Twee avonden kunnen spelen. Zelden zo’n goede game gespeeld. Ik ben hyped. En dat is echt jaren terug dat me dat is overkomen.quote:
Dit wil ik samen met de remasters van Gears 2 en Gears 3.quote:
Het is sowieso handig als je van tevoren weet dat de ps5 geen gebruik maakt van koelpasta.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:38 schreef Pablo84 het volgende:
Iemand ervaring met het vervangen van de koelpasta ps5? Heb de stof er helemaal uitgehaald. Maar aangezien ik dan echt alles moet gaan loshalen ben ik wel een beetje teruggehouden. Of stelt dit niks voor? Heb de fan etc er al uit gehad. Maar toen ik zag dat ik blauwe kabels moest gaan loshalen ben ik maar ff gestopt. En als ik dit zelf kan welke koelpasta dan nodig?
PS5 gebruikt liquid metal. Echt totaal anders dan koelpasta.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:38 schreef Pablo84 het volgende:
Iemand ervaring met het vervangen van de koelpasta ps5? Heb de stof er helemaal uitgehaald. Maar aangezien ik dan echt alles moet gaan loshalen ben ik wel een beetje teruggehouden. Of stelt dit niks voor? Heb de fan etc er al uit gehad. Maar toen ik zag dat ik blauwe kabels moest gaan loshalen ben ik maar ff gestopt. En als ik dit zelf kan welke koelpasta dan nodig?
quote:Op maandag 5 mei 2025 20:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
PS5 gebruikt liquid metal. Echt totaal anders dan koelpasta.
PS5 op 2:10 (naast de tv)quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:54 schreef StateOfMind het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe GTA6 trailer.
Ik ben skeptisch eerlijk gezegd. Hopelijk doen ze eens iets aan de missie structuur.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:54 schreef StateOfMind het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe GTA6 trailer.
Ik heb door de jaren heen alle Gears of War games gratis kunnen downloaden via Games with Gold maar nog nooit de motivatie gevonden om er eentje op te starten. Denk niet dat daar verandering in gaat komen.quote:
Ik heb nooit een Xbox gehad tot ik de Series X kocht, met Game Pass uiteraard.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik heb door de jaren heen alle Gears of War games gratis kunnen downloaden via Games with Gold maar nog nooit de motivatie gevonden om er eentje op te starten. Denk niet dat daar verandering in gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |