quote:
Wel leuk dat Beagle hondje er nog steeds is.quote:
Die gaat er niet uit!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel leuk dat Beagle hondje er nog steeds is.![]()
Nee, daar is hij te lief voor.quote:
En zolang ik er benquote:
Was het de Hayabusa Satisfyer?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even ordinair crosspost, nadat ik een proefrit op de Suzuki Hayabusa heb gehad:
In 1 woord: waanzinnig.
In meerdere woorden: ongekend hoeveel vermogen je tussen je benen hebt, maar dat de motor zich heel soepel en netjes laat bedienen. Voor de proefrit was de motorstand op C gezet (het laagste) en tijdens de rit heb ik dat naar B (het normale) opgeschaald.
De houding was even wennen en ik had wat pijn in mijn armen en handen, maar dat trok snel weg (en ik heb net nieuwe handschoenen, die zijn ook nog niet helemaal soepel). De wegen binnendoor waren prima, lekker soepel de bochten door, heerlijk.
Op de snelweg heel beheerst gereden, maar zodra je het gas even wat meer opentrekt zit je echt heel snel op, wel, snelheidNog geen seconde van 80 naar 140, zó sterk, en dat dus in stand B. Echt, het is een staaltje techniek, heerlijk.
A.s. dinsdag heb ik een afspraak bij de dealer waar ik hem wil gaan halen. Dan gaan we kijken wat mijn oude motor nog waard is en wat de volgende stappen zijn.
Ik ben nu definitief om, de Hayabusa heeft er een nieuwe fan bij
Neequote:
Zou je haast wel denken.quote:
Vies mannetje jijquote:
Stiekem had ik de tekst expres zo geschrevenquote:
Whehe, mooi toch?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stiekem had ik de tekst expres zo geschreven
Niet deze. Dinsdag ga ik naar de dealer die hier in de buurt zit en dan gaan we eens kijken wat mijn oude motor opbrengt en wat de verdere stappen zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, mooi toch?
Maarre, ga je dat kreng kopen dan?
Nice! Hopelijk levert het wat op.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet deze. Dinsdag ga ik naar de dealer die hier in de buurt zit en dan gaan we eens kijken wat mijn oude motor opbrengt en wat de verdere stappen zijn.
Beestje is 20 jaar oud ongeveer, 35k gelopen (wat prima is voor een motor), handvatverwarming, ABS, boekjes erbij. Ik ga hier echt niet veel voor krijgen maar alles is meegenomen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nice! Hopelijk levert het wat op.
Hopen op het beste dan maar.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beestje is 20 jaar oud ongeveer, 35k gelopen (wat prima is voor een motor), handvatverwarming, ABS, boekjes erbij. Ik ga hier echt niet veel voor krijgen maar alles is meegenomen.
Zeker wetenquote:
Lord!quote:
Zijn gangetje, en daar?quote:
Mooi zo.quote:
Mooi zoquote:
Yupquote:
Goedemorgenquote:
Lekker weer.quote:
Stevige bries wel.quote:
Lekker toch. Kan de piemel mooi uit de broek.quote:
De Suzuki Hayabusa is toch zo'n type motor waarmee je de politie te snel af bent?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even ordinair crosspost, nadat ik een proefrit op de Suzuki Hayabusa heb gehad:
In 1 woord: waanzinnig.
Als je normaal rijdt dan heb je niet eens last van de politie.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De Suzuki Hayabusa is toch zo'n type motor waarmee je de politie te snel af bent?
Lord!quote:
Alles chill?quote:
Zekur. Met jou?quote:
Ja ook! Lekker relax.quote:
Rustig hierquote:
Hier ook. Best wel normaal.quote:
Heerlijk wel.quote:
Altijd. Ik hou niet van druktes.quote:
Bah drukte.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Altijd. Ik hou niet van druktes.
Blegh.quote:
quote:
Aardig ook weer.quote:
Heb er nu al zin in.quote:
Hier ookquote:
Clarkson mist hem nog steeds.quote:
Lord!quote:
De enige eckte!quote:
Wie anders?quote:
Braaf zijn dan maar.quote:
Hij kan niet zonder jequote:
Hoi Stiggerson!quote:Op maandag 12 mei 2025 16:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij kan niet zonder je
En hoi Lenny
quote:
Gij kunt voortaan wel voor mij invallen hier als de Lord.quote:
Twee mods hierquote:Op maandag 12 mei 2025 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gij kunt voortaan wel voor mij invallen hier als de Lord.
Nou, nee. Een Lord, twee gedachten.quote:
Stig staat daar bovenquote:Op maandag 12 mei 2025 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, nee. Een Lord, twee gedachten.
Daar denkt Lenny anders over.quote:
Nederland ligt nog altijd boven Belgiëquote:
@Lenny77 , kom eens in actie!quote:Op maandag 12 mei 2025 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nederland ligt nog altijd boven België
Als ze weet waar Nederland ligtquote:
Whehe, met moeite.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ze weet waar Nederland ligt
quote:
quote:
quote:
Jaja, zeg maar niks meer.quote:
Lenny doet mij niksquote:
Daaromquote:
Mogguhhquote:
quote:
Lord!quote:
Hoe gaattie?quote: