Echt een ouderwets leuke game iddquote:
DOOM.quote:
Heb je Mizora liggen te lopen te schtuppen? Jij oude schavuit!quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat je in bg3 Minsc pas zo laat krijgt. Hij is tot nu toe een hilarisch karakter.
De seksscene met Mizora viel tegen. Wyll en Karlach zijn nu boos op me.
Vanavond even kijken of ik Astarion kan helpen om zijn ouwe baas te vermoorden.
Ja, ze is erg heet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je Mizora liggen te lopen te schtuppen? Jij oude schavuit!
Alsof 85 slecht is.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:28 schreef MMaRsu het volgende:
Doom reviews rond de 85. Wederom een DOOM die lang niet zo goed is als 2016. Hoe krijgen ze het toch voor elkaarHoe moeilijk kan het zijn
Als je leest waarom die gemiddeld een 85 krijgt, ja.quote:
zware nacht gehad?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:28 schreef MMaRsu het volgende:
Doom reviews rond de 85. Wederom een DOOM die lang niet zo goed is als 2016. Hoe krijgen ze het toch voor elkaarHoe moeilijk kan het zijn
Helemaal niet?quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Helemaal niet?
Verbaas me er gewoon over dat ID geen game zo goed meer kan maken als Doom 2016. Eternal was ook al een teleurstelling
Ja maar ik vind het niet leuk, dat je geforceerd werd om het op een bepaalde manier te spelen, je moest op bepaalde manieren vijanden afmaken anders was je ammo aan het verkwanselen, ammo krijg je door vijanden te killen met tool X etc. Je had geen vrijheid om zelf te kiezen hoe je een situatie aanpakte.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eternal heeft het beste gemiddelde van alle 3 de games.
Doom 2016 pakte mij maar niet. Het hele 'arena combat' gebeuren vind ik niks aan. Daarom ook Eternal ook niet gespeeld.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Helemaal niet?
Verbaas me er gewoon over dat ID geen game zo goed meer kan maken als Doom 2016. Eternal was ook al een teleurstelling
Beste gevechtquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gisteren Raphael verslagen. Is denk ik op Tactician wel een zeer pittig gevecht.
Wat is er, naast de muziek, goed aan het gevecht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |