Hoezo niet?quote:Op maandag 16 maart 2026 15:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn bovenbuurvrouw dat leuk gaat vinden
Of juist wel.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn bovenbuurvrouw dat leuk gaat vinden
Weet ik niet.quote:
"Buurman, heeft u een kopje suiker?"quote:Op maandag 16 maart 2026 15:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik kan het een keer proberen....kijken hoe ze reageert.
Eerst maar eens wachten tot het wat warmer wordtquote:Op maandag 16 maart 2026 15:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Buurman, heeft u een kopje suiker?"
"Buurman, heeft u ijsklontjes?"quote:Op maandag 16 maart 2026 15:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Eerst maar eens wachten tot het wat warmer wordt
Daarom, even zwaaien met je snikkel naar haar.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik kan het een keer proberen....kijken hoe ze reageert.
Dat werkt vastquote:Op maandag 16 maart 2026 15:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom, even zwaaien met je snikkel naar haar.
Wat is mijn eigen topicquote:Op maandag 16 maart 2026 15:08 schreef Puzzie het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon naar je eigen topic gaan ?
Ach hou je niet van de dommequote:Op maandag 16 maart 2026 15:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat is mijn eigen topic
Is dit een besloten kliekje?
Nee hoor, iedereen is welkomquote:Op maandag 16 maart 2026 15:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat is mijn eigen topic
Is dit een besloten kliekje?
Ik wet serieus niet waar jij last van hebt. Ik zie dit topic verschijnen in myat...meer niet.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ach hou je niet van de domme
Alsjeblieft zeg
Jij hebt idd de hele boel overgenomen , en toen de KSC en nu zijn wij hier weer en dan kom je hier weer?quote:Op maandag 16 maart 2026 15:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen is welkom
Gewoon lekker postenquote:Op maandag 16 maart 2026 15:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik wet serieus niet waar jij last van hebt. Ik zie dit topic verschijnen in myat...meer niet.
Mag ik dat zelf bepalen?quote:Op maandag 16 maart 2026 15:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij hebt idd de hele boel overgenomen , en toen de KSC en nu zijn wij hier weer en dan kom je hier weer?
Iedereen is welkom, maar iemand wil me hier liever niet hebben blijkbaar.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen is welkom
lolquote:Op maandag 16 maart 2026 15:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon lekker posten
[..]
Mag ik dat zelf bepalen?
Wel hoor. Gewoon gezellig meedoenquote:Op maandag 16 maart 2026 15:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, maar iemand wil me hier liever niet hebben blijkbaar.
Hey Koenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |