Echt een ouderwets leuke game iddquote:
DOOM.quote:
Heb je Mizora liggen te lopen te schtuppen? Jij oude schavuit!quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat je in bg3 Minsc pas zo laat krijgt. Hij is tot nu toe een hilarisch karakter.
De seksscene met Mizora viel tegen. Wyll en Karlach zijn nu boos op me.
Vanavond even kijken of ik Astarion kan helpen om zijn ouwe baas te vermoorden.
Ja, ze is erg heet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je Mizora liggen te lopen te schtuppen? Jij oude schavuit!
Alsof 85 slecht is.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:28 schreef MMaRsu het volgende:
Doom reviews rond de 85. Wederom een DOOM die lang niet zo goed is als 2016. Hoe krijgen ze het toch voor elkaarHoe moeilijk kan het zijn
Als je leest waarom die gemiddeld een 85 krijgt, ja.quote:
zware nacht gehad?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:28 schreef MMaRsu het volgende:
Doom reviews rond de 85. Wederom een DOOM die lang niet zo goed is als 2016. Hoe krijgen ze het toch voor elkaarHoe moeilijk kan het zijn
Helemaal niet?quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Helemaal niet?
Verbaas me er gewoon over dat ID geen game zo goed meer kan maken als Doom 2016. Eternal was ook al een teleurstelling
Ja maar ik vind het niet leuk, dat je geforceerd werd om het op een bepaalde manier te spelen, je moest op bepaalde manieren vijanden afmaken anders was je ammo aan het verkwanselen, ammo krijg je door vijanden te killen met tool X etc. Je had geen vrijheid om zelf te kiezen hoe je een situatie aanpakte.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eternal heeft het beste gemiddelde van alle 3 de games.
Doom 2016 pakte mij maar niet. Het hele 'arena combat' gebeuren vind ik niks aan. Daarom ook Eternal ook niet gespeeld.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Helemaal niet?
Verbaas me er gewoon over dat ID geen game zo goed meer kan maken als Doom 2016. Eternal was ook al een teleurstelling
Beste gevechtquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gisteren Raphael verslagen. Is denk ik op Tactician wel een zeer pittig gevecht.
Wat is er, naast de muziek, goed aan het gevecht?quote:
Nicequote:
Ik vond vooral de sfeer in the House of Hope vet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er, naast de muziek, goed aan het gevecht?
Zijn wat pilaren die je moet slopen. Een hulpje, een Orthon, wat cambions. Je kunt van te voren healen in de kamer van de incubus.
Blijft toch knap dat ze het met hun portfolio met toch grote IP's (Assassins Creed, Far Cry, Ghost Recon, The Division, Splinter Cell, Prince of Persia etc) toch zo weten te vernachelen voor zichzelfquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:45 schreef over_hedge het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)uwe-assassin-s-creed
1 min stilte voor ubisoft graag. -18% in 1 dag. big oof
Mooi. Op naar de volgende 18%.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:45 schreef over_hedge het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)uwe-assassin-s-creed
1 min stilte voor ubisoft graag. -18% in 1 dag. big oof
Haarlep beetje overgeslagen. Hij viel me aan omdat ik al had gestolen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond vooral de sfeer in the House of Hope vet.
Hoe zeer t helpt of je immune to fire damage bent, die confrontatie met Haarlep en de keuzes met consequenties, de Orthon die wel of niet met je meewerkt afhankelijk van je keuzes, je relatie met Raphael zelf, de uitkomst voor Hope. En dan de setting plus die muziek.
Ze hebben gouden mogelijkheden die door hebberigheid worden verneukt. Investeerders> gamersquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Blijft toch knap dat ze het met hun portfolio met toch grote IP's (Assassins Creed, Far Cry, Ghost Recon, The Division, Splinter Cell, Prince of Persia etc) toch zo weten te vernachelen voor zichzelf![]()
Jep! Idd best knap. En toch ook wel zonde. Ze hebben zelfs een AAAA Gamequote:Op donderdag 15 mei 2025 13:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Blijft toch knap dat ze het met hun portfolio met toch grote IP's (Assassins Creed, Far Cry, Ghost Recon, The Division, Splinter Cell, Prince of Persia etc) toch zo weten te vernachelen voor zichzelf![]()
Het is ook een prima gamequote:Op donderdag 15 mei 2025 18:01 schreef DKUp het volgende:
AC Shadows is wel een prima game. Vermaak mij er goed mee de laatste weken.
Ik zie ze liever weer terugkomen op het niveau PoP / BGE&E.quote:
Eeuwige zonde dat Beyond Good and Evil (waarschijnlijk) nooit uit zal komenquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zie ze liever weer terugkomen op het niveau PoP / BGE&E.
Maar dan moeten ze veel tijd en geld in ontwikkeling steken, met kwaliteatief goede ontwikkelaars
Ik betwijfel ten zeerste dat moderne Ubisoft een goede Beyond Good and Evil sequel kunnen neerzetten, ik keek er dus absoluut niet naar uit. Zelfde vetrouwen heb ik in een eventueel Splinter Cell vervolg, moderne Ubisoft zou daar weinig van bakken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eeuwige zonde dat Beyond Good and Evil (waarschijnlijk) nooit uit zal komen
Ik zie ze ook liever niet failliet gaan, maar dat ze zich hervatten en zich weer focussen op waar ze goed in zijn/waren, en weer oog te hebben voor wat de gamers willen, en niet de aandeelhouders.
Stop met proberen om vroeg of laat dé nieuwste rage op het gebied van Gaas te hebben, en daar veel geld en tijd aan te verspillen.
Met hun portfolio zouden ze eigenlijk een van de rijkste studio's en uitgevers moeten zijn.
Ik moet zeggen dat ik hun games eigenlijk altijd wel leuk vindquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:55 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste dat moderne Ubisoft een goede Beyond Good and Evil sequel kunnen neerzetten, ik keek er dus absoluut niet naar uit. Zelfde vetrouwen heb ik in een eventueel Splinter Cell vervolg, moderne Ubisoft zou daar weinig van bakken.
Op z'n tijd vermaak ik mij er ook nog mee, maar ik mis de Ubisoft van vroeger die ook games maakte zoals Silent Hunter.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik hun games eigenlijk altijd wel leuk vind
Ze zullen nooit Game of the Year worden, maar ik vermaak me altijd prima mee![]()
Soort guilty pleasures
Lijkt mij ook leuk en wilde hem eigenlijk fysiek hebben voor op m'n PS5, totdat ik hoorde dat er maar 85mb op het schijfje staat, niet echt toekomst bestendig.quote:
Ik heb zowel de PS5 als de Xquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:43 schreef RaXz het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk en wilde hem eigenlijk fysiek hebben voor op m'n PS5, totdat ik hoorde dat er maar 85mb op het schijfje staat, niet echt toekomst bestendig.
Wel goed dat die op de PS5 70 euro kost, op PC kost die 80 euro en dat vind ik veel te duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |