SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
Jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] You go girl
Letten op je voeding en werken aan je gezondheid is nooit verkeerd
Classic cavia-move ookquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze leeft nogGoed geacclimatiseerd. Gaat op Vosje staan als ze eten krijgt. Allemaal oké.
Cavia’s houden van tramplingquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Classic cavia-move ookEn de cavia waarop gestaan wordt, vindt het allemaal nog best ook.
Hier hetzelfdeaf en toe een geïrriteerde blik van; ga van mij af
Hmmm.. blessures zijn nooit leukquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jamag na drie jaar ploeteren wel eens lukken
En inderdaad
en aangezien ik in november een knieblessure heb opgelopen, is dit ook wel goed voor dat herstel. Want nog steeds last.
Madelief mag het nietquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Classic cavia-move ookEn de cavia waarop gestaan wordt, vindt het allemaal nog best ook.
Hier hetzelfdeaf en toe een geïrriteerde blik van; ga van mij af
Zal eens vragen of ze hakjes willen dragen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon nagels laten groeien.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal eens vragen of ze hakjes willen dragen.
Wat is dit voor voorkeursbehandelingquote:
MadeMad.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit voor voorkeursbehandeling
Is het nu MadeJaloers?
quote:
Misschien moet je ‘m zo af en toe schoonmaken?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:58 schreef Haags het volgende:
Nieuw dolce gusto apparaat is binnen @:ltvdk
Wat smaakt de koffie toch heerlijk vers uit een nieuw apparaat ❤️
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:58 schreef Haags het volgende:
Wat je niet wil horen.. [ insert buda -quote ]quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet je ‘m zo af en toe schoonmaken?
waarom schoonmaken als je een nieuwe kan kopen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet je ‘m zo af en toe schoonmaken?
Joequote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb een rol Oreo en kan delen voor wie wil
Ze wilden nog geen mri makenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm.. blessures zijn nooit leuk
Moest je een operatie of gaat het vanzelf weg ?
Wat attent van jequote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal eens vragen of ze hakjes willen dragen.
hmm nee dankje, eerst ontbijt fixen, heel misschien zo ergens een uitsmijter halenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb een rol Oreo en kan delen voor wie wil
feestquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan … supermarktgenot.
Je was okay.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan … supermarktgenot.
zeg niet van die rare dingenquote:
zo'n voorgesneden bakje van de aldi met watermeloen, geel en cantaloupequote:
Gewoon een stuk eraf.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
kleurtje? extension? lagen? of gewoon geknipt?
als ik vanavond de kolen maar in brand kan stekenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit buitje was niet eens genoeg voor het stof
Hier al een paar mini buitjes gehadquote:
ahaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n voorgesneden bakje van de aldi met watermeloen, geel en cantaloupe
lekker makkelijkquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:29 schreef essnhills het volgende:
Ik was naar de tandarts
Afspraak om 11.15
Kwam om 11.10 binnen en sta alweer buiten.![]()
Over een jaar weer terugkomen
essnhills must pay the billsquote:
Het is echt minimaal jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier al een paar mini buitjes gehad
Niet genoeg om het echt nat te maken
Terwijl het allemaal in split seconds kan dus feestdag is helemaal geen argumentquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:33 schreef mschol het volgende:
rare banken hoor..
1 mei vrij houden van transacties terwijl het in NL geen feestdag is
(hypotheek en andere batchbetalingen pas vandaag afschrijven)
De ing kon gewoon geld van mijn rekening afschrijven op 1 mei.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:33 schreef mschol het volgende:
rare banken hoor..
Maar blijkbaar kunnen ze wel op 1mei bekend maken dat de rente omlaag gaatquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:33 schreef mschol het volgende:
rare banken hoor..
hier niet, ik heb stuk of 4 betalingen die altijd de eerste van de maand worden afgeschreven als het een werkdag is..quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De ing kon gewoon geld van mijn rekening afschrijven op 1 mei.
dat ook ja, idem voor weekenden eigenlijk, zeker automatische betalingenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terwijl het allemaal in split seconds kan dus feestdag is helemaal geen argument
Fun fact: technisch gezien is ieder oppervlak binnen de atmosfeer bedekt met een zeer dunne laag water. Eigenlijk zijn we altijd nat.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Ik was heel even weer een dutje gaan doen en ik word wakker en de hele tuintafel is nat.
uiteraardquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar blijkbaar kunnen ze wel op 1mei bekend maken dat de rente omlaag gaat
heeft hedwig lopen sproeien?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Ik was heel even weer een dutje gaan doen en ik word wakker en de hele tuintafel is nat.
huehuequote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fun fact: technisch gezien is ieder oppervlak binnen de atmosfeer bedekt met een zeer dunne laag water. Eigenlijk zijn we altijd nat.
#feitjesmetZwabberquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fun fact: technisch gezien is ieder oppervlak binnen de atmosfeer bedekt met een zeer dunne laag water. Eigenlijk zijn we altijd nat.
Nou als dat zoveel is dan moet ik even naar de dierenarts denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard
[..]
heeft hedwig lopen sproeien?
Dö ït @DeZwabberquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou nog wel een leuke scheurkalender kunnen worden
Alektorofobie is de angst voor kippen. Op zich niet een raar fenomeen, aangezien kippen afstammelingen van de Tyrannosaurus Rex zijnquote:
Zo rol ikquote:
Spanniequote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:46 schreef mschol het volgende:
straks weer thuis, geen idee wat ik dan ga doen..
afspraak voor vanmiddag is gecanceld dus rest van de dag ben ik vrij
In je ziel.quote:
Hier extraquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verder nog plannen dit weekend?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ja inderdaad.
maar zal wel extra lui gamen worden
al is nu al boodschappen doen ook wel slim 🤔
Welja, dan heb je het alvast binnenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ja inderdaad.
maar zal wel extra lui gamen worden
al is nu al boodschappen doen ook wel slim 🤔
En dan moet je er nog in laten knijpen om het beter te maken ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me best pijnlijk, een gescheurde ziel.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
essnhills must pay the bills
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
@:grotetijd je afscheid op FOK duurde niet lang.
ja daarom..quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welja, dan heb je het alvast binnen
Was niet lullig bedoeld maar ik vond het stiekem wel grappig dat ik je naam weer op zag duiken.quote:
Ja i knowquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoeld maar ik vond het stiekem wel grappig dat ik je naam weer op zag duiken.
Lunchgenot geopend???quote:
Jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar blijkbaar kunnen ze wel op 1mei bekend maken dat de rente omlaag gaat
Ja i knowquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoeld maar ik vond het stiekem wel grappig dat ik je naam weer op zag duiken.
Woont 'ie niet toevallig op een kamp?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:01 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader reed net binnendoor toen ie me weer naar huis bracht
"Hier woont een neef van mij. En daar een nicht". "Oh hier woonde vroeger een oom en daarnaast ook, en daar aan de overkant een neef"
"Hier woont een nicht van je moeder, en aan xe overkant de nog enig overgebleven oom"
Achter elkaar
Zelfs ik heb af en toe mijn troll momentenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Meestal ben je wel serieus als je dat zegt.
Ik weet niet zo goed wat ik met drie nieren moet.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Net even de gemeentebelastingen afgetikt
Iemand een nier kopen?
Ja, genieten hequote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Net even de gemeentebelastingen afgetikt
Iemand een nier kopen?
Nintendo Switch games kopen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik met drie nieren moet.
Gewoon grote gezinnenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja i knowWeer zo'n topic
[..]
Woont 'ie niet toevallig op een kamp?
Ik werk bij de sociale werkvoorziening dus mijn werkgever zelf doet ook schoonmaak en groenvoorziening en dergelijkequote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
doet jou werkgever meer dan alleen postbezorging/sortering? pakketjes bv? of nog andere diensten?
Zoooooo dan. Hadden ze geen TV?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon grote gezinnen
Mijn vader had 40 ooms en tantes (inclusief aangetrouwd)
En een paar daarvan waren ook weer erg productief. 3 stellen hadden samen 35 kinderen![]()
En als die allemaal in de buurt blijven plakken..
Aangezien het over Ess d'r grootouders gaat: waarschijnlijk niet.quote:
Sad.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
15 mei is de première van Mission: Impossible in Londen. Maar dan zit ik in de trein naar huis.
Ik ga even grienen.
De zon schijnt nog steeds.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind deze zonnige dag en beetje tegenvallen.
Hij zit alleen achter de wolken.quote:
Ja is vooral bewolktquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Whehehequote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik de lijst zo zie heeft ze grootouders te over ja.
Hier niet.quote:
En ze waren armquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aangezien het over Ess d'r grootouders gaat: waarschijnlijk niet.
Badamsssssjjjquote:
Bietje benauwd ookquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Ieder oud persoon die ik tegenkom is een potentiële grootouderquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik de lijst zo zie heeft ze grootouders te over ja.
Het zal mijn tijd wel durenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Badamsssssjjj
Over een tijdje schijnt hij niet meer, maar dan zijn we er toch allemaal niet meer.
Tenzij reïncarnatie bestaatquote:
Ik weet wel dat aan vaders kant richting Canada zijn gegaan, moeders kant zat wel prima in deze regio (voor zover ik weet).quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ze waren arm
Je had toen na de oorlog dat met name armere gezinnen met subsidie naar Australië en Nieuw Zeeland gingen.
Mijn opa en oma van mijn moeders kant hebben dat gedaan. Mijn moeder was 10 maanden oud toen ze emigreerden naar Australië. Ze vonden het daar alleen maar niks en hebben 4 jaar hard gewerkt om te sparen voor de terugreis.
En mijn opa en oma van mijn vaders kant zouden naar Nieuw Zeeland gaan, maar dat ging uiteindelijk niet door. Ik weet niet precies waarom eigenlijk.
Ik wil terugkomen als pismerrie.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenzij reïncarnatie bestaat
Nu al zin in, dan
De kans dat je terugkomt als mens, in een politiek stabiel land, alle welvaart om je heen....quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenzij reïncarnatie bestaat
Nu al zin in, dan
Een schimmel?quote:
Of een naaktslak.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De kans dat je terugkomt als mens, in een politiek stabiel land, alle welvaart om je heen....
Nee zelfs al zou reïncarnatie bestaan, dan is DIT je beurt![]()
Voor je het weet ben je eerst nog 800 keer eoa insect of een ander prooidier. Die kans is veel groter natuurlijk.
Ik zou als paard alle 4 de benen 5x brekenquote:
Rood lintje in m'n staart en alles.quote:
Die appeltjes zijn mooiquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De kans dat je terugkomt als mens, in een politiek stabiel land, alle welvaart om je heen....
Nee zelfs al zou reïncarnatie bestaan, dan is DIT je beurt![]()
Voor je het weet ben je eerst nog 800 keer eoa insect of een ander prooidier. Die kans is veel groter natuurlijk.
Checks out.quote:
Zou ik nu ook in mn haar moeten hebbenquote:
quote:
Ehhh, het enige met een beetje kleur op het moment is m'n trouwring?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ik nu ook in mn haar moeten hebben
Mijn pwny (donkerbruin/ zwart) had ook appeltjesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk dat ze zo donker beginnen en bijna wit eindigen.
Zou ik niet in je haar doenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehhh, het enige met een beetje kleur op het moment is m'n trouwring?
Ik denk eigenlijk dat 'ie wel om m'n staart past.quote:
updates opsparenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laptop zeikt dat hij weer een update wil doen
Ondanks dat hij gisteren en eergisteren een update heeft gedaan
NU
EVEN
NIET
Gotta catch them all.quote:
Ja ik wou met alle liefde zelf wel een leuk nummerplaatje kopen maar dat feest ging niet door dus het is wel helaas weer een knalgele met zwarte cijfers.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, een keer een nieuw huisnummerbordje is wel een idee.
Zal jou eens catchen.quote:
Die van ons moeten we nog ophangenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Kost geld.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:40 schreef Ama het volgende:
Maar ik snap niet zo goed waarom ze niet bij iedereen die dingen een keer vervangen en meteen een iets minder lelijke kleur.
Maar het kost geldquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar het ziet er toch wel iets netter eruit.
Hoe duur kan dat zijn?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar het kost geld
Als het geld kost en het is iets onbenulligs dan doen ze het niet zo snel.
Ik heb nog een nieuwe in de kast staan, maar wil de huidige nog even 'op' makenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:58 schreef Haags het volgende:
Materiaal, manuren, etc. Als men ergens op kan bezuinigen dan doen ze datquote:
Vooral die manuren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Materiaal, manuren, etc. Als men ergens op kan bezuinigen dan doen ze dat
oh ja, die wil ik ook nog steeds laten makenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
"Ja, was toch heel veel werk! Elke keer, schuren, gronden, lakken, dat kost ons veel tijd! Hier is de rekening."quote:
Nou, geld klotst ook tegen de plinten in huize LTVDKquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een nieuwe in de kast staan, maar wil de huidige nog even 'op' maken
Geld moet rollen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, geld klotst ook tegen de plinten in huize LTVDK
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ja, was toch heel veel werk! Elke keer, schuren, gronden, lakken, dat kost ons veel tijd! Hier is de rekening."
Die staat er al een paar jaar, nog uit de tijd dat ze strooiden met cashbacks, dat je bij de mediamarkt zo'n apparaat voor minder kon kopen dan dat de cashback was. Kreeg je dus geld om zo'n ding te kopen, en ook nog een paar dozen koffie er gratis bijquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, geld klotst ook tegen de plinten in huize LTVDK
Wij hebben alleen een nummer, dus da's op zich wel lekker makkelijk. M'n naam hoeft ook niet perse op de gevel eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, die wil ik ook nog steeds laten maken
Gelukkig heb ik het huis van mn vader overgekocht, dus de naam op het bordje klopt nog wel
Vloeibaar geld?quote:
Ik dacht dat dit ging over nummerbordjesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een nieuwe in de kast staan, maar wil de huidige nog even 'op' maken
"...en de zon weer schijnt..."quote:
Is toch allemaal digitaal tegenwoordig. Geen idee welke fase daar aanhangt.quote:
Ik ken wel een paar mensen waarvan ik blij ben dat ze niet kunnen achterhalen in welk huis ik woon.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hebben alleen een nummer, dus da's op zich wel lekker makkelijk. M'n naam hoeft ook niet perse op de gevel eigenlijk.
Ik heb nog wel contant geldquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is toch allemaal digitaal tegenwoordig. Geen idee welke fase daar aanhangt.
Plasma?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is toch allemaal digitaal tegenwoordig. Geen idee welke fase daar aanhangt.
Dat is toch een wapen uit Doom?quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar mensen waarvan ik blij ben dat ze niet kunnen achterhalen in welk huis ik woon.
Moet ik ook nog eens een keertje halen, al een jaar of 4 geleden er af gehaald omdat ze toen de gevel kwamen voegen, daarna nooit meer eentje opgehangenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Daarvoor maak ik niet genoeg impact bij lui die alleen m'n naam weten geloof ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar mensen waarvan ik blij ben dat ze niet kunnen achterhalen in welk huis ik woon.
4EBE komt er nu aan, ik hoor het.quote:
ja, op zich hoeft mijn naam er ook niet echt bij.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hebben alleen een nummer, dus da's op zich wel lekker makkelijk. M'n naam hoeft ook niet perse op de gevel eigenlijk.
Ja, beetje ontheemd gevoel ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:56 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je tanden zo raar voelen als jullie bij de tandarts zijn geweest?
Zit de hele tijd met mijn tong er langs
Pak er eentje van je voorraadquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik ook nog eens een keertje halen, al een jaar of 4 geleden er af gehaald omdat ze toen de gevel kwamen voegen, daarna nooit meer eentje opgehangen
Het voelt bij mij altijd alsof ze mij mishandeld heeft. Maar dat is de mondhygiëniste die dat gevoel veroorzaakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:56 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je tanden zo raar voelen als jullie bij de tandarts zijn geweest?
Als mijn gebit gereinigd is wel jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:56 schreef essnhills het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ging over nummerbordjes
"Hoezo heb jij een voorraad nummerbordjes, en ook al weer nieuwe?"
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik ook nog eens een keertje halen, al een jaar of 4 geleden er af gehaald omdat ze toen de gevel kwamen voegen, daarna nooit meer eentje opgehangen
Die heb ik toch nietquote:
Jaquote:
Niet onthemeld?quote:
Oh daar ga ik nooit heen, dus geen ervaring mee hoe dat voeltquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Het voelt bij mij altijd alsof ze mij mishandeld heeft. Maar dat is de mondhygiëniste die dat gevoel veroorzaakt.
Ja ik moet wel met mijn levensstijl.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh daar ga ik nooit heen, dus geen ervaring mee hoe dat voelt
Jawel, daar hadden we het net nog overquote:
Ik vind het wel fijn, maar toen kreeg ik Hassan de Onhandige en toen was het niet meer fijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh daar ga ik nooit heen, dus geen ervaring mee hoe dat voelt
Nee ik het een DG machine in de kast staan, beetje raar om die aan de gevel te schroevenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, daar hadden we het net nog over
Populairste huis van de straat wel dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik het een DG machine in de kast staan, beetje raar om die aan de gevel te schroeven
Wat is dat?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik het een DG machine in de kast staan, beetje raar om die aan de gevel te schroeven
Oh dat verklaart. Drink geen koffie.quote:
Een luxe nummerbord waar koffie uit komtquote:
Niet met van die imitatie-neon ledstrips mooi ombuigen tot een naam en huisnummer?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan ook chocomel in?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat verklaart. Drink geen koffie.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn, maar toen kreeg ik Hassan de Onhandige en toen was het niet meer fijn.
Nee, da's meer @bitterbal d'r vibe.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet met van die imitatie-neon ledstrips mooi ombuigen tot een naam en huisnummer?
Wel een beetje raar huisnummer dan, woon ik opeens op KP1105quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Populairste huis van de straat wel dan.
Nee, ik sta altijd binnen een paar minuten weer buiten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:56 schreef essnhills het volgende:
Drink ik zeldenquote:
Ik 2x per jaar, vooral om er vroeg bij te zijn mocht er iets niet goed zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga 1x per jaar naar de tandarts
Meestal gaat dat zoals vandaag. Met een paar minuten sta ik weer buiten
Valt hier mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Er zal vast wel iets van onderzoek over zijn geweest waaruit blijkt dat het werkt, maar damn. Webshops die je dagelijks spammen, wat een ergernis.
Moet je ook niet zoveel koffie drinken!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik sta altijd binnen een paar minuten weer buiten.
Okequote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moet je ook niet zoveel koffie drinken!
Waar de ledstrip precies eindigt is me om het even. Waar je maar blij van wordt, maar licht zorgelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's meer @:bitterbal d'r vibe.
Ik ben alleen kleurig aan de binnenkant.
Zo'n lekker retro-futuristisch neon bord aan de gevel dat om de zoveel tijd onregelmatig knippert en de halve straat verlichtquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet met van die imitatie-neon ledstrips mooi ombuigen tot een naam en huisnummer?
Ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik sta altijd binnen een paar minuten weer buiten.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OkeIk weet niet wat het een met het ander te maken heeft en ik drink niet veel koffie.
"daar waar de koffie hangt"quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje raar huisnummer dan, woon ik opeens op KP1105
"Dan moet je niet zoveel koffie drinken!"quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Ik stond met een paar minuten weer buiten
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Dan moet je niet zoveel koffie drinken!"
dan blijf maar uit mijn buurt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het goed
Ik vind dat mensen die heel veel koffie drinken enorm uit hun mond meuren.
Wajoooowquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan blijf maar uit mijn buurt.
soweiso altijd goed advies
Mijn huis is sowieso wel herkenbaar, daar hoeft geen koffie voor aan de muur te hangenquote:
Ff T zzquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Dan moet je niet zoveel koffie drinken!"
@Niznoquote:
is het een verkoelend dekentje?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
Is het raar als ik onder een dekentje ga zitten?
Nee?
Mooi
Soooonquote:
nog 59 minutenquote:
Lekker racenquote:
Neequote:
Weet iedereen dat voor de volgende meetquote:
daar heb ik me toch al niet voor aangemeldquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet iedereen dat voor de volgende meet
Dan hou je wel voldoende afstandquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik me toch al niet voor aangemeld
Vanmorgen had ik zoiets van. Ik stop zodra VT1 begint. Maar die begint pas om 18:30. Dat vind ik weer wat laat om dan pas te stoppen.quote:
Meeten!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet iedereen dat voor de volgende meet
Jawel, het is vies plakkerig benauwdquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
Nee?
Mooi
"Volgende" meet in de toekomst, ergensquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik me toch al niet voor aangemeld
misschien ga ik stiekem gewoon in het restaurant zittenquote:
2056.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Volgende" meet in de toekomst, ergens
Ik heb dat wel op de bank liggen voor als ik een dutje wil doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Maar ook geen superdikke met teddyvoering
de volgende is wel al concreet gepland.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat staat hier?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Ok, het weer stort helemaal in nu
Kou en regen. In de weerapp werd een warme zonnige middag beloofd.
Daar heb ik het niet over.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de volgende is wel al concreet gepland.
alleen geen idee wie zich heeft aangemeld.
Hier is het nog gewoon 25 graden en half zonnigquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Ok, het weer stort helemaal in nu
Kou en regen. In de weerapp werd een warme zonnige middag beloofd.
Ik had kippenvel toen ik naar de winkel ging in mijn joggingsbroek en t-shirt. En slippers.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had kippenvel toen ik naar de winkel ging in mijn joggingsbroek en t-shirt. En slippers.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
jawel, jij ze DE volgende meet.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had kippenvel toen ik naar de winkel ging in mijn joggingsbroek en t-shirt. En slippers.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, jij ze DE volgende meet.
Like, literally
"VOLGENDE"quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ben je te laat en zit het verschrikkelijke krampmonster al aan je te knagenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kramp![]()
Ik ga maar even braaf magnesium slikken.
Ja sorry dat ik niet mijn best doe om er heel mooi uit te zien op dit moment. Ben al lang blij dat ik naar de winkel kan zelf.quote:
Heeft u een beeld ?quote:
KAKquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je te laat en zit het verschrikkelijke krampmonster al aan je te knagen
Ja 4ebe, je hebt gelijkquote:
Dankquote:
Ik trek nu gewoon even makkelijke kleding aan zodat ik mijn vinger zo min mogelijk hoef te gebruiken.quote:
Spekkiequote:
*insert vloekwoorden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het weertype voor de komende paar dagen.
Mijn benen waren koudquote:
En dat als Kafirquote:
doe eens niet zo raarquote:
Ik heb een korte broek aanquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien ga ik stiekem gewoon in het restaurant zitten
ik niet, maar dat is niets raars toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:27 schreef Ama het volgende:
Gaat hier nog iemand naar een bevrijdingsfestival? In goede tijden was ik waarschijnlijk ook niet heen gegaan. Laatste keer is echt zo lang geleden.
Ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat wel op de bank liggen voor als ik een dutje wil doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |