abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 mei 2025 @ 09:03:15 #76
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_217572802
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:38 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

@:kaneelstokje
Mooi succesverhaal van hem. Maar voor de ene die slaagt, zijn er natuurlijk 20 die falen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 8 mei 2025 @ 09:05:41 #77
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_217572814
Jammer dat je in bg3 Minsc pas zo laat krijgt. Hij is tot nu toe een hilarisch karakter.
De seksscene met Mizora viel tegen. Wyll en Karlach zijn nu boos op me. ;(

Vanavond even kijken of ik Astarion kan helpen om zijn ouwe baas te vermoorden. :)
pi_217578624
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217578655
quote:
50 euro en lineair. Een korter verhaal als het goed is.
SOONY
  donderdag 8 mei 2025 @ 20:52:46 #80
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217579644
quote:
Red Dead Mafia
pi_217579879
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 09:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat je in bg3 Minsc pas zo laat krijgt. Hij is tot nu toe een hilarisch karakter.
De seksscene met Mizora viel tegen. Wyll en Karlach zijn nu boos op me. ;(

Vanavond even kijken of ik Astarion kan helpen om zijn ouwe baas te vermoorden. :)
Ik vond Minsc vooral een dom en irritant karakter, misschien dat het een soort fan service was naar deel 1/2, maar ik snapte oprecht niet wat hij toevoegde aan de game.
pi_217581578
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 14:55 schreef Evangelion het volgende:
Oja, vanavond Balatro proberen. :9
1e win in de pocket (tweede sessie)
pi_217589201
Heb vanmiddag een paar uurtjes Revenge of the Savage Planet gespeeld (op de Xbox want hij zit in Game Pass).

Zie dat de gewone versie 4 tientjes kost in de Store.

Erg leuke en grappige game, heel kleurrijk ook.

Aanrader.
A murky, forgotten land.
pi_217589251
Solo te spelen maar ook (couch) coop.

A murky, forgotten land.
pi_217589658
Death Stranding 2 is volgende maand alweer, ik kan echt niet wachten. Bijna de neiging om deel 1 weer aan te slingeren maar ik ben bang dat ik dan sneller uitgekeken raak op deel 2, ik moet in de mood zijn om zo'n spel te spelen.
  zaterdag 10 mei 2025 @ 10:06:57 #87
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_217592026
Nou, het gevecht met Ansur ging niet helemaal zoals ik zou willen.
Misschien is het handig om een potion of lightning resistance te nemen. Al snap ik nog niet waarom Gale zijn globe of invulnerabilty na 1 ronde stopte.
pi_217592289
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, het gevecht met Ansur ging niet helemaal zoals ik zou willen.
Misschien is het handig om een potion of lightning resistance te nemen. Al snap ik nog niet waarom Gale zijn globe of invulnerabilty na 1 ronde stopte.
Hier heb ik ook een keer of 4 over gedaan op normal. Uiteindelijk deden de paar arrows of dragon slaying onze grote vriend snel de das om. Ik bewaarde alle arrows in tassen in m’n inventory dus had er aardig wat gespaard.

Die globe is een concentration spell(?) Ik deed ‘m meestal als Shadowheart (scroll) want zij had hoge constitution en hoge concentration saving throw. Spirit guardians was by far echt m’n favoriete spell met Shadowheart.
  zaterdag 10 mei 2025 @ 10:54:35 #89
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217592304
Iemand hier die toevallig een adresje heeft voor het laten vervangen van potentiometers naar hall effect voor een heel zacht prijsje?

#durftevragen :+
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  zaterdag 10 mei 2025 @ 11:14:57 #90
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_217592422
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 10:51 schreef Drankster het volgende:

[..]
Hier heb ik ook een keer of 4 over gedaan op normal. Uiteindelijk deden de paar arrows of dragon slaying onze grote vriend snel de das om. Ik bewaarde alle arrows in tassen in m’n inventory dus had er aardig wat gespaard.

Die globe is een concentration spell(?) Ik deed ‘m meestal als Shadowheart (scroll) want zij had hoge constitution en hoge concentration saving throw. Spirit guardians was by far echt m’n favoriete spell met Shadowheart.
Ja, ik heb de arrows gekocht eerder. Kwam ze een paar keer tegen bij een trader en dacht: deze komen vast nog eens van pas. :)
De damage is het probleem niet, binnen 1 ronde was hij 200 hp verloren. Snap gewoon niet waarom Gale zijn concentratie verloor en ik dus doodging :')

En ik zie nu dat het chargen van de draak telt voor de trofee. Hij hoeft niet te vliegen. Mooi, ik snapte het al niet.
Vanavond nog even proberen dan.

EDIT: Dat met die tassen en ordenen heb ik eerder ergens gelezen, maar het lukt me niet om iets in een tas in mijn inventaris te stoppen. :') Ach, voor honor mode ofzo maar proberen met explosieven.
pi_217592462
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

EDIT: Dat met die tassen en ordenen heb ik eerder ergens gelezen, maar het lukt me niet om iets in een tas in mijn inventaris te stoppen. :') Ach, voor honor mode ofzo maar proberen met explosieven.
Als je de tas opent en je klikt op R1 dan zie je je eigen inventory in een nieuw scherm rechts. Dan kan je items verplaatsen. Als je vierkantje ingedrukt houdt kan je meerdere items selecteren (bijvoorbeeld alle pijlen, potions, elixers etc.) en dan met driehoekje verplaats je de geselecteerde items.
  Moderator zaterdag 10 mei 2025 @ 20:18:33 #92
447051 crew  Peejtur
pi_217595730
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 21:29 schreef StateOfMind het volgende:
Heb vanmiddag een paar uurtjes Revenge of the Savage Planet gespeeld (op de Xbox want hij zit in Game Pass).

Zie dat de gewone versie 4 tientjes kost in de Store.

Erg leuke en grappige game, heel kleurrijk ook.

Aanrader.
GA ik aanschaffen denk ik :)
  zondag 11 mei 2025 @ 02:22:26 #93
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217597578
Deze game (Rematch) komt in Juni uit, een cross tussen Rocket League en Fifa Street. Gemaakt door de SIFU developers. Arcade voetballen dus. Erg leuk en heel cool. De beta was laatst en heb een montage gemaakt van wat goals en assists. Speel met de controller op de pc :). Maar het komt ook voor de PS5 en Xbox uit, binnenkort is er volgens mij ook een beta voor de consoles!

Hopelijk lijkt jullie het wat, ik wil ook wel met wat Fokkers spelen :)

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_217598049
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 02:22 schreef MMaRsu het volgende:
Deze game (Rematch) komt in Juni uit, een cross tussen Rocket League en Fifa Street. Gemaakt door de SIFU developers. Arcade voetballen dus. Erg leuk en heel cool. De beta was laatst en heb een montage gemaakt van wat goals en assists. Speel met de controller op de pc :). Maar het komt ook voor de PS5 en Xbox uit, binnenkort is er volgens mij ook een beta voor de consoles!

Hopelijk lijkt jullie het wat, ik wil ook wel met wat Fokkers spelen :)

Het komt over als een soort van f2p alhoewel je moet betalen voor de base game want het is online only. Ze hebben het al over upgrades en seizoenscontent, dat stemt mij vaak niet positief. Je mist waarschijnlijk toch wat als je daar niet aan mee doet qua competitie.
  zondag 11 mei 2025 @ 10:27:01 #95
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217598504
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 08:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Het komt over als een soort van f2p alhoewel je moet betalen voor de base game want het is online only. Ze hebben het al over upgrades en seizoenscontent, dat stemt mij vaak niet positief. Je mist waarschijnlijk toch wat als je daar niet aan mee doet qua competitie.
Is allemaal.cosmetics tho?

Spel is 30 euro waar praten we over

EN op Gamepass
pi_217598978
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 10:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Is allemaal.cosmetics tho?

Spel is 30 euro waar praten we over

EN op Gamepass
Gamepass ook? Nee volgens de site kan je spelers upgraden dus zal wel in skills zijn en season pass voor content. Maar qua speelstijl wijkt het natuurlijk af van Fifa etc. Dit spel draait om steeds 'nog èèn potje spelen', niet meer niet minder. Als je dat zoekt in een game, prima.
  zondag 11 mei 2025 @ 11:29:23 #97
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217599002
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 11:25 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Gamepass ook? Nee volgens de site kan je spelers upgraden dus zal wel in skills zijn en season pass voor content. Maar qua speelstijl wijkt het natuurlijk af van Fifa etc. Dit spel draait om steeds 'nog èèn potje spelen', niet meer niet minder. Als je dat zoekt in een game, prima.
Waar zie jij dat staan op de site dan? Want ik zie staan:

quote:
Every season will feature new game modes and add more cosmetic content.
quote:
On a level playing field, with no player stats, victory depends entirely on your skills and tactics
In de beta's die ik heb gespeeld kan je ook nergens je character upgraden. Iedereen zit op hetzelfde niveau qua poppetje, je hebt geen skill points of wat dan ook.

Maar je hebt gelijk het gevoel van ah nog één potje heb je wel continue
pi_217599909
Donderdag Doom Day *O*

Zin in in :Y
A murky, forgotten land.
  zondag 11 mei 2025 @ 17:28:17 #99
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_217602766
Moet me maar even gaan inlezen in de laatste paar quests. Niks lijkt even te lukken momenteel.
Die Steel Watchers zijn ruk, ik ben niet goed in Stealth, en ik ben overal zwaar in de minderheid.
  Moderator zondag 11 mei 2025 @ 22:42:04 #100
447051 crew  Peejtur
pi_217605723
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 21:33 schreef StateOfMind het volgende:
Solo te spelen maar ook (couch) coop.

Hij is leuk!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties