Mooi succesverhaal van hem. Maar voor de ene die slaagt, zijn er natuurlijk 20 die falen.quote:
Ik vond Minsc vooral een dom en irritant karakter, misschien dat het een soort fan service was naar deel 1/2, maar ik snapte oprecht niet wat hij toevoegde aan de game.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat je in bg3 Minsc pas zo laat krijgt. Hij is tot nu toe een hilarisch karakter.
De seksscene met Mizora viel tegen. Wyll en Karlach zijn nu boos op me.
Vanavond even kijken of ik Astarion kan helpen om zijn ouwe baas te vermoorden.
Hier heb ik ook een keer of 4 over gedaan op normal. Uiteindelijk deden de paar arrows of dragon slaying onze grote vriend snel de das om. Ik bewaarde alle arrows in tassen in m’n inventory dus had er aardig wat gespaard.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, het gevecht met Ansur ging niet helemaal zoals ik zou willen.
Misschien is het handig om een potion of lightning resistance te nemen. Al snap ik nog niet waarom Gale zijn globe of invulnerabilty na 1 ronde stopte.
Ja, ik heb de arrows gekocht eerder. Kwam ze een paar keer tegen bij een trader en dacht: deze komen vast nog eens van pas.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hier heb ik ook een keer of 4 over gedaan op normal. Uiteindelijk deden de paar arrows of dragon slaying onze grote vriend snel de das om. Ik bewaarde alle arrows in tassen in m’n inventory dus had er aardig wat gespaard.
Die globe is een concentration spell(?) Ik deed ‘m meestal als Shadowheart (scroll) want zij had hoge constitution en hoge concentration saving throw. Spirit guardians was by far echt m’n favoriete spell met Shadowheart.
Als je de tas opent en je klikt op R1 dan zie je je eigen inventory in een nieuw scherm rechts. Dan kan je items verplaatsen. Als je vierkantje ingedrukt houdt kan je meerdere items selecteren (bijvoorbeeld alle pijlen, potions, elixers etc.) en dan met driehoekje verplaats je de geselecteerde items.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
EDIT: Dat met die tassen en ordenen heb ik eerder ergens gelezen, maar het lukt me niet om iets in een tas in mijn inventaris te stoppen.Ach, voor honor mode ofzo maar proberen met explosieven.
GA ik aanschaffen denk ikquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:29 schreef StateOfMind het volgende:
Heb vanmiddag een paar uurtjes Revenge of the Savage Planet gespeeld (op de Xbox want hij zit in Game Pass).
Zie dat de gewone versie 4 tientjes kost in de Store.
Erg leuke en grappige game, heel kleurrijk ook.
Aanrader.
Het komt over als een soort van f2p alhoewel je moet betalen voor de base game want het is online only. Ze hebben het al over upgrades en seizoenscontent, dat stemt mij vaak niet positief. Je mist waarschijnlijk toch wat als je daar niet aan mee doet qua competitie.quote:Op zondag 11 mei 2025 02:22 schreef MMaRsu het volgende:
Deze game (Rematch) komt in Juni uit, een cross tussen Rocket League en Fifa Street. Gemaakt door de SIFU developers. Arcade voetballen dus. Erg leuk en heel cool. De beta was laatst en heb een montage gemaakt van wat goals en assists. Speel met de controller op de pc. Maar het komt ook voor de PS5 en Xbox uit, binnenkort is er volgens mij ook een beta voor de consoles!
Hopelijk lijkt jullie het wat, ik wil ook wel met wat Fokkers spelen
Bekijk deze YouTube-video
Is allemaal.cosmetics tho?quote:Op zondag 11 mei 2025 08:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Het komt over als een soort van f2p alhoewel je moet betalen voor de base game want het is online only. Ze hebben het al over upgrades en seizoenscontent, dat stemt mij vaak niet positief. Je mist waarschijnlijk toch wat als je daar niet aan mee doet qua competitie.
Gamepass ook? Nee volgens de site kan je spelers upgraden dus zal wel in skills zijn en season pass voor content. Maar qua speelstijl wijkt het natuurlijk af van Fifa etc. Dit spel draait om steeds 'nog èèn potje spelen', niet meer niet minder. Als je dat zoekt in een game, prima.quote:Op zondag 11 mei 2025 10:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is allemaal.cosmetics tho?
Spel is 30 euro waar praten we over
EN op Gamepass
Waar zie jij dat staan op de site dan? Want ik zie staan:quote:Op zondag 11 mei 2025 11:25 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Gamepass ook? Nee volgens de site kan je spelers upgraden dus zal wel in skills zijn en season pass voor content. Maar qua speelstijl wijkt het natuurlijk af van Fifa etc. Dit spel draait om steeds 'nog èèn potje spelen', niet meer niet minder. Als je dat zoekt in een game, prima.
quote:Every season will feature new game modes and add more cosmetic content.
In de beta's die ik heb gespeeld kan je ook nergens je character upgraden. Iedereen zit op hetzelfde niveau qua poppetje, je hebt geen skill points of wat dan ook.quote:On a level playing field, with no player stats, victory depends entirely on your skills and tactics
Hij is leuk!!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:33 schreef StateOfMind het volgende:
Solo te spelen maar ook (couch) coop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |