SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
Jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] You go girl
Letten op je voeding en werken aan je gezondheid is nooit verkeerd
Classic cavia-move ookquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze leeft nogGoed geacclimatiseerd. Gaat op Vosje staan als ze eten krijgt. Allemaal oké.
Cavia’s houden van tramplingquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Classic cavia-move ookEn de cavia waarop gestaan wordt, vindt het allemaal nog best ook.
Hier hetzelfdeaf en toe een geïrriteerde blik van; ga van mij af
Hmmm.. blessures zijn nooit leukquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jamag na drie jaar ploeteren wel eens lukken
En inderdaad
en aangezien ik in november een knieblessure heb opgelopen, is dit ook wel goed voor dat herstel. Want nog steeds last.
Madelief mag het nietquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Classic cavia-move ookEn de cavia waarop gestaan wordt, vindt het allemaal nog best ook.
Hier hetzelfdeaf en toe een geïrriteerde blik van; ga van mij af
Zal eens vragen of ze hakjes willen dragen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon nagels laten groeien.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal eens vragen of ze hakjes willen dragen.
Wat is dit voor voorkeursbehandelingquote:
MadeMad.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit voor voorkeursbehandeling
Is het nu MadeJaloers?
quote:
Misschien moet je ‘m zo af en toe schoonmaken?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:58 schreef Haags het volgende:
Nieuw dolce gusto apparaat is binnen @:ltvdk
Wat smaakt de koffie toch heerlijk vers uit een nieuw apparaat ❤️
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:58 schreef Haags het volgende:
Nieuw dolce gusto apparaat is binnen @:ltvdk
Wat smaakt de koffie toch heerlijk vers uit een nieuw apparaat ❤️
Wat je niet wil horen.. [ insert buda -quote ]quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet je ‘m zo af en toe schoonmaken?
waarom schoonmaken als je een nieuwe kan kopen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet je ‘m zo af en toe schoonmaken?
Joequote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb een rol Oreo en kan delen voor wie wil
Ze wilden nog geen mri makenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm.. blessures zijn nooit leuk
Moest je een operatie of gaat het vanzelf weg ?
Wat attent van jequote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal eens vragen of ze hakjes willen dragen.
hmm nee dankje, eerst ontbijt fixen, heel misschien zo ergens een uitsmijter halenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb een rol Oreo en kan delen voor wie wil
feestquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan … supermarktgenot.
Je was okay.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan … supermarktgenot.
zeg niet van die rare dingenquote:
zo'n voorgesneden bakje van de aldi met watermeloen, geel en cantaloupequote:
Gewoon een stuk eraf.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
kleurtje? extension? lagen? of gewoon geknipt?
als ik vanavond de kolen maar in brand kan stekenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit buitje was niet eens genoeg voor het stof
Hier al een paar mini buitjes gehadquote:
ahaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n voorgesneden bakje van de aldi met watermeloen, geel en cantaloupe
lekker makkelijkquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:29 schreef essnhills het volgende:
Ik was naar de tandarts
Afspraak om 11.15
Kwam om 11.10 binnen en sta alweer buiten.![]()
Over een jaar weer terugkomen
essnhills must pay the billsquote:
Het is echt minimaal jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier al een paar mini buitjes gehad
Niet genoeg om het echt nat te maken
Terwijl het allemaal in split seconds kan dus feestdag is helemaal geen argumentquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:33 schreef mschol het volgende:
rare banken hoor..
1 mei vrij houden van transacties terwijl het in NL geen feestdag is
(hypotheek en andere batchbetalingen pas vandaag afschrijven)
De ing kon gewoon geld van mijn rekening afschrijven op 1 mei.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:33 schreef mschol het volgende:
rare banken hoor..
Maar blijkbaar kunnen ze wel op 1mei bekend maken dat de rente omlaag gaatquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:33 schreef mschol het volgende:
rare banken hoor..
hier niet, ik heb stuk of 4 betalingen die altijd de eerste van de maand worden afgeschreven als het een werkdag is..quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De ing kon gewoon geld van mijn rekening afschrijven op 1 mei.
dat ook ja, idem voor weekenden eigenlijk, zeker automatische betalingenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terwijl het allemaal in split seconds kan dus feestdag is helemaal geen argument
Fun fact: technisch gezien is ieder oppervlak binnen de atmosfeer bedekt met een zeer dunne laag water. Eigenlijk zijn we altijd nat.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Ik was heel even weer een dutje gaan doen en ik word wakker en de hele tuintafel is nat.
uiteraardquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar blijkbaar kunnen ze wel op 1mei bekend maken dat de rente omlaag gaat
heeft hedwig lopen sproeien?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Ik was heel even weer een dutje gaan doen en ik word wakker en de hele tuintafel is nat.
huehuequote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fun fact: technisch gezien is ieder oppervlak binnen de atmosfeer bedekt met een zeer dunne laag water. Eigenlijk zijn we altijd nat.
#feitjesmetZwabberquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fun fact: technisch gezien is ieder oppervlak binnen de atmosfeer bedekt met een zeer dunne laag water. Eigenlijk zijn we altijd nat.
Nou als dat zoveel is dan moet ik even naar de dierenarts denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard
[..]
heeft hedwig lopen sproeien?
Dö ït @DeZwabberquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou nog wel een leuke scheurkalender kunnen worden
Alektorofobie is de angst voor kippen. Op zich niet een raar fenomeen, aangezien kippen afstammelingen van de Tyrannosaurus Rex zijnquote:
Zo rol ikquote:
Spanniequote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:46 schreef mschol het volgende:
straks weer thuis, geen idee wat ik dan ga doen..
afspraak voor vanmiddag is gecanceld dus rest van de dag ben ik vrij
In je ziel.quote:
Hier extraquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verder nog plannen dit weekend?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ja inderdaad.
maar zal wel extra lui gamen worden
al is nu al boodschappen doen ook wel slim 🤔
Welja, dan heb je het alvast binnenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ja inderdaad.
maar zal wel extra lui gamen worden
al is nu al boodschappen doen ook wel slim 🤔
En dan moet je er nog in laten knijpen om het beter te maken ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me best pijnlijk, een gescheurde ziel.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
essnhills must pay the bills
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
@:grotetijd je afscheid op FOK duurde niet lang.
ja daarom..quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welja, dan heb je het alvast binnen
Was niet lullig bedoeld maar ik vond het stiekem wel grappig dat ik je naam weer op zag duiken.quote:
Ja i knowquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoeld maar ik vond het stiekem wel grappig dat ik je naam weer op zag duiken.
Lunchgenot geopend???quote:
Jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar blijkbaar kunnen ze wel op 1mei bekend maken dat de rente omlaag gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |