SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
olympic qualifier was een keer in Barcelona op het terrein van FC Barcelona, meest waardeloze organisatie ooitquote:
gegeven moment was er een wak in het ijs, zijn ze uren en uren bezig geweest het te fixen, zolang dat het resteaurant dicht ging met nog 2 periodes te spelen, nog langer wachten en toen zeiden ze op een gegeven moment ... na gaat hem niet meer worden, ga maar weer naar het hotel
zat het hek dicht
zaten alle hekken dicht
gegeven moment kwam een beveiliger kijken wat al die beweging op het terrein was
en ze verkochten geen FC Barcelona ijshockeyshirts, nu moet ik nog een keer terug
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Wat een prutsers zeg.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
olympic qualifier was een keer in Barcelone op het terrein van FC Barcelona, meest waardeloze organisatie ooit
gegeven moment was er een wak in het ijs, zijn ze uren en uren bezig geweest het te fixen, zolang dat het resteaurant dicht ging met nog 2 periodes te spelen, nog langer wachten en toen zeiden ze op een gegeven moment ... na gaat hem niet meer worden, ga maar weer naar het hotel
zat het hek dicht
zaten alle hekken dicht
gegeven moment kwam een beveiliger kijken wat al die beweging op het terrein was
en ze verkochten geen FC Barcelona ijshockeyshirts, nu moet ik nog een keer terug
Is die wedstrijd een dag later hervat dan?![]()
paar maanden later in Nederland gespeeldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
of in spanje weet niet meer, boeide me al niet meerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mosterd na de maaltijdquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:52 schreef sp3c het volgende:
of in spanje weet niet meer, boeide me al niet meer![]()
ja nederland had het toernooi sowieso al gewonnen dus lekker belangrijkquote:
geldverspilling om het nog uit te spelen wmbOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja zal wel om contractuele verplichtingen gaanquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nederland had het toernooi sowieso al gewonnen dus lekker belangrijk
geldverspilling om het nog uit te spelen wmb![]()
ja en om de stand in de ranglijst enzoquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zal wel om contractuele verplichtingen gaanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nu even wachten tot na de maaltijdquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik heb mosterd![]()
oeh ik wil ook wil bitterballenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
even de gemeente bellenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Amersfoort heeft geen stripclubs toch?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
brengenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
waar komt de taxi vandaanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
das te verOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wie woont er nou in amersfoortOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mijn tantequote:
maar ik lijk qua persoonlijkheid meer op haar dan op mijn moeder dus misschien heb je een dingetjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik geloof dat er in Rotterdam een stripclub met heren is, misschien moeten we daar eens heen
zal het eens navragen, wat kan er nu gebeurenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja gekkenhuis nu al 25 graden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Stiekem ben je geruild als babyquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn tante
maar ik lijk qua persoonlijkheid meer op haar dan op mijn moeder dus misschien heb je een dingetjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het enige woord dat ik ze hier heb geleerd tot nu is swaffelenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik geloof dat er in Rotterdam een stripclub met heren is, misschien moeten we daar eens heen
Dus ze gebruiken het nu voor helikopter swaffelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zou wel lame zijn want mijn moeder zit al mijn hele leven te miepen over die keizersnede
als die niet echt gebeurt is ga ik wel ernstig trippenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wat nergens op slaat want met een rotor gaat een helikopter niet werkenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het enige woord dat ik ze hier heb geleerd tot nu is swaffelen
Dus ze gebruiken het nu voor helikopter swaffelen
viesboos maakt me dit iedere keerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Staan jullie straks ineens voor mijn deur.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dan kan je losquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Staan jullie straks ineens voor mijn deur.![]()
![]()
Jij bent de mannelijke stripclub ?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Staan jullie straks ineens voor mijn deur.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Helikopter swaffelen, ik krijg hierbij dus beelden van een helikopter swaffelen, maar het is vast anders
Daar maak ik niemand vrolijk mee behalve hardcore fetisjisten.quote:
Een keer wat anders dan de Taj Mahalquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Helikopter swaffelen, ik krijg hierbij dus beelden van een helikopter swaffelen, maar het is vast anders![]()
![]()
Sowieso oppassen voor de draaiende delen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Helikopter swaffelen, ik krijg hierbij dus beelden van een helikopter swaffelen, maar het is vast anders
De gemiddelde FOK!ster dusquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar maak ik niemand vrolijk mee behalve hardcore fetisjisten.![]()
![]()
Oh hoiquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar maak ik niemand vrolijk mee behalve hardcore fetisjisten.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat je eruit ziet als een stripfiguur maakt je nog geen stripperquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Staan jullie straks ineens voor mijn deur.Uw ADH vitamine Worst
quote:quote:
Ik zie de dm wel tegemoet.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat je eruit ziet als een stripfiguur maakt je nog geen stripper![]()
![]()
Ik trek ook weleens kleding uit.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat je eruit ziet als een stripfiguur maakt je nog geen stripper
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet nog bijkomen van de volle maan
Nog steeds aan het bier hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee want die had je op het terrasquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben net thuis. Nog geen kop koffie gezet nog.![]()
Aan het bier dan maar.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben net thuis. Nog geen kop koffie gezet nog.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Appeltaartje erbij?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt ook weer. Ik zit aardig vol.![]()
Lekker hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, heb ik
Maar die bewaar ik voor morgen.![]()
![]()
Nou vooruitquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alleen als het zonder zinloos geweld is![]()
De buien zijn het land uitquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De zon is hier ook weer gaan schijnen.![]()
![]()
Een worstkleur?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig heb ik van nature iets meer pigment![]()
De helft hier is nu kreeftquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk dat ik me beter ook had ingesmeerd. Maar schaduwHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ow dat is minderquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou ik heb het koud. Buikpijn loop in huispakop je buik
![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou ik heb het koud. Buikpijn loop in huispak![]()
Zijn dat nog steeds bijwerkingen van de maagverkleining?Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Morgen middag met mijn nichtje paar uur knutselen en rommelen. En verder geen plannen, jij?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je snel weer beter. Heb je nog plannen dit weekend?![]()
Nee dit is buikgriep denk ikquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Zijn dat nog steeds bijwerkingen van de maagverkleining?![]()
![]()
Oh lekker chill dusquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Morgen middag met mijn nichtje paar uur knutselen en rommelen. En verder geen plannen, jij?
Ik heb ook geen grootse plannen, behalve keihard chillen![]()
Klinkt als goede bestedingquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh lekker chill dus
Ik heb ook geen grootse plannen, behalve keihard chillen![]()
Yeahhhh bolkjuh voor JussieeeeeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolk?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon een zak hooi gevenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
sommige mensen hebben wel een paardesmoel![]()
Even weer een tegeltje ertegenaan gooien: "Een mens is zijn maker niet".quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
sommige mensen hebben wel een paardesmoelHow can I make this topic about me?![]()
Oh haiquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
sommige mensen hebben wel een paardesmoel
Sommige mensen mannen hebben een
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh hai
Sommige mensen mannen hebben zijn een![]()
Daar zou ik wel een ritje op willen makenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
een wat?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh hai
Sommige mensen mannen hebben een
Uw ADH vitamine Worst
Is ook gewoon waar!quote:
Al denk ik dat er tegenwoordig meer manbuns rondlopenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Jawelquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ook gewoon waar!
Al denk ik dat er tegenwoordig meer manbuns rondlopen![]()
![]()
Als we sterrenbeelden gebruiken is dat toch het hele ideequote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet allemaal over dezelfde kam scherenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb daar niks meequote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als we sterrenbeelden gebruiken is dat toch het hele idee![]()
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeldZolang ze maar gelijk zijn aan mijn meningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh haiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heel soms.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb jij ook een discolamp buttplug?![]()
Naja toch ietsquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, parttime het is niet anders...![]()
Is er bier?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Logischquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat het over discolamp buttplugs ging?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja kan niet wachten totdat het weer dinsdag is.ik hoop dat het nog lang geen dinsdag is
Want?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik hoop dat het nog lang geen dinsdag is
![]()
Heb je een baan?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, parttime het is niet anders...![]()
![]()
Ik zie altijd alleen zijn vrouw, hij staat in de keuken achter het geheimzinnige luikjequote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hij is een beetje mensenschuwquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie altijd alleen zijn vrouw, hij staat in de keuken achter het geheimzinnige luikje![]()
Babi pangang, gebakken banaan en kroepoekTrotste mama van Ambar
Nomnomnomquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Babi pangang, gebakken banaan en kroepoek![]()
Het was of dat of de drukke snackbarquote:Trotste mama van Ambar
Geen Nazi Göringquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Babi pangang, gebakken banaan en kroepoek![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dit is beterquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was of dat of de drukke snackbar![]()
![]()
Ik moet zo ook nog eens kijken wat vrouwlief wil eten......Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik neem altijd of Babi pangang of tofu, paddenstoelen en groenten in sausquote:Trotste mama van Ambar
Owquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik neem altijd of Babi pangang of tofu, paddenstoelen en groenten in saus
All gedaanquote:
Ze hebben niet het spare ribs gerecht dat ik wilde
*Lust geen koffie*![]()
Ik zou nazi voorstellenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:44 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet zo ook nog eens kijken wat vrouwlief wil eten......Trotste mama van Ambar
Verdullemequote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
All gedaan
Ze hebben niet het spare ribs gerecht dat ik wilde![]()
![]()
Als ik het voorstel word het dat sowieso nietquote:
Wie is er nou de baas?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik het voorstel word het dat sowieso niet![]()
Ik heb geen zin in een krijsend vrouwmensch die in record tempo voer naar binnen propt terwijl ze vies woest krijst dat ze het niet lekker vindquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben niet de baas
Ik ben de snackbar
Zij heeft wel zin in een manmensch die in record tempo voer naar binnen propt terwijl hij vies woest krijst dat hij het niet lekker vindt?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een krijsend vrouwmensch die in record tempo voer naar binnen propt terwijl ze vies woest krijst dat ze het niet lekker vind![]()
Dat gekrijs hoort ze niet als ze eenmaal aan het krijsen is, dat volume kan ik niet producerenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zij heeft wel zin in een manmensch die in record tempo voer naar binnen propt terwijl hij vies woest krijst dat hij het niet lekker vindt?
Nog nooit een man zien doenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zij heeft wel zin in een manmensch die in record tempo voer naar binnen propt terwijl hij vies woest krijst dat hij het niet lekker vindt?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wil vooral weten waarom de bami van de Chinees altijd zo lekker is en de mijne nietTrotste mama van Ambar
Door dat spul wat ze eraan toevoegenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil vooral weten waarom de bami van de Chinees altijd zo lekker is en de mijne niet![]()
Msgquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil vooral weten waarom de bami van de Chinees altijd zo lekker is en de mijne nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Anyways een keer in de zoveel tijd moet ik het gewoon hebbenTrotste mama van Ambar
Eens met muis - de bami van de afhaal chinees smaakt vaak lekkerder dan eigen bami.
Even Copilot AI geraadpleegd:
Mononatriumglutamaat (MSG) is het natriumzout van glutaminezuur, een aminozuur dat van nature voorkomt in veel voedingsmiddelen zoals tomaten, Parmezaanse kaas en paddenstoelen. Het wordt vaak gebruikt als smaakversterker in bewerkte voedingsmiddelen en de Aziatische keuken, waar het bekend staat als ve-tsin.
MSG werd in 1908 geïsoleerd door Kikunae Ikeda, die ontdekte dat het een umami-smaak toevoegt aan voedsel. Hoewel het door de FDA als veilig wordt beschouwd, zijn er discussies over mogelijke gezondheidsrisico’s, zoals een verhoogde eetlust en verstoring van de hormoonhuishouding.
How can I make this topic about me?![]()
Nu is de laatste keer dat ik bami van de afhaalchinees had al meer dan 20 jaar terug.How can I make this topic about me?![]()
Het restje kan nog wel opgewarmd worden in de magnetronquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu is de laatste keer dat ik bami van de afhaalchinees had al meer dan 20 jaar terug.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het restje kan nog wel opgewarmd worden in de magnetron![]()
brrrr
* gebrokenglas huivert bij de gedachte.How can I make this topic about me?![]()
@kree kon het ookquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
brrrr
* gebrokenglas huivert bij de gedachte.![]()
![]()
En nu gebakken banaan. Ik kan vredig heen gaanTrotste mama van Ambar
Beste toetjequote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu gebakken banaan. Ik kan vredig heen gaan
*Lust geen koffie*![]()
Soep, een broodje kroket en een broodje carpaccio, met koffie na.quote:
How can I make this topic about me?![]()
Woah @Fogel heeft ook de helft van die dingen opquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soep, een broodje kroket en een broodje carpaccio, met koffie na.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bami van de chinees smaakt voor geen meter. Of je moet er babi pangan of andere gerechten door doen. Maar puur alleen die bami is echt niet te pruimen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Eens met muis - de bami van de afhaal chinees smaakt vaak lekkerder dan eigen bami.
Even Copilot AI geraadpleegd:
Mononatriumglutamaat (MSG) is het natriumzout van glutaminezuur, een aminozuur dat van nature voorkomt in veel voedingsmiddelen zoals tomaten, Parmezaanse kaas en paddenstoelen. Het wordt vaak gebruikt als smaakversterker in bewerkte voedingsmiddelen en de Aziatische keuken, waar het bekend staat als ve-tsin.
MSG werd in 1908 geïsoleerd door Kikunae Ikeda, die ontdekte dat het een umami-smaak toevoegt aan voedsel. Hoewel het door de FDA als veilig wordt beschouwd, zijn er discussies over mogelijke gezondheidsrisico’s, zoals een verhoogde eetlust en verstoring van de hormoonhuishouding.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. babi pangang of satéquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bami van de chinees smaakt voor geen meter. Of je moet er babi pangan of andere gerechten door doen. Maar puur alleen die bami is echt niet te pruimen.How can I make this topic about me?![]()
Ja zonder is het niet te kanen. Maak het liever zelf.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
eerst even op de gong slaan aan het eind van NOS tune voordat je met het nieuws komtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: