Deze meneer is boos dat je hem vergeten bent!quote:Op maandag 5 mei 2025 02:52 schreef TLC het volgende:
Een van de weinige die ooit wist te ontsnappen uit Alcatraz is Clint Eastwood
quote:That's the sound your mother made last night
We moeten wereldwijd stoppen met hem voor gek verklaren, dan lijkt het net alsof hij er niets aan kan doen. Hij is willens en wetens gewoon puur slecht tot op het bot. Geen verzachtende omstandigheden, naar mijn idee.quote:Op maandag 5 mei 2025 07:57 schreef Basp1 het volgende:
Weer de volgende brainfart van die dementerende gek.
Freedom!quote:Op maandag 5 mei 2025 08:36 schreef livelink het volgende:
Gewoon elke film waar ook maar 1 shot in het buitenland is geschoten of waar buitenlandse acteurs of crew aan mee heeft gewerkt moeten bioscopen in de VS 100% meer voor betalen om te kunnen vertonen. En laten we dan ook meteen DEI in films aanpakken en films met DEI thema's ook meenemen en films waar vrouwen en minderheden een hoofdrol hebben. Het is een nog onontgonnen gebied, dus de mogelijkheden zijn eindeloos. Howard krijgt gewoon een leuk tussendoorklusje erbij.
Die Amerikaanse Hollywoodfilm die in het buitenland wordt opgenomen krijgt met de importheffingen te maken.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:18 schreef Barbusse het volgende:
Hoe moeten we dat gaan zien? Britse film 25% duurder, Chinese film 80% duurder? En wat als een Britse acteur de hoofdrol speelt in een Amerikaanse film? Of een Amerikaanse film die, zoals bv de Mission: Impossible films, over de hele wereld afspeelt? Die ook maar slaan met tarieven?
Het is vooral dit:quote:Op maandag 5 mei 2025 10:18 schreef Barbusse het volgende:
Hoe moeten we dat gaan zien? Britse film 25% duurder, Chinese film 80% duurder? En wat als een Britse acteur de hoofdrol speelt in een Amerikaanse film? Of een Amerikaanse film die, zoals bv de Mission: Impossible films, over de hele wereld afspeelt? Die ook maar slaan met tarieven?
quote:Op maandag 5 mei 2025 08:05 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet werkbaar te zijn, het moet gewoon de schijn van “ik doe iets” opleveren
Triumph des Willens.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Trump laat straks gewoon z’n eigen Triumph des Willens schieten
Niet, zie bovenstaande.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:50 schreef xpompompomx het volgende:
Ben benieuwd hoe Trump denkt dat zijn maatregel het gebrek aan creativiteit waar Hollywood al tijden last van heeft gaat oplossen.
En zoals gewoonlijk heeft hij die bevoegdheid weer helemaal niet. Draadje(s):quote:
Dit doet dan eigenlijk nog wel een beetje pijn. Goed, dat wij/ik van ideologie verschillen met de epicbeardmannetjes en Chivazjes van deze wereld, ok, maar de personen die zo te keer gingen over Biden en zijn laptop hoor je hier niet over, terwijl het om een factor 100 of 1000 hogere bedragen gaan. Terwijl ik zowel tegen eventueel misbruik van Hunter voor het verkopen van invloed (onbewezen overigens nog) ben als dit huidige schaamteloze verkopen van invloed out in the open.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:23 schreef Kijkertje het volgende:
Trump Sons’ Deals on Three Continents Directly Benefit the President
But what about HUNTER! /THE BIDEN CRIME FAMILY! .....
Dit komt van hetzelfde clubje af dat en plein publique de markt gemanipuleerd heeft hé.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:47 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dit doet dan eigenlijk nog wel een beetje pijn. Goed, dat wij/ik van ideologie verschillen met de epicbeardmannetjes en Chivazjes van deze wereld, ok, maar de personen die zo te keer gingen over Biden en zijn laptop hoor je hier niet over, terwijl het om een factor 100 of 1000 hogere bedragen gaan. Terwijl ik zowel tegen eventueel misbruik van Hunter voor het verkopen van invloed (onbewezen overigens nog) ben als dit huidige schaamteloze verkopen van invloed out in the open.
Steiners Trumps Truppen werden den ''woke'' Norden angreifen und sich mit der Maga-Armee vereinen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:50 schreef xpompompomx het volgende:
Ben benieuwd hoe Trump denkt dat zijn maatregel het gebrek aan creativiteit waar Hollywood al tijden last van heeft gaat oplossen.
Ja hier gaat James Comer geen eindeloze hoorzittingen in het Congres voor organiseren.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:47 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dit doet dan eigenlijk nog wel een beetje pijn. Goed, dat wij/ik van ideologie verschillen met de epicbeardmannetjes en Chivazjes van deze wereld, ok, maar de personen die zo te keer gingen over Biden en zijn laptop hoor je hier niet over, terwijl het om een factor 100 of 1000 hogere bedragen gaan. Terwijl ik zowel tegen eventueel misbruik van Hunter voor het verkopen van invloed (onbewezen overigens nog) ben als dit huidige schaamteloze verkopen van invloed out in the open.
Hunter Biden is een crack rokende hoerenloper met een bijbaantje in het meest corrupte land in de Europa. Trumps zoons zijn nette zakenmannen die wereldwijd lucratieve vastgoed deals kunnen sluiten.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:23 schreef Kijkertje het volgende:
Trump Sons’ Deals on Three Continents Directly Benefit the President
Donald Trump Jr. and Eric Trump spent the past two weeks traveling the world and announcing new ventures involving billions of dollars.
[ afbeelding ]
But what about HUNTER! /THE BIDEN CRIME FAMILY! .....
Hardop gelachen.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hunter Biden is een crack rokende hoerenloper met een bijbaantje in het meest corrupte land in de Europa. Trumps zoons zijn nette zakenmannen die wereldwijd lucratieve vastgoed deals kunnen sluiten.
Nogal een verschil he.
quote:Op maandag 5 mei 2025 18:37 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De beste grappen zijn gebaseerd op waarheid
Heeft weinig met 'waarheid' te maken verder. Ook dit zijn talentloze clowns die niks zijn zonder pappie. En dan dan hebben we het nog niet eens over het cokegebruik van Don jr. gehad.quote:Trumps zoons zijn nette zakenmannen
Omdat ze gewoon alleen dom lopen te trollen. Zolang ze gevoerd blijven worden zullen ze daarmee doorgaan.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:47 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
In dit geval niet.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:37 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De beste grappen zijn gebaseerd op waarheid
"Nette zakenmannen", voor de buhne inderdaad.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hunter Biden is een crack rokende hoerenloper met een bijbaantje in het meest corrupte land in de Europa. Trumps zoons zijn nette zakenmannen die wereldwijd lucratieve vastgoed deals kunnen sluiten.
Nogal een verschil he.
Ja het is grappig omdat Sjemmert denkt dat er een kern van waarheid inzit. Maar Trumps zoons zijn cokesnuivende debielen die inderdaad als hun papa niet heel rijk was waarschijnlijk amper een baantje als manager van een Mac zouden kunnen krijgen.Het is ook grappig omdat het precies de hypocrisie aantoond, opeens moet men deze sujetten verdedigen want ze zitten bij het goede clubje. Maar toen het over Biden ging was een fractie hiervan al afschuwelijk. Alsof er iemand geen vastgoeddeals zou kunnen sluiten wanneer de vader volledig corrupte dictator in Amerika is.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Heeft weinig met 'waarheid' te maken verder. Ook dit zijn talentloze clowns die niks zijn zonder pappie. En dan dan hebben we het nog niet eens over het cokegebruik van Don jr. gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |