Redelijk, geef het een 6.quote:
Zijn altijd duur bij de Intratuin enz. Soms kom je ze voor 5 euro weleens tegen bij de Lidl.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:46 schreef Puzzie het volgende:
Mijn zoon had een bonzai-achtige plant , en die ging dood, cadeau van mij , waren ook best prijzig
De zon schijnt en het is droogquote:Op maandag 16 maart 2026 14:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vanochtend wel, vind het nu wel fris worden.
6.5 hier.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Redelijk, geef het een 6.
quote:
deze kwam van Intratuin en was idd best aan de prijsquote:Op maandag 16 maart 2026 14:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zijn altijd duur bij de Intratuin enz. Soms kom je ze voor 5 euro weleens tegen bij de Lidl.
Whutt?quote:Op maandag 16 maart 2026 14:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Lenny77 krijgt er een paar, want die is van het bonsai bevrijdingsfront.
Vaak zijn die bomen al slecht. Doe je niets aan.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
deze kwam van Intratuin en was idd best aan de prijs![]()
We snappen nog steeds niet wat er mis ging
Het is nog een voldoende.quote:
Dat is ook zo , je moet vast geluk hebben of zoquote:Op maandag 16 maart 2026 14:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vaak zijn die bomen al slecht. Doe je niets aan.
Ja, die wil ze groot zien.quote:
Een krappe. Morgen hier 15 graden.quote:
Jawel, denk alleen niet dat wij dat gaan mee maken.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2026 14:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, denk alleen niet dat wij dat gaan mee maken.
Ja joh, dan ben je zeker 25 tot 30 jaar verder. Dan ben ik te oud om mij daar nog druk om te maken.quote:
Ik wist dat je dat bedoeldequote:Op maandag 16 maart 2026 14:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja joh, dan ben je zeker 25 tot 30 jaar verder. Dan ben ik te oud om mij daar nog druk om te maken.
Dat zijn lente temperaturen.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een krappe. Morgen hier 15 graden.
Ja, dan kun je weer naakt door de tuin lopen.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat zijn lente temperaturen.
Mag van mijn wel warmer worden. Graadje of 25 om te beginnen.
Ik weet niet of mijn bovenbuurvrouw dat leuk gaat vindenquote:Op maandag 16 maart 2026 15:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dan kun je weer naakt door de tuin lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |