten wezen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ruzie in paradijs
Roma voedt El Che op!
Juf in actie
Ze gaat altijd al om kinderen, El Che is gewoon een groot kindquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Juf had vooraf wijzer moeten wezen.
Je ziet toch snel genoeg dat het een flapdrol is.
@Dottekequote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
Dot???? please verbeter de TT in "een Mand...."
Nah, flapdrol. Autistisch denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Juf had vooraf wijzer moeten wezen.
Je ziet toch snel genoeg dat het een flapdrol is.
Met het verschil dat ze met hem in bed duikt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze gaat altijd al om kinderen, El Che is gewoon een groot kind
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met het verschil dat ze met hem in bed duikt.
Althans, dat is wel te hopen.
Oh ja... daar had ik even niet aan gedachtquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met het verschil dat ze met hem in bed duikt.
Althans, dat is wel te hopen.
Dotteke schreef dat ze achteraf kijkt om bepaalde personages daar aanwezig snel te kunnen doorspoelen.quote:
Kale plekjes...... die heeft nog 'n paar plukjes haarquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:07 schreef spapaars het volgende:
Nu nog een pruik voor Robert, die heeft ook wat kale plekjes.
Donequote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
Dot???? please verbeter de TT in "een Mand...."
Geduld? Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:13 schreef Dotteke het volgende:
Ik zit ook niet op de wacht. Kom af en toe ff langs kijken. Geduld is een schone zaak ☺️
quote:
Esther ging hoe dan ook na deze maand weg begreep ik laatst. Ze zei zoeits van ik ga toch weg toen ze haar finaleplek weggaf voor die puntenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:02 schreef freaky40 het volgende:
Zelfde muurtje als in EJVJL inderdaad waar ze overheen moesten klimmen. Die opdracht zal nog wel komen. Die Fleuris kon niet eens fatsoenlijk aangeven hoeveel meter die bal gegooid moest worden alleen 'hier' gooien 'daar' gooien later had hij door dat hij beter de afstand in meters kon aangeven. Maar gelukkig niet de volle pond gewonnen slechts 50 punten. Helaas nog wel op plek 1 en de Gieren naar de laatste plek. Als die laatste blijven zal Heksther vertrekken, zo niet sowieso.
In de bondgenoten zijn ze toch ook al over een muur moeten klimmen! Dacht eerste cyclus al.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:02 schreef freaky40 het volgende:
Zelfde muurtje als in EJVJL inderdaad waar ze overheen moesten klimmen. Die opdracht zal nog wel komen. Die Fleuris kon niet eens fatsoenlijk aangeven hoeveel meter die bal gegooid moest worden alleen 'hier' gooien 'daar' gooien later had hij door dat hij beter de afstand in meters kon aangeven. Maar gelukkig niet de volle pond gewonnen slechts 50 punten. Helaas nog wel op plek 1 en de Gieren naar de laatste plek. Als die laatste blijven zal Heksther vertrekken, zo niet sowieso.
Klopt, herinner me ineens dat Jasmijn, die maar klein is er nauwelijks overheen kwam. Zij vertrok na de eerste cyclus toen ze de finale tegen Jennemie verloor.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 02:14 schreef Gia het volgende:
[..]
In de bondgenoten zijn ze toch ook al over een muur moeten klimmen! Dacht eerste cyclus al.
Jammer dat ze zo snel vertrok. Een van de weinige normale deelnemers tot nu toe. De meesten hebben toch wel een steekje los.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, herinner me ineens dat Jasmijn, die maar klein is er nauwelijks overheen kwam. Zij vertrok na de eerste cyclus toen ze de finale tegen Jennemie verloor.
Misschien juist de reden dat ze vertrokquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo snel vertrok. Een van de weinige normale deelnemers tot nu toe. De meesten hebben toch wel een steekje los.
Zat net nog te denken aan die doktersknulquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:44 schreef spapaars het volgende:
Zie de gezichten van de allereerste bewoners.
Het lijkt wel een eeuwigheid geleden.
[ afbeelding ]
Die moest vertrekken omdat hij iets (naar de grond) gooide, wat eruit moest zien als een aanslag.quote:Op zondag 4 mei 2025 01:46 schreef freaky40 het volgende:
Dat was Jorrit uit de eerste cyclus van DB. Maakte wel TV.
Wat op camera was dat hij een flesje gooide, die kapot ging. (Wat wij gezien hebben). Ik denk dat die gozer wel meer issues hadquote:Op zondag 4 mei 2025 01:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die moest vertrekken omdat hij iets (naar de grond) gooide, wat eruit moest zien als een aanslag.
Een soort van (vrijwillig) vertrek met een mooi verhaallijntje voor de kijkers.
Ja, het was een vreemde vogel.quote:Op zondag 4 mei 2025 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat op camera was dat hij een flesje gooide, die kapot ging. (Wat wij gezien hebben). Ik denk dat die gozer wel meer issues had
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |